Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 20 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 08 Cze 2013 20:12 

Rejestracja: 09 Lip 2012
Posty: 49
Witam,

Planuję podróż z dziećmi po Norwegii i doszedłem do etapu - gdzie się umyć? Noclegi mam zamiar spędzić w ichniejszej kolei - przejazdy pomiędzy miastami. Co dalej? Jak nasza forumowa brać radzi sobie z utrzymaniem higieny?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 08 Cze 2013 20:23 

Rejestracja: 29 Sie 2012
Posty: 89
Witaj, również spałem w pociągach między miastami i myłem się w wc pociągu :)
W przeciwieństwie do WC w naszych Pekapach .. to niebo a ziemia :p
( nawet fototapeta była ). A na dzień kupiłem w Lidlu duży zapas wilgotnych chusteczek
i w publicznym WC dbałem o higienę :p
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 08 Cze 2013 21:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5180
Ostrzeżenia: 1
Zbanowany
srebrny
również polecam ten sposób.
Nie wiem jak jest z prysznicami w Norwegii ale na zachodzie Europy spotyka je się na stacjach kolejowych,
aczkolwiek potrafię sobie wyobrazić ile to może tam kosztować, skoro normalna cena to 8-10euro, w Szwajcarii ok 12,
no to tam pewnie ze 20 !
:)
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)


Ostatnio edytowany przez Abcn 28 Cze 2017 14:32, edytowano w sumie 3 razy
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 08 Cze 2013 21:43 

Rejestracja: 11 Kwi 2013
Posty: 150
Oj, nie 8-10 euro, w Berlinie Hbf trzeba zapłacić 5 euro za szybki prysznic.
Pewnie taniej będzie zabrać rodzinkę na basen i porządnie się wymyć przy okazji ;-)


Ostatnio edytowany przez Abcn, 28 Cze 2017 14:20, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
Sirocco_ uważa post za pomocny.
 
 
#5 PostWysłany: 10 Cze 2013 08:40 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 389
Loty: 175
Kilometry: 295 824
niebieski
schron napisał(a):
W przeciwieństwie do WC w naszych Pekapach .. to niebo a ziemia :p

Dopóki nie zaczęli kąpać się w nich Polacy...:-) Oby tak nie było... Pamiętajcie tylko, żeby po sobie posprzątać! :-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 10 Cze 2013 08:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 28
ja będąc w Norwegii, kąpałem się w wodospadach!
tyle że ja biegałem po górach,
fajna sprawa!
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 28 Cze 2017 14:33, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 28 Cze 2017 13:20 

Rejestracja: 16 Maj 2017
Posty: 7
Czy istnieje stronka, gdzie są spisane stacje z prysznicami? Za tydzień wyjeżdżam do Stavanger i sen z powiek spędza mi wizja braku mycia przed snem :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 29 Cze 2017 00:38 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 484
:D :D :D

U made my day :D

popatrz tu

https://www.nsb.no/en/our-destinations/stations

wc bedzie na praktycznie kazdej stacji (nie przystanku) natomiast na przysznic nie ma co liczyc :lol:
Góra
 Relacje PM off
rybka1992 uważa post za pomocny.
 
 
#9 PostWysłany: 29 Cze 2017 07:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5600
Loty: 169
Kilometry: 241 913
HON fly4free
To gdzie będziesz spała? Na dworcu?
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 29 Cze 2017 08:24 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3370
Loty: 209
Kilometry: 501 757
W pociagach, w wersji budzetowej zawsze mozesz kupic taki przenosny prysznic ktory sie zawiesza gdzies na drzewie. Ekstremalnie ale najtaniej
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 29 Cze 2017 08:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 627
Loty: 216
Kilometry: 510 635
niebieski
Ja podczas podróży rowerem po Norwegii korzystałam notorycznie z łazienek w supermarketach i na stacjach benzynowych. Jak się chce to w małej umywalce można umyć wszystko, łącznie z włosami. Trzeba się tylko trochę nagimnastykować, ale czego się nie robi w ramach oszczędności ;).
Góra
 Relacje PM off
radziu89 lubi ten post.
rybka1992 uważa post za pomocny.
 
 
#12 PostWysłany: 29 Cze 2017 09:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2468
srebrny
W Norwegii wystarczy namydlić włosy (czy co tam kto chce myć) i poczekać na deszcz. Bezkosztowo.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
 
#13 PostWysłany: 29 Cze 2017 10:51 

Rejestracja: 06 Lip 2015
Posty: 72
wincenty1 napisał(a):
Planuję podróż z dziećmi po Norwegii i doszedłem do etapu - gdzie się umyć? Noclegi mam zamiar spędzić w ichniejszej kolei - przejazdy pomiędzy miastami. Co dalej? Jak nasza forumowa brać radzi sobie z utrzymaniem higieny?


Piszesz o dzieciach - Nie lepiej pomyslec chocby o jakims hostelu a nie sprawiac im meczarnie po prostu ? (brak normalnego snu, ograniczony dostep do zachowania higieny).
- Nie wiem czemu ale nasuwa mi sie mysl, ze moze byc to nie do konca przemyslana decyzja. Rozumiem oszczednosci kosztow, ale bez przesady.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 29 Cze 2017 12:17, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 29 Cze 2017 14:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 627
Loty: 216
Kilometry: 510 635
niebieski
A moim zdaniem dla dzieciaków podróże są o niebo mniej męczące niż dla ich opiekunów. Co wiecej, to co dla dorosłego oznacza wyjście poza strefę własnego komfortu (spanie w pociagu, brak codziennej kąpieli itp.) to dla dziecka niejednokrotnie wielka frajda. Wlasnie rozpoczynam rozdział pod tytułem podroze z dzieckiem i jesli mam byc szczera to bardziej martwimy sie z mezem o siebie (czy damy radę z ciągłym noszeniem, przewijaniem i karmieniem na każde zadanie) aniżeli o córeczkę. Z brudu nikt jeszcze nie umarł :), no i biorąc pod uwagę rozmiary dzieci to na fotelach (lotniczych, kolejowych czy autobusowych) moga sie poczuć jak w królewskim łożu :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 29 Cze 2017 14:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 926
Loty: 297
Kilometry: 312 655
niebieski
W Islandii wejście na basen to jakieś śmieszne pieniądze, może w Norwegii jest podobnie. :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 29 Cze 2017 14:27 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1548
złoty
@_Grzegorz - zwracam tylko uwage, ze odnosisz sie do postu sprzed 4 lat, wiec juz pewnie i zdazyli sie umyc, i wyspac :)
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#17 PostWysłany: 29 Cze 2017 20:29 

Rejestracja: 16 Maj 2017
Posty: 7
Pod namiotem. I wnioskując z relacji z podróży, nie jest to oryginalny nocleg w Norwegii :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 29 Cze 2017 20:49 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 333
niebieski
Schronisko dla bezdomnych w Oslo. Address: Slemdalsveien 1
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#19 PostWysłany: 29 Cze 2017 23:49 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
A jakby się komuś spodobało
https://www.nav.no/workinnorway/en/Guid ... Find+a+job
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 30 Cze 2017 00:40 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 484
oj nie, zupelnie niepodobnie :lol:

Djorkaeff napisał(a):
W Islandii wejście na basen to jakieś śmieszne pieniądze, może w Norwegii jest podobnie. :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 20 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group