Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 15 Sty 2014 15:21 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 1185
Loty: 131
Kilometry: 272 438
niebieski
Parę lotów mam za sobą, ale same chartery i lowcosty, więc nie mam doświadczenia z tradycyjnymi liniami.

Lecę niedługo Warszawa- Frankfurt (Lufthansa) - Nowy Jork (United) i powrót NY - Londyn (United) - Warszawa (LOT).

1. Jeśli chcialbym odprawić się przez internet - strona United odsyła mnie do Lufthansy.
Czy na stronie Lufy robię odprawę na cały lot w tę i z powrotem?
Jeśli na powrót oddzielnie to na czyjej stronie?
2. Jak jest z bagażem na taki lot - 23 kg na osobę, czy można sumować te kg w ramach jednej rezerwacji, w sensie np. 30 kg na 2 osoby?
3. Czy do odprawy trzeba wpisywać dane typu nr paszportu, wizy itd. na potrzeby immigration? Czy jakieś papierki w samolocie się wypełnia na potrzeby wjazdu do Stanów czy teraz już nie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN