Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 14 Cze 2019 15:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5811
platynowy
Powinni oddać niezwłocznie.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 05 Lut 2020 13:26 

Rejestracja: 05 Lut 2020
Posty: 2
witam, mam podobną sytuajcę - zmieniono mi lot na kompletnie bezsensowny, niemożliwy do odbycia. Dostałam informajcę od linii lotniczych o zmianie lotu - MyTrip nie wysłało żadnego maila w tej sprawie. Próbowałam się kontaktować z nimi telefonicznie (numery dostepne na stronie anglojęzycznej), ale za każdym razem słysze od nich, że jest możliwe dokonanie zmiany (za opłatą), tylko zajmuje się tym inny ich oddział i mogą mnie do niego przekierować - po mojej zgodzie zostaję przełączona do kolejki, w której czekam około 25 - 30 minut po czym połączenie się urywa (nie wspominając o tym, że każde połączenie jest płatne). Pisałam maila i zgłaszałam im problem przez formularze kontaktowe dostępne na stronie. Na jedną z moich wiadomości nawet odpisali proponując mi alternatywny lot i prosząc o zatwierdzenie czy mi on odpowiada - odpisałam, wyraziłam zgodę i mija kolejny dzień milczenia z ich strony - lot nadal nie został zmieniony. Już nie wiem jak skutecznie to z nimi załatwić... Linie lotnicze twierdzą, że nie mogą pozmieniać mi tego lotu, bo to pośrednik ma się tym zająć.
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 05 Lut 2020 13:34 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 417
srebrny
Jeśli dobrze kojarzę, mówili mi, że od akceptacji zmian mają tydzień na wystawienie nowego biletu. Tyle usłyszałem jak dzwoniłem po kilku dniach, ale po tym telefonie poprawione bilety przyszły w kilka minut. Ogólnie kontakt z nimi ciężki.
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 05 Lut 2020 13:40 

Rejestracja: 05 Lut 2020
Posty: 2
hmm, to trochę pociszające, jeszcze nie minął tydzien odkąd wysłali mi tą propozycje - może jeszcze poczekam, do dnia odlotu mam trochę czasu
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], jabollus oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group