Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[NRT] Narita do Tokio
narita-do-tokio,998,10869
Strona 4 z 7

Autor:  narev [ 03 Cze 2016 00:03 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

celll19 napisał(a):
Zamierzam kupić sobie bilet Keisei Skyliner & Tokyo Subway Ticket na 72h z transportem z Narita do Tokio i drugi na 24h z Dojazdem z Tokio do Narita. Czy po przylocie wydadzą mi oba bilety ? Nie mogę nigdzie doczytać czy taka opcja w grę wchodzi.


Płacisz wtedy 6300 jenów (3500 na 72h z dojazdem + 2500 na 24h z dojazdem)
Taniej będzie kupić osobno bilet z lotniska do Tokio (i z powrotem) oraz osobno bilet na metro na 72h.
Trzeba tylko wybrać bilet dla turystów, który można kupić na lotniskach lub w sklepach elektronicznych Big Camera.
Zapłacisz wtedy:
1000 jenów (900 autobusem) za dojazd do Tokio (na wcześniejszych stronach było opisane jak najtaniej dojechać)
+1500 jenów za bilet na obie linie metra na 72h
+800 (600*) jenów za bilet na 24h na obie linie metra
+1000 jenów za dojazd na lotnisko
=4300 jenów

2000 jenów piechotą nie chodzi ;)

*Jeśli jeszcze bardziej chcesz oszczędzić to możesz kupić bilet na JEDNĄ linię (Tokyo Metro Line) na 24h za 600 jenów:
http://www.tokyometro.jp/en/ticket/valu ... html#anc02
I ten bilet już jest dostępny dla wszystkich, można go kupić w automatach z biletami.

Szczegóły:
http://www.japan-guide.com/e/e2017.html
http://www.tokyometro.jp/en/ticket/valu ... html#anc02

Autor:  celll19 [ 03 Cze 2016 00:17 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Dzięki za pomoc. A powiedz mi czy od razu kupie na lotnisku bilet powrotny na Skyliner ?

EDIT:
Znalazłem odpowiedź

Tickets on sale at
●Stations where the Skyliner stops ( Narita Airport Terminal 1 , Narita Airport Terminal 2⋅3, Nippori, Ueno )
●Keisei Ueno Information Center ( Ueno Station )

Hours of operation:
Liner Ticket Counter: 7:00am to 10:30pm
Ticket counter in the arrivals lobby: 7:00am to 9:00pm
Keisei Ueno Information Center: 9:30am to 6:30pm

Autor:  Anonymous [ 28 Cze 2016 12:12 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Razem napisał(a):
Stan na dzisiaj :)
4000 Y przy okazaniu paszportu i zakupie w obie mańki N'ex
Szybko i komfortowo :)

potwierdzam. jest promo na bilet w 2str za 4000yen (kupuje się okienku po okazaniu paszportu). szybko i wygodnie.
http://www.jreast.co.jp/e/pass/nex_round.html

Autor:  Baltica [ 08 Lip 2016 14:00 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

celll19 napisał(a):
Zamierzam kupić sobie bilet Keisei Skyliner & Tokyo Subway Ticket na 72h z transportem z Narita do Tokio i drugi na 24h z Dojazdem z Tokio do Narita. Czy po przylocie wydadzą mi oba bilety ? Nie mogę nigdzie doczytać czy taka opcja w grę wchodzi.


Witam wszystkich i dorzucam się do pytania, ale bardziej pod kątem, czy Keisei Skyliner w jedną stronę + bilet na metro działa odwrotnie, czyli własnie z Tokio na Naritę, czy można na tych biletach poruszać się jedynie z lotniska do miasta?

