Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 30 Paź 2018 14:01 

Rejestracja: 02 Cze 2016
Posty: 12
-- 30 Paź 2018 13:57 --

Cześć,

Kupiliśmy bilety regiojet z Pragi do Krakowa z połączeniem w Ostrawie, mieliśmy jechać pociągiem z Pragi do Ostrawy, a później w Ostrawie przesiąść się na autobus do Krakowa, wszystko z tą samą firmą. Pociąg z Pragi do Ostrawy był opóźniony o 1 godzinę, co spowodowało, że spóźniliśmy się na autobus w Ostrawie. Musieliśmy poczekać jeszcze 3 godziny i kupić bilety od innej firmy, aby dotrzeć do Krakowa. Minęło już 15 dni od tego incydentu, a regiojet prosi nas, byśmy dalej czekali, aż zwrócą nam pieniądze z nowych biletów, które kupiliśmy w innej firmie.
Moje pytanie : jak długo powinniśmy czekać i czy nie powinniśmy otrzymać odszkodowania za ten incydent?

-- Hi,

We bought tickets from regiojet from Prague to Krakow with a connection in Ostrava, we were supposed to go by train from Prague to Ostrava and later in Ostrava change to a bus to go to Krakow, all with the same company. The train from Prague to Ostrava was late for 1h30min which made us miss the connection bus in Ostrava. We had to wait 3 hours more and buy tickets from another company in order to arrive to Krakow. It's been already 15 days since this incident and regiojet is asking us to wait longer for them to refund us just from the new tickets we bought with the different company.
My question is, how long should we wait and shouldn't we receive any compensation for this incident?

-- 30 Paź 2018 14:01 --

a kilka sekund temu otrzymałem ten e-mail


Dear %%%%%
I am sorry for a late reply.

I have contacted the company management and found following. Since we did reimburse
you by our ticket Ostrava - Kraków in amount of && EUR, we will not refund you by
the newly purchased ticket for company Leo Express
. I am sorry that I promised you
a refund of the newly purchased as well
. It's because in this case we weren't
responsible for a delay and thus we will refund you only by the unused ticket with
our company.

When checking your ticket account in our system I found that you still haven't picked the
money up, they are still attached to the account no. &&&&&&. Kindly please confirm
to me, that I can send the %%EUR back to your bank account - the one you used
when you purchased the ticket.

We are very sorry for all troubles and complications your were exposed to, and we hope
if you decided to travel with us again, everything will be all right.

Have a nice day!

Regards
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 30 Paź 2018 14:15 

powolaj sie ze miales jakis lot z Balic, wtedy moga zwrocic choc trzeba im wyslac jakis bilet na 99,9%. Inaczej to srednio, ogolnie nie kojarze nic co by nakazywalo zwrot kosztow nowego biletu ale tez nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Ale powinienes dostac rowniez zwrot za bilet kolejowy, o ile kupiles bilet jako jedna calosc bo do celu dotarles ponad 3h pozniej/z RJ w ogole.
A wg. ich tabelki, szczycili sie tym gdzie sie tylko dalo przed rokiem, jakiekolwiek ich polaczenie zostanie opoznione o 30/60/120 min. to klient dostanie zwrot 25/50/100% kosztow biletu.
Choc konkretne przedzialy czasowe chyba zaleza nadal od trasy.
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group