Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Sie 2013 14:05 

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 53
To, że wizzair ograniczył/zlikwidował? częściowe płatnosci za lot z konta wizzair stało się faktem. Od początku sierpnia skarży się na to sporo forumowiczów. Uważam to ZA PIERWSZĄ z nieuczciwych praktyk przewoźnika w tym zakresie. Piszę oczywiście o temacie płatnosci bo w innych kwestiach co rusz zaskakuje nas czymś nieuczciwym. Nie poinformował o tym posiadaczy kont wizzair, ponadto przy rezerwacji wciąż jest ta opcja, tyle że klient dostaje info że dane są przetwarzane dłużej niż zwykle i po kilkudziesięciu minutach strona wygasa.
Jako że byłem jedną z ofiar tych zaskakujących praktyk, od razu zgłosiłem/napisałem reklamację na wszystkie sposoby jakie znam z przedstawieniem detali połączeń lotniczych na które chciałem bezskutecznie dokonać rezerwacji oraz opisałem bezskuteczną reakcję systemu rezerwacji: "Transakcja potrwa dłużej niż zwykle, proszę regularnie odświeżać stronę...brak możliwości modyfikacji."
Jednocześnie poderzewając że coś jest na rzeczy i nie zapłacę częściowo środkami wizz dokonałem dyspozycji przelewu dodatkowej kwoty/punktów z karty wizzair tak aby mieć wystarczające środki na pokrycie ceny lotów.
Co otrzymałem w odpowiedzi : DRUGiE haniebne zachowanie wizz. Żadnej odpowiedzi z wizz, za to co dzień a nawet dwa razy dziennie wzrastała cena moich połączeń (mimo, że były z dwumiesięcznym wyprzedzeniem i sąsiednie loty wogóle nie zmieniły ceny) Ponadto moje punkty od kilku już dni nie są księgowane, mimo że do tej pory trwało to jeden dzień. Po dzisiejszej kolejnej już podwyżce znowu będzie brakować mi kwoty na pokrycie z konta wizz.
Przypadek???
...


Ostatnio edytowany przez VincentV 17 Sie 2013 17:36, edytowano w sumie 3 razy
Góra
 Profil Relacje PM off
maka85 lubi ten post.
 
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
#2 PostWysłany: 06 Sie 2013 14:42 

Sorry, nie mogłem się powstrzymać :) A tak na serio to daj znać jak cała sprawa się zakończy bo faktycznie takie zachowanie zalatuje co najmniej brakiem profesjonalizmu. O ile zatem nie są to chwilowe zawirowania w pracy systemów (a to też możliwe) to temat punktów prezentuje się kiepsko. A brak kontaktu mnie nie dziwi - już kiedyś jeden użytkownik opisywał jakość komunikacji z Wizzairem, a z tego co Ty piszesz wynika, że u nich bez zmian.
Aż z ciekawości zlecę zaraz zaksięgowanie moich punktów i dam znać ile trwało. CZAS! START!

Załączniki:
przypadek-watpie.jpg
przypadek-watpie.jpg [ 35.34 KiB | Obejrzany 2155 razy ]
Góra
 PM off  
      
#3 PostWysłany: 06 Sie 2013 15:31 

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 53
Gdybym wiedział, że jest problem z częściową płatnoscią z konta wizzair, zapłaciłbym kartą i po temacie. Tymczasem z wizz nie było żadnego info, na forum nie mo0głem nic znaleźć (dopiero później). A że nie lubię jak mnie ktos roluje walczyłem z wiatrakami. Dodatkowo jak zosatawiłem rezerwację po płatnosciach w stusie oczekiwania, nie rezerwowałem kartą by nie zdublować rezerwacji. U nich wszystko możliwe.
I z pozornie miłego wypadu zrobiło się wku.. , strata czasu i pieniędzy. Zarezerwowałem już hotele i eventy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 06 Sie 2013 17:00 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witam. Współczuje. Niestety to prawda, że Wizz Air "idzie pod prąd". Wszelkie zmiany są niekorzystne dla klientów. Do tego wszelkie /w zasadzie/ reklamacje zawsze na korzyść linii. Praktycznie przestałem korzystać z ich usług, ale wielkiego wyboru nie ma. Pozdrawiam i powodzenia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 07 Sie 2013 16:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2012
Posty: 569
mialem to samo z punktami, nie dalo sie doplacic, a na infolini mowia ze to dziwne, powinno dzialac..
_________________
Image
.. nasze tanie podróże ze Śląska: http://www.nasze-tripy.pl ..
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 07 Sie 2013 16:13 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 511
niebieski
moja teoria jest taka, że wizzair ma problemy z płynnością i że jest to tylko kwestą czasu, kiedy utnie cześć tras
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 07 Sie 2013 22:25 

Wczoraj dla przetestowania dokonałem przelewu punktów. Dziś są na koncie Wizzair.
Góra
 PM off  
      
#8 PostWysłany: 17 Sie 2013 16:12 

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 53
Onaiwnosci moja !
Po zgłoszeniu reklamacji na wszelkie sposoby jakie znałem (o czym pisałem wyżej) 9 sierpnia na moje konto wpłynęło 2480 pkt. W swej naiwnosci i zaufaniu do znanej przecież firmy uznałem to za pozytywny wynik mojej reklamacji (rekompensata punktowa). Transparentną, prokliencką postawę linii lotniczych WIZZAIR. Dokonałem planowanej rezerwacji, choć jak pisałem wyżej jej koszt był już droższy, ale przecież otrzymałem rekompensate punktową. Moja radość i uznanie dla traktowania swoich klientów nie trwała jednak długo.
Jak tylko napisałem na forum o owym pozytywnym podejściu do klienta i moich zastrzeżeń, otrzymałem.... punkty ujemne !!!. Czyli zabrali to co wcześniej przelali zostawiając mnie z debetem na koncie wizz. Słowem mogą robić co chcą z twoim kontem lotami itp., a ty możesz pozalić się bezskutecznie za 4 zł z kawałkiem/min
Nie umię wklejać printscrinów, treść meila poniżej.
Szanowny podróżny

Z przyjemnością zawiadamiamy, że dopisaliśmy do Twojego konta punkty, które można wykorzystać do zakupów biletu lotniczego i związanych z tym usług.

Wizz Air konto klienta: 21......
Wykupione punkty: 2480
Przypisana kwota: -248.00 PLN
Data przypisania: 14 08 2013


Prosimy o zapoznanie się z naszymi aktualnymi ofertami na stronie wizzair.com

Mamy nadzieję, że wkrótce będziesz gościem na pokładzie któregoś z lotów Wizz Air.

Grupa Wizz


Ostatnio edytowany przez VincentV, 17 Sie 2013 17:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 17 Sie 2013 16:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
VincentV napisał(a):
otrzymałem.... punkty ujemne !!!.

Potrącili podatek 8-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 17 Sie 2013 23:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2011
Posty: 274
niebieski
@VincentV jak coś to mam dużo środków, mogę Ci kupić : )
a tak na serio współczuje, ciężka sprawa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group