Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 477 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 24 Maj 2019 06:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1122
Loty: 177
Kilometry: 387 783
srebrny
Dostałam identycznego maila, jak @kostek966. Rezerwowałam przez Mytrip.
Czyli jak ktoś tu już wcześniej pisał, nie OTA, tylko Plus Ultra obraca naszą kasą i teraz będziemy czekać, aż łaskawie ją oddadzą. Stąd też ich nieśpieszne działania. A z własnego doświadczenia wiem, że różnie to bywa ze zwrotami. Raz dostałam pieniądze miesiąc po teoretycznym zakończeniu anulowanych lotów. W powyższym przypadku może przyjść mi czekać prawie rok;-)


@billabong Dobrze czasem poczytać coś mądrego;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
billabong lubi ten post.
 
      
#422 PostWysłany: 24 Maj 2019 07:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 399
niebieski
Jest jeszcze opcja zgloszenia chargeback, jesli macie juz potwierdzenie, smialo mozna to zglosic do banku (OTA poniesie koszty w granicach 15€). Jesli tylko dostane maila, od razu zglaszam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#423 PostWysłany: 24 Maj 2019 07:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 174
Loty: 185
Kilometry: 344 432
niebieski
Ja dziś w nocy również dostałem takiego samego maila od mytrip:(
Jednak jakby się dobrze wczytać w tego maila nie jest w nim wprost powiedziane, że bilety są odwolane, tyko ze będzie zwrot kasy. Kozę to semantyka, ale w przypadku chargebacku może być kluczowa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#424 PostWysłany: 24 Maj 2019 07:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 399
niebieski
''When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price.''
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#425 PostWysłany: 24 Maj 2019 08:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1122
Loty: 177
Kilometry: 387 783
srebrny
farmer napisał(a):
J jakby się dobrze wczytać w tego maila nie jest w nim wprost powiedziane, że bilety są odwolane,


W dokumentach Tripcase masz jasny status "cancelled". Przedkładasz całą dokumentację (nie tylko 1 maila) i podstawa do chargebacku jest.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
farmer lubi ten post.
 
      
#426 PostWysłany: 24 Maj 2019 09:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 174
Loty: 185
Kilometry: 344 432
niebieski
Flyguy napisał(a):
''When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price.''

Racja, przeoczyłem to.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#427 PostWysłany: 24 Maj 2019 12:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1452
Loty: 277
Kilometry: 416 859
złoty
„WE HAVE NOW PROCESSED YOUR REFUND OF xxx NOK. THE FUNDS SHOULD REACH YOUR ACCOUNT WITHIN 3-5 BUSINESS DAYS”. Mail od g2g
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#428 PostWysłany: 24 Maj 2019 12:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1122
Loty: 177
Kilometry: 387 783
srebrny
Dostałam identycznego maila, jak @kamo375. Ta sama informacja widnieje też w dokumentach Tripcase. Rezerwacja przez Mytrip.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Bruner uważa post za pomocny.
 
      
#429 PostWysłany: 24 Maj 2019 13:25 

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 17
O 1 w nocy dostałem maila od g2g informującego o anulacji (taki sam, jak @kostek966). Dziś rano o 11 miałem już zwrot na koncie - płaciłem BLIKiem. Wróciła dokładnie taka sama kwota, jaką zapłaciłem.
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond uważa post za pomocny.
 
      
#430 PostWysłany: 24 Maj 2019 14:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 399
niebieski
Noto chyba @tunczaj po ostatnim poscie Twoj schemat mozna odfajkowac ;) Do nastepnego....

Załączniki:
error.JPG
error.JPG [ 73.02 KiB | Obejrzany 1718 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#431 PostWysłany: 24 Maj 2019 14:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1122
Loty: 177
Kilometry: 387 783
srebrny
mewho napisał(a):
O 1 w nocy dostałem maila od g2g informującego o anulacji (taki sam, jak @kostek966). Dziś rano o 11 miałem już zwrot na koncie - płaciłem BLIKiem.


Wyjątkowy szczęściarz z ciebie. Ja przy zakupie biletów z EF nigdy nie odważyłabym się płacić czymś innym niż kartą. Płacąc Blikiem pozbawiasz się możliwości ewentualnego chargebacku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#432 PostWysłany: 24 Maj 2019 17:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 940
Loty: 159
Kilometry: 188 593
niebieski
Ja też już mam zaksięgowany zwrot, maila o zwrocie dostałem 2d temu wieczorem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#433 PostWysłany: 25 Maj 2019 06:14 

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 141
Ja dopiero wczoraj dostałem maila od supersaver.no z anulacją (naliczone tylko podatki, tylko 5%, zwrócimy od razu jak plus ultra zwróci).
Wczoraj z ciekawości skontaktowałem się z moim bankiem, żeby się upewnić do podstaw wszczęcia procedury chargeback.
W sytuacji gdy wystawiono nam bilet, który został anulowany i jednocześnie nie mamy maila o anulacji od pośrednika, powinniśmy podjąć próbę kontaktu z pośrednikiem (czego oczywiście nie robimy wg zasad fly4free - w sumie może warto określić ramę czasową po jakiej można próbować odzyskać pieniądze w sytuacji, gdy bilet ma status anulowany a pośrednik nie daje znaku życia?).
Nie jest określone ile czasu mamy czekać na odpowiedź sprzedawcy (ja wymyśliłem, że około tygodnia temu wysłałem maila i zero odpowiedzi) i konsultant stwierdził, że to są wystarczające podstawy do rozpoczęcia, czyli: potwierdzenie transakcji, wystawiony bilet ze statusem anulacji oraz próba kontaktu ze sprzedawcą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#434 PostWysłany: 25 Maj 2019 13:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 232
Loty: 23
Kilometry: 34 174
niebieski
Ja myślę że powinniśmy:
- czekać...
- upewnić się czy wszystkim użytkownikom tego forum anulowali loty
- i wtedy dopiero rozpocząć kontakt z pośrednikiem
- chargeback
Góra
 Profil Relacje PM off
Arekkk lubi ten post.
 
      
#435 PostWysłany: 25 Maj 2019 22:28 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 14
Loty: 138
Kilometry: 237 488
Moja rezerwacja jakoś od środy widoczna była w TripCase jako cancelled, ale faktycznie trzeba było wejść w Trip Documents, co nie od początku było takie oczywiste, bo się nie wyświetlało. Dziś dostałem też mail anulacyjny od gotogate i rezerwacja zmieniła się na Stockholm ARN.
Także to już "after birds" (po ptakach) i trzeba czekać tylko na zwrot kasy, oby jak najszybszy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#436 PostWysłany: 26 Maj 2019 23:27 

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 2
Ja w czwartek dostałem maila z anulowaniem od g2g i w piątek pieniążki były z powrotem na koncie. Tak - że chyba nie jest tak źle i starają się szybko z tym uporać.


Ostatnio edytowany przez Abcn 27 Maj 2019 08:07, edytowano w sumie 2 razy
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#437 PostWysłany: 27 Maj 2019 01:28 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 116
niebieski
U mnie również już zwrot kasy za Limę RT :) szybko poszło wiec nie ma co się wściekać 😛
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#438 PostWysłany: 27 Maj 2019 06:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1122
Loty: 177
Kilometry: 387 783
srebrny
Ale na kogo się chciałeś wściekać?! Chyba nie na mnie? Żadnych reklamacji nie przyjmuję;-)

A tak informacyjnie, też dzisiaj dostałam zwrot pieniędzy. Jednakże interesuje mnie inna rzecz. Czy komuś ostała się rezerwacja? Będzie to cenna informacja na przyszłość...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Cubero4 lubi ten post.
 
      
#439 PostWysłany: 27 Maj 2019 09:14 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2588
srebrny
Mogła się ostac, oczywiste.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#440 PostWysłany: 27 Maj 2019 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 232
Loty: 23
Kilometry: 34 174
niebieski
@elwirka dostałaś 100% kwoty którą zapłaciłaś (zwrotu) czy jakieś 90%?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 477 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group