Autor: | Arekkk [ 01 Lut 2020 11:40 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Dopłaty do Tokio ponad 600 zł. Japonia stosunkowo często trafia się w promocjach od 1300 do 1800, nie wspominając o błędach cenowych (których niestety ostatnio nie ma). Są lepsze sposoby na wykorzystanie mil, chociażby Seul. |
Autor: | Collector582 [ 09 Lut 2020 02:30 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Witam, Rezerwacja OW: WAW-BCN-BOG-EZE w C za 71k +175 PLN (LO/AV) Wybrałem EZE a nie MVD gdyż AV do EZE lata na A-330 natomiast do MVD na A-319. Pytanie: Jak zarezerwować miejsca na wszystkie odcinki? Sprawdzałem na stronach LOT (operator 1-szego odcinka) i AVIANCA. Rezerwacja owszem widoczna można edytować dane, ale nie ma żadnej opcji rezerwacji miejsc ![]() Czy trzeba dzwonić na infolinię M&M? |
Autor: | billabong [ 09 Lut 2020 05:04 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@Collector582 Zadzwoń na infolinię AV. Jakieś 2-3 miesiące temu Avianca zdjęła ze swojej strony możliwość wyboru miejsc (chyba tylko dla biletów wydanych przez innych przewoźników) - wcześniej było to możliwe. Przez infolinię bez jakiegokolwiek problemu wybór miejsc, nawet długo nie czekasz na konsultanta. Jak zadzwonisz na amerykańską to obędzie się bez hiszpańskiego. ![]() Trochę offtop, ale na marginesie z końcem grudnia skończyła się umowa AV z salonikiem w BCN (kontraktowy) i umowa nie została przedłużona więc pasażerowie C nie mają tam nigdzie wstępu. |
Autor: | Collector582 [ 09 Lut 2020 15:40 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@billabong Dzięki za info dot. rezerwacji przez infolinie. Dam znać jak wygląda rezerwacja miejsc na chwilę obecną przez infolinię + ew. wstęp do lounge-u w BCN. Lounge w BCN cały czas znajduje się na liście "VIP Lounges" publikowanej na stronach AV. Temat o tyle ważny że AV jest pewnie jednym z najpopularniejszych przewoźników do "spalania mil" z uwagi na dopłaty, a tylko 4 połączenia do Europy z BOG: LHR, MUC, MAD i BCN |
Autor: | poomex [ 14 Lut 2020 20:52 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Czy ktoś z Was próbował zestawić lot MAD-BOG-SCL-IPC-SCL-BOG-MAD ? Zakładam że teoretycznie dałoby radę (pierwszy i ostatni odcinek AV, pozostałe LA) tyle że nie znajduję dostępności dla SCL-IPC - w wyszukiwarce M&M nie ma lotniska IPC. |
Autor: | BusinessClass [ 14 Lut 2020 21:46 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Dostępność SCL-IPC widywałem czasem za aviosy aczkolwiek miej na uwadze, że dla LATAM ta trasa jest bardziej zyskowna niż dla nieLOTa WAW-ORD w lipcu i szanse na kupienie tego za mile są niewielkie. |
Autor: | billabong [ 15 Lut 2020 03:40 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
To ja tylko jeszcze dodam, że taxy za MAD-BOG-SCL-BOG-MAD przy połączeniu AV/LA są wyższe niż za całą trasę tylko AV (na dodatek możesz znaleźć loty BOG-SCL na 787 w AV). Jeśli IPC nie ma w wyszukiwarce M&M to znajdź dostępność przez BAEC za aviosy (możesz wyszukiwać mając ich zero z nowym kontem) i z tym próbuj dzwonić na infolinię M&M. EDIT: IPC jak najbardziej znajduje się w wyszukiwarce M&M - Załącznik: SCRN_93481.jpg [ 102.18 KiB | Obejrzany 1886 razy ] |
Autor: | andrzej.zmyslowski [ 17 Lut 2020 10:57 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Cześć! Planuję na czerwiec POZ-WAW-BEY-ADD-ZNZ RT za mile 2 osoby. Trochę mnie przeraża wizja 3 przesiadek: WAW-3,5h, ale potem już krótkie: BEY-1h i ADD-1h40'. Powrót podobnie, z tym że przesiadka w WAW już lepiej bo około 1h. Planowałem całość w Y. Ale wystarczyłoby mi mil żeby lot tam kupić w C a powrót w Y. Różnica w dopłacie pomiędzy Y a C OW to 60 PLN czyli grosze. Myślicie, że warto spalić te dodatkowe 30k mil dla dwóch osób? Będę miał dostęp do fajnego saloniku na Chopina? A jak w ADD? |
Autor: | kamo375 [ 17 Lut 2020 11:01 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
W ADD też będziesz miał dostęp ale czy warto na tej trasie? Niekoniecznie, ZNZ-ADD będziesz miał na szerokim kadłubie, reszta pewnie 737 i Embrion + Dash. Spróbuj znaleźć tą samą trasę np przez BRU albo VIE, wtedy Europa-ADD polecisz 787 i w takim przypadku moim zdaniem warto zainwestować w C. |
Autor: | Apocalipse [ 17 Lut 2020 11:30 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Z tym samym punktem startowym i docelowym będę leciał POZ-FRA-ADD-ZNZ. Dopłaty nieco wyższe, ale: 1) jestem leniwy 2) zaledwie 2 przesiadki 3) A350 i B787 4) krótki czas całego połączenia 5) lepsze godziny wylotów/przylotów (z mojej perspektywy) 6) Biznes w LH vs brak biznesu LO na krajówce. Niestety dostępność POZ-FRA za mile jest dość marna i przy takim routingu muszę wracać dzień później niż początkowo planowałem. @kamo375 Nie wszystkie rotacje ADD-ZNZ są szerokim kadłubem. |
Autor: | ofer [ 17 Lut 2020 11:43 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Moje 3 grosze w tym temacie: w ADD nie ma saloniku na PP czy DC, a że jest to specyficzne lotnisko to możliwość wejścia do saloniku Ethiopiana (lecąc w C) jest dla mnie zauważalnym atutem względem Y. |
Autor: | Arekkk [ 17 Lut 2020 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Saloniki Ethiopian nie wyglądają z zewnątrz na jakieś szczególnie rewelacyjne. Dużo prawdopodbienstwo wąskiego kadłuba na trasach "afrykanskich", więc zalety C uciekają. 1 h w ADD wystarcza, ale trzeba pamiętać poinformować pomoc lotniska, że masz za chwilę lot. Organizacja na tranzycie jest dobra. |
Autor: | J.1 [ 19 Lut 2020 20:28 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
-- 19 Lut 2020 19:13 -- Czy coś się zmieniło jeśli chodzi o rezerwowanie online lotów United z US do EU ? Jak wiadomo miały one najnizsze doplaty, a w tej chwili wyskakują niemal tylko LH ![]() -- 19 Lut 2020 19:28 -- sorry,że post pod postem ale piszę w innym temacie. Miłośnicy "fajnych kresek" znają pewnie temat rejsu UA154 Zauważyłem, że do systemu trafiły bilety nagrody na ten rejs w połączeniu z UA095. Możemy zatem skorzystać z 11h stopu na Mikronezji. Do wyboru Truk lub Pohnpei. Dla mnie bomba! Załącznik: mikronezja.PNG [ 87.36 KiB | Obejrzany 1543 razy ] |
Autor: | ncn [ 19 Lut 2020 20:55 ] | |||
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile | |||
Nie wiem jakie konkretnie lotniska masz na myśli, ale u mnie się wyświetlają loty US-EU z United, choć dopłaty duże. SAS ma bardzo fajne dopłaty, ale moim zdaniem szkoda palić mile na trasie US-EU, o ile nie zależy nam na dostarczeniu na krajowe lotnisko. US-LHR można znaleźć loty nawet po 400 zł.
|
Autor: | maginiak [ 19 Lut 2020 22:14 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@andrzej.zmyslowski W wąskim kadłubie absolutnie nie warto palić dodatkowych mil na C. Niedawno miałam okazję skorzystać na locie IST-ZNZ i był to błąd. Czułam się bardziej komfortowo wracając ekonomiczną A380 do Londynu. No może troszkę przesadzam, ale nie jakoś bardzo. |
Autor: | piotrek_89 [ 28 Lut 2020 10:21 ] | ||
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile | ||
cześć piszę żeby zapytać o radę. Kupiłem jakiś czas temu bilety na Palau. Chciałbym zmodyfikować podróż wykorzystując mile myślałem o Mikronezji. Z samego ICN (przez który lece na Palau) widzę mega tanie loty do AKL a nawet do ROR lub PPT ale szkoda mi jednak trochę tego Palau (no i jak opuszczę odcinki to powrót muszę całkowicie za mile łatwić) co byście poradzili? najbardziej rosądna już wydaje mi się ta Mikronezja wtedy 60.000mil i 850PLN dopłat ale chciałbym tak to zrobić, żeby mieć dłuższe postoje na wyspach da się to jakoś zrobić? Na stronie miles and more wyrzuca mi głównie błedy, ale czytałem trochę, że jak jest RT przez dwa różne regiony to da się teoretycznie zrobić dwa postoje powyżej 24h.
|
Autor: | cart [ 28 Lut 2020 13:33 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Zrób GUM na długą przesiadkę <24h, tam prawie nic nie ma, więc zwiedzisz spokojnie jak wynajmiesz samochód. Zaoszczędzasz stopover. Island Hopper wylatuje chyba po 8 rano i lata 4x w tygodniu. Ja byłem na Yap, ponoć PNI jest następne ciekawe w kolejności. To możesz zrobić stopoverem. Na KWA nie ma wstępu (specjalna baza chyba). MAJ to też tak na dzień, ale może być jako cel. |
Autor: | piotrek_89 [ 28 Lut 2020 14:06 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
A jak się dostać na Yap? Island Hopper chyba tam nie lata? A i lecąc z ROR nie da się zrobić przesiadki >24h żeby był sens wychodzić z lotniska UA 158 przylot do GUM 04:50 UA 192 przylot do GUM 06:25 A Island Hopper (UA 155) rusza z GUM już o 08:20 |
Autor: | cart [ 28 Lut 2020 15:22 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Na Yap tylko z GUM, chyba zaprzestali latać do/z ROR. Może ten GUM zrobić zatem na powrocie? |
Autor: | 1955845624 [ 28 Lut 2020 17:17 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Tutaj można sprawdzić w przypadku każdego lotniska, jakie są realizowane bezpośrednie loty. Bardzo często korzystam w przypadku szukania opcji dostania się w konkretne miejsce w zależności od operujących linii lotniczych. http://info.flightmapper.net/airport/GUM |
Strona 35 z 111 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |