Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 337 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 21 Sie 2022 22:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7396
srebrny
A co to za rekompensata?
Góra
 Relacje PM off  
 
#302 PostWysłany: 22 Sie 2022 00:49 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1119
niebieski
za odwołany lot i słabe ogarnięcie alternatywnego połączenia ;)
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#303 PostWysłany: 24 Sie 2022 17:28 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10236
Loty: 380
Kilometry: 635 209
Kupiłem właśnie LOTowską krajówkę RT - mytrip rozbił mi to na dwa numery rezerwacji, co już mi się kiedyś zdarzyło, więc byłem na taką ewentualność przygotowany. Przy próbie wrzucenia na checkmytrip jeden numer wczytał a drugiego nie. Sprawdziłem na stronie LOT i tej drugiej rezerwacji też nie rozpoznaje. Przejmować się czy poczekać aż coś tam zatrybi?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: [Opinie] - mytrip.com
#304 PostWysłany: 24 Sie 2022 17:38 

Rejestracja: 06 Wrz 2012
Posty: 325
Loty: 144
Kilometry: 154 850
srebrny
Spróbuj kilka razy wklepać ten numer rezerwacji na stronie lotu, powinno się za którymś razem załadować i wtedy wyświetli prawidłowy nr rezerwacji. Mają chyba jakiś bug na mytrip bo u mnie była identyczna sytuacja. Wklepałem kilka razy na stronie lotu i aplikacji i w końcu wyświetliło rezerwację ale z innym numerem mimo wyszukiwania po numerze z mytrip.
Co ciekawe przy odprawie w KTW na lot do WAW Pani podobno nie widziała mojej rezerwacji powrotnej na lot WAW - KTW mimo, że wracałem za kilka godzin ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
Kashpir uważa post za pomocny.
 
 
#305 PostWysłany: 24 Sie 2022 18:57 

Rejestracja: 14 Cze 2020
Posty: 21
Hej, jak byłam nieświadoma jeszcze, kupiłam loty na mytrip przed covidem... no i linia anulowala lot, dostalam kod ze zwrotem by uzyc na inne loty, jednak go nie wykorzystalam. Dowiedzialam sie, ze zwroca kase na konto bankowe płatnika, czyli znajac życie do mytrip. Teraz pytanie, czy jest jakas szansa odzyskac moje pieniadze? Jest jakis sposob, by sie skontaktowac sprawnie z mytrip.com? Na ich stronie mi juz nawet nie znajduje rezerwacji bo ma ponad 2 lata...
Góra
 Relacje PM off  
 
#306 PostWysłany: 24 Sie 2022 19:08 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 1750
srebrny
A jakby tak skierowac te pytania do Mytrip?Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#307 PostWysłany: 25 Sie 2022 18:29 

Rejestracja: 14 Cze 2020
Posty: 21
Chcialam wiedziec, czy moze jest jakis mail do nich, bo tel do szkocji sporo wyniesie...
Góra
 Relacje PM off  
 
#308 PostWysłany: 25 Sie 2022 18:39 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 1750
srebrny
Wiec zadzwon na polska infolinie, bedzie za darmo. No ale juz nie ciagnij bardziej za reke, nie zadzwonie za Ciebie ;)Image
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#309 PostWysłany: 26 Sie 2022 08:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2016
Posty: 620
Loty: 142
Kilometry: 341 322
niebieski
Zarówno telefony i maile w ich przypadku nic nie dają. Rok temu poprosiłem o zwrot i nic nie da się z nimi załatwić. Ciągle twierdzą, że linia lotnicza nie zrobiła zwrotu. Wysyłałem im potwierdzenia od United oraz od amerykańskiego odpowiednika ULC to przez chwilę twierdzili, że moje pieniądze są u jakiegoś pośrednika w Rosji. Teraz znowu twierdzą, że linia lotnicza nie zrobiła zwrotu i tak w kółko.

