Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 477 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 22 Maj 2019 14:12 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 3522
Loty: 285
Kilometry: 662 031
srebrny
Dostałam maila od g2g
DEAR SIR/MADAM
YOUR BOOKING WITH REFERENC XXXXX IS NOW CANCELLED
FOR ABOVE MENTIONED PASSENGERS.
WE WILL REFUND THE TICKET PRICE MINUS
OUR HANDLING FEE OF 0 PER PERSON.
WE DO NOT REFUND POSSIBLE INSURANCES AND FEES
EXCEPT TRAVEL INSURANCE
WE WILL DEAL WITH ALL REFUNDS IN THE ORDER WE RECEIVE THEM.
THE REFUND WILL BE MADE TO THE ORIGINAL FORM OF PAYMENT.
THE HANDLING TIME IS CURRENTLYAROUND 1-2 WEEKS.
WE CANNOT BE HELD RESPONSIBLE FOR ANY DELAYS.
OF COURSE WE WILL DO OUR VERY BEST
TO GET YOUR REFUND TO YOU AS SOON AS POSSIBLE.
YOU WILL RECEIVE AN EMAIL WHEN THE REFUND HAS BEEN PROCESSED.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#402 PostWysłany: 22 Maj 2019 14:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 227
Loty: 23
Kilometry: 34 174
niebieski
@elwirka @jekyll jeszcze raz dziękuję za wyjaśnienia o tym tripcase, teraz już wiem że ja też nie polecę no niestety.
Wracając do sprawy: mam taką teorię: na oficjalnej stronie pod rezerwacją przewoźnika widnieją tylko nazwiska pewnie przez to że linie nie sprzedają biletów OJ, można to tylko zrobić przez OTA, tak mi się wydaję.
A jeśli chodzi o kasę za zwrot, to nawet i niektóre OTA mogą jeszcze nie wiedzieć o tym że był to błąd... co za tym idzie, może to trwać nawet ponad miesiąc, ale spokojniejszy jestem że ktoś wspomniał iż: do końca miesiąc będzie wszystko uregulowane.
No nic może kiedyś trafi się podobna okazja... i polecimy :) Bo nie jest to byle jaki kierunek.
Jeszcze raz dzięki Wam wszystkim za aktywność :) bez Was i waszej wiedzy w tej dziedzinie, to nic bym nie zdziałał.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#403 PostWysłany: 22 Maj 2019 17:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2013
Posty: 122
Loty: 110
Kilometry: 299 379
niebieski
@piterbtm ja bym się nie sugerował CheckMyTrip - moja rezerwacja nadal wisi tam jak confirmed :D
_________________
Fascynat Ameryki Południowej
Góra
 Profil Relacje PM off
piterbtm lubi ten post.
 
      
#404 PostWysłany: 22 Maj 2019 20:07 

Rejestracja: 30 Cze 2018
Posty: 33
Loty: 16
Kilometry: 27 078
@Marios właśnie bardziej mnie zastanawia ten mail od Gotogate, pewnie automatycznie je wysyłają, ale jednak zastanawia, że zdarzają się już maile o odwołaniu, a tu mail zachęcający do zakupu dodatkowych usług
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#405 PostWysłany: 22 Maj 2019 23:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 1366
Loty: 108
Kilometry: 308 650
złoty
Sorry, że się wtrącę ale OTA tak działają i o niczym to nie świadczy. Kilka miesięcy temu "kupiłem" za 0 zł bilety do NYC w EF eDreams. Jakoś na następny dzień rezerwacja zniknęła ze strony UA natomiast eDreams do końca wysyłało mi mejle przypominające o planowanej podróży...
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere lubi ten post.
piterbtm uważa post za pomocny.
 
      
#406 PostWysłany: 23 Maj 2019 09:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1119
Loty: 175
Kilometry: 385 911
srebrny
Coś działają. Na Tripcase moja podróż na powrót pojawiła się My Trips. Jednak status cancelled się nie zmienił.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#407 PostWysłany: 23 Maj 2019 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 390
niebieski
Faktycznie cos niezle mieszaja,
do mojej rezerwacji nagle doszedl lot ''stockholmski'' ;) i ten jest potwierdzony
Mam nadzieje, ze nie bedzie z tego syndromu :)

Załączniki:
rezJPG.JPG
rezJPG.JPG [ 54.89 KiB | Obejrzany 1429 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#408 PostWysłany: 23 Maj 2019 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1119
Loty: 175
Kilometry: 385 911
srebrny
Miesiąc w Sztokholmie?! Ciekawe czy przy takiej przesiadce linia zapewni ci hotel i żarcie;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#409 PostWysłany: 23 Maj 2019 14:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 390
niebieski
@elwirka

musze jak najszybciej kupic doloty do Sztokholmu, bo nawet jak nie wypali to przecież nic takiego sie nie dzieje, moge miesiac posiedziec zima w Sztokholmie i to tez bedzie piekny urlop ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#410 PostWysłany: 23 Maj 2019 15:07 

Rejestracja: 14 Wrz 2016
Posty: 84
pomocy, tez mam miesieczna przesiadke w sztokholmie - oplaca sie wychodzic z lotniska? zdaze dojechac do miasta i cos zwiedzic? :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#411 PostWysłany: 23 Maj 2019 15:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 227
Loty: 23
Kilometry: 34 174
niebieski
Zamiast za ocean, lecicie za Bałtyk! :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#412 PostWysłany: 23 Maj 2019 18:35 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1116
złoty
a już dostałem coś takiego,
Information concerning your booking with Plus Ultra Airlines

We have been informed by PLUS ULTRA Airlines, S.A. that due to a serious technical failure, Plus Ultra Airlines loaded only the tax and not the full price on tickets for Madrid-Lima into all global ticketing systems.
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price. When Plus Ultra detected their mistake they immediately cancelled all tickets bought for the tax only price.

All affected customers will be refunded as soon as we receive the funds from Plus Ultra Airlines.

We regret this incident which has been outside of our control acting in our role as an intermediary. For any claim You may have in context, Plus Ultra Airlines is the responsible addressee.

If you need more information please contact Plus Ultra Airlines at:
E-mail: ventasmadrid@plusultra.com
czekanie na kasę z linii lotniczej żeby oddać nam, to może potrwać, jak się szybko nie uwiną jest już podstawa do chargebacku
Góra
 Profil Relacje PM off
niewiem lubi ten post.
 
      
#413 PostWysłany: 23 Maj 2019 20:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1057
platynowy
Cytuj:
This mistake led to a price of only 5% of the intended ticket price.
Jeśli 5% planowanej ceny sprzedaży wynosi 1000PLN, to 100% równa się 20 000PLN. Chyba ktoś się tutaj "przeliczył".
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#414 PostWysłany: 23 Maj 2019 21:02 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2580
srebrny
Nikt się nie przeliczył. BF wynosiła niespełna 30€, a powinno być 600€
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#415 PostWysłany: 23 Maj 2019 21:06 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 848
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
No dobra , ale biletów po 30 euro to raczej nie było.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#416 PostWysłany: 23 Maj 2019 21:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2013
Posty: 1862
Loty: 231
Kilometry: 308 581
złoty
To że większość nie poleci to wiadomo.
Ale ciekaw jestem czy posprzątają do końca czy trafią się jakieś niedobitki, którym nie skasują (jakieś najmniejsze OTA z małą ilością rezerwacji). :?:
_________________
Image

"Podróżować to żyć..."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#417 PostWysłany: 23 Maj 2019 21:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 390
niebieski
samaki9 napisał(a):
No dobra , ale biletów po 30 euro to raczej nie było.


30€ + podatki, wiec w sumie ok 170-200€
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#418 PostWysłany: 23 Maj 2019 21:57 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1116
złoty
z info wynika, że to linia sprząta, a nie ota, gdyby to ota robiły to byłaby jeszcze szansa że coś przeoczą i się utrzyma, ale jeśli robi to ta malutka linia, to jej zależy na każdym €, więc może być problem, choć przy dużej skali zakupów jest statystyczna szansa, że ktoś jednak poleci, powodzenia
Góra
 Profil Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
      
#419 PostWysłany: 23 Maj 2019 23:57 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1376
Loty: 79
Kilometry: 114 133
złoty
Kilka postów wyżej masz, że g2g przysłali maila. Na pytanie @elwirka, gdzie kupiłeś bilet, nie odp. To skąd mamy wiedzieć, gdzie kupowałes bilet, że linia pisze bezpośrednio do Ciebie :roll:
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#420 PostWysłany: 24 Maj 2019 03:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 546
niebieski
@elwirka @kieras86 @Flyguy

Ten Sztokholm to nie jest odcinek lotu, tylko 'booking retention line'.

W wielkim skrócie - normalnie w kilka dni po wykonaniu ostatniego lotu, numer rezerwacji jest odnawiany (ta sama kombinacja liter i cyfr może być użyta ponownie przez ten sam GDS (global distribution system) taki jak Amadeus, Galileo czy Sabre, dla rezerwacji innej osoby), a sama rezerwacja jest archiwizowana.

OTA ma możliwość wpisania w rezerwację 'retention line' z datą w przyszłości (do 12 miesięcy) gdy chce by rezerwacja nie została automatycznie zarchiwizowana i był do niej łatwy dostęp. Taki wpis może zostać dodany automatycznie przy zakupie biletu lub ręcznie w jakimkolwiek momencie.

Jako, że archiwizacja rezerwacji odbywa się automatycznie, a rezerwacja została odwołana, wpisano w nią właśnie taką informację by uniknąć archiwizacji - kwestia tego, że u jednej osoby ona występuje a u innej nie, to nie tylko kwestia OTA, ale też osoby, która miała wgląd w rezerwację, ponieważ jeśli ta linia nie była częścią rezerwacji od początku, to została do niej dodana ręcznie przez kogoś.

Kończąc ten nudny wywód, powód dla którego widzicie to jakby był to odcinek podróży jest dość błahy: to niekompatybilności pomiędzy różnymi GDS a interfejsami graficznymi OTA, czy w tym wypadku TripCase.
Góra
 Profil Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
6 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 477 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group