Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Opinie] - mytrip.com
mytrip-com,1568,92774
Strona 20 z 22

Autor:  konkwisotr [ 09 Sie 2023 16:11 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

jest jakiś numer do AC do którego mozna zadzwonić z PL bezpłatnie ? bo ten co wyskakuje z AC z prefixem 00 nie wchodzi w whatssupie

Autor:  Zeus [ 09 Sie 2023 16:19 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Tel 00 800 6699 2222

https://www.operatorzy.pl/uslugi/porown ... -tool-free

Autor:  konkwisotr [ 09 Sie 2023 16:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

nie rozumiem...to połączenie jest z PL za darmo na ten numer ?

Autor:  konkwisotr [ 29 Sie 2023 21:36 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

ile może trwać ,,autoryzacja'' przez linie lotnicze. Po batalii my trip wyraził zgodę na zmianę routingu na powrotnym locie na innego przewoźnika co jest zgodne z T&C air canada, ale napisali, że wystąpili do linii lotniczej o autoryzacje. ile to może potrwać? czekam od czwartku...

Autor:  konkwisotr [ 04 Wrz 2023 00:05 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

prosze poratujcie jak rozmawiać i jakich argumentów użyć z tymi skur.wysynami. Mam zmiane rozkładową air canada o 3 godziny więc zgodnie z polityka air canada, przysługuje mi możliwości przebukowania za darmo na inny lot air canada.chce zmienić na ten sam dzień, tylko inną godzinę lotu. Walcze z nimi od tygodnia, a to mówią, że nie widza lotu, a to, że potrzebują autoryzacji air canada. Dzwoniłem do air canada to mówią, że nie mogą mi sami nic zmienić bo bilet przez ota. ponadto mówią, że ota nie potrzebuje żadnej autoryzacji od nich i moga sami zmienić bilet. Ota chce dowód rozmowy, a air canada mówi, że nie może mi nic wysłać na potwierdzenie rozmowy. po prostu brak mi już słów.

Autor:  krzysiekk86 [ 04 Wrz 2023 02:08 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Miałem podobną sytuację z rezerwacją przez mytrip i lotami AC. Po kilku tygodniach przepychanki, poddałem się i zapłaciłem ich opłatę serwisową, żeby przelożyć loty na to co domyślnie proponowała AC. Pewnie można czekać do ostatniej chwili i przy check-in będą inne warunki, ale my woleliśmy nie ryzykować.

Autor:  michal1989 [ 18 Paź 2023 14:02 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

wystarczy spojrzec na pierwsze 2 czy 3 źródła ktore o nich pisza zeby miec pojecie; np tutaj czy tutaj
generalnie lepiej rezerwowac chyba bezposrednio w liniach lotniczych a nie przez posrednikow zeby sie nie naciąć, takie moje zdanie; z posrednikami jest dobrze jak coś się nie niespodziewanego nie zadzieje, wtedy zero odpowiedzialnosci

Autor:  farciarz [ 01 Gru 2023 16:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

No to się zasmuciłem. Kupiłem właśnie bilet do Nowego Jorku z wczorajszej wrzutki na głównej stronie. Na skyscanerze 4.5 gwiazdek. Dopiero teraz zobaczyłem na forum opinie, po tym jak mi przyszło tylko potwierdzenie na maila a biletu u głównego przewoźnika nie ma.
Mam nadzieję że nie będę miał problemów.
Mądry Polak po szkodzie (mam nadzieję że będzie ok).

Autor:  skrzat [ 01 Gru 2023 16:49 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Wejdź w zarządzanie rezerwacją na mytrip i tam będzie widoczny inny nr rezerwacji przewoźnika. Ten mytripowy nr rezerwacji nie dziala na stronie przewoźnika.

Autor:  farciarz [ 01 Gru 2023 17:19 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Faktycznie jest. Dzięki !

Autor:  jaras724 [ 16 Gru 2023 18:34 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Od tygodnia walczę o rebooking i coraz bardziej wkurzam myfriendów :D

Ale już w połowie osiągnąłem to co chciałem, może uda się skończyć 2023 z pełnym sukcesem.

Załączniki:
399975835_729543159086949_4798993466039918316_n.png
399975835_729543159086949_4798993466039918316_n.png [ 77.83 KiB | Obejrzany 3751 razy ]

Autor:  Kri$ [ 17 Sty 2024 21:34 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Dawno, bo w sierpniu 2018, zakupiłem bilet relacji Larnaca - Tel-Aviv (obsługiwane przez Tus Airways) w mytrip.com. Pod koniec września przyszła informacja o odwołaniu lotu, na początku października zgłosiłem się do mytrip.com o zwrot pieniędzy, 0 kontaktu zwrotnego. Pod koniec października została zgłoszona reklamacja (chargeback) w T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank. Początkowo odrzucona z powodu... heh "sprzedawca nie odpowiedział, więc skoro się nie przyznał, to odrzucamy". Odwołałem się i w styczniu 2019 dostałem zwrot pieniędzy.

Autor:  fluu [ 06 Cze 2024 08:38 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Znalazłem bilet za posrednictwem mytrip. Zanim jednak zakupie, zglupialem przez chwile moze ktos z Was mial podobna rozkmine.

Podroz multicity. Jednego dnia lot Wro - Fra (LH). Layover 4h i nastepnie Fra - Mct (WY) stopover 48h i pozniej Mct - Bkk (WY).

Czy taka podroz/polaczenie jest traktowane wciaz w ramach 'jednego biletu'? Mam na mysli bardziej odcinek miedzy Wro a Mct i ta przesiadka w Fra. Czy jesli cos sie obsunie we Wro to zasady sa takie same jak na jednym bilecie one way, czy wrecz przeciwnie jest to honorowane jako oddzielna podroz?

Bede wdzieczny za wskazowke. Niestety na MyTrip nie moge sie odkopac warunkow (albo zle szukalem - tego tez nie wykluczam).

Dzieki z gory

Autor:  Zeus [ 06 Cze 2024 09:02 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Tak to będzie w formie jednego biletu

Autor:  Chupacabra [ 06 Cze 2024 10:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

@Zeus A na jakiej podstawie dajesz taką odpowiedź? Mytrip jak i kilku innych OTA sprzedaje bilety z usługą "self transfer guarantee", gdzie niby gwarantują:

Cytuj:
Our Self-transfer Guarantee self-transfer
To offer you the best possible service when you travel on a Self-transfer, we always include a Self-transfer Guarantee in your deal. This means we will help you find the best possible flight option if you miss a connection because of delay, schedule change or cancellation.
What we offer
To offer you the best possible service when you travel on a Self-transfer, we always include a Self-transfer Guarantee in your deal. The Self-transfer Guarantee applies:

in case any of your flight(s) are rescheduled, delayed or canceled by the respective airline causing you to miss the flight(s) to your destination.
if you miss a connecting flight due to baggage delays, losses, or customs/immigration processes.
According to our Terms and Conditions, the Self-transfer Guarantee does not cover:

force majeure situations such as extreme weather conditions, strikes, etc.
situations within your control, such as traveling with a checked baggage when having booked a Self-transfer trip marked with "no checked bag" or making changes to your Booking without our previous approval.
What is included in our Self-transfer Guarantee
If the Self-transfer Guarantee applies, we will offer you one of the following three options:

a new flight in the same fare class;
a full refund for the unused flight tickets; or
a paid flight back to your departure airport.
We must have your reply before the new flight departs. If you don’t provide your answer, the Self-transfer Guarantee will no longer be valid.


@fluu Jeśli przy wyborze biletów/trasy jest logo "self transfer" to podróż jest raczej na osobach biletach. Aby lot lot WRO-FRA-MCT był na jednym bilecie w formie LH+WY to by oznaczało, że to jest jakiś codeshare, a nie wygląda na to, że WY jest partnerem LH (https://www.lufthansa.com/us/en/local-page/codeshare-partners

Załączniki:
Screen Shot 2024-06-06 at 10.36.45.png
Screen Shot 2024-06-06 at 10.36.45.png [ 16.98 KiB | Obejrzany 2677 razy ]

Autor:  Zeus [ 06 Cze 2024 10:50 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

@Chupacabra bo Omanair sprzedaje takie same bilety, więc OTA te same bilety na ich stronie

A pardon, widzę ze lot z WRO

Załączniki:
oman.jpg
oman.jpg [ 113.62 KiB | Obejrzany 2672 razy ]

Autor:  fluu [ 07 Cze 2024 07:03 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Dzięki @Zeus oraz @Chupacabra.

Przez ten czas pasażerowie podrozy odrzucili już Oman, natomiast po trochę rozkmina została, teraz troche łatwiejsza, bo jednak to w ramach jednej linii.

TK z Krakowa do Singapuru via IST. Mytrip jako one way daje cenę ponad 3,6k, jeśli jest wyszukiwane przez multicity cena wtedy ponad 2,k. Wymuszając multicity na stronie TK, od razu przekierowuje mnie na one way. Termin 26.12 z KRK pozniej z IST lot do SIN jest 27.12.

Będę wdzięczny za wspolne zerkniecie, bo jednak roznica w cenie przy 4 paxach robi sie dosc spora.

Matrix wyszukuje mi rowniez to polaczenie jako OW w podobnej cenie.

Dzieki

Załączniki:
Screenshot_20240607_065426_Chrome.jpg
Screenshot_20240607_065426_Chrome.jpg [ 69.76 KiB | Obejrzany 2571 razy ]
Screenshot_20240607_065627_Chrome.jpg
Screenshot_20240607_065627_Chrome.jpg [ 88.81 KiB | Obejrzany 2571 razy ]

Autor:  Chupacabra [ 07 Cze 2024 09:32 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

@fluu Tu już chyba zaśmiecamy temat o trip.com ale... Mi wchodzi jeszcze taniej bo za jakieś 518EUR. Ale, ta cena to żadna rewelacja. Za tyle to można zrobić RT. 130EUR kosztuje lot KRK-IST. Możecie sobie tam zrobić stop over i lecieć dalej za około 400 EUR Thaiem lub Turkishem do SIN. Albo wręcz z kolejnym stop owerem w Indiach.

Autor:  skrzat [ 11 Cze 2024 14:59 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Przed chwilą dostałem maila.
Czy oni uważają klientów za debili?
Wyciekł m.in. e-mail i nr rezerwacji, a oni piszą " Nie ma również ryzyka, że ujawniono jakiekolwiek numery paszportów lub daty urodzenia".
Mając te 2 powyższe dane, można zarządzać rezerwacją i zobaczyć datę urodzenia, dokumenty, a także dla żartu np. skasować rezerwację.

---------

Szanowny Kliencie,



Piszemy, aby poinformować, że dzięki naszemu monitorowaniu cyberbezpieczeństwa niedawno zidentyfikowaliśmy podejrzaną aktywność w jednym z naszych systemów informatycznych, w którym przechowywane są niektóre Twoje dane osobowe przechowywane przez Etraveli Group AB, którego częścią jest Mytrip .



W tej chwili nie mamy żadnych dowodów ani wskazówek, że miało to jakikolwiek wpływ na żadnego klienta, ani że Twoje dane zostały faktycznie wykorzystane w jakikolwiek sposób w ramach takiej aktywności. Niemniej jednak chcielibyśmy przekazać Ci poniżej kilka dodatkowych informacji i zaleceń.





Co się stało i jakie działania zostały podjęte?



15 maja 2024 r. wykryliśmy podejrzaną aktywność w części naszych systemów informatycznych. Aktywność ta wskazywała, że nieautoryzowana strona zewnętrzna podjęła kroki w celu uzyskania dostępu do danych z naszego systemu informatycznego.



Po wykryciu tej aktywności natychmiast podjęliśmy środki zaradcze i zablokowaliśmy podejrzane zachowanie. W ciągu następnych 15 godzin pomyślnie wdrożyliśmy działania naprawcze w celu ograniczenia wszelkiego nieautoryzowanego dostępu do dotkniętej nią części systemu. Nasze działania naprawcze obejmowały pewne zmiany kodu, aktualizację odpowiedniego systemu, dodatkowe wymagania bezpieczeństwa dotyczące dostępu do funkcji samoobsługi klienta i wszystkich innych punktów interakcji z klientem, przegląd całej infrastruktury systemu, dodatkowe monitorowanie i wdrożenie dodatkowego alarmu anomalii.





Jakie dane osobowe mogły być zaangażowane?



Dane osobowe, które mogły zostać ujawnione w tej podejrzanej aktywności, to szczegóły zamówienia rezerwacji lotu, takie jak adres e-mail, pełne imię i nazwisko, numer telefonu, numer referencyjny rezerwacji, a także płeć i potencjalnie adres domowy.



Należy pamiętać, że nie ujawniono żadnych poufnych danych osobowych, takich jak dane dotyczące zdrowia lub szczegółowe informacje finansowe, takie jak dane konta bankowego lub karty kredytowej. Nie gromadzimy ani nie przechowujemy takich informacji w naszych systemach informatycznych, więc nie ma ryzyka, że takie informacje zostały ujawnione. Nie ma również ryzyka, że ujawniono jakiekolwiek numery paszportów lub daty urodzenia.





Twoje bezpieczeństwo w sieci



Jak wspomniano, obecnie nie mamy żadnych dowodów ani wskazań dotyczących jakiegokolwiek rzeczywistego wpływu na Ciebie.



Jednak ponieważ cyberprzestępczość jest uporczywym i ważnym wyzwaniem zarówno dla osób fizycznych, jak i firm, zalecamy zachowanie czujności na ataki phishingowe i inne próby oszustów internetowych.



Należy pamiętać, że ani Mytrip, ani żadna linia lotnicza, której usługi mogłeś zarezerwować za naszym pośrednictwem, nigdy nie będzie wymagać od Ciebie podania dodatkowych informacji finansowych, takich jak dane karty kredytowej, za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli nie masz pewności, czy wiadomość od Mytrip lub linii lotniczej jest prawdziwa, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego wsparcia, aby pomóc Ci ją zweryfikować.



Ponadto udostępniamy dla Twojej świadomości i ochrony kilka kluczowych praktyk, aby uniknąć szkód, ataków phishingowych lub prób oszustwa:



Zatrzymaj się. Zapytaj. Zweryfikuj. Kiedy otrzymasz połączenie telefoniczne lub wiadomość (w tym SMS, e-mail lub wiadomość błyskawiczną, taką jak WhatsApp), poświęć chwilę, aby zastanowić się, czy jest ona prawdziwa. Nie klikaj żadnych linków z niezaufanych źródeł ani nieoczekiwanych komunikatów. Zachowaj czujność w przypadku podejrzanych wiadomości e-mail, na przykład wiadomości e-mail z nieprawidłową gramatyką/pisownią lub niedbałym językiem lub z prośbą o podjęcie pilnych działań.


Żądania płatności od Mytrip będą związane z otwartym i trwającym zapytaniem obsługi klienta i należy się ich spodziewać. Jeśli otrzymasz żądanie nieoczekiwanie lub dotyczy ono historycznej rezerwacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego wsparcia, aby pomóc Ci zweryfikować, czy jest ono prawdziwe.


Nigdy nie będziemy prosić o podanie danych karty płatniczej bezpośrednio w wiadomości e-mail, a wszelkie prośby będą składane telefonicznie (po uzyskaniu zezwolenia bezpieczeństwa) lub za pośrednictwem bezpiecznego łącza płatności.


Nie podawaj swoich danych finansowych na stronach internetowych, które nie są bezpieczne. Zazwyczaj przeglądarka ostrzeże Cię, że strona nie jest bezpieczna lub zobaczysz, że kłódka w adresie URL nie istnieje.


Domyślnie nie udostępniaj informacji o zabezpieczeniach (takich jak hasła i inne kody bezpieczeństwa) przez telefon.




Jak się z nami skontaktować?



W przypadku pytań dotyczących tej komunikacji nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem naszego wsparcia. Jesteśmy tutaj, aby udzielić Ci wsparcia w każdy możliwy sposób.





Z poważaniem,



Zespół ds. prywatności Etraveli Group

Autor:  jasiub [ 12 Cze 2024 08:33 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Przy ewentualnym określaniu kary UODO bierze pod uwagę "dokładanie wszelkich starań" i wdrożenie działąń naprawczych. I to jest powodem takiego a nie innego maila. Ciekawe jest to, że jednocześnie wskazują w nim swoje zaniedbania - brak regularnych audytów bezpieczeństwa i nieaktualność używanego oprogramowania.

Strona 20 z 22 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/