Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Gru 2018 19:24 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
Dostałem wiadomość od mytrip.com, Linia lotnicza (Qatar Airways) zmieniła środkowy lot i teraz cały rozkład nie ma sensu ponieważ ten lot jest wcześniej od pierwszego (8 marca Poznań - Warszawa, i nastepnie zmieniony lot, który ma się odbyć 7 marca Warszawa - Doha).

Image
Nie akceptujemy proponowanych zmian ale przy wyborze mamy tylko opcje płatną: “ Nie, nie akceptuję proponowanych zmian. Chciałbym, aby jeden z przedstawicieli Obsługi Klienta skontaktował się ze mną po uiszczeniu opłaty administracyjnej.” Oczywiście Mytrip każe kontaktować się z linią lotniczą ale Qatar Airways odpisał że to przewoźnik ma się tym zająć nie oni. Niestety nie mogę dodzwonić się na nich numer telefonu ( +48 224906969 i +48123987792 nie odbierają telefonu, czekanie ok 30 min na linii),

napisałem na facebooku i nikt nie odpisał, majla nigdzie nie ma ani żadnego kontaktu, jak mam anulować ten lot bez żadnych kosztów z mojej strony skoro to nie moja wina? w jaki sposób ich powiadomić? Czy mam się odzywać do banku na chargeback? Napisałem o tym na forum o Tajlandii na Facebooku i po 30 minutach temat został zamknięty więc może stąd tak mało negatywów o tej firmie
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 11 Gru 2018 22:14 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 473
niebieski
Czasu masz wiele, więc pisz do nich maila, że się nie zgadzasz i, że powinni zmienić lot na taki, który Ci pasuje. Znajdź sobie taki lot i wyślij dokładne dane.
Zawsze masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy przez chargeback, jeśli będą chcieli pobrać dodatkowe opłaty za "involuntary change".
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 12 Gru 2018 00:33 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
no ale wlasnie nie ma nigdzie kontaktu przez mail, sa tylko numery telefonu, ktore nikt nie odbiera
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 12 Gru 2018 00:42 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1834
złoty
To jest nauczka aby nie korzystać z Mytrip - to chyba jedyne OTA które domaga się opłat w przypadku zmiany rozkładu.
Teraz pozostaje albo liczyć na dobrą wolę Qatar Airways - że uda się załatwić zmiany za pośrednictwem ich infolinii - a jeśli nie to zacisnąć zęby i zapłacić opłatę dla Mytrip.

@Chupacabra
Opłata nie jest pobierana za "inv. change", ale za obsługę rezerwacji. Podczas dokonywania rezerwacji w Mytrip można wybrać droższy pakiet z wliczoną bezpłatną obsługą zmian.
To co robi Mytrip nie jest etyczne - ale niestety raczej zgodne z prawem. Nie widzę podstaw do chargebacku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 12 Gru 2018 01:35 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
no mam lekcje na przyszlosc, myslisz ze mam szanse cos ugrac z Qatar Airways? mam kilka mejli i w kazdym każą kontaktować się z przewoźnikiem, oni zajmują się tylko lotami 3 dni przed wylotem, a nawet jeśli to przeciez to raczej nie wpasuja sie idealnie w to wolne godzinowo okienko
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 12 Gru 2018 02:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5740
Loty: 31
Kilometry: 39 292
HON fly4free
@Slawko20 jak było pierwotnie tzn. ten środkowy lot?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 12 Gru 2018 02:12 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 12 Gru 2018 02:20 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 287
srebrny
Niestety to u nich standard. Ja kontaktowałem się nimi pod numerem +48 (22) 490 69 69. Odbierają dość często ale tylko w godzinach 8-16 (obsługa tylko po angielsku). Walczyłem z nimi i z linią przez dwa miesiące, bez skutku. W końcu się poddałem dopłaciłem 105 PLN/pax i załatwili nowe bilety. Ogólnie więcej od nich nie kupię chyba że różnica w cenie będzie ponad te 100 PLN. Na pocieszenie lot po zmianach był na 747-400, więc przypadkiem zaliczyłem lot Jumbo LH :)
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 12 Gru 2018 02:25 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
tylko z drugiej strony ja mam tak dużo czasu do marca że te loty mogą się jeszcze kilka razy zmienić :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 12 Gru 2018 02:29 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 287
srebrny
Też tak miałem, dlatego kasę przelałem im mniej więcej na miesiąc przed lotami. Zresztą nie wiem czy przypadkiem jednorazowa opłata nie zabezpiecza większej ilości zmian, ale to by trzeba podpytać bardziej doświadczonych.
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 12 Gru 2018 04:36 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
ok, sprobuje sie jeszcze skontaktowac z nimi ale slabo to widze, a kogo z tych przewoznikow moge brac jesli anuluje bilet i bede musial kupic lot jeszcze raz?
- BudgetAir
- Tripair
- Lucky2go
- Tickets.pl
- Gotogate

