Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 774 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Następna
Autor Wiadomość
#641 PostWysłany: 06 Sty 2020 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 495
Loty: 182
Kilometry: 238 761
niebieski
@Apocalipse a czy "legalnie" da się zrobić jakiś dłuższy postój w Stambule tak, żeby zachować tą stawkę milową? Pewnie z automatu przez www niezbyt, ale może na infolinii?
Góra
 Relacje PM off  
 
#642 PostWysłany: 06 Sty 2020 11:26 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3803
platynowy
Nie można. Raz, że przy bilecie one way (o ile o takim myślisz) w ogóle stopovery nie są możliwe i dwa, że nawet jeśli byłby to bilet w obie strony to w takim przypadku stopover owszem będzie możliwy ale nie w regionie w którym zaczynamy swoją podróż (czyli jak startujemy z WAW to Europa odpada) tylko w tym do którego lecimy, a zatem gdzieś w Afryce.
Góra
 Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#643 PostWysłany: 13 Sty 2020 16:31 

Rejestracja: 09 Lip 2012
Posty: 11
Loty: 318
Kilometry: 278 515
Czy ktoś z Was orientuje się, czy mile z M&M można wykorzystać na bilet Singapore Airlines (połączenie realizowane przez Fiji Airways) na trasie SIN-NAN i dalej NAN-LAX?
Góra
 Relacje PM off  
 
#644 PostWysłany: 13 Sty 2020 16:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4654
HON fly4free
Co do zasady można, ale z dostępnością bywa różnie, zwłaszcza w kl. biznes.
Góra
 Relacje PM off  
 
#645 PostWysłany: 13 Sty 2020 17:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 855
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Oj, nie znalazlem dostepnosci za mile programu SQ i podejrzewam, że to jest zwykły codeshare a nie partnerstwo (takie jak ma np Cathay Pacific na trasach do Australii/NZ czy LATAM).

Nie znalazłem artykułu o partnerstwie Fiji ze *A, więc nie dam się pokroić, że się nie da.
Jednakże biorąc pod uwagę fakt, że Fiji Airways jest Oneworld connecting carrier ( https://onemileatatime.com/fiji-airways-oneworld/ ) to szczerze nie widzę jak sprzedadzą bilet za mile Lufthansy komukolwiek.

Tak samo jak Ukrainian ma codeshare z prawie każdym lądującym w Kijowie, ale za mile Panoramy każdego lotu wylatującego z Kijowa nie kupisz.
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
#646 PostWysłany: 13 Sty 2020 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1102
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Leciał ktoś z Was za mile do Buenos Aires (najlepiej z Warszawy lub w ostateczności Berlin/Frankfurt)? Możecie podpowiedzieć sensowną opcję?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#647 PostWysłany: 13 Sty 2020 17:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4654
HON fly4free
Przepraszam, ale @apadlo ma rację - pospieszyłem się, bo myślałem, że pytanie dotyczy ogólnie lotów SQ, a nie konkretnej trasy. Ot, czytanie ze zrozumieniem :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#648 PostWysłany: 13 Sty 2020 20:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2014
Posty: 372
Loty: 250
Kilometry: 590 205
niebieski
@pawie Jeżeli nie chcesz płacić wysokich podatków to sprawdź:

WAW - MAD (BCN) - BOG - EZE (LOT plus AVIANCA)

Ja leciałem w odwrotnym kierunku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
#649 PostWysłany: 13 Sty 2020 21:21 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1492
srebrny
Da się na jednej rezerwacji czy trzeba OW z MAD i do MAD?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#650 PostWysłany: 13 Sty 2020 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1013
Loty: 313
Kilometry: 790 151
srebrny
Jak jest dostępność to przez infolinie USA nie będzie problemów ;)
Góra
 Relacje PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
#651 PostWysłany: 13 Sty 2020 22:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2014
Posty: 372
Loty: 250
Kilometry: 590 205
niebieski
@Arekkk
Na jednej rezerwacji powinno się udać.

Przykład, który podałem to część mojej rezerwacji.

Całość to:

MAD - BOG (stopover) - LIM - ASU

i powrót:

EZE - BOG - MAD - WAW

Podatki (2018) 672,01 zł oraz 135 000 m&m
obecnie 142 000 m&m
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
#652 PostWysłany: 15 Sty 2020 00:44 

Rejestracja: 09 Lip 2012
Posty: 11
Loty: 318
Kilometry: 278 515
@apadlo @tropikey dzięki za odp.

Myślę nad RTW z 4 dłuższymi przystankami za max 130 tys. mil + dopłaty. Mam jedną potencjalną trasę:
GDN-CPH-SIN SQ 40k mil
SIN-NRT SQ 20k mil
NRT-HNL United 20k mil
HNL-LAX United 20k mil
LAX-CPH-GDN SAS 30k mil

ale zastanawiam się nad wpleceniem jeszcze w to Fidżi lub coś w tym rodzaju, np:
GDN-CPH-SIN SQ 40k mil
SIN-NAN Fiji Airways (OW za pieniądze)
NAN-AKL-NRT-HNL ANA 20k mil (tyle wynika z tabeli nagród ale mam pytanie, czy faktycznie tylko tyle? Połączenie znalazłem w Matrix, na stronie M&M go nie ma)
HNL-LAX United 20k mil
LAX-CPH-GDN SAS 30k mil

Z góry dziękuję za ewentualne wskazówki.
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
OSK uważa post za pomocny.
 
 
#653 PostWysłany: 15 Sty 2020 00:58 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4034
złoty
ok ile wynosza doplaty GDN-CPG-SIN ? czy nie beda mniejsze za lot GDN-WAW-SIN LO ?
to samo z powrotem, czy doplaty za powrot z Lax, LO do WAW nie beda mniejsze ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#654 PostWysłany: 15 Sty 2020 02:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1207
złoty
Dopłaty z Gdańska są jedne z najniższych (jak nie najniższe) z polskich lotnisk, a trasa przez CPH w szczególności się pod tym względem wyróżnia.
Przykładowo:
GDN-CPH-SIN (SK/SQ) - 40 000 + 103 PLN
GDN-CPH-ARN-SIN (SK/SQ) - 40 000 + 136 PLN
GDN-WAW-SIN (LOT) - 40 000 + 334 PLN
GDN-FRA-SIN (LOT/SQ) - 40 000 + 330 PLN
gdy
WAW-SIN (LOT) - 40 000 + 289 PLN
WAW-MUC-SIN (LOT/SQ) 40 000 + 319 PLN
WAW-IST-SIN (LOT/TK) 40 000 + 282 PLN
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#655 PostWysłany: 15 Sty 2020 02:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 769
srebrny
@Garmond mnie ubiegł, bo właśnie zaczęłam pisać o dopłatach przez CPH więc tylko dodam
LAX-CPH-GDN (SK/SK) - $ 19.74
LAX-WAW-GDN (LO/LO) - $ 105.49

Jedyny minus, to brak okazji milowych, ale dopłat nie przebije nic.
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#656 PostWysłany: 15 Sty 2020 17:02 

Rejestracja: 09 Lip 2012
Posty: 11
Loty: 318
Kilometry: 278 515
-- 15 Sty 2020 15:56 --

Stąd też w moim planie jest GDN-CPH-SIN i LAX-CPH-GDN :). Dzięki temu więcej w zostanie w kieszeni na dodatkowe loty poza M&M. Na infolinii uzyskałem informację, że teoretycznie połączenie NAN-AKL-NRT-HNL jest możliwe za 20k mil (realizowane przez Air New Zealand) ale w praktyce nie byli w stanie znaleźć połączenia w konkretnym terminie. Może przez niemiecką infolinię da radę.

-- 15 Sty 2020 16:02 --

billabong napisał(a):
LAX-WAW-GDN (LO/LO) - $ 105.49


LAX-CPH-GDN (SAS) - 75 PLN dopłat
Góra
 Relacje PM off
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#657 PostWysłany: 15 Sty 2020 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 769
srebrny
@tgpl napisałam właśnie powyżej, że LAX-CPH-GDN to $19 czyli po przeliczeniu 75 zł. SK to SAS 8-)

tgpl napisał(a):
teoretycznie połączenie NAN-AKL-NRT-HNL jest możliwe za 20k mil (realizowane przez Air New Zealand) ale w praktyce nie byli w stanie znaleźć połączenia w konkretnym terminie. Może przez niemiecką infolinię da radę.

A to nie jest jako 3 regiony?? Pamiętam jak chciałam robić KIX-SIN-FRA to liczyło jako 3 regiony.
Góra
 Relacje PM off  
 
#658 PostWysłany: 15 Sty 2020 21:19 

Rejestracja: 09 Lip 2012
Posty: 11
Loty: 318
Kilometry: 278 515
Fakt, źle spojrzałem :).
Też myślałem, że 20k mil to dziwnie mało, zwłaszcza gdy np. lot AKL-SIN OW to 30k mil. Możliwe, że na infolinii PL nie dostałem rzetelnej informacji. Zobaczymy co powiedzą na niemieckiej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#659 PostWysłany: 16 Sty 2020 13:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2016
Posty: 41
Loty: 103
Kilometry: 209 470
W końcu udało mi się zaplanować swoje pierwsze RTW :D Nie zdradzę wszystkiego od razu bo może uda się z jakąś relacją live, zobaczymy.
Tymczasem mam kilka pytań:

1. Pytanie do doświadczonych oblatywaczy w C:
Będę miał lot LH B747-8 w C, pytanie czy lepiej wybrać siedzenie na górnym pokładzie czy dolnym. Początkowo odpowiedź wydawała się oczywista (górny) ale po przestudiowaniu różnych recenzji w necie pojawiły się głosy, że środkowy rząd na dolnym pokładzie jest pod pewnymi względami lepszy. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Jeżeli jednak górny pokład to przy oknie (i przechodzenie przez kogoś w przypadku potrzeby wyjścia to WC) czy czy przy przejściu (i wtedy ktoś przechodzi nad nami ) :)
Oczywiści liczę, że nie będzie pełnego obłożenia w C i uda się nie mieć współpasażera ale już teraz lepiej wybrać najkorzystniejszy wariant.

2. Jeden z odcinków to lot NZ kupiony za mile M&M. Poza stroną M&M nie mogę nigdzie podejrzeć tej rezerwacji, a szczególnie na stronie przewoźnika - wymagana jest ostatnia literka H, a tymczasem moja rezerwacja ma inny kod. Tym samym nie mogę wybrać wcześniej miejsca bo na stronie M&M jest to niemożliwe.

3. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w lotach BR 787-10 w nowej C? Jakieś wskazówki co do optymalnego wyboru siedzenia?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#660 PostWysłany: 16 Sty 2020 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 352
srebrny
mkranik napisał(a):
Nie zdradzę wszystkiego od razu


Już zdradziłeś na myflightradar :lol:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 774 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group