Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Paź 2012 14:05 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1508
Loty: 335
Kilometry: 498 640
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/1569 ... #skomentuj

Dodam jeszcze, że Liverpoolu od listopada też nie widziałem, gdy ostatnio patrzyłem. Zostaje Dublin, Londyn i Dortmund. W tym roku skończono nowy terminal w Łodzi, jednak chyba skończymy również z lotami rejsowymi z tego miasta. W końcu kto powiedział, że jak jest nowy terminal, to trzeba z niego latać... :? :?

Pozostaną czartery. Oczywiście nie ma też w sumie żadnych dobrych cen na to co zostało. Ostatnio trwa festiwal dobrych cen, nie tylko z Modlina ale i innych lotnisk, u nas nic, czasem jakiś rodzynek w postaci tańszego lotu do Londynu, ale ogólnie drogo.

O OLT nie ma co wspominać nawet. Czy to już tak na stałe zostajemy zdegradowani do roli prowincji, czy tylko na zimę? Czy to wpływ nowootwartego Modlina, czy innych czynników (podniesienie opłat lotniskowych, czy jak?)?

Ma ktoś jakieś wieści? Dojazd z Łodzi do Modlina jest koszmarny. W sumie mniej przesiadek mam w drodze do Poznania, czy Wrocławia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#2 PostWysłany: 11 Paź 2012 15:24 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 96
Smutne. Spedzilam troche zycia w Lodzi i wiem, ze takie wiadomosci bola. Teraz na szczescie mieszkam blisko Okecia.

Sadze, ze cos powroci jak zima sie skonczy ale i tak nie oczekiwalabym cudow. To miasto juz tak ma...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 11 Paź 2012 15:28 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Jednym słowem tragedia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 11 Paź 2012 15:35 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
W Rzeszowie wcale nie jakoś lepiej. Zdarza mi się tam latać i za każdym razem jest mi jakoś przykro gdy idę na odprawę i widzę te 30-60 osób odprawianych raz na kilka godzin. Ładne lotnisko, nowy terminal i tak jakoś wciąż to nie funkcjonuje...
Łódź to obrywa niestety za WAW/WMI, ale RZE to już kompletnie nie rozumiem...
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 11 Paź 2012 16:55 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 930
niebieski
bartek. napisał(a):
...ale RZE to już kompletnie nie rozumiem...

- malo lotow i ich sezonowosc
- badz co badz malo ludzi w okolicy
- kiepski dojazd

2 razy lecialem z/do girony i byl pelny lub prawie pelny; sporo ukraincow lata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 11 Paź 2012 16:58 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
No właśnie położenie jest rewelacyjne. Blisko granic wschodnich, najbliższy inny port to dopiero Kraków. Dlatego nie rozumiem skąd tak mało lotów? Ludzi też jest sporo, zwłaszcza że jeszcze dochodzi Słowacja, Ukraina...

Z dojazdem rzeczywiście kiepsko, nawet autobus do centrum kursuje bardzo rzadko i jedzie dość długo. Zresztą jutro znowu do RZE lecę właśnie ;)
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 11 Paź 2012 18:32 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1508
Loty: 335
Kilometry: 498 640
Jednak pojawił się w cenniku Liverpool, East Midlands i nawet Oslo Rygge. Tracimy zatem tylko to, co w linkowanym artykule. Tym niemniej nadal pozostaje to bolesna strata. 50% lotów w sumie. Oby tylko na zimę. Nasze lotnisko ma w miarę niezły dojazd do centrum, milionową aglomerację, której nie pali się wcale na Modlin, bo dojazd jest fatalny a jednak dzieje się niefajnie. We wakacje, gdy otwierali nowy terminal, wszyscy myśleli, że teraz to już hoho... a tu taki niewypał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 11 Paź 2012 19:19 

Rejestracja: 09 Sie 2012
Posty: 373
niebieski
A mi się wydaje, że po prostu Modlin jest za blisko Łodzi (tak samo Okęcie). Dlatego Łódź nie ma szansy na rozwój i połączenia są likwidowane. Studiuję w Łodzi i też mnie to boli, że muszę dojechać do Wawy, żeby lecieć w jakieś interesujące miejsce ;) Do niedawna było w miarę, ale teraz? Masakra :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 11 Paź 2012 19:44 

Rejestracja: 02 Maj 2011
Posty: 43
Tragedią jest likwidacja połączenia z Bergamo. Straciliśmy świetny punkt przesiadkowy w drodze na południe Europy, Wyspy Kanaryjskie czy do Maroka... :(

Bliskość Modlina to jedno - nieudolność ekipy zarządzającej lotniskiem to kolejny powód kryzysu w Łodzi.
_________________
World In My Eyes - zdjęcia z podróży i... nie tylko
___________________________________________

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 11 Paź 2012 20:52 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1508
Loty: 335
Kilometry: 498 640
Wiadomo coś więcej na ten temat? Tzn ekipy zarządzającej. Leciałem już chyba z 8 razy z i do Łodzi, frekwencja zawsze była przyzwoita. Bergamo - zgodze się - moja ulubiona trasa - bez niej robi się niefajnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 11 Paź 2012 21:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 149
Kurcze, miałem nadzieję, że Modlin trochę odciąży Łódź, bo w końcu z południa jest bliżej do Łodzi a tu zanosi się na równie pochyłą.
Ciekaw jestem jak długo utrzyma się Kopenhaga, bo kto z tego naszego biednego miasta będzie latał za ponad 1000PLN :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 11 Paź 2012 22:08 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 930
niebieski
skok napisał(a):
.., bo kto z tego naszego biednego miasta będzie latał za ponad 1000PLN :(

to jak tam taka bida to chyba nic dziwnego że nic nie lata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 11 Paź 2012 22:15 

Rejestracja: 24 Kwi 2011
Posty: 347
Hetman napisał(a):
skok napisał(a):
.., bo kto z tego naszego biednego miasta będzie latał za ponad 1000PLN :(

to jak tam taka bida to chyba nic dziwnego że nic nie lata


Wytłumacz to ludowi, lud chce latac po 4zł albo najlepiej po 1zł na wielu kierunkach, dla nich nieważne jest to, że jeżeli oni polecą za 1zł to ktoś musi kupić lot za 1000zł za odcinek aby opłacało się to liniom lotniczym. No nieudolnością władz to było zbudowanie tam tego lotniska.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 11 Paź 2012 23:08 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 312
niebieski
Moim zdaniem problemem jest w pierwszej kolejności dojazd do lotniska. Zakładam, że pod koniec 2013 Modlin już sie zapcha. Będzie to oznaczało tyle, że Warszawa na cito będzie potrzebowała dodatkowego lotniska. Wtedy sie okaże, które lotnisko będzie wspierać Warszawe. Warto też wspomnieć o Radomiu, który wg. planów będzie oddany do użytku we wrześniu 2013. Zależnie od tego, które z tych dwóch lotnisk będzie miało lepszy dojazd do Warszawy te wygra. Moim zdaniem 2 lotniska awaryjne jako wsparcie dla Okęcia i Modlina to za dużo. Któreś z tych dwóch padnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 12 Paź 2012 00:22 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
100 lat było samo Okęcie i jakoś dawało rady, a Modlin ma się jeszcze zapchać w ciągu jednego roku? :)
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 12 Paź 2012 00:34 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 930
niebieski
w tym roku sporo sie zmieniło za sprawą modlina ale w następnym się zmieni jeszcze bardziej.
lublin juz prawie funkcjonuje no i jeszcze ten radom dojdzie.
jakkolwiek, mnie zastanawia ile potrwa ta wojna cenowa na modlinie, bo przez ile czasu można oferować bilety po parę złotych? a nawet te droższe wcale aż takie drogie nie są.
no i tak patrząc na mapę Polski: linia krakow-warszawa-rzeszow ogranicza teren gdzie jest lub będzie aż 6 lotnisk! (modlin, łódź, radom, kraków, rzeszów, lublin) czy to nie za dużo? z drugiej strony, gdy przyjrzymy się Francji poniżej poziomu lyonu to można mieć podobne wrażenie i jakoś się to trzyma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 12 Paź 2012 17:23 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Francja to co innego, tereny bardzo atrakcyjne turystycznie - czartery lądują tu i prywaciarze.
No i ludzie 100 razy bardziej bogaci

Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 12 Paź 2012 18:13 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 312
niebieski
bartek. napisał(a):
100 lat było samo Okęcie i jakoś dawało rady, a Modlin ma się jeszcze zapchać w ciągu jednego roku? :)


Modlin jest wyliczony na 2,5 mln pasażerów. Wynika to z decyzji środowiskowej, która określiła ilość operacji lotniczych na dobę do 66. Oznacza to maksymalnie 66 lądowań i tyle samo startów. Wymiary lotniska oraz inne parametry nie pozwalają na więcej. Aktualnie lotnisko ma 4 stanowiska kontroli bezpieczeństwa oraz 4 bramki bezpośrednio przed wejściem na płytę lotniska. Z tych przyczyn zwiększenie przepustowości musiałby sie wiązać z:
-> zwiększeniem limitów operacji lotniczych.
-> lepszym rozkładaniem lądowań i startów samolotów.

Na tą chwile za bardzo tego nie widzę. Do końca roku lotnisko zrobi milion pasażerów i to w zaledwie 5.5 miesiąca. Z tego powodu mam przypuszczenia, że w kolejnym 2.5 mln to kwestia czasu. Tym bardziej jak dojdą czartery oraz Easy Jet w Modlinie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 12 Paź 2012 18:28 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Ze wszystkim się zgadzam ale urwę sobie ręke o to że EasyJet nie wejdzie do Modlina. Oni latają na główne lotniska.

Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 14 Paź 2012 01:45 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 312
niebieski
Pacjonek napisał(a):
Ze wszystkim się zgadzam ale urwę sobie ręke o to że EasyJet nie wejdzie do Modlina. Oni latają na główne lotniska.

Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2


Lotnisko na Okęciu cały czas jest bardzo drogie. Easy Jet chce być na głównych lotniskach, ale nie za większą cenę. Modlin jest mniejszym złem pod względem finansowym. Dobra lokalizacja i co raz lepszy dojazd. Nie zdziwiłbym sie, jakby za jakiś czas linie czarterowe wykupiły hurtowo na Modlin Busa, bądz też załatwiały transfer bezpośrednio z Modlina do Warszawy Centralnej w cenie biletu lotniczego. Może być to znacznie bardziej opłacalne niż przepłacanie z Okęcia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: klapio, TIT, Yaneck oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group