Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 20 Lut 2017 09:03 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Jezeli jest to wina rainbow a na to wyglada to masz racje, ULC nic nie zrobi chociaz rowniez zmarnowali troche mojego czsu gdyz dowiedzialem sie o tym przy telefonie number 2, ktory odbyl sie miesiac po pierwszym. Dopiero wtedy Pan uswiadomil mnie o roznicy czarterowych lotow kupionych nie od linii lotniczych.

Rzecznik Praw Konsumenta sie tym zajmuje i tym kanalem bede szedl. Sprawdzam rowniez firmy polskie jak i zagraniczne ktore moga ta sprawe przejac za prowizje od odszkodowania.

Pytanie, czy moge wystapic o zwrot kosztow biletu teraz i zajmowac sie sprawa odszkodowania w miedzy czasie?


Ostatnio edytowany przez mashacra, 20 Lut 2017 16:21, edytowano w sumie 1 raz
Usunięcie cytatu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Loty (z bagażem) na Filipiny z Warszawy za 2768 PLN. Wiele dostępnych terminów Loty (z bagażem) na Filipiny z Warszawy za 2768 PLN. Wiele dostępnych terminów
Boże Ciało w Turcji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 1918 PLN. Wyloty z 4 miast Boże Ciało w Turcji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 1918 PLN. Wyloty z 4 miast
#42 PostWysłany: 20 Lut 2017 15:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
@‌PetePL‌
Cytuj:
Sprawdzam rowniez firmy polskie jak i zagraniczne ktore moga ta sprawe przejac za prowizje od odszkodowania.

Na takich warunkach nie znajdziesz żadnego profesjonalisty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 20 Lut 2017 15:15 

Rejestracja: 23 Lis 2016
Posty: 210
Jeżeli jest realna szansa to warto walczyć o zwrot. Niedawno jakiś gość opisał historii z biurem podróży na grupie fb. Wygrał sprawę w sądzie z TUI, dostał odszkodowanie 6 tys zł ale sprawa jest inna chodzi o tragiczna jakość w samolocie i dostał inny pokój przez dwa dni...

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 20 Lut 2017 15:15 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
@‌boots‌ kancelarie specjalizujące się w odszkodowaniach działają właśnie w taki sposób, ale jeśli chodzi o sprawę z kodeksu cywilnego, to faktycznie podchodziłbym do tego w inny sposób, szczególnie że szanse na wygraną są znaczne.

Krótko mówiąc, autor wątku z jednej strony kipi złością, a z drugiej nie jest pewien, czy na 100% ma rację, więc woli być powściągliwy w swych działaniach.
Góra
 Profil Relacje PM off
Japonka76 lubi ten post.
 
      
#45 PostWysłany: 20 Lut 2017 15:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Cytuj:
kancelarie specjalizujące się w odszkodowaniach działają właśnie w taki sposób

Ale nie przy szkodzie rzędu 2000 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 20 Lut 2017 15:53 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
boots napisał(a):
@‌PetePL‌
Cytuj:
Sprawdzam rowniez firmy polskie jak i zagraniczne ktore moga ta sprawe przejac za prowizje od odszkodowania.

Na takich warunkach nie znajdziesz żadnego profesjonalisty.

Moze masz racje jednak uwazam iz firmy ktore otrzymuja platnosc tylko gdy wygraja sprawe, powinny byc na tyle profesjonalne aby taka sprawe ogarnac. Inaczej jest to ich strata czasu.

-- 20 Feb 2017 15:55 --

silvershark napisał(a):
Krótko mówiąc, autor wątku z jednej strony kipi złością, a z drugiej nie jest pewien, czy na 100% ma rację, więc woli być powściągliwy w swych działaniach.

To czego ja jestem pewien to nie ma znaczenia. Jak otrzymam oficjalne pismo z LOTu badz potwierdzenie od Rzecznika Praw Konsumenta wtedy bede wiedzial ze mam badz nie mam racji.

Ktos zawinil. LOT badz rt, mysle ze rt. Ja raczej nie zawinilem kupujac bilet.


Ostatnio edytowany przez PetePL, 20 Lut 2017 15:57, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 20 Lut 2017 15:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Oczekujesz profesjonalnego pełnomocnika za wynagrodzeniem kilkuset złotych - i to nie wiadomo, czy na pewno i nie wiadomo kiedy? Ma za taką kwotę reprezentować Cię w tej sprawie przez być może kilka lat?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:00 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Nie wiem o czym piszesz. Ja pisalem o firmach ktore zajmuja sie takimi problemami i biora prowizje jezeli sprawe wygraja.

