Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0 ... 0%93+EU261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2148 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 108  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 20 Cze 2016 01:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4108
HON fly4free
Ami_Ami napisał(a):
Witam,

Wczoraj miałam pierwszy raz duże opóźnienie w Ryanairze lecąc z Dublina do Londynu Luton. Planowy odlot był o 21:50, wylecieliśmy o godzinie 00:30, dolecieliśmy na miejsce o 21:20.

czy mógłby ktoś potwierdzić jak to jest z czasem opóźnienia? Czy odszkodowanie przysługuje po 2 czy 3 godzinach?
Bo ogólnie nawet jeśli ma być 3h-to jak dodam ich nieogar, niezorganizowanie tych autobusów na lotnisku itd-to wyjdzie te 3h.

Chyba coś pomyliłeś z godziną przylotu na miejsce ;) Czas opóźnienia do ewentualnego odszkodowania to

a) o dwie lub więcej godzin w przypadku lotów do 1 500 kilometrów; lub
b) o trzy lub więcej godzin w przypadku wszystkich lotów wewnątrzwspólnotowych
dłuższych niż 1 500 kilometrów i wszystkich innych lotów o długości pomiędzy 1 500 a 3
500 kilometrów, lub
c) o cztery lub więcej godzin w przypadku wszystkich innych lotów niż loty określone w lit.
a) lub b),
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#22 PostWysłany: 20 Cze 2016 09:02 

Rejestracja: 28 Lis 2011
Posty: 103
waldek99 napisał(a):
Czy ktoś moze ma jakieś doświadczenia z Norwegianem w kwestii odszkodowania za opóźniony lot?


Ja ostatnio załatwiałem odszkodowanie dla rodziców. Lot do Oslo z Krakowa, najpierw spore opóźnienie, zapewnione wyżywienie na lotnisku, potem lot odwołany, nocleg w Hiltonie na lotnisku z pełnym wyżywieniem i lot następnego dnia rano. Wysłałem do Norwegiana wniosek o odszkodowanie na druku ze strony ULC i dosyć szybko dostałem odpowiedź z prośbą o przesłanie numeru konta, przelew na 500 euro przyszedł niebawem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 20 Cze 2016 22:52 

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 119
miriam napisał(a):

a) o dwie lub więcej godzin w przypadku lotów do 1 500 kilometrów; lub
b) o trzy lub więcej godzin w przypadku wszystkich lotów wewnątrzwspólnotowych
dłuższych niż 1 500 kilometrów i wszystkich innych lotów o długości pomiędzy 1 500 a 3
500 kilometrów, lub
c) o cztery lub więcej godzin w przypadku wszystkich innych lotów niż loty określone w lit.
a) lub b),


Tak, pomyliło mi się-dolecieliśmy na miejsce o 1:20. Właśnie tak wynika z tej kartki którą dostałam, i zresztą już doczytałam też w przepisach ryanaira co i jak. Z tym że robią zmyłkę bo jak się wchodzi w customer service to jest informacja na starcie że odszkodowanie można dostać w przypadku opóźnienia od 3h wzwyż. Ale w EU regulation 261/2004 jest informacja, że od dwóch godzin przy locie do 1500km-tak jak mówisz. Swoją drogą ciekawi mnie dlaczego nikt tego jeszcze nie zgłosił-przecież to jawnie wprowadza ludzi w błąd. A polska strona ryanaira to już w ogóle jakieś nieporozumienie. Nie dziwię się że autor tematu screeny aż porobił bo w polskojęzycznej wersji serio ciężko cokolwiek znaleźć. W każdym razie właśnie piszę complaina i myślę że 250 euro wpadnie. W tym momencie Ryanair opłacił mi weekendowy wypad do Dublina i pewnie na jakiś kolejny city break wystarczy :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 03 Lip 2016 14:13 

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 119
Kochani,

czy ktoś z Was ma jakiegoś maila do ryanaira? Najlepiej do customer service. Przekopałam ich stronę i nie mogę nic znaleźć.
Mam problem ze złożeniem wniosku o odszkodowanie. Mój lot był na trasie Dublin-London Luton. Opóźnienie 2,5h. Niestety formularz Ryanaira odrzuca mój wniosek bo przyjmują wszystko od 3h wzwyż. Dzwoniłam do Civil Aviation Office Passenger complaints-numer z wykazu instytucji w których można uzyskać pomoc (udostępnione na stronie Ryanaira) i podano mi maila refund@ryanair.com
Uzyskałam informację że najlepiej wysłać tam maila, bo rzeczywiście kwalifikuję się na to odszkodowanie. Druga opcja jest taka że mogę listownie wysłać pismo na adres Ryanaira w Irlandii-jako że lot był z Irlandii.
Problem polega na tym że wskazany mail nie działa-więc jak widać Ryanair robi wszystko żeby kasy nie oddać. Próbowałam wysłać maila i za każdym razem dostawałam maila zwrotnego "unfortunately, repies to this email address cannot currently be processed"
Póki co nie ma jak się z nimi za bardzo skontaktować. List wysłałam w piątek, ale zanim to dojdzie, zanim odpiszą i odeślą, zanim zostanie dostarczone do innego kraju to minie sporo czasu. Jednak wolałabym maila przesłać.
To jest naprawdę jakaś żenada, żeby Ryanair poprzez swoją stronę ludzi wprowadzał w błąd, uniemożliwiał złożenie wniosku o odszkodowanie i nie miał żadnych informacji kontaktowych podanych.
Ktoś powinien im się wziąć w końcu za dupę, bo rozumiem że nawet jeśli ktoś nie ma prawa dostać tego odszkodowania to rozpatrzą wniosek negatywnie. Ale ciężko jest się z nimi w ogóle skontaktować i wysłać wniosek.
Choćbym miała wsiąść w samolot i po raz kolejny do tego Dublina się przelecieć i osobiście pójść do customer service, to im tego nie odpuszczę :P
Tym bardziej że loty po 20 funtów w jedną stronę stoją więc żadne pieniądze, a do zwrotu mamy 250euro x 3, więc sporo. Ale póki co próbuję jakoś jeszcze maila przeforsować.
Jakby ktoś miał jakiegoś maila kontaktowego to proszę pomóżcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 03 Lip 2016 14:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11799
HON fly4free
Tak to jest jak moderacja bez sensu pozwoli na działania NIEPOTRZEBNIE osobnego tematu dla FR, do tego nie skopiuje wikipostu z tematu źródłowego, a forumowiczowi setki euro zaślepią logiczne vel racjonalne myślenie:

jak poszukać:
Kod:
odszkodowanie – pasażerowie opóźnionych lotów mogą powoływać się na prawo do odszkodowania, jeżeli przybędą do miejsca docelowego 3 godziny lub więcej po pierwotnie przewidzianej przez przewoźnika lotniczego godzinie przylotu (możliwość ubiegania się o odszkodowanie zależy nie od opóźnienia wylotu, a opóźnienia w dotarciu do miejsca docelowego). Tu również odszkodowanie nie przysługuje jeżeli opóźnienie lotu jest konsekwencją wystąpienia siły wyższej, czyli nadzwyczajnych okoliczności, którym przewoźnik nie mógł zapobiec (np. warunki meteorologiczne, strajki, zagrożenie bezpieczeństwa, nieoczekiwane wady samolotu itp.). W innych przypadkach pasażerowie mają podstawę do żądania wypłaty 250 euro (w przypadku lotów do 1500 km), 400 euro (w przypadku lotów na dystansie 1500-3500 km) lub 600 euro (dla lotów dalszych).


reszta:
http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&hilit=wikipost
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 03 Lip 2016 14:44 

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 119
gorny77 napisał(a):
Tak to jest jak moderacja bez sensu pozwoli na działania NIEPOTRZEBNIE osobnego tematu dla FR, do tego nie skopiuje wikipostu z tematu źródłowego, a forumowiczowi setki euro zaślepią logiczne vel racjonalne myślenie:


reszta:
http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&hilit=wikipost


Szczerze to nie pomogło mi to za wiele :P
Nie powiedziałabym że moje myślenie jest nielogiczne. Pierwsza rzecz jaką wykonałam po przylocie to sprawdzenie tego forum co mniej więcej ludzie pisali o odszkodowaniach Ryanaira oraz wykonanie telefonu do urzędu lotnictwa cywilnego. Potwierdzono mi tam że przy lotach krótkich (do 1500km) opóźnienie musi być minumum 2h a nie 3, żeby mieć prawo ubiegać się o odszkodowanie. Tak mi pani w Warszawie powiedziała. To chyba skoro ktoś pracuje w takiej instytucji to chyba powinien to ogarniać. Wierzę bardziej jej niż jakimś stronom na necie-w końcu na codzień siedzi w tych wszystkich przepisach to powinna wiedzieć co mówi. A przekopywać 168 stron jakiegoś wątku na forum na pewno nie będę bo szkoda mojego czasu. Stąd napisałam posta z zapytaniem o maila. Strony jak powyżej to już dawno przekopałam, ale wynikają z nich informacje ogólne. Maili kontaktowych czy procedury co robić gdy system ryanaira odrzuca ci wniosek nie opisali. Zapewne ile ludzi, tyle też prób kontaktowania z taką korporacją jaką jest Ryanair, i zapewne nawet i ludzie co mieli spóźnienie powyżej 3h mieli też nie raz problemy z odzyskaniem pieniędzy. Więc nie pomogłeś mi za wiele człowieku :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 03 Lip 2016 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11799
HON fly4free
Kod:
     jeśli lot jest opóźniony o co najmniej 2h przewoźnik jest zobowiązany do poinformowania nas o przysługujących nam prawach i procedurach oraz o dalszym rozwoju sytuacji,

     prawo do opisanej wyżej bezpłatnej opieki (takiej samej jak w przypadku odwołania lotu) – niezależnie od przyczyny (nawet w przypadku siły wyższej), pasażerowie otrzymują od przewoźnika lotniczego pomoc w przypadku opóźnienia wylotu w stosunku do planowanego startu:

– o 2 lub więcej godzin w przypadku lotów o długości do 1500 km,
– o 3 lub więcej godzin w przypadku lotów wewnątrzwspólnotowych na dystansie powyżej 1,500 km,
– o 3 lub więcej godzin w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości pomiędzy 1,500 km a 3,500 km,
– o 4 lub więcej godzin w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości powyżej 3,500 km.


wikipost jest całkiem dobrze napisany i szkoda, że go tu nie skopiowano

A co od ULC dostałaś na piśmie i co jest na ich stronie, bo dowodowo tylko to się liczy?

co do Ryanair:
https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0&lg=en&id=43
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 03 Lip 2016 15:31 

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 119
gorny77 napisał(a):

A co od ULC dostałaś na piśmie i co jest na ich stronie, bo dowodowo tylko to się liczy?



Rozporządzenie EU Regulation (EC) No. 261/2004 wydaje się być momentami trochę niespójne, więc dlatego zadzwoniłam do ULC żeby rozwiać swoje wątpliwości bo w necie to ludzie mogą sobie wszystko pisać, a też nie można we wszystko wierzyć. Wiadomo że jeśli powiedzieliby mi tam że lepiej sobie tym głowy nie zawracać to bym to olała i nie marnowała czasu. Skoro istnieje coś takiego jak ULC i można tam zasięgnąć informacji to czemu by nie. Wolę się tam czegoś dowiedzieć niż tak jak napisałam-przekopywać 100 stron jakiegoś forum co i tak może nie dać mi odpowiedzi na 100%. Poza tym ludzie którzy tam pracują na codzień się tym zajmują więc chyba wiedzą najlepiej jak interpretować prawo unijne itp i jak pomóc pasażerom w ubieganiu się o ich prawa. A w internecie może się to skończyć właśnie tym że ktoś mi linka wklei w odpowiedzi, a nie będzie to odpowiedź jakiej potrzebuję. Zazwyczaj tak czy tak sprawdzam i internet i jakieś tam znaczące instytucje-niezależnie od tego czy chodzi o loty czy coś innego-choć może dla niektórych wydaje się to być brakiem logiki :P
Standardowo na tym forum ludzie próbują z innych robić idiotów. Już nie raz to zauważyłam.
Zresztą w tym wątku już wcześniej wklejono mi odpowiedź że po 2h przysługuje mi odszkodowanie, a ty teraz że po 3. Więc właśnie takie bywają internety i o tej niespójności mówię :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 03 Lip 2016 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11799
HON fly4free
Ami_Ami napisał(a):

......nie będzie to odpowiedź jakiej potrzebuję. ......
......Standardowo na tym forum ludzie próbują z innych robić idiotów. Już nie raz to zauważyłam.......
......Zresztą w tym wątku już wcześniej wklejono mi odpowiedź że po 2h przysługuje mi odszkodowanie, a ty teraz że po 3. ..


pierwsze 2..... cię KOMPROMITUJĄ< ty nie szukasz odpowiedzi, czy fachowej wiedzy, ty szukasz potwierdzenia tezy, że 750 euro ci się od Ryanair należy "jak psu miska żarcia"

co do 3.... kłania się czytanie ze zrozumieniem:
Kod:
prawo do opisanej wyżej bezpłatnej opieki


na lotnisku jesteś informowana co mówią przepisy i co ci się z tego tytułu należy, a i voucher na poczytaj na co NA LOTNISKU od Ryanair też się należał

Po 2 pierwszych ...... wypada szukać pomocy gdzie indziej, ja z natury po czymś takim zaprzestaję kontynuowania dysputy, bo o czym mogę tu pisać, jak najpierw ze zrozumieniem wystarczy przeczytać wikipost
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 03 Lip 2016 16:26 

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 119
gorny77 napisał(a):
Ami_Ami napisał(a):

......nie będzie to odpowiedź jakiej potrzebuję. ......
......Standardowo na tym forum ludzie próbują z innych robić idiotów. Już nie raz to zauważyłam.......
......Zresztą w tym wątku już wcześniej wklejono mi odpowiedź że po 2h przysługuje mi odszkodowanie, a ty teraz że po 3. ..


pierwsze 2..... cię KOMPROMITUJĄ< ty nie szukasz odpowiedzi, czy fachowej wiedzy, ty szukasz potwierdzenia tezy, że 750 euro ci się od Ryanair należy "jak psu miska żarcia"


[/code]

na lotnisku jesteś informowana co mówią przepisy i co ci się z tego tytułu należy, a i voucher na poczytaj na co NA LOTNISKU od Ryanair też się należał

Po 2 pierwszych ...... wypada szukać pomocy gdzie indziej, ja z natury po czymś takim zaprzestaję kontynuowania dysputy, bo o czym mogę tu pisać, jak najpierw ze zrozumieniem wystarczy przeczytać wikipost


No i właśnie tu się mylisz. Bo właśnie po to się skontaktowałam z ULC żeby się dowiedzieć jakie ogólnie są moje prawa (jako że wcześniej żaden z lotów którymi latałam nie był opóźniony) i czy rzeczywiście mi się należy odszkodowanie. Bo pierwsze podstawowe pytanie było czy w moim przypadku należy mi się odszkodowanie po dwóch czy po trzech godzinach. A w internecie były rozbieżności. Okazało się że Ryanair przede wszystkim nawet nie poinformował nas co było przyczyną opóźnienia-co już jest jednym z pierwszych uchybień z ich strony i wcale nam nie powiedziano za wiele o tym jakie mamy prawa. Do tego ich opóźnienie spowodowało jakieś dodatkowe koszty dla nas, które powinni zwrócić.
A jeśli z tytułu ich głupoty należy mi się ta kasa "jak psu miska żarcia" to mam zamiar to wykorzystać. Byłbyś chyba hipokrytą jakbyś zaprzeczył że ludzie na tym forum takich pomyłek nie wykorzystują.

gorny77 napisał(a):
Ami_Ami napisał(a):

......nie będzie to odpowiedź jakiej potrzebuję. ......
......Standardowo na tym forum ludzie próbują z innych robić idiotów. Już nie raz to zauważyłam.......


