Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Lis 2015 16:51 

Rejestracja: 06 Kwi 2012
Posty: 2732
Loty: 15
Kilometry: 12 258
platynowy
Od dziś w sprzedaży są dostępne pierwsze bilety na MŚ w hokeju na lodzie,które odbędą się w Rosji,a gospodarzem będzie Moskwa i Sankt Petersburg. Turniej będzie rozgrywany od 6 do 22 maja.

Pojawił się pakiety biletów na fazę wstępną w Moskwie. Follow my team(7 meczów) jest dostępny na wszystkie zespoły poza Rosją w II i III kat.
Cena za II kat 21000 rubli (ok 1300 zł)
Cena za III kat 13125 rubli (ok.700 zł)

W nowej hali VTB Ice Palace zagra Rosja,Szwecja,Czechy,Szwajcaria,Łotwa,Norwegia,Dania i Kazachstan.

Są jeszcze pakiety dla fanów,którzy chcą zobaczyć wszystkie mecze w Moskwie
Pakiet na całą fazę grupową(28 spotkań):
I kategoria 119700 rubli (ok. 7400 zł),5% zniżki
Pakiet na cały turniej(34 spotkania)
I kategoria 193087,50 (ok. 12000 zł),5% zniżki :-D

Sprzedaż otwarta na spotkania w Sankt Petersburgu ruszy grudniu.

Poniżej cennik na cały turniej. Pojedyncze spotkanie grupwe w 3 kategorii od 1875 rubli (ok.115 zł)
http://www.iihfworlds2016.com/en/inform ... nformation
Góra
 Relacje PM off
lahcimmm2 lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 09 Lis 2015 18:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2260
złoty
Będzie ruch bezwizowy jak w BY w 2014-tym ? 8-)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez lahcimmm2, 09 Lis 2015 23:47, edytowano w sumie 1 raz
2X razy to samo było
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 10 Lis 2015 10:57 

Rejestracja: 06 Kwi 2012
Posty: 2732
Loty: 15
Kilometry: 12 258
platynowy
Nie słyszałem o ruchu bezwizowym na MŚ w hokeju. Nie liczyłbym na to :-P
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 10 Lis 2015 11:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1244
srebrny
Chyba juz byla kiedys bylo na forum, ze tym razem trzeba wize

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 10 Lis 2015 12:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 3639
Loty: 3
Kilometry: 1 825
platynowy
Oficjalna strona mistrzostw milczy w temacie ulatwien wizowych na czas tych mistrzostw hokeja.

Na WC'18 taka informacja jest już podana: http://welcome2018.com/en/info/entry-rules/
_________________
Jesli planujesz podroz dookola swiata to poczytaj tu o moich.. >>> Relacje
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 13 Lis 2015 22:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5600
Loty: 169
Kilometry: 241 913
HON fly4free
Dostępna jest również opcja pakietu na całą fazę pucharową w Moskwie - 6 spotkań (2 ćwierćfinały, 2 półfinały, mecz o brązowy medal i finał), obecnie tylko w 3. kategorii cenowej za 46500 rubli (~2760 zł).
Jak nie będzie ułatwień wizowych, to odpuszczam i jadę na MŚ w 2017 (Paryż/Kolonia). Na szczęście mistrzostwa są co rok i niemal zawsze w Europie, więc nie ma spiny.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off
lahcimmm2 lubi ten post.
 
 
#7 PostWysłany: 07 Gru 2015 21:31 

Rejestracja: 24 Lip 2014
Posty: 23
Witam,
czy ktos sie wybiera na ćwierćfinały do Moskwy w dniu 19.05?pojawily sie bilety na obydwa mecze za około 570 pln.kupiłbym je ale powstrzymuje mnie jedna rzecz.planowo mój samolot z Warszawy ląduje o 13:50 a pierwszy mecz zaczyna sie niespełna 3 godziny później i zastanawiam sie czy spokojnie zdążę.początkowo chciałem iść tylko na wieczorny mecz ale obawiam się,że w puli kwietniowej nie bedzie juz biletów na pojedyncze mecze fazy play off.
Tak w ogóle,to powrotny bilet mam na 29.05 wiec chce jeszcze zobaczyc Petersburg i Kiżi.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group