Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 273 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Wiadomość
#261 PostWysłany: 27 Sie 2021 12:44 

Rejestracja: 26 Sie 2021
Posty: 12
skrzat napisał(a):
Wg flightera, rzeczywisty czas odlotu nie był o 6:38 tylko 6:16
https://www.flightera.net/en/flight_det ... 2021-08-21
.
Więc jest rozbieżność między stronami, nie wiem która bardziej wiarygodna

https://www.flightradar24.com/data/flights/w61451
Góra
 Relacje PM off  
 
#262 PostWysłany: 27 Sie 2021 12:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7018
srebrny
Ne ma to żadnego znaczenia, która.

@Kashpir
Cytuj:
Nurtuje mnie pytanie: czy skoro przyjęto bagaż po regulaminowym czasie zamknięcia odprawy, pasażer może zakładać, że w takim wypadku linia nie zakończyła boardingu i jest wystarczająco czasu, by przejść kontrolę bezpieczeństwa i udać się do odpowiedniej bramki?

Może tak zakładać. Ale to nie ma znaczenia dla kwestii zasadności odszkodowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#263 PostWysłany: 27 Sie 2021 13:24 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2134
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Sudoku napisał(a):
Japonka76 napisał(a):
Ale tu też należy zwrócić uwagę na jedną ważną rzecz. Bagaże tych pasażerów nie zostały nadane do samolotu, mimo że zostały odprawione. To tak jakby linia lotnicza z góry założyła, że oni nie polecą.

I może tu jest drugie dno? Np. mieli overbooking i zamiast szukać ochotników i płacić im 250 EUR, to sami wybrali "chętnych" do pozostania na lotnisku?


Skoro 20 pasażerów nie zdążyło to już nie mieli overbookingu ;) Zdarzały się sytuację, gdy na rejsach był spory overbooking i teraz to się układa w logiczną całość.

30 plenum spódzielni Zenum

_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#264 PostWysłany: 27 Sie 2021 13:35 

Rejestracja: 26 Sie 2021
Posty: 12
Zapytam - być może naiwnie - czy to się da jakoś sprawdzić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#265 PostWysłany: 27 Sie 2021 15:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7018
srebrny
Moim zdaniem nie ma sensu na ten temat więcej dyskutować.
Reasumując:
1. Nie macie żadnych szans na uzyskanie odszkodowania bez wyroku sądu.
2. Nie macie szans na korzystny wyrok sądu, nie macie żadnych szans na znalezienie profesjonalnego pełnomocnika prawnego, który podejmie się sprawy jedynie za procent od wygranej.
3. Bez problemu znajdziecie prawnika, który zgodzi się Was reprezentować za odpowiednim wynagrodzeniem.

Proponuję całą sprawę potraktować jako płatną lekcję podróżowania. I w przyszłości docierać na lotnisko z większym zapasem czasu.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#266 PostWysłany: 27 Sie 2021 15:12 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2134
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Nie uzyskasz odszkodowania, bo Ci się nie należy. Żadnych marzeń. Nie możesz uzyskać odszkodwania za odmowę przyjęcia na pokład, skoro w godzinie zamknięcia bramki nie stawiłaś się przy niej. Innymi słowy nie możesz uzyskać odszkodowania jeśli nikt nie odmówił Ci wejścia na pokład.
To tak jakbyś żądała odszkodowania za odwołany lot, gdy skorzystałaś z niego.
Kwestia organizacji pracy obsługi to jest kwestia na inną dyskusję i inny proces, który byłby długi a szanse na wygraną nie są wielkie.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 28 Sie 2021 14:41, edytowano w sumie 1 raz
a
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#267 PostWysłany: 28 Sie 2021 14:09 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2134
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Dyskusja ma to do siebie, że albo prowadzi do jakiś konkluzji, albo jest dyskusją bezcelową. Ta dyskusja jest dyskusją bezcelową, a post po prostu kładzie kres nadziejom, które są złudne.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 28 Sie 2021 14:36, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#268 PostWysłany: 28 Sie 2021 14:36 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3152
HON fly4free
asz30 napisał(a):
Nie wiem czy to odpowiednie forum, bo nie więksi końca czy sytuacja mojej rodziny to niewpuszczenie na pokład czy spóźnienie na samolot Wizzair.
W sobotę21.08. przybyłam w grupie 5 osób na lotnisko Chopina około 1,30 h lub 1,40 h przed lotem do Alghero. Już po wejściu do holu okazało się, że kolejka jest przeogromna. Lotów o tej porze było chyba 5, stanowiska do zdania bagażu 3. Po kilkudziesięciominutowym czekaniu, przesunęli nas do kolejki Priority (mąż miał wykupioną tę opcję), nie chcieliśmy się tam początkowo przenosić, bo było to 1 stanowisko, więc miałam wrażenie, że idzie wolniej. Jednak pani zarządzająca ruchem w kolejce tak nam poleciła, więc postanowiłam jej zaufać. W międzyczasie cały czas wołano pasażerów na loty do Anglii. Wielokrotnie pytałam dwóch pań obsługujących kolejkę o nasz lot, bo patrzyłam na zegarek. Panie uspokajały, że jeszcze nie nasza kolej, że jeszcze spokojnie czekamy. W końcu zaczęły kierować pasażerów do Alghero do oddzielnego stanowiska, byliśmy już blisko Priority, więc szybko wskoczyliśmy do wskazanego stanowiska, oddaliśmy bagaż, przeszliśmy security check szybko, bo drogą dla rodzin, na tablicy widniał napis Gate open, bramka było bardzo blisko. Dobieglismy do niej i usłyszeliśmy, że już za późno (było to 7 minut po planowym starcie).W sumie w tej sytuacji było nas ok.20 pasażerów, w tym my z 3 małych dzieci. Oddali nam bagaże, powiedzieli, że to kapitan zdecydował, że już nikogo nie wpuszcza. Na lotnisku nie było nikogo z Wizzair, nie można było się do nikogo zwrócić. Nie poradzili sobie z liczbą pasażerów, mieli za mało stanowisk. Ktoś z podróżujących zasugerował, że może był overbooking i dlatego tak zrobili. Polecieliśmy tego samego dnia z Katowic - kupiliśmy nowe bilety, pojechaliśmy pociągiem do Pyrzowic. Czy ktoś może mi poradzić czego i jak się mogę w tej sytuacji domagać od linii lotniczych Wizzair. Może kiedyś będę to wspominać jako przygodę, teraz jest to trauma dla całej rodziny.

Napisz formalną reklamację przez ich formularz prosząc o zwrot za bilety Wizzair zakupione z Pyrzowic, w treści:
- opisując to co tu, tyle że te 1:30-1:40 podaj jako czas stracony na check-in, formalny wymóg Wizzair bez zapewnienia wystarczającej liczby stanowisk
- brak na Lotnisku Chopina osób z Wizzair do kontaktu czy udzielenia informacji tak dużej liczbie osób, których nie obsłużono na check-in na czas
- formalnie check-in powinien być zamknięty 40 minut przed lotem i dlaczego w tych okolicznościach dalej przyjmowano bagaże czy wydawano karty pokładowe

Tyle możecie na pewno zrobić, poprosić w formie reklamacji o zwrot całej kwoty za zakupione bilety Wizzair z Pyrzowic. W przypadku, gdy nie był to lot Wizzair wnioskować o zwrot za całość rezerwacji OW z Warszawy Chopin (tylko za lot z)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#269 PostWysłany: 15 Mar 2022 13:46 

Rejestracja: 09 Lut 2019
Posty: 11
Cześć,

taka historia: tuż przed wejściem na pokład (10 metrów od rękawa) obsługa linii odmówiła mi wejścia na pokład samolotu Madryt-Cancun. Przyczyna: brak biletu wyjazdowego z Meksyku. Jako że byłem prawie ostatni w kolejce nie miałem czasu na kupno byle jakiego biletu.
Linia lotnicza pewnie nie będzie chciała oddać pieniędzy.
Czy znacie jakiś sposób by odzyskać pieniądze lub skutecznie zawalczyć o to by można polecieć w innym terminie?

Dzięki
Góra
 Relacje PM off  
 
#270 PostWysłany: 15 Mar 2022 13:54 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3345
srebrny
Możesz próbować dzwonić do AirEuropa z prośbą o przebukowanie albo zwrot, ale raczej będą miały zastosowanie warunki taryfy. Mieli prawo Cię nie wpuścić na pokład.

Travel Requirements
Visa is not required for Mexico. Maximum stay of 180 days.
Passengers not holding onward/return tickets or other acceptable evidence of onward/return travel may be refused entry.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#271 PostWysłany: 15 Mar 2022 14:04 

Rejestracja: 09 Lut 2019
Posty: 11
No niby mają prawo (doczytałem ten fakt dopiero po czasie), ale wcześniej 3 innych znajomych leciało też biletu powrotnego i żadnych niespodzianek nie mieli :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#272 PostWysłany: 15 Mar 2022 14:08 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18405
No bo mieli farta.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#273 PostWysłany: 15 Mar 2022 15:25 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5315
platynowy
W uzupełnieniu dodam, że imigrejszyn w Meksyku bardzo często pyta o bilet powrotny i równie często nie wystarczy zapewnienie, ze się go ma tylko trzeba pokazać przy wjeździe konkretna rezerwacje na powrot. Zawsze można taka zrobić przez amerykańskie OTA z możliwością anulowania za free do końca następnego dnia a jeśli robiona od piątku do niedzieli to zwrot możliwy aż do końca poniedziałku (np Expedia)
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
 [ 273 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group