[/code]


A w tej kwestii nie chodziło mi o to żeby ktoś mi potwierdził czy odszkodowanie należy mi się jak psu buda, tylko np o to co sam zrobiłeś: ja wklejam pytanie czy ktoś ma maila do ryanaira bo mam problem z przesłaniem skargi i musiałam to zrobić pocztą, a ty mi wklejasz kilka linków z których nie za wiele wynika jeśli chodzi o to pytanie, i sugerujesz że euro przyćmiły mi możliwości zdrowego rozsądku :P Więc jak dla mnie to chyba ludzie którzy takie uwagi wklejają się bardziej kompromitują niż ci którzy się pytają. Równie dobrze ktoś mógłby być kompletnie zielony w bukowaniu lotów i serio nie wiedzieć-więc generalnie takie uwagi każdy mógłby sobie zachować dla siebie. A co do forum to tak-momentami mam wrażenie że robi się tu z ludzi idiotów, wystarczy np spojrzeć na wątek poniżej :P

wyspy-owcze-namiot,1395,95606

Zresztą nie chce mi się na ten temat nawet dystkutować. I tak nie odpowiedziałeś na moje pytanie które nie brzmiało po ilu godzinach mi się należy odszkodowanie i co zrobić jak lot się spóźni tylko czy ktoś mógłby wkleić maila kontaktowego do ryanaira (jeśli ktoś takowego posiada). Więc chyba nie bardzo jest sens o tym dyskutować. Jedyne co potrzebowałam to ten mail, a już co prywatnie myślisz o tej rozmowie i kto się kompromituje to mnie szczerze mówiąc nie interesuje. I wybacz, że teraz tutaj na koniec to stwierdzę, ale trzeba było może się nie udzielać skoro od samego początku nie miałeś zamiaru wkleić odpowiedzi na to pytanie. Właśnie o tym mówię. Więc pewnie jutro zadzwonię po raz kolejny do ULC do Polski lub UK i się dowiem czegoś więcej o mailach kontaktowych do Ryanaira od osób bardziej kompetentnych którzy nie skrytykują mnie za zadawanie pytań.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 03 Lip 2016 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11799
HON fly4free
gorny77 napisał(a):


Nie chce mi się już tu pastwić nad tobą, choć ci się należy (ja zrobiłem tak: napisałem treść pisma-reklamacji - wydrukowałem - podpisałem - zeskanowałem - plik skanu otwarłem w open office - klinąłem u góry na eksportuj bezpośrednio jako pdf - załączyłem do formularza z linku

Tyle
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 03 Lip 2016 16:36 

Rejestracja: 20 Sty 2016
Posty: 219
Zbanowany
Ami_Ami napisał(a):
Jedyne co potrzebowałam to ten mail, a już co prywatnie myślisz o tej rozmowie i kto się kompromituje to mnie szczerze mówiąc nie interesuje. I wybacz, że teraz tutaj na koniec to stwierdzę, ale trzeba było może się nie udzielać skoro od samego początku nie miałeś zamiaru wkleić odpowiedzi na to pytanie. Właśnie o tym mówię. Więc pewnie jutro zadzwonię po raz kolejny do ULC do Polski lub UK i się dowiem czegoś więcej o mailach kontaktowych do Ryanaira od osób bardziej kompetentnych którzy nie skrytykują mnie za zadawanie pytań.


Droga Kobieto - jeśli tylko potrzebowałaś namiarów do Ryanaira, to nie bardzo rozumiem po co opisywałaś cały swój problem, skoro gardzisz tutejszymi użytkownikami, zarzucając im niewiedzę itd.?

Skoro "płaczesz" z swoim problemem, to nie dziw się, że ludzie tutaj Tobie odpisują.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 03 Lip 2016 17:01 

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 119
grreg20 napisał(a):

Droga Kobieto - jeśli tylko potrzebowałaś namiarów do Ryanaira, to nie bardzo rozumiem po co opisywałaś cały swój problem, skoro gardzisz tutejszymi użytkownikami, zarzucając im niewiedzę itd.?

Skoro "płaczesz" z swoim problemem, to nie dziw się, że ludzie tutaj Tobie odpisują.


