Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Mar 2014 17:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2012
Posty: 157
hej, sprawa wygląda tak; 16 marca kupiłem bilety na stronie przewoźnika, płaciłem od razu ekartą mbanku debetową, dopiero wczoraj zeszły pieniądze z konta (wcześniej były zablokowane), ale biletu nie widać. przyszedł tylko email "booking confirmation". na checkmytrip wszystko wygląda ładnie, loty jako "confirmed", podobnie na stronie iberii, niemniej jednak martwi mnie ta cała sytuacja. czy powinienem dzwonić do hiszpanów czy czekać jeszcze?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
#2 PostWysłany: 19 Mar 2014 18:01 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 418
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
Hej,
sprawdź spam, może tam są....
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Mar 2014 18:09 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Zobacz czy masz na check my trip etixy po prostu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Mar 2014 18:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
czukuczuku napisał(a):
hej, sprawa wygląda tak; 16 marca kupiłem bilety na stronie przewoźnika, płaciłem od razu ekartą mbanku debetową, dopiero wczoraj zeszły pieniądze z konta (wcześniej były zablokowane), ale biletu nie widać. przyszedł tylko email "booking confirmation". na checkmytrip wszystko wygląda ładnie, loty jako "confirmed", podobnie na stronie iberii, niemniej jednak martwi mnie ta cała sytuacja. czy powinienem dzwonić do hiszpanów czy czekać jeszcze?

A czy przypadkiem w tym e-mailu "booking confirmation" nie masz w polu "Passengers information" podanego numeru biletu ("Ticket No.")? A załączniki w e-mailu jakieś były?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 19 Mar 2014 18:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2012
Posty: 157
w jedynym mailu jaki przyszedł czyli "booking confirmation" nie ma załączników, jest tam podany plan podróży, confirmation code... a w ticket no. widnieje pending. w folderze ze spamem nie ma biletów.

a na checkmytrip rzeczywiście jest 13 cyfrowy (oddzielony myślnikiem) numer biletu, a w "status biletu" jest napisane; "numer biletu elektronicznego 16mar14"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 19 Mar 2014 19:05 

Rejestracja: 19 Maj 2011
Posty: 132
w sumie mam identycznie, przy czym ja dostałem jednego maila z potwierdzeniem, a 2 jakby z automatu z check my trip, wszystko potwierdzone, w check my trip ten nr etixa oddzielony myślnikiem , ale jak wchodzę na stronę przewoźnika ( w moim przypadku tap portugal) i chce wydrukować potwierdzenie, wymaga ode mnie wpisania nr etixa, chcę 13 cyfr, jak dam z myślnikiem nie przechodzi, też się zastanawiam czy wszystko w porządku, jak to jest, dajcie znać doświadczeni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 19 Mar 2014 20:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 945
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
Numer biletów Iberii powinien zaczynać się na 075. Jeśli widzisz go na checkmytrip to wszystko powinno być ok. Może logując się tutaj http://www.iberia.com/web/bookManage.do sprawdzisz swoją rezerwację? Nigdy nie leciałem IB, ale może po zalogowaniu się zobaczysz numer biletu? To w końcu Ibera czy TAP Portugal (jakiś codeshare)? Jak chcesz być pewien, to zadzwoń do przewoźnika, z Amadeusa wyślą Ci etixa na e-mail :)
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 19 Mar 2014 21:36 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 857
niebieski
Jakie to ma znaczenie ze numer biletu jest przedzielony myslnikami?
My kupowaliśmy na expedii i tez nie dostaliśmy etixow.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 19 Mar 2014 21:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2012
Posty: 157
mój zaczyna się rzeczywiście od 075... czyli co, nawet pomimo braku maila z etiksem mam się nie martwić i szykować na wycieczkę:}?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 19 Mar 2014 21:57 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 430
Loty: 644
Kilometry: 1 419 433
niebieski
Jezeli na checkmytrip jest numer biletu i status wszystkich segmentów jest potwierdzony to nie ma problemu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 20 Mar 2014 01:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 945
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
bbartekk2 napisał(a):
Jakie to ma znaczenie ze numer biletu jest przedzielony myslnikami?
My kupowaliśmy na expedii i tez nie dostaliśmy etixow.


Może to wydawać się nieistotne, ale w liniach lotniczych przyjęło się rozdzielać numery biletów myślnikiem - pierwsze 3 cyfry określają numer przypisany dla danej linii (tzw. "stock"), a następnie po myślniku podaje się już właściwy 10-cyfrowy numer biletu przypisany do pasażera. Myślnik dzieli zatem dwie części składowe e-tixa i jest używany np. w Amadeusie :)
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 20 Mar 2014 02:11 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
Ważne, żeby był numer bilety w systemie.
Żaden mail od przewoźnika nie jest potrzebny.
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 21 Mar 2014 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2012
Posty: 157
bilet przyszedł:) po 5 dniach od zakupu, numer taki jak na checkmytrip wcześniej. dzięki wszystkim
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group