Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile
miles-more-jak-sensownie-wykorzystac-mile,1553,4661
Strona 81 z 111

Autor:  marek2011 [ 29 Sty 2023 17:37 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

US/Ka w granicach 800-900 PLN/RT.

Autor:  Zeus [ 29 Sty 2023 17:38 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

W Wikiposcie znajdziesz wszystko: miles-more-promocje-milowe-i-nie-tylko,1574,1394

Autor:  Wojownik75 [ 05 Lut 2023 12:30 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

tylko dodam, że informacja ,,jak sprawdzić wysokość dopłat gdy nie mamy mil'' według podanego schematu nie działa, nawet po wyczyszczeniu cookies.

Autor:  rqs [ 21 Lut 2023 19:33 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

J.1 napisał(a):
Na szerokim kadłubie w C z niskimi dopłatami
loty economy po 15k
dużo możliwości, ja wrzucam dla mnie najciekawszą trasę tj. Tybet-chińskie Hawaje
Można rozbudować trasę o lot HAK-HKG za sympatyczne 6k aviosów + 10 funciaków
Załącznik:
Załącznik lxa-hak.PNG nie jest już dostępny

Załącznik:
Załącznik pvg-lxa.PNG nie jest już dostępny


Szukam czegoś w tym stylu, Szanghaj - Lhasa najchętniej ze stopem na Hainan.
Około weekendowo w maju, czwartek/piątek - niedziela/poniedziałek.
Próbowałem szukać przez wyszukiwarkę M&M i United, niestety całkowicie bezskutecznie.
Może być w eco, 1 albo 2 pax.
Jakieś pomysły?

Załączniki:
pvg-lxa.PNG
pvg-lxa.PNG [ 44.4 KiB | Obejrzany 2617 razy ]

Autor:  correos [ 01 Mar 2023 12:52 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

rzucilem okiem co jest 1 marca z dluzszych kresek
Załącznik:
aa.jpg
aa.jpg [ 55.13 KiB | Obejrzany 2400 razy ]

Autor:  bbartekk2 [ 02 Mar 2023 00:46 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Szkoda tylko ze dostepnosc słaba.

Ma ktoś jakiś pomysł na podróż z Australia/Azja wschodnia do Europy
/ZEA za rozsądna ilość mil 20-25tys?

Szukam pod RTW ale na druga polowe marca 2023 wiec jest słaba dostepnosc.

Jakieś pomysły/sugestie?

Autor:  peter1956 [ 04 Mar 2023 00:59 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Chce na maksa wycisnac z 100k mil na podroz do Australii i Nowej Zelandii przy niskich doplatach. Moj plan jest narazie taki:
Waw-del lot
Del-sin-per sq
Stopover 5 dni
Per-syd nie wiem czym jeszcze
Ok 10 dni i powrot:
Syd - akl
Stopover 6 dni
Akl - sin- del- waw

Czy to jest realne na luty 2024, na jednym bilecie? Czy mozna cos poprawic?

Autor:  cart [ 04 Mar 2023 08:42 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

To jest bilet na 3 regiony, raczej nie przejdzie z tymi stopoverami.

Autor:  Darek M. [ 06 Mar 2023 12:00 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Hej, rezerwowaliście już kiedyś bile nagrodę w dwóch różnych klasach?

Myśle np. o czymś takim:
WAW-BOM w C
BOM-XXX w Y

Powrót w ten sam sposób. Jest to możliwe czy niestety takie łączenie klas nie przejdzie?

Autor:  lluukk [ 06 Mar 2023 12:09 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

@Darek M. Ja rezerwowałem WAW - CMB w biznesie a powrót w premium eko (bo nie było dostępności w biznesie) i nie było problemu, a w CMB mnie przerzucili na powrocie do biznesu.

Autor:  seal [ 06 Mar 2023 12:13 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

@cart: może sie udać - ważne aby stopover nie był w regionie wylotu. Ja bym próbował to załatwić na infolinii US.

Autor:  rob_sad [ 06 Mar 2023 12:25 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

peter1956 napisał(a):
Chce na maksa wycisnac z 100k mil na podroz do Australii i Nowej Zelandii przy niskich doplatach. Moj plan jest narazie taki:

Bilet spełnia wymogi 3stref, bo realnie chodzi o więcej niż 2 strefy i może ich być więcej o ile mieścimy się w 4 odcinkach.
Pytanie jak z dostępnością do/z AKL, bo jak sprawdzałem niedawno i fatalnie to wygląda.

Autor:  Sudoku [ 06 Mar 2023 12:39 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Darek M. napisał(a):
Hej, rezerwowaliście już kiedyś bile nagrodę w dwóch różnych klasach?

Myśle np. o czymś takim:
WAW-BOM w C
BOM-XXX w Y

Powrót w ten sam sposób. Jest to możliwe czy niestety takie łączenie klas nie przejdzie?

Mi w zeszłym roku na infolinii powiedzieli, że nie można łączyć różnych klas. Ja akurat pytałem się o C do Kolumbii i Y z Kolumbii na Galapagos. Powiedzieli, że albo cała podróż w C albo cała w Y. Ale to była infolinia polska, być może na niemieckiej lub amerykańskiej będą mieli inne podejście.

Autor:  hubson [ 06 Mar 2023 13:38 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

@Sudoku - w przypadku one way pierwszy segment longhaul musi być w P/C, a potem to już co jest dostępne z niższych klas - sam leciałem choćby WAW-SIN (LO ) w P i potem SIN-BKK Y.
Niestety nasza infolinia nie ogarnia, lub nie chce ogarniać takich kombinacji, które są zgodne z warunkami programu.

