Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Opinie] - mytrip.com
mytrip-com,1568,92774
Strona 6 z 22

Autor:  Bajerglowa94 [ 29 Wrz 2019 06:20 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Ktoś wie jak u mytrip wystawianie biletów w weekendy? Zakupiłem loty wczoraj wieczorem (tj. sobota ok 18), niby dostalem maile z potwierdzeniami i numerem rezerwacji (chyba) LOTowskim, ale na stronie LOTu nie widzi rezerwacji.

Autor:  Bajerglowa94 [ 30 Wrz 2019 10:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Bajerglowa94 napisał(a):
Ktoś wie jak u mytrip wystawianie biletów w weekendy? Zakupiłem loty wczoraj wieczorem (tj. sobota ok 18), niby dostalem maile z potwierdzeniami i numerem rezerwacji (chyba) LOTowskim, ale na stronie LOTu nie widzi rezerwacji.

Nie mogę edytować, więc dopiszę dla przyszłych pokoleń - następnego dnia tj. w niedzielę ok. 11 przyszedł 3ci mail z kolejnym numerem rezerwacyjnym i w końcu to był ten właściwy LOTowski.

Autor:  alifka [ 16 Paź 2019 21:01 ]
Temat postu:  Bilety Air Asia zupione przez mytrip.com - zmiana danych

Nie moge nigdzie indziej zalozyc nowego tematu.. kupilam bilety w najtanszej taryfie przez mytrip.com. calosc obslugiwana przez air asia. nie moge leciec i chcialabym jakos odzyskac choc czesc kasy. moze udaloby sie je odsprzedac? orientujecie sie, czy przy takiej taryfie mozliwa jest zmiana danych na bilecie? czy to zalatwia posrednik czy bezposrednio air asia? mytrip strasznie niechetnie udzielalo mi info pol roku temu, jak probowalam cos ustalic. na stronie sir asia ciezko sie polapac...

Autor:  LonDynia [ 16 Paź 2019 21:41 ]
Temat postu:  Re: Bilety Air Asia zupione przez mytrip.com - zmiana danych

Nie da sie:
https://support.airasia.com/s/article/C ... uage=en_GB

Jak chcesz odzyskac kase to w zaleznosci od ubezpieczenia podrozniczego z pewnych wzgledow moga zwrocic ale to sobie warunki w swoim ubezpieczeniu poczytaj.

Autor:  alifka [ 16 Paź 2019 21:46 ]
Temat postu:  Bilety Air China zupione przez mytrip.com - zmiana danych

przepraszam....po.ilaminie lotnicze. chodzi o air china....

Autor:  alifka [ 17 Paź 2019 07:17 ]
Temat postu:  Zwrot kasy za bilety Air China via mytrip.com ?

W poprzednim temacie wpisalam bledna linie lotnicza, z ktorej mam bilety....jeszcze raz:
kupilam bilety w najtanszej taryfie przez mytrip.com bez zadnego dodatkowego ubezpieczenia itp. calosc obslugiwana przez AIR CHINA. nie moge leciec i chcialabym jakos odzyskac choc czesc kasy. moze udaloby sie je odsprzedac? orientujecie sie, czy przy takiej taryfie mozliwa jest zmiana danych na bilecie? czy to zalatwia posrednik czy bezposrednio air china? mytrip strasznie niechetnie udzielalo mi info pol roku temu, jak probowalam cos ustalic. na stronie AIR CHINA ciezko sie polapac, w necie nie znalazlam nic konkretnego..

Autor:  becek [ 17 Paź 2019 07:35 ]
Temat postu:  Re: Zwrot kasy za bilety Air China via mytrip.com ?

przeczytaj uważnie warunki zakupu biletu

Autor:  ghostwriter [ 20 Lis 2019 20:15 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

kupowałem bilet od mytrip na październik 2018 roku, ale wiedząc, że nie mogę jechać wysłałem wniosek o częściowy refund, bo taki mi przysługiwał według taryfy. telefonicznie mówili, że wszystko załatwią, ale później kontakt się urwał. W międzyczasie przegapiłem termin na chargeback, bezpośredni email do linii lotniczej nic nie dał, więc już sobie plułem w brodę, aż tu nagle... dzisiaj napisali mi maila, że przepraszają za tak długą odpowiedź, ale dostali info od linii, że będą procedować zwrot :lol:

nie wiem czy chwalić mytrip, że koniec końców wywiązali się ze zlecenia, czy to może przewoźnik po bezpośrednim mailu zaczął działać.

Autor:  impunitussanta [ 27 Lis 2019 10:16 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Cześć, jak wygląda sprawa z dodaniem bagażu rejestrowanego przy bilecie kupionym u pośrednika w przypadku lotów obługiwanych przez kilku przewoźników (w tym wypadku Lufthansa i Air Canada)?

Załączniki:
mytrip.PNG
mytrip.PNG [ 60.96 KiB | Obejrzany 3637 razy ]

Autor:  mama4 [ 06 Lut 2020 15:07 ]
Temat postu:  Mytrip - brak zwrotu za anulowanie

W lipcu 2019 kupowałam bilety na mytrip na lot łączony UIA i Turkish na styczeń . W październiku UIA zmieniał rozkład zimowy, jeden z odcinków mi anulowali i zaproponowali lot alternatywny, na który się nie zgodziłam. Mytrip anulowało moją rezerwację z informacją, że przysługuje mi pełny zwrot kosztów biletów (ok. 3,5 tys.). I tu się zaczęły schody.
Po kilku ponaglających mailach stwierdzili, że kasę wpłacili na moje konto i mam sobie sprawdzać w banku. Oczywiście nie było nawet próby przelewu. Pisałam do UIA, czy dostali od mytrip wniosek o zwrot, podobno poszedł na początku listopada, też oczywiście ściema.
Pisałam do rzecznika praw pasażera przy ULC, dostałam odpowiedź, że tym się nie zajmują. Dwukrotnie wnioskowałam w banku chargeback, też odrzucony.
Czy macie jakieś doświadczenie, co dalej zrobić?

Autor:  seal [ 06 Lut 2020 15:08 ]
Temat postu:  Re: Mytrip braku zwrotu za anulację

@mama4: czemu chargeback odrzucony?!?!

Autor:  boots [ 06 Lut 2020 15:09 ]
Temat postu:  Re: Mytrip braku zwrotu za anulację

Cytuj:
Dwukrotnie wnioskowałam w banku chargeback, też odrzucony.

Z jakiego powodu?

Autor:  mama4 [ 06 Lut 2020 15:30 ]
Temat postu:  Re: Mytrip braku zwrotu za anulację

Pierwsza odpowiedź z banku na reklamację :
"Dziękujemy za zgłoszenie. Po dokonaniu analizy transakcji nie stwierdziliśmy jednak podstaw do spełnienia Pani prośby o zwrot kwoty 3473,43 zł.
Przedmiotem reklamacji była transakcja bezgotówkowa na kwotę 3473,43 zł dokonana 23.07.2019 r. u usługodawcy :
- A ETR*TICKETS*mytrip.
Bank miał możliwość przeprocesowania kwestionowanej przez Panią transakcji na podstawie procedury Chargeback.
Chargeback oznacza obciążenie zwrotne rachunku sprzedawcy towaru bądź usługi na rzecz rachunku posiadacza karty płatniczej i umożliwia odzyskanie środków finansowych z tytułu zakwestionowania przez właściciela karty dokonanej transakcji. W procedurze Chargeback maksymalny czas złożenia reklamacji to 120 dni od daty przetworzenia transakcji.
W związku z tym nie mamy możliwości przeprowadzenia procedury Chargeback.
Prosimy o kontakt z usługodawcą w celu wyjaśnienia obciążenia."
Oczywiście napisałam odwołanie, ponownie wysyłałam wniosek o chargeback i całą korespondencję z mytrip. Dzisiaj dostałam odpowiedz:
" Przedmiotem zgłoszenia była transakcja internetowa na kwotę:
3 473,43 zł dokonana 23.07.2019 r.
W zgłoszeniu poinformowała nas Pani o tym, że transakcja została odrzucona, mimo to Pani konto został obciążone.
Wyjaśniamy, że na 06.02.2020 r. nie dysponujemy wystarczającymi argumentami, aby uznać Pani zgłoszenie. Niemniej jednak nie wykluczamy zmiany stanowiska w przypadku uzyskania dodatkowej wiedzy."
Normalnie ręce opadają.

Autor:  seal [ 06 Lut 2020 15:41 ]
Temat postu:  Re: Mytrip braku zwrotu za anulowanie

Tu są jakieś bzdury bo nie:
120 dni od daty przetworzenia transakcji.
a powinno być
120 dni od momentu kiedy świadczenie miało zostać spełnione (w tej sytuacji daty lotu)

Ponadto błędny chargeback - bo transakcja doszła do skutku, przedmiotem chargeback powinno być brak wykonania umowy.

Autor:  mama4 [ 06 Lut 2020 15:46 ]
Temat postu:  Re: Mytrip braku zwrotu za anulowanie

No właśnie, mam wrażenie, że bank chce się pozbyć tematu. We wniosku pisałam o niewywiązaniu się z umowy, a nie anulacji transakcji. Przechodziłam już te procedurę kiedyś w innym banku i nie robili żadnych problemów.

Autor:  seal [ 06 Lut 2020 15:51 ]
Temat postu:  Re: Mytrip - brak zwrotu za anulowanie

no to się odnieś do tego:

"W zgłoszeniu poinformowała nas Pani o tym, że transakcja została odrzucona, mimo to Pani konto został obciążone"

ze jest to błędne i napisz poprawnie jak było. oraz załącz potwierdzenie tego że próbowałaś wyjasnić sprawę na własną rękę z OTA.

Autor:  mama4 [ 06 Lut 2020 15:57 ]
Temat postu:  Re: Mytrip - brak zwrotu za anulowanie

Dzięki, na pewno tego tak nie zostawię, trzeci raz będę wysyłać do banku korespondencję z mytrip. Czy oprócz banku coś jeszcze można zrobić, aby odzyskać od ota pieniądze?

Autor:  mucha [ 06 Lut 2020 22:58 ]
Temat postu:  Re: Mytrip - brak zwrotu za anulowanie

Co to za bank?

Napisz im jak krowie na rowie że chodzi o to że sprzedawca dokonał zwrotu a on nie pojawił się na rachunku karty.

Dla Visa kod to "Consumer Disputes / Credit Not Processed" a dla Mastercard "Credit Not Processed".

Jeśli chodzi o czas 120 dni to wszystkie dokumenty mówią:
"The chargeback time limit is calculated based on one of the following: 120 calendar days after the transaction processing date. 120 calendar days after the last date the cardholder expected to receive the goods or services (not to exceed 540 days of the transaction processing date)" - czyli chodzi o 120 dni od daty lotu.

Autor:  mama4 [ 06 Lut 2020 23:58 ]
Temat postu:  Re: Mytrip - brak zwrotu za anulowanie

Getin.
Jutro będę znowu do nich pisać, moją sprawą zajmuje się już kolejna osoba w banku. Mam wrażenie, że w ogóle nie chcą składać do mastercard tego wniosku. W W zeszłym roku odzyskiwałam przez chargeback pieniądze z innego OTA przez Citibank, szybko i bezproblemowo, tu się to ciągnie juz od listopada i nic z tego nie wynika.

Autor:  gregoos [ 26 Lut 2020 16:51 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - mytrip.com

Cześć.

Kupowałem 2 raz bilety przez nich i to samo - agent oszukuje na opłatach za usługi dodatkowe. Zapłaciłem dodatkową opłatę za posiłek którego nie otrzymałem. Zwrotów kosztów brak ponieważ jest zapis w regulaminie, że nie biorą odpowiedzialności za to czy linia zrealizuje ich prośbę. Problem w tym, że nie przekazują - potwierdziłem to w Emiratach którymi leciałem. Biorą kasę - okradają z drobnych - i nie realizują usługi. Już nigdy więcej nawet jak będę miał dopłacić to nie skorzystam z ich usług :)

Strona 6 z 22 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/