Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Nocleg - Andamany
#1 PostWysłany: 08 Sie 2014 10:44 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 59
Witajcie podróżnicy.

W październiku wybieramy się w 5 osób do Indii. Od 10 do 16 planujemy błogi relaks na Andamanach, stąd mam pytanie odnośnie noclegów. Czy wasze doświadczenie podpowiada, aby bookować nocleg na Havelock'u wcześnie przez neta, domek za ok. 2500 rupii/dobę, czy jechać w ciemno i szukać czegoś taniej? Jaka jest realna cena noclegu szukanego na miejscu?
Będę wdzięczny za pomoc :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#2 PostWysłany: 08 Sie 2014 11:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 203
Loty: 423
Kilometry: 938 054
sebciu88 napisał(a):
Witajcie podróżnicy.

W październiku wybieramy się w 5 osób do Indii. Od 10 do 16 planujemy błogi relaks na Andamanach, stąd mam pytanie odnośnie noclegów. Czy wasze doświadczenie podpowiada, aby bookować nocleg na Havelock'u wcześnie przez neta, domek za ok. 2500 rupii/dobę, czy jechać w ciemno i szukać czegoś taniej? Jaka jest realna cena noclegu szukanego na miejscu?
Będę wdzięczny za pomoc :)


Przez internet w większości znajdziesz najdroższe noclegi.
My będąc na Andamanach nie bookowaliśmy nic na zapas. Wysiedliśmy z łodzi w porcie, wzięliśmy tuk-tukarza wzbudzającego wg nas największe zaufanie i on obwiózł nas po wyspie w celu znalezienia noclegu i udało się:)

Jest jeszcze inna droga - świetna szkoła nurkowa (jeżeli chcecie spróbować nurków lub już próbowaliście:)) i fajne klimatyczne chatki i namioty, super klimat i pyszne jedzenie w kafejce:)

http://www.diveindia.com/havelock/accommodation.html - napiszcie do nich i zapytajcie o wolne miejsca.
Ceny pomimo,że przez internet dobre. Polecam:)

-- 08 Sie 2014 10:33 --

Jest jeszcze inna metoda. Po przylocie do Port Blair zapytajcie w specjalnym punkcie o możliwość zakwaterowania w tzw. "ośrodkach rządowych". Fajne położenie przy plaży i dobre ceny, ale niestety nie można ich bookować przez internet i baaardzo często niestety w chwili przylotu już są zabookowane. Ale spróbować zawsze można:)
_________________
Image

Śledźcie mnie na instagramie: https://www.instagram.com/travelela/
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#3 PostWysłany: 08 Sie 2014 11:38 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 59
Lela, dzięki wielkie za szybką odpowiedź!!!

Czy mogłabyś jeszcze podać jakiego rządu kwoty płaciliście?
I czy bez problemu dostaliście się na Prom z Port Blair?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#4 PostWysłany: 08 Sie 2014 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 203
Loty: 423
Kilometry: 938 054
sebciu88 napisał(a):
Lela, dzięki wielkie za szybką odpowiedź!!!

Czy mogłabyś jeszcze podać jakiego rządu kwoty płaciliście?
I czy bez problemu dostaliście się na Prom z Port Blair?


w Island Vinnie's Tropical Beach Cabanas koło DiveIndia
Rs 500/night + tax - najprostsze chatki
Rs 1,000/night + tax
Rs 2500/night + tax - najlepszy standard

My mieszkaliśmy obok w Gold India za Rs 2000/night - bardzo dobry standard, ciepła woda, klima itp:) A na jedzenie chodziliśmy do DiveIndia lub na bufet jesz ile chcesz do Symphony Palms.
_________________
Image

Śledźcie mnie na instagramie: https://www.instagram.com/travelela/
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#5 PostWysłany: 08 Sie 2014 12:00 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 59
Jeszcze raz dzięki wielkie!!!!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#6 PostWysłany: 08 Sie 2014 12:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 203
Loty: 423
Kilometry: 938 054
Utworzyłam wątek o transporcie Port Blair - Havelock :)

port-blair-havelock,1099,53318

-- 08 Sie 2014 11:04 --

sebciu88 napisał(a):
Jeszcze raz dzięki wielkie!!!!


Polecam się:)

A i jeszcze jedna dobra rada – przygotujcie sobie zapas xerówek wiz, permitów które dostaniecie po przylocie do Port Blair i paszportów:)
Przyda Wam się to na każdym kroku:)
_________________
Image

Śledźcie mnie na instagramie: https://www.instagram.com/travelela/
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#7 PostWysłany: 08 Sie 2014 12:11 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 59
O tym słyszałem, rozumiem że w Port Blair z xerem nie ma problemów :D

Lela napisał(a):
sebciu88 napisał(a):
Jeszcze raz dzięki wielkie!!!!


Polecam się:)


Jak będę jeszcze miał jakieś pytania to z przyjemnością się zgłoszę :) a jakbyś leciała kiedyś do Rio to chętnie się odwdzięczę :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#8 PostWysłany: 08 Sie 2014 12:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 203
Loty: 423
Kilometry: 938 054
sebciu88 napisał(a):
O tym słyszałem, rozumiem że w Port Blair z xerem nie ma problemów :D

hehe, nie...akurat biznes xero jest tam baaardzo dobrze rozwinięty:)

Lela napisał(a):
sebciu88 napisał(a):
Jeszcze raz dzięki wielkie!!!!


