Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Mile są naliczane do 14 dni roboczych każdego następnego miesiąca.


 [ 2288 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 111, 112, 113, 114, 115  Następna
Autor Wiadomość
#2261 PostWysłany: 14 Paź 2020 01:15 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2245
złoty
@piotrek_

Nie da się - ta karta jest od co najmniej roku niedostępna w formularzu zmiany typu karty Mbanku na inną, a także w formularzu przenoszenia karty z innego banku.
Możesz wybrać każdą inną - ale ta konkretna jest usunięta z formularza. Ani konsultanci ani opiekun klienta też nie ma możliwości wstawienia jej do wniosku.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez SPLDER, 15 Paź 2020 00:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2262 PostWysłany: 14 Paź 2020 20:09 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 524
Loty: 210
Kilometry: 472 118
niebieski
Dokladnie. Konsultant mowi, ze to jest "technicznie" niemozliwe.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2263 PostWysłany: 15 Paź 2020 21:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 504
Loty: 39
Kilometry: 98 625
srebrny
Informacyjnie w sprawie pobrania opłaty rocznej za kk M&M.
mBank pobrał opłatę teoretycznie zgodnie z taryfą. Pisałem jednak reklamację tylko ze względu na to, że dwóch konsultantów wprowadziło mnie w błąd (rozmowy chyba powinny być nagrywane :D). Bank jednak po kilku odwołaniach niby uznaje swoją winę, ale nie zamierza nic zrobić aby tę sytuację zrekompensować. Odpowiedzi zaczynają się od stwierdzeń, że jest im przykro, że znalazłem się w takiej sytuacji, ale dalsza korespondencja nie spowoduje, że zwrócą opłatę. :roll: Idą więc w zaparte, tym bardziej nieładnie, że nie wiem jak sytuacja wygląda ze strony prawnej, ale chyba nie powinno tak być, że konsultant bez żadnych konsekwencji dla banku może podawać niezgodne z prawdą informacje. Już chyba nie mam ochoty się z nimi dalej przepychać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2264 PostWysłany: 15 Paź 2020 21:40 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 724
Loty: 63
Kilometry: 202 612
benedetti napisał(a):
... ale chyba nie powinno tak być, że konsultant bez żadnych konsekwencji dla banku może podawać niezgodne z prawdą informacje. ... .

Trochę inna branża (ubezpieczenia), ale mi tyłek (a dokładniej niemal 6.000 PLN) uratowała rozmowa z konsultantem. W dużym skrócie: pani na infolinii powiedziała, że się należy (przed faktem), ubezpieczyciel (po fakcie) twierdził, że się nie należy, wśród forumowych fachowców zdania były podzielone, po 2 nieskutecznych reklamacjach zwróciłem się do Rzecznika Ubezpieczonych, Ubezpieczyciel Rzecznikowi wstępnie też odmówił, ale po pytaniu o nagrania natychmiast wypłacił kasę.
Może więc warto napisać do jakiejś instytucji nadzorującej (nie jestem na bieżąco - Nadzór Bankowy? UOKiK?) i cierpliwie poczekać.
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Relacje PM off
benedetti lubi ten post.
 
 
#2265 PostWysłany: 15 Paź 2020 22:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 504
Loty: 39
Kilometry: 98 625
srebrny
@marcinsss I w takiej sytuacji jak Twoja też bym na pewno nie odpuścił. Inna skala problemu, W mojej chodzi tylko (aż?) o:
1. Zasady (!)
2. O to, że bank pobrał opłatę o 3 miesiące wcześniej niż informowali konsultanci. Liczyłem, że może dzięki temu błędowi uda się uzyskać brak opłaty na kolejny rok, ale kartę i tak bym zostawił, więc de facto chodzi o te 3 miesiące. Inna sprawa, że w ciągu tych 3 miesięcy mogłem też wypowiedzieć kartę, ale tu wracamy do pkt. 1.

PS Konkluzja jest taka, że doświadczenie mówi, że w podobnych sytuacjach duże, znane firmy idą zwykle klientowi na rękę. To, jak bank idzie w zaparte pokazuje, że coś się dzieje i raczej to coś nie jest dobre :/
Góra
 Relacje PM off
kostek966 lubi ten post.
 
 
#2266 PostWysłany: 15 Paź 2020 23:48 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 2084
platynowy
Też złożyłem reklamację na błędne informacje konsultanta, zobaczymy co odpiszą
Góra
 Relacje PM off  
 
#2267 PostWysłany: 16 Paź 2020 08:49 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 120
Loty: 71
Kilometry: 152 026
niebieski
turczy napisał(a):
benedetti napisał(a):
PS Konkluzja jest taka, że doświadczenie mówi, że w podobnych sytuacjach duże, znane firmy idą zwykle klientowi na rękę. To, jak bank idzie w zaparte pokazuje, że coś się dzieje i raczej to coś nie jest dobre :/
Ten akurat bank zawsze szedł w zaparte i miał w sądzie sprawy np. frankowie zanim jeszcze to było modne.Ich wątpliwy zysk z tych nieetycznych działań odbił im się dużą czkawką wizerunkową, ale takie firmy uczą się bardzo powoli lub wcale.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2268 PostWysłany: 16 Paź 2020 08:59 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 524
Loty: 210
Kilometry: 472 118
niebieski
Kolega juz wywalczyl zwrot oplaty pobranej w sierpniu. Wlasnie powolujac sie na nagranie rozmowy z konsultantem.
Walczcie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2269 PostWysłany: 22 Paź 2020 19:52 

Rejestracja: 23 Lut 2017
Posty: 12
mi konsultant napisał, że opłatę pobiorą dopiero we wrześniu 2021... jak to możliwe nie wiem, ale chyba nie będę się kłócił
Góra
 Relacje PM off  
 
#2270 PostWysłany: 22 Paź 2020 20:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1704
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
Każdy konsultant mówi co innego więc się do tego nie przywiązuj
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2271 PostWysłany: 26 Paź 2020 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 910
Loty: 71
Kilometry: 137 269
srebrny
Nieco ponad tydzień do tyłu założyliśmy w rodzinie kartę kredytową M&M w mBanku dla osoby, która nie ma i nigdy nie miała konta w M&M. Przy zakładaniu wypełniony był wniosek o rejestrację w programie M&M. O ile sama KK doszła w ciągu kilku dni i jest aktualnie intensywnie użytkowana, to cały czas ani widu, ani słychu o rejestracji w M&M - ani maila z numerem M&M, ani listu z kartą M&M, ani nic nic...
podpowiedzcie czy tak to ma wyglądać, czy coś z tym robić?
_________________
Moje relacje: St Albans & Lizbona 2019Liwa & Łotwa 2019
Góra
 Relacje PM off  
 
#2272 PostWysłany: 26 Paź 2020 21:40 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 2084
platynowy
Może w tych czasach tydzień to za mało czasu, jak dłużej nic nie będzie się działo to proponuję założyć konto bezpośrednio na stronie m&m i podpiąć kartę
Góra
 Relacje PM off  
 
#2273 PostWysłany: 27 Paź 2020 00:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 605
złoty
Raphael napisał(a):
Nieco ponad tydzień do tyłu założyliśmy w rodzinie kartę kredytową M&M w mBanku dla osoby, która nie ma i nigdy nie miała konta w M&M. Przy zakładaniu wypełniony był wniosek o rejestrację w programie M&M. O ile sama KK doszła w ciągu kilku dni i jest aktualnie intensywnie użytkowana, to cały czas ani widu, ani słychu o rejestracji w M&M - ani maila z numerem M&M, ani listu z kartą M&M, ani nic nic...
podpowiedzcie czy tak to ma wyglądać, czy coś z tym robić?


To normalna sprawa w mBanku. Miałem podobnie gdy brałem tą kartę nie mając jednocześnie konta M&M - pomogła reklamacja złożona przez telefon, po której list z informacją o rejestracji do programu przyszedł w ciągu kilku dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2274 PostWysłany: 27 Paź 2020 10:30 

Rejestracja: 07 Cze 2019
Posty: 28
Raphael napisał(a):
... ani listu z kartą M&M, ani nic nic...
podpowiedzcie czy tak to ma wyglądać, czy coś z tym robić?


w normalnym trybie karta MM przychodzi po pierwszym wpływie mil/zrealizowanym locie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2275 PostWysłany: 27 Paź 2020 10:37 

Rejestracja: 07 Lut 2013
Posty: 751
złoty
Jak bywają jakieś problemy to kolejnym osobom, które będą chciały kartę m&m z mBanku polecam - w pierwszej kolejności założyć konto m&m - dostaniesz numer i już masz kartę wirtualną w aplikacji, a potem przy wniosku w mB tylko go podajesz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2276 PostWysłany: 27 Paź 2020 13:06 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 120
Loty: 71
Kilometry: 152 026
niebieski
ja czekałem tydzień na kartę z banku i około miesiąca na plastik z programu. Ale to było dawno...
Góra
 Relacje PM off  
 
#2277 PostWysłany: 27 Paź 2020 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1152
Loty: 78
Kilometry: 95 017
srebrny
Dlatego tak jak pisze @lluukk najlepiej wcześniej założyć samu online konto M&M, gdzie od razu dostaniemy swój numer karty w programie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2278 PostWysłany: 03 Lis 2020 09:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4984
HON fly4free
Przepraszam za pytanie, które być może wzbudzi u niektórych uśmiech politowania, ale nigdy wcześniej nie korzystałem z NFC w telefonie :)
Czy płatność dokonana telefonem, przy użyciu Google pay, do którego "przypięta" jest karta mBanku M&M, jest traktowana na równi z płatnością dokonaną bezpośrednio kartą (w zakresie naliczania mil)? Na stronie mBanku o Google pay nic o tym nie ma.
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#2279 PostWysłany: 03 Lis 2020 09:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1704
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
Jak najbardziej. Mile w pełni za to przysługują:)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
#2280 PostWysłany: 03 Lis 2020 10:34 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5954
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
tropikey napisał(a):
Przepraszam za pytanie, które być może wzbudzi u niektórych uśmiech politowania, ale nigdy wcześniej nie korzystałem z NFC w telefonie :)
Czy płatność dokonana telefonem, przy użyciu Google pay, do którego "przypięta" jest karta mBanku M&M, jest traktowana na równi z płatnością dokonaną bezpośrednio kartą (w zakresie naliczania mil)? Na stronie mBanku o Google pay nic o tym nie ma.

Spoko, nie jesteś jedyny. Ja też jeszcze nigdy nie korzystałem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
 
 [ 2288 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 111, 112, 113, 114, 115  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group