Komuś się udało w jakiś sposób odzyskać kasę?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#310 PostWysłany: 26 Sie 2022 13:00 

Rejestracja: 26 Sie 2022
Posty: 1
Witam, mam taki kłopot z dziadowskim mytrip.com:
Correndon airlines zmieniło godzinę lotu z porannej na wieczorną, co mi bardzo nie odpowiada. Pośrednik Mytrip.com powiedział na czacie, żeby zalogować się przez ich stronę i tam dokonać zmian. Correndon pisze, że żeby zarządzać rezerwacją i dopisać ją do swojego konta trzeba kontaktować się z pośrednikiem. Mytrip za wykonanie zmiany w moim imieniu żąda 25 euro plus dopłaty.
Czy ktoś miał podobną sytuację i jak to rozwiązał?
Góra
 Relacje PM off  
 
#311 PostWysłany: 26 Sie 2022 13:28 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10236
Loty: 380
Kilometry: 635 209
Przeczytać regulamin i warunki, które zaakceptowałeś przy zakupie i sprawdzić czy mają prawo żądać od ciebie opłaty. Jeśli brałeś bez żadnego dodatkowego pakietu mytrip, to podejrzewam, że opłata niestety może być zgodna z warunkami.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#312 PostWysłany: 26 Sie 2022 14:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2188
HON fly4free
Jedno zdanie (bez uczczypliwości): płać i płacz.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#313 PostWysłany: 28 Sie 2022 18:07 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1119
niebieski
Chupacabra napisał(a):
Również i mi się udało dostać chargeback. Nie musiałem nawet nic dokumentować poza faktem, że nie dokonali zwrotu w ciągu 30 dni od potwierdzenia z ich strony, że takowy zwrot się należy.


Wracam do tematu, bo o dziwo mytrip odpisało jakieś banialuki i że przekazują moją sprawę do odpowiedniego teamu, który się ze mną skontaktuje ;)

Minęło 30 dni, więc chcę wykonać chargeback, którego jeszcze nie wykonywałem. Trochę ten ostatni mail psuje, bo brzmi jakby miał się ktoś kontaktować, no ale..

Czy wystarczy jako powód faktycznie podać tylko brak zwrotu w ciągu 30 dni od potwierdzenia zwrotu? Bez wdawania się w szczegóły, regulaminy i regulacje na jakiej podstawie miałem prawo do zwrotu itd?

Chargeback muszę sam wypełnić (Revolut), w formularzu muszę podać też datę kiedy dowiedziałem się, że usługa nie będzie wykonana. Co mam podać? Datę informacji o zmianie lotu na inny, datę kiedy zgłosiłem zwrot czy datę potwierdzenia zwrotu, czy też datę oryginalną odlotu? :D

Wiem, że pytania brzmią śmiesznie, ale ten chargeback zawsze brzmi tak poważnie, że nie wiem co mam wpisać :D
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#314 PostWysłany: 13 Wrz 2022 13:27 

Rejestracja: 13 Wrz 2022
Posty: 4
Moja historia wygląda następująco
W styczniu kilka dni przed planowanym wylotem dostałem maila od mytrip ze mój lot został odwołany, że linia lotnicza nie zaproponowała zamiennego lotu i że mytrip proponuje mi zmianę na lot o 2 dni wcześniejszy. Oczywiście wiązało się to z opłatą 140 zł za pośrednictwo którą zapłaciłem. Lot został przebukowany i otrzymałem maila że bagaż rejestrowany który miałem dokupiony do pierwotnej rezerwacji nie został dodany do nowego lotu, i że muszę go dokupić a koszt bagażu z pierwotnej rezerwacji (120 euro) został zlecony do zwrotu. Cała sytuacja wydała mi się trochę głupia no bo miałem dokupiony bagaż na locie powrotnym a mytrip przy zmianie rezerwacji anulował mi bagaż na locie do Cancun, kazali dokupić nowy a jednocześnie twierdzili że zwrócili taką samą sumę. No ale że to działo się na 3 dni przed nowym terminem wylotu na urlop niespecjalnie się tym przejąłem bo najważniejsze było żeby lot dopiąć i dolecieć na urlop.
Po powrocie z urlopu odczekałem jakiś miesiąc, pieniądze się nie pojawiły więc wysłałem maila przez formularz kontaktowy, po jakiś 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź że zwrot został zaksięgowany do wypłaty i że jeśli nie dotarł mam się kontaktować z bankiem. Więc czekałem dalej bo wiadomo że zwroty czasami są tego samego dnia a czasami potrafią iść tydzień i dłużej a nie otrzymałem informacji kiedy zaksięgowany do wypłaty został. W sumie to zajmowałem się sprawą kiedy mi się o tym przypomniało, w sumie wysłałem 4 czy 5 maili i zasadniczo odpowiedź była zawsze taka sama (po nazwiskach można się domyślić że sprawę załatwiali w Indiach), że pieniądze zlecili do przelewu a jak nie mam ich na koncie to mam się kontaktować z bankiem - no ale co bank może skoro nie wpłynął przelew...
Dziś zadzwoniłem na infolinię i po 30 min zgłosiłem sprawę człowiekowi (o dziwo po polsku), niby mam czekać ok tydzień na maila z odpowiedzią ponieważ sprawa została zgłoszona do przełożonego.