-- 08 Lip 2016 14:24 --

Ok, znalazłam. http://www.keisei.co.jp/keisei/tetudou/ ... index.html
W obie strony ;)

Autor:  Panromek [ 08 Lip 2016 14:47 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Dodam jeszcze jednego przewoźnika - The Access Narita - autobus odjeżdża z przystanku 31 (wyjście południowe).
Wieczorem jechałem 70 minut do Dworca Tokyo Station.
Nie wymaga wcześniejszej rezerwacji, płatność 1000 Y bezpośrednio u kierowcy (w każdą stronę).
http://accessnarita.jp/en/home/

Autor:  celll19 [ 09 Lip 2016 22:12 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Jedna porada dla wszystkich. Jeżeli kupicie bilet na środek transportu A na lotnisko a pojedziecie B to bramki was nie wypuszczą. Trzeba będzie dopłacić różnice w cenie. Raczej nie będzie za to mandatu.

Autor:  sziberj [ 18 Lip 2016 20:28 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Witam wszystkich mam prośbę o informację. Potrzebuję się dostać z Narity do stacji Higashi Nihombashi. Na Hyperdii znalazłem połączenie jak na zdjęcie ma do tego pytanie, czy jeden bilet kupiony na Keisei Main Line umożliwi mi dojazd metrem Toei, ewentualni, czy ktoś objaśni mi w jako sposób czytać połączenia?

Załączniki:
trasa.jpg
trasa.jpg [ 118.22 KiB | Obejrzany 2539 razy ]

Autor:  FranekXVI [ 18 Lip 2016 20:33 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Tak, mozesz kupic bilet w automacie na cala trase.
Dodam jeszcze, ze przesiadka jest tylko w Aoto. W Oshiage nie zmienia sie juz pociagu.

Autor:  rafafi [ 12 Mar 2017 13:54 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Anonymous napisał(a):
Razem napisał(a):
Stan na dzisiaj :)
4000 Y przy okazaniu paszportu i zakupie w obie mańki N'ex
Szybko i komfortowo :)

potwierdzam. jest promo na bilet w 2str za 4000yen (kupuje się okienku po okazaniu paszportu). szybko i wygodnie.
http://www.jreast.co.jp/e/pass/nex_round.html


Kurcze, fajny bilet ale wychodzi na to że się nie załapię ponieważ ważny jest 14 dni a ja przylatuję w sobotę i odlatuję w sobotę 2 tygodnie później. Jakby nie liczyć wychodzi 15dni. Szkoda że nie jest to liczone w godzinach/dobach.

Autor:  rafafi [ 12 Mar 2017 16:03 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Muszę w dniu przylotu dostać się do Kawaguchiko. To jest w okolicy pięciu jezior u podnóża Góry Fuji.
Wychodzi mi że najlepiej pojechać Narita Expres do Otsuki i tam się przesiadac. Planery mówią że w ramach JR trzeba będzie się jeszcze przesiąść W Tokio Central lub Shinjuku. Cena na tej trasie to 3020Y A potem muszę się przesiąść na inną linię.

I teraz pytanie. Bilety JR kupuje się gdzieś na lotnisku? I czy da się kupić na stację docelową skoro to inna linia? Czy po prostu na przesiadce w Otsuki kupić drugi bilet?

Autor:  Aso [ 12 Mar 2017 16:37 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

@‌rafafi‌

Bilety na pociągi JR na większych stacjach i na lotnisku można kupić zarówno w okienku jak i w automatach biletowych. Linię kolejową z Otsuki do Kawaguchiko obsługuje inny przewoźnik niż JR, dlatego bilet na ten odcinek prawdopodobnie trzeba będzie dokupić dopiero w Otsuki. Jeżeli nie planujesz odbywać tego przejazdu w ramach JR Passa, to możesz rozważyć też pociągi Keisei z lotniska i autokary z Shinkuju do jeziora, żeby trochę zaoszczędzić.

No i trochę osobliwy jest ten plan podróży, który nie przewiduje w ogóle postoju w Tokio... :roll:

Autor:  rafafi [ 12 Mar 2017 19:44 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Aso napisał(a):
@‌rafafi‌

No i trochę osobliwy jest ten plan podróży, który nie przewiduje w ogóle postoju w Tokio... :roll:


Przewiduje, przewiduje :D 8 nocy przy powrocie. To mój drugi pobyt w Japonii i już przy pierwszym omówiliśmy z moją dziewczyną strategię, że nie jeździmy wściekle po Japonii podziwiając atrakcje z nosami przyklejonymi do szyby pociągu. Ludzie kupują JR pasy na całą Japonię bo one się opłacają właśnie jak się ciągle jeździ. Rozumiem, że ludzie traktują taką podróż jak podróż życia i chcą jak najwięcej zobaczyć i wtedy JR passy są dla nich. Ja się nauczyłem po Indiach mniejszych kroków i w zgłębianie kraju dokładniej. Kiedy pierwszy raz leciałem do Indii to była moja najdalsza podróż i raczej nie wydawało mi się że tam znowu wrócę. A byłem w sumie 3 razy a każdy następny dłuższy. I tak samo w Japonii. Ograniczamy się do jakiegoś promienia zwiedzania i tam koncentrujemy siły. Mniej jeżdżenia - więcej zwiedzania - szeroko rozumianego. Ludzie, Atmosfera, kuchnia. Inne żeczy zobaczymy przy okazji kolejnego lotu. Potem przemieszczamy się do Hakone a ostatnie dni w Tokio. Różnego rodzaju pasy będą co najwyżej lokalne. Termin został mocne przemyślany i poparty danymi statystycznymi. Powinniśmy trafić w samiutkie kwitnienie wiśni. I o to chodziło. To był główny powód tej wyprawy.
Co do samego dotarcia do Kawaguchiko to badałem temat. I wychodzi mniej więcej tak. Autobus z Narity do Tokio Central najtaniej 900 - 1000 Jenów a potem Autobusem JR Kanto Bus za 1800 jenów. To by było faktycznie taniej. Powiedzmy za 2700 jenów w sumie. Bo ta moja opcja Narita Express + Fujikyu Railway Line prawie 4200. Tylko autobus z Tokio jest - w/g Japan guide 1- 2 razy dziennie i mogę się nie wstrzelić. Jeszcze nie wiem gdzie to można by było sprawdzić i jak jest z rezerwacją biletów.

Autor:  Aso [ 12 Mar 2017 20:18 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Autokary do jeziora Kawaguchiko odjeżdżają generalnie z dworca autokarowego przy stacji Shinjuku w Tokio i stamtąd mają częste odjazdy. Spod głównej stacji Tokyo odjeżdża mniej kursów, bo wiąże się to z kłopotliwym przejazdem przez ścisłe centrum miasta. W sezonie kwitnienia wiśni miejsca w tych autokarach szybko się wyprzedają i zalecana jest rezerwacja. Więcej informacji tutaj:

http://bus-en.fujikyu.co.jp/highway/detail/id/1/

Natomiast koszt przejazdu Narita Express i Fujikyu Railway to ok. 7000 jenów. Podejrzewam, że mogłeś nie doliczyć ceny przejazdu między stacjami Tokyo i Otsuki jeżeli wyszło Ci "tylko" 4200. ;)

Autor:  rafafi [ 12 Mar 2017 21:59 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Aso napisał(a):

Natomiast koszt przejazdu Narita Express i Fujikyu Railway to ok. 7000 jenów. Podejrzewam, że mogłeś nie doliczyć ceny przejazdu między stacjami Tokyo i Otsuki jeżeli wyszło Ci "tylko" 4200. ;)


Dzięki za tabelkę. Przyda się. Natomiast co do ceny tego przejazdu sugerowałem się danymi z Hyperdii (patrz obrazek):

Wynikało by z niego, że cena do Otsuki jest taka sama jak Do Shinjuku. Jeżeli tak nie jest to w ogóle zmienia postać rzeczy. próbowałem tą cenę potwierdzić bezpośrednio na stronie JR ale coś dziwne te strony mają.

Załączniki:
Obrazek2.jpg
Obrazek2.jpg [ 115.99 KiB | Obejrzany 2029 razy ]

Autor:  Adżi [ 12 Mar 2017 22:11 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Możesz też ewentualnie pojechać z lotniska Keisei busem do centrum, stamtąd metrem M do Shinjuku i dalej już pociągami - Otsuki - Kawaguchiko. Całość 3560Y ;)

Autor:  Aso [ 12 Mar 2017 22:19 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Hehe... a więc jesteś jeszcze jedną osobą, u której mało przejrzysty sposób prezentacji kosztów przez Hyperdia rozbudził nadzieję na niskie ceny biletów. :D

Rzeczywisty koszt jest sumą wartości w kolumnach "Fare" i "Seat Fee". Jest on liczony automatycznie i umieszczany powyżej schematu trasy (w miejscu niewidocznym na Twoim zrzucie ekranu).

Autor:  Adżi [ 12 Mar 2017 22:35 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Heh, myślałem że miejsce nierezerwowane jest bezpłatne, ale oni liczą za to prawie tysiaka. Co za chamówa :D

Autor:  rafafi [ 12 Mar 2017 22:35 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

No tak teraz to widzę. Chociaż to dziwne...

Ok zaraz sobie złożę tą podróż jeszcze raz i zarezerwuję. Tylko muszę sobie określić ramy czasowe bo z Tokio Central do Shinjuku też trzeba jakoś dojechać.

Autor:  rafafi [ 14 Mar 2017 01:39 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

Widzę, że autobusów/busów z dojazdem z Narity jest dużo. Potrzebuję rady praktyków. Ląduję 25 marca. Polskim Lotem o 9:20. Np ze stanowiska 31 odjeżdża Keisei Bus czy Access Narita. Może coś jeszcze. Ceny podobne. Czy są problemy z miejscami? Jak to wygląda w praktyce. Bo skoro rezerwacja i opłata 900Y w Keisei Bus nie gwarantuje miejsca, to w zasadzie oprócz ceny nic nie zyskujemy a blokujemy kasę. To może mieć to w pompie i normalnie za 1000Y o godzinie - jaka wypadnie? Co radzicie?

Autor:  Aso [ 14 Mar 2017 23:31 ]
Temat postu:  Re: Narita do Tokio

@‌rafafi‌

Keisei Bus i Access Narita to nie są jedyni przewoźnicy autokarowi, ale są oni najtańszy i kursują dość często, dlatego myślę, że nie musisz się przejmować innymi przewoźnikami. Zbliżone ceny mają także pociągi Keisei. W kwestii rezerwacji przejazdu autokarem, to sugeruję odpuścić rezerwację, bo czas który będziesz musiał spędzić na lotnisku w oczekiwaniu na odbiór bagażu i ewentualną wizytę w okienku JR (które często ma długie kolejki) jest nie do oszacowania i wybór konkretnego kursu do centrum Tokio jest problematyczny.

Stanowiska odjazdu autokarów są takie same w przypadku Keisei Bus i Access Narita. W Terminalu 1, który obsługuje LOT, istotnie jest to stanowisko nr 31. No i muszę przyznać, że określenia na stronach internetowych takie jak "platform" albo "lobby" w rozumieniu miejsca odjazdu autokaru rzeczywiście mogą być niejasne.

Źródła:
http://honyaku.j-server.com/LUCKEISEIB/ ... =0&XJSID=0
http://accessnarita.jp/en/home/



PS. @Adżi
Idea jest taka, że "Fare" oznacza opłatę za przejazd zwykłym pociągiem zatrzymującym się na każdej stacji, natomiast "Seat Fee" zawiera w sobie dopłatę za przejazd pociągiem kategorii "Limited Express" (szybszym) oraz opcjonalnie koszt rezerwacji miejsca. Jeżeli nie korzystasz z rezerwacji, płacisz tylko dopłatę na Limited Express. Chociaż nazywanie tego "Seat Fee" faktycznie nie do końca precyzuje o co chodzi w tej opłacie.

Strona 4 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/