Skoro istnieja i pobieraja oplate tylko gdy sprawe wygraja, to chyba lepiej zeby te sprawy wygrywali.

https://www.flight-delayed.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Ale te firmy zajmują się kwestiami odszkodowań na podstawie rozporządzenia (WE) nr 261/2004.
W Twoim przypadku moim zdaniem nie można oprzeć się na powyższej podstawie prawnej, należy wytoczyć powództwo cywilne na podstawie przepisów odszkodowawczych z kc, rozważając - art.415 i następne oraz 471 i następne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:09 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Rozumiem. Otrzymalem podobne informacje ale 2 firmy do ktorych napisalem wczoraj, odpisaly dzis ze chetnie sprobuja.

Jak to nie przejdzie, bede dzialal przez Rzecznika Praw Konsumenta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:22 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4054
A ja już zupełnie nie rozumiem dlaczego w tym wątku toczy się taka dyskusja. Poruszane są sprawy nagłośnienia w TV, Rzecznika Praw Konsumenta, linii lotniczych, biura podróży, adwokatów i reklamy paru firm zajmujących się odszkodowaniami.

Twój pierwszy post w tej sprawie:
PetePL napisał(a):
Hej,
Czy ktos kiedys robil upgrade z economy do biznes na czarterach Rainbow Tours ktore operuja 787 LOTu?
Kupilem bilet Bangkok - Warszawa za bardzo ciekawa cene w klasie ekonomicznej, ponizej 1000PLN
Przy bookingu upgrade do biznes kosztowal 1650PLN co nie mialo wielkiego sensu ale zastanawiam sie czy beda nizsze oferty przy check-in, oczywiscie jezeli beda wolne miejsce?
Ma ktos dosiwadczenie badz informacje?
Z tego co widze nie mozna zrobic upgrade przez typowy "bidding system" LOTu gdyz jest to czarter.
Pozdrawiam


Jak rozumiem bilet był kupiony, wystawiony i nawet próbowałeś go upgrade'ować do wyższej klasy. Kontakt więc z Rainbow był.

Dla mnie sprawa jest prosta.
Kupiłeś bilet lotniczy w Rainbow. Na lotnisku w BKK nie otrzymałeś karty pokładowej, więc do samolotu Cię nie wpuścili czyli usługa nie została wykonana.
Powinieneś zgłosić charge-back a od Rainbow domagać się zwrotu różnicy za zakupiony droższy nowy bilet oraz odszkodowania. Najpierw polubownie a jak nie to na drodze sądowej.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:26 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Jak zreszta zauwazylas sprawa ta zawiera wiele elementow ktore sa od siebie w jakis sposob uzaleznione.

Naprawde prosze osoby ktore nie maja nic ciekawego do powiedzenia o niekomentowanie. Jaki jest sens...

Dziekuje za porady w 2giej czesci Twojego postu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7695
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
Reklamy firm od odszkodowań, już nie ma i proszę nie kontynuować tego wątku. :)
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
PetePL lubi ten post.
 
      
#54 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
podejrzewam ze Rainbow, obecny i aktywny na tym forum, z pewnoscia sledzi ten temat i Twoja strategie walki o odszkodowanie..:-)

dostales vouchery, jesli ich wartosc byla za niska, moze warto bylo isc ta droga. na pewno latwiej im dolozyc voucherow, niz wydac realne pieniadze

mimo wszystko uwazam, ze powinni sie uaktywnic i wypowiedziec w tym watku - w koncu na okraglo wrzucaja jakies oferty, wiec to godzi w ich wiarygodnosc..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:35 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 191
Do takiej odpowiedzi potrzebny jest cały dział PR, a nie (z całą sympatią) osoba, która wrzuca oferty na forum.

Nie wiem czego RT się spodziewa. Nie za takie "przewinienia" inne firmy chętnie "zamykają usta". Zaraz będzie gunwoburza w sieci. Wystarczy, że autor opisze sprawę i wrzuć na wykop. Tam lubią takie afery.

Następnie zaspamują cały profil RT i w końcu ktoś poleci.

RT powinno szybko oddać Ci kasę za bilet, pokryć podróż innym przewoźnikiem i dorzucić coś od siebie na kawę i ciasto, a przede wszystkim bardzo przeprosić, że zostawili Cię samego z problemem kawał od domu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:38 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
Japonka76 napisał(a):
A ja już zupełnie nie rozumiem dlaczego w tym wątku toczy się taka dyskusja. Poruszane są sprawy nagłośnienia w TV, Rzecznika Praw Konsumenta, linii lotniczych, biura podróży, adwokatów i reklamy paru firm zajmujących się odszkodowaniami.

Twój pierwszy post w tej sprawie:
PetePL napisał(a):
Hej,
Czy ktos kiedys robil upgrade z economy do biznes na czarterach Rainbow Tours ktore operuja 787 LOTu?
Kupilem bilet Bangkok - Warszawa za bardzo ciekawa cene w klasie ekonomicznej, ponizej 1000PLN
Przy bookingu upgrade do biznes kosztowal 1650PLN co nie mialo wielkiego sensu ale zastanawiam sie czy beda nizsze oferty przy check-in, oczywiscie jezeli beda wolne miejsce?
Ma ktos dosiwadczenie badz informacje?
Z tego co widze nie mozna zrobic upgrade przez typowy "bidding system" LOTu gdyz jest to czarter.
Pozdrawiam


Jak rozumiem bilet był kupiony, wystawiony i nawet próbowałeś go upgrade'ować do wyższej klasy. Kontakt więc z Rainbow był.

Dla mnie sprawa jest prosta.
Kupiłeś bilet lotniczy w Rainbow. Na lotnisku w BKK nie otrzymałeś karty pokładowej, więc do samolotu Cię nie wpuścili czyli usługa nie została wykonana.
Powinieneś zgłosić charge-back a od Rainbow domagać się zwrotu różnicy za zakupiony droższy nowy bilet oraz odszkodowania. Najpierw polubownie a jak nie to na drodze sądowej.


Jeśli wracałeś z wakacji, to tak stresujące doświadczenie też nie jest bez znaczenia, bo mogło Ci popsuć wrażenia z wyjazdu. Dodając do tego fakt, że miałeś bilet i nie złamałeś w żaden sposób regulaminu (np. poprzez brak paszportu czy wizy), uważam, że powinieneś walczyć o swoje. Zacznij od formalnego wysłania swoich oczekiwań do rainbow, a jeśli Cię zignorują, razem z prawnikiem wyślij im przedsądowe wezwanie o zwrot kosztów i odszkodowanie. No a potem zostaje tylko sąd.
Góra
 Profil Relacje PM off
gzkulik lubi ten post.
 
      
#57 PostWysłany: 20 Lut 2017 16:52 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Mieszkam w Azji a do PL lecialem na spotkanie firmowe na ktore sie grubo spoznilem.

W WAW mialem byc o 15 a bylem po 22.

Dziekuje Wam za wsparcie i propozycje jak sprawe rozwiazac.

Wroce do tego watku jak bede mial dodatkowe informacje. Mysle ze komus sie przydadza.
Góra
 Profil Relacje PM off
krasnal lubi ten post.
 
      
#58 PostWysłany: 21 Lut 2017 00:40 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1638
niebieski
Najpierw przede wszystkim to powinieneś się sam zastanowić co chcesz osiągnąć. Bo na razie z tego co piszesz nie jest to w 100% jasne. W zależności od wyniku Twojego procesu myślenia można czynić dalsze kroki.
Moim zdaniem nagłaśnianie mediowe nic nie da. Średnio 68% klientów reklamujących usługi stara się straszyć biura mediami, znajomymi i "tych których ja znam, a ty się ich boisz", więc biura są raczej impregnowane na takie argumenty, bo w większości to zwykła blaga. Zatem tylko i wyłącznie merytoryka lub sąd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 26 Sty 2024 14:45 

Rejestracja: 21 Lis 2023
Posty: 2
No i jak się skończyła ta sprawa?


Ostatnio edytowany przez puhacz, 27 Sty 2024 13:36, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 26 Sty 2024 20:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
PetePL napisał(a):
Mieszkam w Azji a do PL lecialem na spotkanie firmowe na ktore sie grubo spoznilem.

Wroce do tego watku jak bede mial dodatkowe informacje. Mysle ze komus sie przydadza.

Nie dotrzymał słowa i więcej się na forum nie pojawił. Może poległ w walce o odszkodowanie ;) @Piotr Kwiecien diamentowa łopata za odkopanie wątku sprzed 7 lat. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group