Polecam się:)


Jak będę jeszcze miał jakieś pytania to z przyjemnością się zgłoszę :) a jakbyś leciała kiedyś do Rio to chętnie się odwdzięczę :)


Okej:) Pytaj śmiało:) Co do Rio, to będę pamiętała:)
_________________
Image

Śledźcie mnie na instagramie: https://www.instagram.com/travelela/
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#9 PostWysłany: 08 Sie 2014 15:35 

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 133
że tak zapytam - planujecie nurkować, stąd Havelock? Czy wolicie cywilizowane miejsca? Bo piękniejsza od Havelock i bardziej dzika jest na pewno Neil... Ale to miejsce chronione przed masową turystyką = 3 knajpy na krzyż na maleńkiej wysepce i zero życia nocnego, za to spokój absolutny i niesamowita przyroda.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#10 PostWysłany: 08 Sie 2014 15:41 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 59
shipoffools22 napisał(a):
że tak zapytam - planujecie nurkować, stąd Havelock? Czy wolicie cywilizowane miejsca? Bo piękniejsza od Havelock i bardziej dzika jest na pewno Neil... Ale to miejsce chronione przed masową turystyką = 3 knajpy na krzyż na maleńkiej wysepce i zero życia nocnego, za to spokój absolutny i niesamowita przyroda.


Nurkować nie planujemy, ale z tego co się zorientowaliśmy, Neil jest gorzej "skomunikowany" musielibyśmy poświęcić 2 z 4 dni na Port Blair...chyba że masz jakieś inne propozycje, to z chęcią wysłucham :) :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#11 PostWysłany: 08 Sie 2014 16:21 

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 133
A to nie wiem, co słyszeliście... Część promów do Havelock jest via Neil, sama odległość obu wysp to 1h, można zobaczyć oba miejsca tak naprawdę, mnie po cichej Neil tłum turystów - mnóstwo hinduskich rodzin, Havelock to taki ichniejszy Sopot pewnie - zwłaszcza na plażach, i zwłaszcza w weekendy, skutecznie z wyspy wygnał. Ale pamiętam też ludzi, którzy z rowerami wsiadali na łódź z Neil do Havelock na całodzienne zwiedzanie wyspy rowerem, i po południu albo następnego dnia wracali na Neil.
Wszystko zależy od tego, o kt lądujecie w Port Blair. Z tego co pamiętam, popołudniowy prom do Havelock omija Neil, z tym, że generalnie trudno jest zdążyć na prom tego samego dnia, niestety... Chyba, że u jakiegoś travel agent da się zabukować wcześniej bilet np. w Mumbaju czy Chennai.

Teraz takie info na oficjalnej stronie Andaman&Nicobar Administration znalazłam:

http://db.and.nic.in/integrated_appln/u ... ss/nhr.htm.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#12 PostWysłany: 14 Sie 2014 12:44 

Rejestracja: 28 Sty 2014
Posty: 100
Po przylocie do Port Blair planuje przenocować jedną noc, a rano płynąć na wyspy.
Czy możecie polecić jakiś hotel w Port Blair?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#13 PostWysłany: 14 Sie 2014 18:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 203
Loty: 423
Kilometry: 938 054
City Heart Hotel:)przyzwoite pokoje w przyzwoitej cenie u pewnego przesympatycznego brodatego muzułmanina:)
_________________
Image

Śledźcie mnie na instagramie: https://www.instagram.com/travelela/
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#14 PostWysłany: 14 Sie 2014 19:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Gru 2013
Posty: 203
Loty: 423
Kilometry: 938 054
Image
Na tej ulicy:)po prawej stronie patrząc na zdjęcie widać szyld hoteliku:) szukajcie niedaleko świątyni:)
_________________
Image

Śledźcie mnie na instagramie: https://www.instagram.com/travelela/
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#15 PostWysłany: 14 Sie 2014 21:00 

Rejestracja: 28 Sty 2014
Posty: 100
Dziękuję za informacje :D
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#16 PostWysłany: 08 Lut 2016 21:32 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1376
srebrny
Spaliśmy w tych miejscach:
Polecamy: https://pl.tripadvisor.com/Hotel_Review ... lands.html

Nic specjalnego: https://pl.tripadvisor.com/Hotel_Review ... lands.html

To za to ZDECYDOWANIE odradzamy. Klima albo działa na maxa albo wcale. Dach w łazience dziurawy. Brak moskitier w szczelinach - mnóstwo komarów.

https://pl.tripadvisor.com/Hotel_Review ... lands.html
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#17 PostWysłany: 17 Lut 2016 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1173
Loty: 1
Kilometry: 122
złoty
A my właśnie spaliśmy w Gold India i byliśmy zadowoleni. Po lekkiej negocjacji ;) wyszło nam po 1500INR za pokój ze śniadaniem.

https://pl.tripadvisor.com/Hotel_Review ... lands.html
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#18 PostWysłany: 17 Kwi 2019 19:59 

Rejestracja: 05 Sty 2016
Posty: 11
Loty: 89
Kilometry: 168 820
W dniach 09-22.02.2020 r. mam zaplanowany urlop na Andamanach. Gdzieś przeczytałem, że lepiej jest zarezerwowač noclegi wcześniej, bo bezpośrednio na wyspach mogą być wolne tylko "podłe miejscówki". Był ktoś może ostatnio na Andamanach i podzieliłby się swoimi refleksjami na ten temat.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#19 PostWysłany: 17 Kwi 2019 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Gru 2012
Posty: 249
Loty: 346
Kilometry: 378 317
niebieski
Na Andamanach byłem w styczniu. W Port Blair mieliśmy zarezerwowany hotel dużo wcześniej, a np. na Havelocku wzięliśmy z ulicy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Stavros uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Nocleg - Andamany
#20 PostWysłany: 17 Kwi 2019 22:10 

Rejestracja: 05 Sty 2016
Posty: 11
Loty: 89
Kilometry: 168 820
A jaki był przedział cenowy hoteli/domków na Havelocku?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group