Komuś się przytrafiła taka sytuacja że przy zmianie rezerwacji zmienili lot ale nie dodali wcześniej zakupionego bagażu rejestrowanego i trzeba było go dokupić ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#315 PostWysłany: 13 Wrz 2022 16:38 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3489
złoty
mirasmax napisał(a):
Komuś się przytrafiła taka sytuacja że przy zmianie rezerwacji zmienili lot ale nie dodali wcześniej zakupionego bagażu rejestrowanego i trzeba było go dokupić ?

Pewnie tysiącom osób. Burdel mają u tego agenta nieziemski, co można przeczytać w opiniach wielu osób. Właśnie na tym zarabiają krocie. Ogólnie jeśli jedna prośba o zwrot nie skutkuje to trzeba składać chargeback w banku bo z tym OTA "po dobroci" nigdy nie wychodzi.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#316 PostWysłany: 13 Wrz 2022 22:58 

Rejestracja: 13 Wrz 2022
Posty: 4
No właśnie zapłata była blikiem przez dotpay bo akurat w moim banku nie mogłem takiej kwoty zapłacić kartą 🤷
Kilka razy wcześniej kupowałem bilety na mytrip i nigdy nie miałem problemów, dopiero przy okazji tego feralnego lotu poczytałem i się dowiedziałem jakie ludzie mieli cyrki z nimi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#317 PostWysłany: 17 Wrz 2022 03:36 

Rejestracja: 11 Maj 2013
Posty: 92
U mnie sytuacja wygląda tak, że ponad rok temu anulowali mi 1 odcinek lotu już ponad rok temu i po kontakcie wtedy z linią ustaliłem, że mam ponad rok czasu na wybranie sobie nowego połączenia na tej trasie, ale niedawno po ponownym kontakcie linia stwierdziła że jednak to nieprawda i jako, że kupiłem przez pośrednika, to mam się z nim kontaktować w sprawie zwrotu, bo linia już przekazała mój refund pośrednikowi.
No to uderzam do pośrednika, odpisali że ok, przekazują moją sprawę do działu zwrotów i że jak dział ogarnie czy przysługuje mi refund od linii to się do mnie odezwą i oddadzą kasę pomniejszoną o podatki oraz opłatę manipulacyjną 15 ojro. Minął już miesiąc i nic.
1. Jak mogę wyegzekwować ten zwrot "siłowo"? Bo z tego co rozumiem chargeback w banku dotyczy tylko jakichś nieudanych transakcji kartą, tak? A u mnie wszystko przeszło tylko koniec końców opłacona usługa nie została dostarczona. Poza tym jak bank miałby mi oddać kasę, której nie ma?
2. Czy da się uniknąc tej opłaty 15eur skoro to nie moje widzimisię że chcę refund, tylko nie mogę polecieć bo linia zabrała mi taką możliwość.
3. Czy faktycznie przysługuje mi tylko zwrot ceny biletu bez podatków? Czy powinienem dostać całą kwotę, jaką zapłaciłem? Jak to wyegzekwować od nich?

Wielkie dzięki za pomoc. Btw przydałby się jakiś większy guide spisany w 1 miejscu odnośnie procedur z tym OTA, bo pewnie ktoś już miał podobny problem ale przebijanie się przez 15 stron gdzie w dodatku poszczególne wątki/problemy są rozbite na kilka postów na kilku stronach w celu znalezienia odpowiedzi jest trochę niemożliwe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#318 PostWysłany: 13 Paź 2022 11:42 

Rejestracja: 13 Wrz 2022
Posty: 4
mirasmax napisał(a):
Moja historia wygląda następująco
W styczniu kilka dni przed planowanym wylotem dostałem maila od mytrip ze mój lot został odwołany, że linia lotnicza nie zaproponowała zamiennego lotu i że mytrip proponuje mi zmianę na lot o 2 dni wcześniejszy. Oczywiście wiązało się to z opłatą 140 zł za pośrednictwo którą zapłaciłem. Lot został przebukowany i otrzymałem maila że bagaż rejestrowany który miałem dokupiony do pierwotnej rezerwacji nie został dodany do nowego lotu, i że muszę go dokupić a koszt bagażu z pierwotnej rezerwacji (120 euro) został zlecony do zwrotu. Cała sytuacja wydała mi się trochę głupia no bo miałem dokupiony bagaż na locie powrotnym a mytrip przy zmianie rezerwacji anulował mi bagaż na locie do Cancun, kazali dokupić nowy a jednocześnie twierdzili że zwrócili taką samą sumę. No ale że to działo się na 3 dni przed nowym terminem wylotu na urlop niespecjalnie się tym przejąłem bo najważniejsze było żeby lot dopiąć i dolecieć na urlop.
Po powrocie z urlopu odczekałem jakiś miesiąc, pieniądze się nie pojawiły więc wysłałem maila przez formularz kontaktowy, po jakiś 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź że zwrot został zaksięgowany do wypłaty i że jeśli nie dotarł mam się kontaktować z bankiem. Więc czekałem dalej bo wiadomo że zwroty czasami są tego samego dnia a czasami potrafią iść tydzień i dłużej a nie otrzymałem informacji kiedy zaksięgowany do wypłaty został. W sumie to zajmowałem się sprawą kiedy mi się o tym przypomniało, w sumie wysłałem 4 czy 5 maili i zasadniczo odpowiedź była zawsze taka sama (po nazwiskach można się domyślić że sprawę załatwiali w Indiach), że pieniądze zlecili do przelewu a jak nie mam ich na koncie to mam się kontaktować z bankiem - no ale co bank może skoro nie wpłynął przelew...
Dziś zadzwoniłem na infolinię i po 30 min zgłosiłem sprawę człowiekowi (o dziwo po polsku), niby mam czekać ok tydzień na maila z odpowiedzią ponieważ sprawa została zgłoszona do przełożonego.

Komuś się przytrafiła taka sytuacja że przy zmianie rezerwacji zmienili lot ale nie dodali wcześniej zakupionego bagażu rejestrowanego i trzeba było go dokupić ?


Problem rozwiązany, pieniądze mam na koncie.
Z mojej strony mogę poradzić wszystkim którzy mają jakikolwiek problem kontakt z polską infolinią.
Nie pisać maili, bo czekanie na odpowiedź nie dość że trwa tygodniami to zasadniczo nic z tego nie wynika.
Kontakt z angielską infolinią którą w większości jeśli nie w całości obsługują Indie też nie ma sensu bo jej pracownicy praktykują spychologię lub zapewniają że wszystko jest załatwione.
Co prawda musiałem się drugi raz kontaktować z polską infolinią ponieważ pomimo zapewnień pracownika przy pierwszym kontakcie, maila z odpowiedzią od przełożonego nie dostałem. Natomiast druga rozmowa była bardziej rzeczowa, pracownik sprawdził sytuację i stwierdził że poprzednik zgłosił sprawę, sam zlecił sprawę do księgowości ale szczerze przyznał że sam nie jest w stanie określić ile to będzie trwało ponieważ księgowość jest zasypana sprawami i że muszę się najprawdopodobniej uzbroić w cierpliwość. Pomyślałem że to kolejna ściema żebym na pewien czas odpuścił i dał im spokój. Jakież było moje zdziwienie kiedy się okazało że po niespełna dwóch tygodniach dostałem maila że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych i tak też się stało.

Szczerze powiem że gdybym od razu zadzwonił na polską infolinię to myTrip dostał by ode mnie naprawdę wysoką notę za obsługę.

Nr polskiej infolinii : 22 116 81 21 i wybieramy nr 4 (inne bardzo często o ile nie zawsze przekierowują do Indii)
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#319 PostWysłany: 23 Paź 2022 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Mar 2016
Posty: 43
Loty: 4
Kilometry: 18 452
Czy biorąc pod uwagę Wasze doświadczenia z mytrip, uważacie, że mimo wszystko warto z nimi rezerwować? Czy to samo tyczy się gotogate? Jednak, czego by nie szukać, przeważnie pośrednicy mają lepsze ceny...
Z góry dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#320 PostWysłany: 23 Paź 2022 11:09 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18988
Zależy jaka różnica w cenie oraz trasa, jaka linia, etc.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 337 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group