Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM PRZYPOMINAM, ŻE JEST TO OTWARTE FORUM I TAK JAK WY I JA, TEŻ PRACOWNIK BANKU MOŻE JE CZYTAĆ, NAWET TAKI SPECJALNIE ODDELEGOWANY, BY ŁATAĆ CO TRZEBA. MIŁEGO DNIA.


Od 20 lutego 2024 r. Bank Pekao S.A. oferuje karty kredytowe we współpracy z Miles and More

Posiadacze Karty Kredytowej z Żubrem zyskują:
- 1000 mil powitalnych po pierwszej transakcji kartą (mile powitalne pojawiają następnego dnia po zaksięgowaniu pierwszej operacji)
- Mile za transakcje – im wyższy pakiet karty, tym więcej mil Miles & More!
Pakiet Platynowy: 6 zł = 1 mila
Pakiet Złoty: 10 zł = 1 mila
Pakiet Standard: 20 zł = 1 mila
- Ochronę przed utratą ważności mil zgodnie z zasadami Miles & More

Bank nalicza mile za płatności w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłaty gotówki w bankomatach oraz za przelewy z karty.
Mile za operacje pojawiają się rano następnego dnia po zaksięgowaniu.

Kartę można dodać do google wallet i apple pay bez posiadania fizycznej karty - w aplikacji jest opcja pokaz dane karty (Nr. Karty, Ważność i Kod pojawia się w aplikacji).

Posiadacze Karty Kredytowej z Żubrem z Miles & More w Pakiecie Złotym i Platynowym dodatkowo mogą korzystać z bezpłatnej odprawy Business Check-in na lotnisku Chopina w Warszawie podróżując liniami lotniczymi PLL LOT.

Informacje na stronie banku: https://www.pekao.com.pl/klient-indywid ... ieram-mile

Jak sprawdzić ważność mil: pytania,1574,5236&p=1532690&hilit=JSON#p1532690


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3979 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 199  Następna
Autor Wiadomość
#2821 PostWysłany: 08 Paź 2021 13:48 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3298
HON fly4free
zajeżdżaliśmy ich z p teraz z milami :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2822 PostWysłany: 08 Paź 2021 13:52 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Ja kartę aktywowałem 26.09 i za nią mile nie wpadły a musiałem tak zrobić ponieważ jednocześnie nie można mieć dwóch wniosków kredytowych i nie mogłem aplikować o zmianę drugiej karty , po aktywacji pierwszej złożyłem wniosek o zmianę drugiej ale ją do aktywacji przetrzymałem do dzisiaj , za nią punkty wpadły ,
po aktywacji w ciągu 5 min bon ALLEGRO na 300 zł na e-mailu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2823 PostWysłany: 08 Paź 2021 13:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
@blak A mi reklamację przyjęli. Kazali tylko podać czy sobie życzę odpowiedź mailowo czy listownie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2824 PostWysłany: 08 Paź 2021 14:01 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 2324
srebrny
@elwirka - rozumiem, że @blak już dostał odpowiedź na reklamację, że mają jeszcze czas (faktycznie zgodnie z Regulaminem na naliczenie mają 10 dni roboczych kolejnego miesiąca) ale jeśli Ci inaczej odpowiedzą, bądź naliczą mile daj znać.
Ja do 15.10 czekam na mile (powinny przyjść zgodnie z Regulaminem) a potem reklamacja jak nie wpadną.
_________________
I klikamy "lubię to" / "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#2825 PostWysłany: 08 Paź 2021 15:10 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 108
Czy posiada ktoś wiedzę ile banki płaca za jedną mile?
Zakładam że banki kupują mile jak każdy inny towar.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2826 PostWysłany: 08 Paź 2021 15:39 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
@bigdario: banki kupują hurtowo ogromne pakiety mil , więc cena 1 mili jest zapewne dość niska w rozliczeniu. Linie między sobą też rozliczają mile, za każdą idzie jakaś kasa generalnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2827 PostWysłany: 08 Paź 2021 15:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1192
Loty: 399
Kilometry: 662 743
srebrny
lluukk napisał(a):
Może doprecyzuję - czy komuś kto łącznie:
- używał karty we wrześniu
- wymienił we wrześniu na nową
- aktywował nową we wrześniu (czyli zamknął m&m)
naliczyły się mile wrześniowe?


Ja wymieniałam kartę m&m na inną i aktywowałam nową pod koniec września. We wrześniu jedna transakcja. Mile za wrzesień wpadły dzisiaj.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2828 PostWysłany: 08 Paź 2021 16:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4491
złoty
U mnie na dwie karty zamknięte we wrześniu 1:1, brak na tej zamkniętej w pierwszej połowie września, a mile na karcie zamkniętej w drugiej połowie września, ale nie na sam koniec, czyżby było coś w regulaminie, że trzeba mieć kartę przez większość miesiąca żeby dostać mile?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2829 PostWysłany: 08 Paź 2021 16:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
blak napisał(a):
Aron napisał(a):
nie koniecznie, ja zmykałem, ze względu na opłatę w sierpniu, i mile za sierpień nie wpadły w standardowej turze, na reklamację mam odpowiedź że mają czas do końca września - poczekam najwyżej powtórzę
Z ciekawości... dostałeś mile za sierpień czy trzeba będzie reklamować?

Reklamacja rozpatrzona.
Już zaksięgowane.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#2830 PostWysłany: 08 Paź 2021 18:02 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 108
Ostatnie mile z mBank :(

Załączniki:
Capture.jpg
Capture.jpg [ 85.28 KiB | Obejrzany 1118 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2831 PostWysłany: 08 Paź 2021 18:17 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3298
HON fly4free
Chwalimy sie @Tulio zapodaj tu swój stan konta 😉
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
blak uważa post za pomocny.
 
      
#2832 PostWysłany: 08 Paź 2021 18:58 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2740
złoty
@kacper451 dlaczego sądzisz, że mam więcej? Mi dziś mile nie wpadły, więc saldo mizerne ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2833 PostWysłany: 09 Paź 2021 13:34 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
-- 09 Paź 2021 13:05 --

piowor napisał(a):
Ja to rozumiem tak, że musisz dostać przynajmniej po 1 mili za każdy z miesięcy od października 2020 do września 2021 włącznie i wtedy do końca września 2022 mile będą chronione i zaczną wygasać 30 września 2022.


Nie może tak być, bo to nie daje możliwości reakcji tym którzy mieli przerwe z kartą mBanku w ciągu ostatniego roku. Tutaj właściwym punktem do weryfikacji jest Miles&More, a nie mBank. To LOT przedłuża ważność mil do 30września2022, a nie mBank.
Dzwoniłem do MM i pani mnie poinformowała, że dokładnie nie wie jak to będzie wyglądało.

No i ja mam taką informację w mailu od M&M:
"** Do 30.09.2021 r. mile wygasają zgodnie z Warunkami uczestnictwa w programie Miles & More: wygasanie mil premiowych jest zablokowane jeżeli posiadasz kartę kredytową przez co najmniej 3 miesiące, wykonujesz co najmniej jedną transakcję kartą w miesiącu, za którą są naliczane mile. Wyjątkowo w okresie od 01.10.2021 do 30.09.2022 ochrona mil będzie kontynuowana. Warunek: należy być uczestnikiem programu Miles & More, który ma na swoim koncie mile premiowe, posiadać kartę kredytową mBank LOT Miles & More, którą była dokonana transakcja, dzięki której zgromadzone były mile premiowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed 30.09.2021 r. "

Literalnie mowa o choć 1 transakcji w ciągu ostatnich 12misięcy i to nie może być inaczej interpretowane, bo jest napisane jak jest.
Jednakże patrząc na swoje konto już po przelewie za wrzesień widzę, że mile starsze niż 3 lata są ważne tylko do końca marca 2022, więc tak jakby przedłużenie nie nastąpiło lub jeszcze nie nastąpiło. Czy ktoś z Was widzi ważność starych mil na dalszy termin niż koniec marca 2022 ?


Mnie jednak interesowało coś innego. Jest też zapis:
"Z przyjemnością informujemy, że LOT i Miles & More przedłużają ważność zgromadzonych mil od 1 października 2021 do 30 września 2022 roku.** Po tej dacie mile premiowe będą wygasały zgodnie z Warunkami uczestnictwa w programie Miles & More. "
A to oznacza, że mile dopiero po 30 września 2022 będą musiały być przedłużane nadal lub ROZPOCZNIE się procedura wygasania, czyli jeśli przez kolejne 3 miesiace nie bedzie transakcji co miesiąc, to wygasną po kolejnych 3 miesiącach.
Tego też pani w MM nie potrafiła potwierdzić, bo jeśli to nie tak, to w pewnym momencie należy je zacząć podtrzymywać Dinersem, czyli od kwietnia 2022. Ale na to także nie uzyskałem potwierdzenia.
Polecono mi dzwonić około połowy października gdy będzie można w systemie sprawdzić jaka jest ważność mil, widocznie mało kto wie jak to będzie działało, co generalnie mówiąc jest skandalem, bo mowa o naprawdę dużej ilości mil.
Co dodatkowo śmieszne, liczy się czas. A czas jest też potrzebny na ewentualne reklamacje, więc każda zwłoka będzie powodować kolejne reklamacje. Bedzie totalny syf.

Reasumując, czy przelewać mile z Diners już w październiku, czy nie? Sam przelew trwa czasem do tygodnia. Więc trzeba wiedzieć do końca 3tygodnia, więc reklamację trzeba pisać już teraz i mieć pisemną odpowiedź. Problem w tym, że nie do końca wiadomo co pisać w tej reklamacji, bo MM nie potrafi się odnieść do pytań i zaleca czekać do połowy października, gdy będzie za późno na reklamacje.

-- 09 Paź 2021 13:34 --

Tjw1978 napisał(a):
Jeśli w sierpniu 2022, a potem w kolejnych miesiącach zaczniesz robić przelewy po 500 mil z konta Dinersa, to wtedy możesz być spokojny.
Ważne, żeby do 30 września 2022 zaczęły wpływać mile z konta punktowego Dinersa.

Jeśli zasady przedłużenia są takie, że już 1 października 2022 przedawnione mile znikną, to w sierpniu 2022 będzie za późno by zaczać z Dinersem, bo mile już będą z statusem przedawnione.
A co do tego w jaki sposób zapada deyczja o przedawnieniu też nie ma jasności. Literalnie trzeba mieć transakcje kartą co miesiąc i weryfikacja jest co 3 miesiące. Ale w praktyce wg wielu wystarczy jeden taki miesiąc w ciągu rozpatrywanych 3. Jeśli warunek jest niespełniony to mile znikają po 3 miesiącach. Więc zależnie od interpretacji należy przelewać mile z Dinersa albo od kwietnia 2022 włącznie, albo od czerwca 2022 włącznie.

No chyba, że to działa jeszcze inaczej i aż do końca września 2022 mile będą przedłużane tak jakby była co miesiąc transakcja, więc wtedy Dinersa można zacząć analogicznie od października 2022 lub grudnia 2022.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2834 PostWysłany: 09 Paź 2021 20:02 

Rejestracja: 19 Lut 2013
Posty: 537
Loty: 330
Kilometry: 616 803
niebieski
pisałem już o tym w poście #2683

ja uzyskałem informację, że dodatkowa ochrona mil po wrześniu 2021 jest dla tych co regularnie korzystali z karty mbanku przez ostatni rok
a by po wrześniu 2022 dalej mieć ochronę to trzeba wykazać regularne korzystanie z diners LOT (lub innego partnera jak będzie) czyli zacząć przesyłać mile 3 miesiące przed wrześniem
jak dla mnie ma to sens i do maja czerwca można dinersem mil nabić sobie
Góra
 Profil Relacje PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
      
#2835 PostWysłany: 10 Paź 2021 09:00 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Ale formalnie przekaz poszedl inny: 1 transakcja na caly rok. Kazdy kto przez to straci mile z cala pewnoscia wygra w sadzie z M&M. Ze strony LOT to patologiczna praktyka. Tym bardziej ze wiele osob zmienialo karty premium na classic. Tym bardxziej ze mBank nie przewidywal zmiany karty, trzeba bylo wystapic o nowa. Mojej zonce mBank robil problemy, znikajace wnioski, zanizanie zdolnosci kredytowej itp.
Ci ktorym okres rozliczeniowy konczyl sie na koncu sa w faworyzowanej pozycji.
Czasem w takiej sytuacji problemow z slownoscia i brakiem logiki LOT M&M wystarczy napisac do centrali do Niemiec i efekt jest bardzo szybki. Sady to ostatecznosc ale sprawa jest czysta.

Sa okreslone warunki przedluzania i wygasania mil. Nie wystarczy wykazac jakiejs tam regularnosci korzystania z diners by nie tracic mil. Ale formalnie nie wiemy jak wygladac bedzie przedluzenie do 2022.
Co tez jest bardzo slabe ze strony LOT.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2836 PostWysłany: 10 Paź 2021 11:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Dajcie im trochę czasu i będziecie wiedzieć.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2837 PostWysłany: 11 Paź 2021 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Mbank działa ekspresowo. W piątek złożyłam reklamację. Dzisiaj odpowiedź, że brakujące mile za wrześniowe transakcje zostaną naliczone. Nie widzę ich co prawda na koncie miles and more jeszcze, ale poczekam cierpliwie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2838 PostWysłany: 11 Paź 2021 18:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4825
Loty: 307
Kilometry: 514 401
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Niestety na chat nie przyjeto reklamacji :( poinformowano, ze moge po 14 pazdziernika zlozyc reklamacje
Na sugestie by zasygnalizowac do centrali pojawiace sie reklamacje zwiazane z brakiem mil otrzymalem odpowiedz:
Załącznik:
mbank.JPG
mbank.JPG [ 24.79 KiB | Obejrzany 575 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2839 PostWysłany: 12 Paź 2021 13:51 

Rejestracja: 04 Cze 2013
Posty: 770
niebieski
@correos
trzeba być upartym

konsultanci odpisują jakieś pierdoły typu:
"Ale do karty Visa Premium nie może Pan zbierać mil"
"Dzień dobry, program zbierania mil został wycofany"

trzeci lub czwarty przyjął reklamację
dzisiaj dostałem odpowiedź, że rozpatrzona pozytywnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2840 PostWysłany: 12 Paź 2021 14:08 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 2324
srebrny
@kruczi i dostałeś mile na konto m&m?
Bo mają czas regulaminowo chyba do 14.10 lub 15.10 (nie wiem jak liczyć te 10 dni roboczych)
a przy okazji @elwirka już wcześniej miała pozytywne rozpatrzenie reklamacji - ciekawe czy dostała mile...
Czy po prostu do 15.10 dostaną Ci co nie dostali 08.10 niezależnie czy składali reklamację czy nie.
_________________
I klikamy "lubię to" / "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3979 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 199  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group