Autor:  rob_sad [ 06 Mar 2023 13:46 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Dokładnie. Też miałem kiedyś taki bilet POZ-CPH-ADD w C i dalej na ZNZ w Y. Wystawiony przez infolinie w PL.

Autor:  michcioj [ 06 Mar 2023 17:57 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

-- 06 Mar 2023 17:56 --

bbartekk2 napisał(a):
Szkoda tylko ze dostepnosc słaba.

Ma ktoś jakiś pomysł na podróż z Australia/Azja wschodnia do Europy
/ZEA za rozsądna ilość mil 20-25tys?

Szukam pod RTW ale na druga polowe marca 2023 wiec jest słaba dostepnosc.

Jakieś pomysły/sugestie?

nie da sie przeleciec z Sydnej lub Azji Poludniowej za 20/25k mil, z Australii to bilet do Polski kosztuje 50k mil

-- 06 Mar 2023 17:57 --

z Azji to ow do Polski kosztuje 40k mil plus doplaty

Autor:  Gaszpar [ 08 Mar 2023 12:49 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Zadję sobie sprawę, że Ameryki nie odkryję ale podrzucam pomysły jak zużyć 40k mil z niskimi dopłatami

Korzystamy z dobrodziejstwa wielkiego obszaru Middle East/Caucasus/North &Central Africa oraz niskich dopłat na loty LOTem i Ethiopianem oraz dużej dostępności miejsc za mile w ET.

Można wykorzystując stopy oraz OJ złożyć naprawdę fajne wycieczki z niskimi dopłatami.

WAW-DXB (stopower) - ADD- JNO (tutaj Kilimandżaro jest świetną bramą na safari)
ZNZ- ADD-CAI (stop)-WAW
WAW-DXB; CAI-WAW LO
Reszta odcinków ET
W takim układzie dopłaty wynoszą ok 600 zł
Mamy zwiedzanie Dubaju, Safari, Zanzibar i Egipt w jednej podróży!

Mieszać z lotniskami można dowolnie. W rejonie atrakcyjne są jeszcze mi. DAR, MBA.

Jeżeli (korzystając np z LCC lub Najmilszych Poniedziałków) rozpoczniemy wycieczkę w rejonie Middle East/Caucasus/North &Central Africa 2 to otworem stoi np RPA z bardzo niskimi dopłatami
Można wystartować z Polski
Polska-TLV FR/W6
Polska-AMM FR
lub z BUD i skorzystać z lotów do RUH (w śmiesznych cenach)

Konstrukcja OJ wyglądałaby tak
TLV/AMM/RUH-ADD-CPT
JNB-ADD-TLV/AMM/RUH (w rejonie z siatki ET jest też np. BEY ale tutaj nie dolecimy LCC)

Przykładowe dopłaty do RPA w formuje OJ
DXB-ADD-CPT JNB-ADD-DXB 325ZŁ
AMM-ADD-CPT JNB-ADD-AMM 530zł
TLV-ADD-CPT JNB-ADD-TLV 305zł

Plusami ET są zdecydowanie niskie dopłaty i ogromna dostępność miejsc.
Rezerwowałem trasę WAW-DXB sto-ADD-ZNZ-ADD-MXP-WAW dla 4 pax na 2tyg przed wylotem z dopłatami 620 zł.

Wskazówki praktyczne.
1) W wyszykiwarce MM szukamy każdego odcinka osobno lub max 2 odcinki. Wyszkukiwarka gubi się mocno przy dwóch segmentach o 3ech już nie wspominając. Kiedy mamy trasę dzwonimy na infolinię i spokojnie nawet na PL składją co potzreba.
2) Pomocna jest też opcja na Flightradar24, która pokazuje, gdzie i w jakich godzinach są loty z danego lotniska w ciągu najbliższych 7 dni
Tutaj przykłądowo ADD https://www.flightradar24.com/data/airports/add/routes
Udanych zakupów.

Autor:  ncn [ 08 Mar 2023 13:11 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

Przydatne informacje z RPA, dodam, co dla wielu nie będzie wielkim odkryciem, że IMO lepsze do szukania połączeń z danego lotniska jest flightconnections, np.

https://www.flightconnections.com/fligh ... -ababa-add

Można dodawać filtr na konkretne linie, a w płatnej wersji nawet na sojusze.

Autor:  Gaszpar [ 08 Mar 2023 13:40 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

W nawiązaniu do wczesniejszego mojego postu, jeszcze jedena wskazówka praktyczna. ET lata według schematu : wyloty z Europy do ADD są zawsze późno wieczorem a powroty do Europy wcześnie rano.Jeżeli wybierzemy mniej skomplikowaną trasę np:


WAW- (lotnisko wspólne z siatki ET i LO w Europie) przykładowe GVA,ZHR,MXP,CDG,LHR,VIE,ARN,OSL,BRU-ADD-JNB-ADD-JNO
ZNZ-ADD-(otnisko z siatki ET w Europie) -WAW
Możemy zrobić (małego stopa w Europie do 24h) i zwiedzić od rana do wieczora jakieś miasto z siatki ET i LO
Szczególnie atrakcyjne (niskie dopłaty i drogie koszty noclegów) wyglądają GVA, ZRH ale da się to zrobić ze wszystkimi miastami wspólnymi dla siatki LO/ET bo tam lot Lata rano ok 7 z WAW i wraca ok 19/20 wieczorem do WAW z tych miast
Dodatkowo z ZRH i GVA można wrócić z niskimi dopłatami LX

Autor:  michcioj [ 08 Mar 2023 14:19 ]
Temat postu:  Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile

jak ktos lubi goryle to ET ma niskie doplaty na wyloty z Polski do EBB. :)

Strona 81 z 111 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/