Nad tym to już tym bardziej nie zamierzam się rozwodzić. Jeśli ktoś nie potrafi odpowiedzieć na czyjeś pytanie, tylko jedyne co potrafi to skrytykować nie udzielając tej odpowiedzi, to niech się później nie dziwi że jest brany za osobę niekompetentną.
Nie mam nic więcej ogólnie do powiedzenia w tym temacie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 03 Lip 2016 17:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11799
HON fly4free
Uff, w końcu coś rzeczowego (inne formy kontaktu z FR jak poprzez w/w link nie ma NIESTETY, też nad tym boleję i jak możesz to to w ULC też załatw :) )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 03 Lip 2016 17:22 

@Ami_Ami Spróbuj któregoś z maili z tej stronki: http://www.ryanaircampaign.org/contact.html
Góra
 PM off
Ami_Ami lubi ten post.
 
      
#36 PostWysłany: 19 Lip 2016 17:37 

Rejestracja: 29 Lut 2016
Posty: 3
Witajcie!

Dzisiaj skadalem wniosek o te rekompensate (lot opozniony o 5h, samolot byl zepsuty).
Dlugo szukalem ktorego formularza uzyc i po jakies chwili zdecydowalem sie na wypelnienie tego o to:

https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78

W zalaczniku byla moja karta pokladowa (screenshot z telefonu), a w komentarzu dane banku. Po 3h mialem potwierdzenie od Ryanaira w postaci maila o tym ze moj wniosek zostal rozpatrzony i przysluguje mi 250euro, ktore bedzie wplacone na konto wciagu 28 dni.

Lot Wroclaw- Londyn Stansted

Pozdrawiam

Załączniki:
Komentarz do pliku: tak ten formularz wyglada
5.PNG
5.PNG [ 51.5 KiB | Obejrzany 13966 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 19 Lip 2016 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 11799
HON fly4free
A coś dopłacałeś za expres ;)
Tak z ciekawosci zamiesc screen, oczywiscie bez danych osobowych bo sporo się zmienia, ale takiego ekspresowego zalatwienia to tu nie podawano
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 19 Lip 2016 18:15 

Rejestracja: 29 Lut 2016
Posty: 3
Tuz po wyslaniu formularza dostalem maila no1, po 2h ( myslalem ze byly 3) maila no2 z zalacznikiem widocznym na zdjeciu.

I tu male sprostowanie. na rezerwacji byly dwie osoby wiec po 250euro na osobe (obie osoby lecialy i tylko jeden formularz uzuplenialem w imieniu 2 osob)

Wybaczcie za wielkosc zdjec, nie mam jak ich zmniejszyc w pracy (albo po prostu nie umiem)

Załączniki:
Komentarz do pliku: no2
ten3.jpg
ten3.jpg [ 250.91 KiB | Obejrzany 13897 razy ]
Komentarz do pliku: zalacznik
ten.jpg
ten.jpg [ 111.67 KiB | Obejrzany 13908 razy ]
Komentarz do pliku: no1
ten2.jpg
ten2.jpg [ 114.05 KiB | Obejrzany 13908 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
gorny77 lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#39 PostWysłany: 04 Sie 2016 21:12 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 27
To żeby nie było za słodko na temat Ryanaira, poranny lot Wrocław - Londyn Stansted dwa tygodnie później, 1 sierpnia znów opóznił się o ponad 5 godzin.

Napisałem przez formularz internetowy reklamacje i otrzymałem odpowiedź odmowną, załączam do posta.

Płatność za lot dokonana była polską kartą płatniczą - mimo że w formularzu nie podawałem adresu, odpowiedź została zaadresowana na polski adres z karty. Mam adres zamieszkania w UK więc sprawę skierowałem do mediatora, do którego przynależy Ryanair: https://www.theretailombudsman.org.uk

Zobaczymy jaki będzie tego wynik, mam wrażenie, że pasażerowie zamieszkali w UK będą inaczej traktowani ze względu na postępowanie CAA (https://www.caa.co.uk/News/Ryanair-face ... ?catid=155)

Załączniki:
complaint_response.PNG
complaint_response.PNG [ 18.97 KiB | Obejrzany 13629 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 04 Sie 2016 21:56 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2215
Loty: 116
Kilometry: 93 385
srebrny
Wydaje mi się, że możesz też poskarżyć się do polskiego ULCu (skoro lot był z Wrocławia).

A poza tym usterka samolotu nie jest przesłanką do odmowy wypłaty odszkodowania: http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... terka.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2148 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 108  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group