Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 31 Paź 2018 00:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 250
Cześć, bardzo proszę o poradę w takiej sprawie:

kupiłem bilety dla mnie i moich córek na lot Warszawa - Malaga w styczniu przyszłego roku w Norwegian.

Następnego dnia po ich zakupie dostałem informację, że mój lot został anulowany, a zamiast tego polecę Warszawa - Oslo - Malaga. Lot z 4-godzinnego zmienił się w 12-godzinny, na miejscu będziemy o północy i będę miał problem z transportem, bo nic publicznego nie jeździ aż do rana.

Czy ktoś był w podobnej sytuacji z tą linią i może poradzić jakie mam teraz prawa?
Czy muszę przyjąć ten lot albo zwrot pieniędzy, czy może uda mi się coś jeszcze zwojować, np. przelot w inny dzień, żebym nie doleciał o północy?


Z góry bardzo dziękuję.
M.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 31 Paź 2018 00:33 

Jak taki znajdziesz to dzwoń i zapewne bez problemu o ile będą wolne miejsca się zgodzą
Góra
 PM off  
 
 [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group