Autor: | marek2011 [ 29 Sty 2023 17:37 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
US/Ka w granicach 800-900 PLN/RT. |
Autor: | Zeus [ 29 Sty 2023 17:38 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
W Wikiposcie znajdziesz wszystko: miles-more-promocje-milowe-i-nie-tylko,1574,1394 |
Autor: | Wojownik75 [ 05 Lut 2023 12:30 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
tylko dodam, że informacja ,,jak sprawdzić wysokość dopłat gdy nie mamy mil'' według podanego schematu nie działa, nawet po wyczyszczeniu cookies. |
Autor: | rqs [ 21 Lut 2023 19:33 ] | ||
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile | ||
J.1 napisał(a): Na szerokim kadłubie w C z niskimi dopłatami loty economy po 15k dużo możliwości, ja wrzucam dla mnie najciekawszą trasę tj. Tybet-chińskie Hawaje Można rozbudować trasę o lot HAK-HKG za sympatyczne 6k aviosów + 10 funciaków Załącznik: Załącznik lxa-hak.PNG nie jest już dostępny Załącznik: Załącznik pvg-lxa.PNG nie jest już dostępny Szukam czegoś w tym stylu, Szanghaj - Lhasa najchętniej ze stopem na Hainan. Około weekendowo w maju, czwartek/piątek - niedziela/poniedziałek. Próbowałem szukać przez wyszukiwarkę M&M i United, niestety całkowicie bezskutecznie. Może być w eco, 1 albo 2 pax. Jakieś pomysły?
|
Autor: | correos [ 01 Mar 2023 12:52 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
rzucilem okiem co jest 1 marca z dluzszych kresek Załącznik: aa.jpg [ 55.13 KiB | Obejrzany 2400 razy ] |
Autor: | bbartekk2 [ 02 Mar 2023 00:46 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Szkoda tylko ze dostepnosc słaba. Ma ktoś jakiś pomysł na podróż z Australia/Azja wschodnia do Europy /ZEA za rozsądna ilość mil 20-25tys? Szukam pod RTW ale na druga polowe marca 2023 wiec jest słaba dostepnosc. Jakieś pomysły/sugestie? |
Autor: | peter1956 [ 04 Mar 2023 00:59 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Chce na maksa wycisnac z 100k mil na podroz do Australii i Nowej Zelandii przy niskich doplatach. Moj plan jest narazie taki: Waw-del lot Del-sin-per sq Stopover 5 dni Per-syd nie wiem czym jeszcze Ok 10 dni i powrot: Syd - akl Stopover 6 dni Akl - sin- del- waw Czy to jest realne na luty 2024, na jednym bilecie? Czy mozna cos poprawic? |
Autor: | cart [ 04 Mar 2023 08:42 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
To jest bilet na 3 regiony, raczej nie przejdzie z tymi stopoverami. |
Autor: | Darek M. [ 06 Mar 2023 12:00 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Hej, rezerwowaliście już kiedyś bile nagrodę w dwóch różnych klasach? Myśle np. o czymś takim: WAW-BOM w C BOM-XXX w Y Powrót w ten sam sposób. Jest to możliwe czy niestety takie łączenie klas nie przejdzie? |
Autor: | lluukk [ 06 Mar 2023 12:09 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@Darek M. Ja rezerwowałem WAW - CMB w biznesie a powrót w premium eko (bo nie było dostępności w biznesie) i nie było problemu, a w CMB mnie przerzucili na powrocie do biznesu. |
Autor: | seal [ 06 Mar 2023 12:13 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@cart: może sie udać - ważne aby stopover nie był w regionie wylotu. Ja bym próbował to załatwić na infolinii US. |
Autor: | rob_sad [ 06 Mar 2023 12:25 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
peter1956 napisał(a): Chce na maksa wycisnac z 100k mil na podroz do Australii i Nowej Zelandii przy niskich doplatach. Moj plan jest narazie taki: Bilet spełnia wymogi 3stref, bo realnie chodzi o więcej niż 2 strefy i może ich być więcej o ile mieścimy się w 4 odcinkach. Pytanie jak z dostępnością do/z AKL, bo jak sprawdzałem niedawno i fatalnie to wygląda. |
Autor: | Sudoku [ 06 Mar 2023 12:39 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Darek M. napisał(a): Hej, rezerwowaliście już kiedyś bile nagrodę w dwóch różnych klasach? Myśle np. o czymś takim: WAW-BOM w C BOM-XXX w Y Powrót w ten sam sposób. Jest to możliwe czy niestety takie łączenie klas nie przejdzie? Mi w zeszłym roku na infolinii powiedzieli, że nie można łączyć różnych klas. Ja akurat pytałem się o C do Kolumbii i Y z Kolumbii na Galapagos. Powiedzieli, że albo cała podróż w C albo cała w Y. Ale to była infolinia polska, być może na niemieckiej lub amerykańskiej będą mieli inne podejście. |
Autor: | hubson [ 06 Mar 2023 13:38 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@Sudoku - w przypadku one way pierwszy segment longhaul musi być w P/C, a potem to już co jest dostępne z niższych klas - sam leciałem choćby WAW-SIN (LO ) w P i potem SIN-BKK Y. Niestety nasza infolinia nie ogarnia, lub nie chce ogarniać takich kombinacji, które są zgodne z warunkami programu. |
Autor: | rob_sad [ 06 Mar 2023 13:46 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Dokładnie. Też miałem kiedyś taki bilet POZ-CPH-ADD w C i dalej na ZNZ w Y. Wystawiony przez infolinie w PL. |
Autor: | michcioj [ 06 Mar 2023 17:57 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
-- 06 Mar 2023 17:56 -- bbartekk2 napisał(a): Szkoda tylko ze dostepnosc słaba. Ma ktoś jakiś pomysł na podróż z Australia/Azja wschodnia do Europy /ZEA za rozsądna ilość mil 20-25tys? Szukam pod RTW ale na druga polowe marca 2023 wiec jest słaba dostepnosc. Jakieś pomysły/sugestie? nie da sie przeleciec z Sydnej lub Azji Poludniowej za 20/25k mil, z Australii to bilet do Polski kosztuje 50k mil -- 06 Mar 2023 17:57 -- z Azji to ow do Polski kosztuje 40k mil plus doplaty |
Autor: | Gaszpar [ 08 Mar 2023 12:49 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Zadję sobie sprawę, że Ameryki nie odkryję ale podrzucam pomysły jak zużyć 40k mil z niskimi dopłatami Korzystamy z dobrodziejstwa wielkiego obszaru Middle East/Caucasus/North &Central Africa oraz niskich dopłat na loty LOTem i Ethiopianem oraz dużej dostępności miejsc za mile w ET. Można wykorzystując stopy oraz OJ złożyć naprawdę fajne wycieczki z niskimi dopłatami. WAW-DXB (stopower) - ADD- JNO (tutaj Kilimandżaro jest świetną bramą na safari) ZNZ- ADD-CAI (stop)-WAW WAW-DXB; CAI-WAW LO Reszta odcinków ET W takim układzie dopłaty wynoszą ok 600 zł Mamy zwiedzanie Dubaju, Safari, Zanzibar i Egipt w jednej podróży! Mieszać z lotniskami można dowolnie. W rejonie atrakcyjne są jeszcze mi. DAR, MBA. Jeżeli (korzystając np z LCC lub Najmilszych Poniedziałków) rozpoczniemy wycieczkę w rejonie Middle East/Caucasus/North &Central Africa 2 to otworem stoi np RPA z bardzo niskimi dopłatami Można wystartować z Polski Polska-TLV FR/W6 Polska-AMM FR lub z BUD i skorzystać z lotów do RUH (w śmiesznych cenach) Konstrukcja OJ wyglądałaby tak TLV/AMM/RUH-ADD-CPT JNB-ADD-TLV/AMM/RUH (w rejonie z siatki ET jest też np. BEY ale tutaj nie dolecimy LCC) Przykładowe dopłaty do RPA w formuje OJ DXB-ADD-CPT JNB-ADD-DXB 325ZŁ AMM-ADD-CPT JNB-ADD-AMM 530zł TLV-ADD-CPT JNB-ADD-TLV 305zł Plusami ET są zdecydowanie niskie dopłaty i ogromna dostępność miejsc. Rezerwowałem trasę WAW-DXB sto-ADD-ZNZ-ADD-MXP-WAW dla 4 pax na 2tyg przed wylotem z dopłatami 620 zł. Wskazówki praktyczne. 1) W wyszykiwarce MM szukamy każdego odcinka osobno lub max 2 odcinki. Wyszkukiwarka gubi się mocno przy dwóch segmentach o 3ech już nie wspominając. Kiedy mamy trasę dzwonimy na infolinię i spokojnie nawet na PL składją co potzreba. 2) Pomocna jest też opcja na Flightradar24, która pokazuje, gdzie i w jakich godzinach są loty z danego lotniska w ciągu najbliższych 7 dni Tutaj przykłądowo ADD https://www.flightradar24.com/data/airports/add/routes Udanych zakupów. |
Autor: | ncn [ 08 Mar 2023 13:11 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Przydatne informacje z RPA, dodam, co dla wielu nie będzie wielkim odkryciem, że IMO lepsze do szukania połączeń z danego lotniska jest flightconnections, np. https://www.flightconnections.com/fligh ... -ababa-add Można dodawać filtr na konkretne linie, a w płatnej wersji nawet na sojusze. |
Autor: | Gaszpar [ 08 Mar 2023 13:40 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
W nawiązaniu do wczesniejszego mojego postu, jeszcze jedena wskazówka praktyczna. ET lata według schematu : wyloty z Europy do ADD są zawsze późno wieczorem a powroty do Europy wcześnie rano.Jeżeli wybierzemy mniej skomplikowaną trasę np: WAW- (lotnisko wspólne z siatki ET i LO w Europie) przykładowe GVA,ZHR,MXP,CDG,LHR,VIE,ARN,OSL,BRU-ADD-JNB-ADD-JNO ZNZ-ADD-(otnisko z siatki ET w Europie) -WAW Możemy zrobić (małego stopa w Europie do 24h) i zwiedzić od rana do wieczora jakieś miasto z siatki ET i LO Szczególnie atrakcyjne (niskie dopłaty i drogie koszty noclegów) wyglądają GVA, ZRH ale da się to zrobić ze wszystkimi miastami wspólnymi dla siatki LO/ET bo tam lot Lata rano ok 7 z WAW i wraca ok 19/20 wieczorem do WAW z tych miast Dodatkowo z ZRH i GVA można wrócić z niskimi dopłatami LX |
Autor: | michcioj [ 08 Mar 2023 14:19 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
jak ktos lubi goryle to ET ma niskie doplaty na wyloty z Polski do EBB. ![]() |
Strona 81 z 111 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |