Autor: | michal24 [ 23 Mar 2018 14:26 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Która opcja lepsza dla Biznes Class: Thai Air A380 czy Singapur Air B777-300ER? Z góry dzięki ![]() |
Autor: | marek2011 [ 23 Mar 2018 16:58 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
zdecydowanie SQ TG ma solidny produkt twardy w A380, serwis jest w porządku, ale ogólnie to jednak level niżej wszystko niż SQ |
Autor: | Marcin Gawlik [ 25 Mar 2018 10:31 ] |
Temat postu: | [Miles & More] propozycja lotu z Szanghaju |
Wybieram sie z partnerką do : Shanghai PVG w dniach 26.04 do 07.05.2018 W sieci jest opis bardzo ciekawej trasy: Szanghaj – Auckland ( Stopover ) – Tahiti – Auckland ( Stopover ) – Szanghaj 60 000 mil + 120$. Niestety na jednej karcie mam tylko 96 00 mil Ma ktoś pomysł na coś ciekawego z chin (moze byc szanghai/ albo pekin i pewnie okolice) w cenie do 48 000 mil od osoby w dwie strony ? Najlepiej Oceania, stopovery mile widziane. Próbowałem podolac temu zadaniu, ale niestety nie jestem w stanie znalezc niczego sensownego. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam |
Autor: | krasnal [ 25 Mar 2018 10:44 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Hawaje za 40.000? https://www.meilenrechner.de/flugpraemi ... nguage=pol |
Autor: | Marcin Gawlik [ 25 Mar 2018 14:53 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
-- 25 Mar 2018 15:48 -- krasnal napisał(a): Hawaje za 40.000? https://www.meilenrechner.de/flugpraemi ... nguage=pol Dziękuje za szybka podpowiedź... Myślałem o tym, ale zastanawiałem sie nad czyms bardziej egotycznym, Guam wyspy cooka, ale zakładam że poniżej tych 50kml nic sie nie znajdzie ? -- 25 Mar 2018 15:53 -- Marcin Gawlik napisał(a): krasnal napisał(a): Hawaje za 40.000? https://www.meilenrechner.de/flugpraemi ... nguage=pol Dziękuje za szybka podpowiedź... Myślałem o tym, ale zastanawiałem sie nad czyms bardziej egotycznym, Guam wyspy cooka, ale zakładam że poniżej tych 50kml nic sie nie znajdzie ? Szukalem jeszcze Palau, ale oczywiście biletów tym terminie nie ma ![]() |
Autor: | marek2011 [ 25 Mar 2018 14:57 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Jeżeli szukasz teraz egzotycznych tras po Pacyfiku na za miesiąc, to generalnie szanse powodzenia są marniutkie... na zdecydowanej większości takich tras wrzucane są po 2-3 miejsca na wybranych rejsach w taryfach pozwalających na rezerwację za mile na rok do przodu i często schodzą już z wyprzedzeniem 10-11 miesięcy. Nowe miejsca bardzo rzadko są później dorzucane na niszowych trasach. |
Autor: | Marcin Gawlik [ 26 Mar 2018 22:57 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
marek2011 napisał(a): Jeżeli szukasz teraz egzotycznych tras po Pacyfiku na za miesiąc, to generalnie szanse powodzenia są marniutkie... na zdecydowanej większości takich tras wrzucane są po 2-3 miejsca na wybranych rejsach w taryfach pozwalających na rezerwację za mile na rok do przodu i często schodzą już z wyprzedzeniem 10-11 miesięcy. Nowe miejsca bardzo rzadko są później dorzucane na niszowych trasach. Ostatecznie kupiliśmy loty z Pekinu do Denpasar przez Singapur i powrót do Szanghaju za 40 000 mil plus 137 złotych od osoby |
Autor: | goq [ 29 Mar 2018 17:07 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
goq napisał(a): 1. Co lata z niskimi dopłatami do CPT (oprócz Ethiopiana)? 2. Jak to jest z tą stawką 75% dla dziecka? 3. Jakie się kształtują opłaty za Infanta? 4. Możliwość złożenia GDN-TLV(LO)-ADD-ZNZ-ADD-FRA(ET)-GDN(LH)? 5. Alternatywne trasy do CPT i ZNZ? 6. Alternatywne destynacje? 7. Milage pooling? Sam sobie odpowiem.. 1. Z niskimi dopłatami z Europy to tylko Ethiopian.. Potem Turkish(ok. 3 x drożej), Lufthansa (ok. 4 x drożej) 2. (Wg polskiej infolinii) Jeśli chociażby jeden odcinek w ramach trasy jest realizowany inną linią niż Adria Airways, Austrian Airlines, Air Dolomiti, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Eurowings, Germanwings, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Luxair i SWISS to stawka za dziecko wynosi 100%. 3. (Wg polskiej infolinii) Opłaty za Infanta są sporo niższe niż dopłaty do normalnego biletu nagrody i kształtują się od 0 do ok. 100 zł za odcinek. 4. Trasa do złożenia, w klasie biznes też, ale problem z dostępnością 4 miejsc na poszczególnych odcinkach. 5. Możliwości z GDN są i to całkiem spore. Dolot z regionu do WAW nie liczy się do limitu odcinków (było już gdzieś na forum, ale poprzedzone słowem “podobno”). Za pierwszym razem konsultantka na polskiej infolinii twierdziła, że “pierwsze słyszy”. Za drugim nie pytałem, tylko od razu podałem całą trasę i się udało. 6. Na razie nie szukałem, skupiłem się Zanzibarze. 7. Milage pooling dopiero w maju, ale aktualnie w przypadku rezerwacji dla np 4 osób można opłacić bilety dla części osób z jednego konta, a dla części z drugiego (wg polskiej infolinii). Ostatecznie wczoraj złożyłem trasę GDN-WAW-VIE-ADD-ZNZ i ZNZ-ADD-CDG-WAW-GDN za 70k mil i ~700 zł dopłat, polskie odcinki LOT pozostałe Ethiopian, całość za wyjątkiem dolotów z regionu w klasie biznes. Niestety dostępne były tylko 2 miejsca w biznesie, więc założyłem blokadę (do piątku) z myślą, że może jest jakieś ograniczenie na pojedynczą rezerwację i potem ją rozszerzę o kolejne 2 osoby lub zrobię drugą rezerwację. Jednak po założeniu rezerwacji wyszukiwarki M&M i United na żaden z lotów Ethiopiana nie pokazują dostępności w klasie biznes za mile, polska infolinia też nie widzi, czy jest sens dzwonić na niemiecką? Dodam że w systemie Ethiopiana na moje odcinki jest dostępność w biznesie dla biletów płatnych, dla biletów nagród już nie. Generalnie znalezienie 4 miejsc w klasie biznes jest problematyczne, a jak już coś znajduję to Lufthansa lub Turkish, a wtedy są wysokie dopłaty.. Może ktoś ma doświadczenie w tej kwestii? Czy mogę się łudzić, że dostępność się jeszcze pojawi? |
Autor: | marek2011 [ 29 Mar 2018 17:24 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Teoretycznie dodatkowe miejsca w taryfach I (C award) mogą się pojawić blisko daty odlotu, ale to wróżenie z fusów - zależy to od polityki danej linii, trasy, obłożenia i wielu podobnych czynników. Składając wyjazd dla 4 osób brałbym jednak to, co jest dostępne na 100% w danej chwili. |
Autor: | tom971 [ 30 Mar 2018 16:43 ] | ||
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile | ||
takie cus wlazlo w lapy btw: ozloce (stawiam flaszke) jak ktos podpowie date z min 1 biletem AKL-EZE by ANZ ![]()
|
Autor: | chester0 [ 30 Mar 2018 17:12 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@tom971 A3 pokazuje np. 20.02.2019 lub 14.02.2019 więc jest szansa pewnie trzeba by przez info linię bo wyszukiwarka M&M się wykrzacza na tym . Jak chcesz jakiś konkretne terminy żeby sprawdzić pisz na PW. UA niestety też odmawia współpracy w tym zakresie. Pokazuje jeszcze 04.12.2018, 05.11.2018, 29.10.2018,03.09.2018, 26 i 27.08.2018, 16.08.2018r. |
Autor: | tom971 [ 30 Mar 2018 18:38 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@chester0 dzieki, od 17.00 probowalem sie dodzwonic do zamkniecia biura.. ale widac laseczki pojechay juz na swieta sprobuje jutro zweryfikowac |
Autor: | pabien [ 30 Mar 2018 18:47 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@tom971 skoro pojechały na święta to jutro też ich nie będzie, chyba że należą do jakiejś sekty szczególnie czczącej wielki piątek (niejaki kandydat na prezydenta Kononowicz też pewnie do niej należał) A poza tym, ponieważ wczoraj próbowano mnie zaszufladkować jako piewcę poprzedniego reżimu to mówiąc bynajmniej (nie jako karykaturę przynajmniej) pytam: kto pojechał na święta? Jak staram się zastanowić czy też co napisałem w poście jest spójne bynajmniej nie wychodzi mi odpowiedzieć pozytywna, cholera. |
Autor: | billy [ 31 Mar 2018 08:58 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Tak na marginesie to do sekty należeć nie trzeba. Członkom niektórych kościołów protestanckich należy się ponoć legalnie dzień wolny od pracy w Wielki Piątek bo to dla nich największe swięto w roku. A na załatwienie u nas wiele w Wielką Sobotę to też bym za bardzo nie liczył. |
Autor: | tom971 [ 31 Mar 2018 18:03 ] | ||
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile | ||
Eurowings
|
Autor: | Gaszpar [ 31 Mar 2018 20:46 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Dla tych co lubią sobie czasami polatać, 27h na pokładzie SQ , w tym 24h w A380. Nie widzę dostępności w C przez stronę M&M ale gdyby to dało się kupić w C !! Dodam tylko, że ta sama stawka jest za sam odcinek C3-C2 (SQ robi JFK przez C2) Załącznik: Zrzut ekranu (370).png [ 29.98 KiB | Obejrzany 960 razy ] Załącznik: Zrzut ekranu (371).png [ 47.8 KiB | Obejrzany 960 razy ] Załącznik: Zrzut ekranu (372).png [ 372.6 KiB | Obejrzany 960 razy ] Jako RT można by spróbować coś takiego: 1) Dolot na własną rękę Europa-Filipiny np. W6+ 5J 2) Wakacje na Filipinach 3) MNL-SIN-FRA STOP (jest maksymalna długość stopu w zakupach za mile?) 4) FRA-JFK Zwiedzanie USA 6)JFK-FRA STOP 7) FRA-SIN-MNL i dalej niech poniesie nas fantazja ![]() ew. można to by spróbować to spiąć klamrą (LO za mile WAW-ICN) WAW-ICN MNL-SIN-FRA FRA-JFK JFK-FRA FRA-SIN-MNL ICN-WAW EW. gdyby ktoś chciał oszczędzić 25$ i wolał słoneczny Teksas Załącznik: Zrzut ekranu (373).png [ 56.77 KiB | Obejrzany 895 razy ] |
Autor: | SPLDER [ 31 Mar 2018 21:23 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Trasa bardzo fajna, ale w C i F niestety niedostępna za mile M&M - w Singapore business i pierwsza klasa w A380, A350 nie jest udostępniana jako nagrody dla partnerów *A. |
Autor: | Gaszpar [ 31 Mar 2018 21:25 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@SPLDER coś się zmieniło? C było spokojnie dostępne z ARN, DUS na A350 a A380 np. z FRA? Jakaś tam dostępność jest: Załącznik: Zrzut ekranu (374).png [ 31.61 KiB | Obejrzany 883 razy ] |
Autor: | SPLDER [ 31 Mar 2018 21:31 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
To dobra wiadomość |
Autor: | Gaszpar [ 31 Mar 2018 21:43 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
To jeszcze parę pomysłów na spalenie mil: Załącznik: Zrzut ekranu (375).png [ 41.08 KiB | Obejrzany 850 razy ] Załącznik: Zrzut ekranu (376).png [ 31.45 KiB | Obejrzany 852 razy ] Załącznik: Zrzut ekranu (377).png [ 25.45 KiB | Obejrzany 852 razy ] Załącznik: Zrzut ekranu (378).png [ 51.6 KiB | Obejrzany 835 razy ] ->C w SQ z dopłątą 20$! Trasa LAX-NRT-SIN ->UA 001 4-ta najdłuższa obecnie trasa operowana przez linie lotnicze. Krótsza od najdłuższej o 421 km! (1.AKL-DOH 2. PER-LHR 3.DXB-AKL 4. LAX-SIN) Załącznik: Zrzut ekranu (379).png [ 24.79 KiB | Obejrzany 835 razy ] |
Strona 14 z 111 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |