Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Wrz 2014 11:29 

Rejestracja: 13 Wrz 2014
Posty: 1
Kupiłam wycieczkę z koleżanką na Krete. Wylot z Gdańska. Miał być o 7.09 o 6.45, dzień przed, czyli w sobote 6, rano zostałam poinformowana,że jest przesunięcie i jednak wylot nie jest o 6 rano,a o 18.45. Więc w hotelu byłam po 1 w nocy czyli 8.09. Straciłam ponad pół dnia wycieczki. Ok, rozumiem. Ale teraz znowu zostały zmienione godizny odlotu, pierwotnie miały być o 3 w nocy dnia 15.09, międzyczasie zmienili nam na 6.45 też 15.09 , więc na naszą koszrzyść,bo dłuższy pobyt. Dzisiaj 13.09 dowiaduje się,że wylot mamy o 15.30 dnia 14.09, czyli dzień wczesniej. Biorąc pod uwagę transfer na lotnisko, wyjeżdzamy już o 13.00, więc tracę całą sobotę... Czy da się jakoś załątwić odszkodowanie ? Kto nam pomoże ? Wycieczka jest z Neceermana, pośrednikiem były wakacje.pl biuro w moim mieście. Lot był czarterowy. Te niedogodnosci spowoowane są tym,że Eurolot wypowiedział umowę na loty zagraniczne i tak kombinowali bym nam coś zoragnizować. Zamiast 6 i pół dnia jesteśmy 5 i pół. W ofercie było 7 noclegów, 8 dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 13 Wrz 2014 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Cze 2013
Posty: 165
Loty: 7
Kilometry: 27 489
Były już takie tematy - poszukaj na forum, masz prawo do odszkodowania za niewykorzystany nocleg w hotelu oraz za opóźnienie lotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 13 Wrz 2014 11:41 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3325
srebrny
tinka napisał(a):
Kupiłam wycieczkę z koleżanką na Krete. Wylot z Gdańska. Miał być o 7.09 o 6.45, dzień przed, czyli w sobote 6, rano zostałam poinformowana,że jest przesunięcie i jednak wylot nie jest o 6 rano,a o 18.45. Więc w hotelu byłam po 1 w nocy czyli 8.09. Straciłam ponad pół dnia wycieczki. Ok, rozumiem. Ale teraz znowu zostały zmienione godizny odlotu, pierwotnie miały być o 3 w nocy dnia 15.09, międzyczasie zmienili nam na 6.45 też 15.09 , więc na naszą koszrzyść,bo dłuższy pobyt. Dzisiaj 13.09 dowiaduje się,że wylot mamy o 15.30 dnia 14.09, czyli dzień wczesniej. Biorąc pod uwagę transfer na lotnisko, wyjeżdzamy już o 13.00, więc tracę całą sobotę... Czy da się jakoś załątwić odszkodowanie ? Kto nam pomoże ? Wycieczka jest z Neceermana, pośrednikiem były wakacje.pl biuro w moim mieście. Lot był czarterowy. Te niedogodnosci spowoowane są tym,że Eurolot wypowiedział umowę na loty zagraniczne i tak kombinowali bym nam coś zoragnizować. Zamiast 6 i pół dnia jesteśmy 5 i pół. W ofercie było 7 noclegów, 8 dni.


Napisz reklamację do Neckermanna, dostaniesz pewnie voucher na drobną kwotę na kolejne wakacje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 14 Wrz 2014 09:13 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 158
greg1291 napisał(a):
tinka napisał(a):
Kupiłam wycieczkę z koleżanką na Krete. Wylot z Gdańska. Miał być o 7.09 o 6.45, dzień przed, czyli w sobote 6, rano zostałam poinformowana,że jest przesunięcie i jednak wylot nie jest o 6 rano,a o 18.45. Więc w hotelu byłam po 1 w nocy czyli 8.09. Straciłam ponad pół dnia wycieczki. Ok, rozumiem. Ale teraz znowu zostały zmienione godizny odlotu, pierwotnie miały być o 3 w nocy dnia 15.09, międzyczasie zmienili nam na 6.45 też 15.09 , więc na naszą koszrzyść,bo dłuższy pobyt. Dzisiaj 13.09 dowiaduje się,że wylot mamy o 15.30 dnia 14.09, czyli dzień wczesniej. Biorąc pod uwagę transfer na lotnisko, wyjeżdzamy już o 13.00, więc tracę całą sobotę... Czy da się jakoś załątwić odszkodowanie ? Kto nam pomoże ? Wycieczka jest z Neceermana, pośrednikiem były wakacje.pl biuro w moim mieście. Lot był czarterowy. Te niedogodnosci spowoowane są tym,że Eurolot wypowiedział umowę na loty zagraniczne i tak kombinowali bym nam coś zoragnizować. Zamiast 6 i pół dnia jesteśmy 5 i pół. W ofercie było 7 noclegów, 8 dni.


Napisz reklamację do Neckermanna, dostaniesz pewnie voucher na drobną kwotę na kolejne wakacje.


rok temu w Neckermanie miałem podobny przypadek, dostałem bon wartości 500 zł dla każdej osoby (ważny 1 rok)
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 14 Wrz 2014 09:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1303
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Proponuje trochę większą wstrzemięźliwość przy nadawaniu tytułu.
Przecież to nic pilnego, po prostu myslalem, ze ktos potrzebuje awaryjnego polaczenia...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group