Czytam opinie o nich ale ciezko wywnioskowac ktory z nich jest "najmniej zly" :/ wczesniej lecialem z Gotogate (bezproblemowo, ale lot byl byl duzo wczesniej)
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 12 Gru 2018 05:32 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 473
niebieski
@Slawko20 Aby się skontaktować z nimi, wejdź w link "manage my booking", dostępny w mailu z biletami. Tam jest opcja "dodaj komentarz".
Możesz to również zrobić wchodząc w rezerwację i klikając w link "złóż wniosek".
SPLDER napisał(a):
@Chupacabra
Opłata nie jest pobierana za "inv. change", ale za obsługę rezerwacji. Podczas dokonywania rezerwacji w Mytrip można wybrać droższy pakiet z wliczoną bezpłatną obsługą zmian.
To co robi Mytrip nie jest etyczne - ale niestety raczej zgodne z prawem. Nie widzę podstaw do chargebacku.

Racja, że opłata jest za obsługę zmiany rezerwacji i nawet mają w FAQ napisane, że "An administrative fee per passenger may be charged by our agency for the handling of customer change/cancellation requests depending on the support package you have selected during the booking process. This fee is also applicable if you request our customer support to handle airline imposed schedule changes." ale:
1. Regulamin mytrip.com mówi, że oni są tylko pośrednikiem i właściwym regulaminem jest tylko i wyłącznie regulamin linii lotniczych i wydaje się, że jeśli linie i OTA odmówią darmowej zmiany biletów/lotu to (w przypadku kart VISA): "Chargeback Reason Code 30—Services Not Provided or Merchandise Not Received
Chargeback for Reason Code 30 may apply if the cardholder claims that the airline merchant was unable or unwilling to provide services, or the cardholder or authorized person did not receive the service at the agreed location or by the agreed upon date ."
2. Art. 10. 2. dokładnie opisuje procedurę zmiany lotu/biletu: https://qatarairways.zendesk.com/hc/en-us/articles/206460828-Conditions-of-Carriage
3. W przypadku, zmiany lotu, którą otrzymał Slawko20, jest oczywiste, że pierwotnie zakupiona usługa jest niewykonalna.
A, że czasu na szermierkę słowną jest dużo, to nie wolno się poddawać.
Góra
 Relacje PM off
Slawko20 uważa post za pomocny.
 
 
#13 PostWysłany: 12 Gru 2018 05:57 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
dzieki, wyslalem jako komentarz chociaz musialem sie zmiescic w 255 znakach, mam pytanie o anulowanie lotu, czy jesli anuluje lot to strace tylko 105zl od osoby czy bedzie to wieksza kwota (poniewaz 105 osoby jest kwota tylko od mytrip.com, czy linie lotnicze tez czegos nie zabiora?)
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 12 Gru 2018 06:03 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 473
niebieski
Przeczytaj mój post powyżej i kliknij w regulamin linii Quatar Airways.
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 12 Gru 2018 08:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1071
platynowy
Kilka razy zmieniałem loty rezerwowane przez mytrip i nigdy nie naliczyli mi żadnej opłaty. Fakt, że nigdy nie dzwoniłem na nr +48 z polskiej nakładki. Jak zmienicie kraj będzie inny nr. Do mnie zawsze z Chin dzwonili o 2-3 w nocy.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 13 Gru 2018 04:25 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
w koncu sie dodzwonilismy, pani zaproponowala inny lot ale powiedziala ze dolicza oplate za to wiec anulowalismy rezerwacje (powinna byc bez oplaty, tak zapewniali), na lini powiedzieli ze dostane potwierdzenie na mejla, ile to moze trwac? Chcialbym juz kupic nowe bilety (domyslam sie ze zanim pieniadze wroca na konto to minie z miesiac), czy moge jutro dzwonic do do Qataru z pytaniem czy przewoznik anulowal ich rezerwacje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 13 Gru 2018 11:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 600
Loty: 125
Kilometry: 288 984
srebrny
Miałem taką samą sytuację jak Ty. Skontaktowałem się bezpośrednio z linią (polskie biuro Ethiopian) i od ręki zmienili mi lot.

Co do mytrip, to obawiam się że poczekasz dłużej niz miesiąc na zwrot. Ja czekałem 2 miesiące :/
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 13 Gru 2018 11:34 

Rejestracja: 11 Gru 2018
Posty: 11
tak tak, nie licze na szybki zwrot, a ile czekales na jakies potwierdzenie (mail ze rezerwacja jest odwolana), bo teraz mam tylko to ze przez telefon Pani powiedziala ze lot jest odwolany i tyle, wolalbym miec na mejlu takie rzeczy
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 13 Gru 2018 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 600
Loty: 125
Kilometry: 288 984
srebrny
Cisnij ich telefonicznie, żeby wysłali Ci takie potwierdzenie na maila i nie rozłączaj się póki nie przyjdzie.
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 14 Cze 2019 15:08 

Rejestracja: 18 Sty 2013
Posty: 42
MyTrip to porażka.
Mam takie pytanko. Linia lotnicza anulowała moje bilety, ile czasu od otrzymania meila z odwołaniem lotu od MyTrip muszę regulaminowo czekać na zwrot kasy?

Dziękuję
Pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group