Autor: | paulinaaz [ 07 Sty 2013 19:57 ] |
Temat postu: | Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
Witam, korzystając z pomocy osoby posiadającej WizzAir Discount i kartę Citibank Wizz Air zakupiłam bilety dla siebie, męża, dziecka (niemowlę) i oczywiście dla właściciela konta WizzAir Discount. Niemowlę przez nieuwagę zostało przypisane do właściciela konta jako do osoby z którą będzie podróżowało. Problem w tym, że ta osoba nie będzie korzystała z biletu. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak z tego wybrnąć? Czy ma to w ogóle jakieś znaczenie skoro to my jesteśmy rodzicami dziecka? Z góry dziękuje za pomoc! |
Autor: | Skibek [ 07 Sty 2013 20:01 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
System przypisuje dziecko od razu do pierwszego pasazera na liscie i nie jest to błąd rezerwującego, jednak powinien o tym wiedzieć. proponuje od razu zadzwonić na linie Wizzaira, 022/3519495 Chyba że może tak zostać ale tego nie potwierdzę. |
Autor: | Pawel_T [ 07 Sty 2013 20:01 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
paulinaaz napisał(a): Witam, korzystając z pomocy osoby posiadającej WizzAir Discount i kartę Citibank Wizz Air zakupiłam bilety dla siebie, męża, dziecka (niemowlę) i oczywiście dla właściciela konta WizzAir Discount. Niemowlę przez nieuwagę zostało przypisane do właściciela konta jako do osoby z którą będzie podróżowało. Problem w tym, że ta osoba nie będzie korzystała z biletu. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak z tego wybrnąć? Czy ma to w ogóle jakieś znaczenie skoro to my jesteśmy rodzicami dziecka? Z góry dziękuje za pomoc! Na pewno nie przez nieuwage, tylko przy kupnie w WDC nie ma mozliwosci zmiany osoby, dla ktorej jest przypisane dziecko. Jesli na infolinii mozna zmienic Adult na Child, to sprobuj zadzwonic do nich i spytac o przypisanie dziecka do innej osoby. |
Autor: | Tulcia [ 07 Sty 2013 20:02 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
ma to znaczenie, bo jeżeli tylko Wy stawicie się na lot, to na Waszych kartach pokładowych nie będzie wzmianki o tym, że dziecko też ma wykupiony bilet. było kiedyś o tym na forum - ale nie mam czasu teraz szukać. kiedy kupiliście ten bilet? edit: tak jak radzą powyżej - zadzwoń na infolinię ![]() |
Autor: | paulinaaz [ 07 Sty 2013 20:15 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
Na infolinii powiedzieli, że to nie ma znaczenia, bo dziecko jest automatycznie przypisane do pierwszej osoby - tak jak mówicie. Tylko osoba, która rezerwowała bilet i dzwoniła na infolinię nie wspomniała o tym, że nie będzie jej w samolocie. Trzeba będzie zadzwonić jeszcze raz. Ogólnie to pierwszy raz będziemy lecieć z WizzAir i nie wiem jak to wygląda z kartą pokładową dla dziecka poniżej 2 lat, ale w Ryanair normalnie drukowało się osobno dla mnie i osobno dla dziecka. W WizzAir informacja o niemowlęciu jest na karcie pokładowej osoby z którą podróżuje? Lot rezerwowaliśmy 29 grudnia 2012. |
Autor: | Tulcia [ 07 Sty 2013 20:21 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
paulinaaz napisał(a): Ogólnie to pierwszy raz będziemy lecieć z WizzAir i nie wiem jak to wygląda z kartą pokładową dla dziecka poniżej 2 lat, ale w Ryanair normalnie drukowało się osobno dla mnie i osobno dla dziecka. W WizzAir informacja o niemowlęciu jest na karcie pokładowej osoby z którą podróżuje? hmm, to teraz już nie jestem pewna, czy jest tak jak napisałam wcześniej. mogło się coś zmienić od 2010r., kiedy to ja leciałam z niemowlęciem. |
Autor: | AFC [ 07 Sty 2013 21:20 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
Musisz zadzwonić na infolinię i poprosić o przypisanie niemowlęcia do innej osoby (wskazujesz do której) Wizzair wysyła skorygowaną rezerwację na e-mail z którego robiona była rezerwacja ( na e-mail na który dostałaś potwierdzenie rezerwacji) |
Autor: | paulinaaz [ 07 Sty 2013 21:31 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
A skoro to nie ja jestem właścicielem konta Discount, na które były kupowane bilety to mogę zadzwonić ja czy musi właściciel konta? |
Autor: | AFC [ 07 Sty 2013 21:33 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
paulinaaz napisał(a): A skoro to nie ja jestem właścicielem konta Discount, na które były kupowane bilety to mogę zadzwonić ja czy musi właściciel konta? Możesz zadzwonić Ty, tylko miej przygotowany numer rezerwacji plus ew. Imiona Nazwiska pasażerów i adres e-mail z którego była robiona rezerwacja , bo czasami tez o to pytają |
Autor: | paulinaaz [ 07 Sty 2013 21:43 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
Ok, dzięki wielkie ![]() |
Autor: | Jakub89 [ 01 Mar 2013 10:53 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
moglibyście napisać jak skończyła się ta historia z niemowlę przypisanym do innej osoby na karcie pokładowej. bo mam dokładnie taki sam problem. Niemowlę jest przypisane do osoby z x clubem, która nie leci. Tylko ze wszyscy są już odprawieni. Dlatego dzwoniąc na infolinię usłyszałem, że nie mogą nic zmienić bo odprawa już jest zrobiona (wylot 6 marca). A babka na infolinii powiedziała, że nie może zagwarantować, że niemowlę poleci jeśli nie będzie osoby do której jest przypisane. Dlatego myślicie jakie jest wyjście z tej sytuacji? Zdarzyło się komuś kiedyś, że niemowlę nie poleciało bez osoby do niej przypisanej? Z drugiej strony zastanawia mnie niekompetencja osoby na infolinii (nie może zagwarantować że niemowlę poleci). Jeśli jest zasada to wiadomo, że: tak, albo nie. Więc osoba jest niekompetentna czy nie ma jasnej zasady? Po drugie zastanawia mnie fakt, że nie można przyporządkować niemowlęcia do innej osoby niż tej z klubu (jest to robione automatycznie). Dlatego czemu pasażerowie maja ponosić konsekwencje niedopracowanego interfejsu strony internetowej wizza? Po trzecie, nie jestem prawnikiem, ale czy nie jest tak, ze odpowiedzialnym za niemowlę może być rodzić lub prawny opiekun? Dlatego jeśli to niemowlę leciałoby tylko z osobą z klubu (czyli nie mając żadnego stopnia pokrewieństwa), to czy nie byłoby to łamanie prawa? Jeśli ktokolwiek pomógłby mi rozwikłać te kwestie będę ogromnie wdzięczny,byle przed 6 marca, bo w tedy jest lot. |
Autor: | maciejwroclaw [ 13 Mar 2013 15:44 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
Jakub89 jak skończyła się historia? Mam podobną sytuację. |
Autor: | mucha [ 13 Mar 2013 17:12 ] |
Temat postu: | Re: Niemowle przypisane do złej osoby przy rezerwacji |
Ja ostatnio tak miałem i po telefonie na infolinię zmienili przypisanie bobasa. Jednak przed odprawą online - już po nie da się tego zmienić (chyba tylko na lotnisku). |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |