Autor: | tropikey [ 22 Sie 2017 13:15 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Tradycyjnie proponuję do tych celów dodatek do Chrome - awardfinder. Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Gregggor [ 22 Sie 2017 14:15 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@tropikey Moge sie mylic, ale w przypadku biletow z MM, w awardfinderze nie bede w stanie znalezc lotow wykonywanych przez UA lub CM? |
Autor: | tropikey [ 22 Sie 2017 15:01 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Niewykluczone - tych lotów nigdy tam nie szukałem. Inna sprawa, że wyszukiwarka na stronie UA jest też bardzo fajna. Po znalezieniu tam czegoś interesującego zawsze można spróbować zrobić rezerwację przez infolinię M&M. Edit: jeszcze tylko jedno wyjaśnienie - to, że w awarfinder nie ma "okienka" pt. UA, czy CM, nie oznacza (a w każdym razie nie musi oznaczać), że nie znajdzie się tam lotów wykonywanych przez ye linie. Jeśli zaznaczysz NH i wrzucisz trasę obsługiwaną np. przez UA, jest wielka szansa, że coś się znajdzie, bo w ten sposób nie wyszukujesz jedynie oferty nagród NH, ale ogólnie nagród z puli M&M. Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | prz [ 16 Wrz 2017 18:58 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
J.1 napisał(a): Może komuś się przyda. We wrześniu lecę za 17 k + 238 zł dopłaty Aviancą GIG-BOG-MEX. Co ciekawe kalkulator pokazywał 17500 m&m Odgrzebuję, ale - gdzie jest kalkulator dotyczący spalania M&M w Aviance? |
Autor: | koncentrator [ 16 Wrz 2017 20:10 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@prz Kalkulator jest tutaj: http://www.meilenrechner.com/spend_mile ... nguage=eng Przy określaniu stawki milowej nie jest ważna linia, więc jest on można powiedzieć uniwersalny. Potem tylko kwestia dopłat. A co d pobrania 17000 zamiast 17500 to M&M chyba zaokrągla te pięćsetki w dół do pełnego tysiąca. |
Autor: | JIK [ 16 Wrz 2017 21:37 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Taka ciekawostka, możliwe że staroć. Wiadomo, że loty z Azji do np. RAR, NAN, PPT kosztują 30k OW, taką samą cenę można wyrwać z TSE, dolecieć tam łatwiej (w6) niż do "klasycznej Azji" |
Autor: | kemot [ 16 Wrz 2017 21:40 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
TSE |
Autor: | JIK [ 16 Wrz 2017 21:43 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Dokładnie @kemot chodziło mi o TSE. |
Autor: | prz [ 16 Wrz 2017 22:00 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
koncentrator napisał(a): @prz Kalkulator jest tutaj: http://www.meilenrechner.com/spend_mile ... nguage=eng Przy określaniu stawki milowej nie jest ważna linia, więc jest on można powiedzieć uniwersalny. Potem tylko kwestia dopłat. A co d pobrania 17000 zamiast 17500 to M&M chyba zaokrągla te pięćsetki w dół do pełnego tysiąca. Ten znam - problemem jest, że muszę kombinować strefami - żadna z linii zrzeszonych w M&M nie lata do SCL i po prostu SCL nie ma w kalkulatorze. |
Autor: | koncentrator [ 17 Wrz 2017 00:06 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
-- 16 Wrz 2017 23:59 -- ? Załącznik: calc.png [ 103.87 KiB | Obejrzany 1868 razy ] -- 17 Wrz 2017 00:06 -- JIK napisał(a): Taka ciekawostka, możliwe że staroć. Wiadomo, że loty z Azji do np. RAR, NAN, PPT kosztują 30k OW, taką samą cenę można wyrwać z TSE, dolecieć tam łatwiej (w6) niż do "klasycznej Azji" To Hawaje za 20k OW? |
Autor: | ledakar [ 17 Wrz 2017 00:42 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@koncentrator Dokładnie tak - Hawaje OW za 20k mil i co najlepsze da się takie tickety z TSE na HNL bez problemu znaleźć ![]() |
Autor: | tropikey [ 17 Wrz 2017 10:02 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Kurczę, ta opcja z TSE, przy cenach dolotu z Polski, jest faktycznie bardzo ciekawa. Pytanie tylko, czy TSE jest na tyle popularnym lotniskiem wśród linii lotniczych z *A, by mogło służyć za punkt startowy do lotów za mile np. w rejon Pacyfiku? Chodzi mi np. o PPT, albo chociaż AKL. Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka Edit: widzę, że w grę wchodzi chyba tylko Asiana i Air China. Ta druga linia, o ile pamiętam, ma sporą dostępność. |
Autor: | ledakar [ 17 Wrz 2017 10:47 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@tropikey Jeszcze ANA ma dość sporo do zaoferowania. Zatem coś da się posklejać ![]() |
Autor: | tropikey [ 17 Wrz 2017 11:08 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
A ANA tam lata? Jeśli tak, to świetnie, choć w Wikipedii nie jest wymieniona. Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka EDIT: tak sobie popatrzyłem i rozumiem już chyba, że chodzi Ci o to, żeby najpierw dostać się do Tokio, a dopiero potem ANĄ na południe - czy tak? Awardfinder pokazuje bardzo dużą dostępność z TSE przez PEK do AKL na pokładzie Air China, ale tylko w Y. Mi zależałoby na C i tu sprawa się komplikuje, przynajmniej w datach, na które patrzyłem. Jedyne dostępne połączenia są z większą ilością przesiadek, przy czym najbardziej dogodne jest chyba połączenie TSE-PEK-NRT (albo HND) - SYD-AKL. Wychodzi wtedy 52000 mil OW. Ciekawe, jakie są dopłaty? Jest też ciekawostka - TSE-IST-SIN-AKL na pokładzie TK i SQ, ale tu zapewne stawka milowa będzie już zupełnie inna, bo najpierw cofamy się. |
Autor: | Sudoku [ 17 Wrz 2017 12:15 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
No dobra, ale czy ktoś sprawdzał jakie będą opłaty przy wylocie z TSE? |
Autor: | prz [ 17 Wrz 2017 15:54 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
koncentrator napisał(a): -- 16 Wrz 2017 23:59 -- ? Załącznik: calc.png [cut] Idiota, nie przełączyłem na "Spend miles". Dzięki bardzo! |
Autor: | ledakar [ 17 Wrz 2017 16:55 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Z tego co wiem ANA i SQ ma niskie dopłaty paliwowe. |
Autor: | JIK [ 18 Wrz 2017 10:49 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Jestem po rozmowie z MM (chciałem dowiedzieć się o podatki). 15.4.2018 TSE 22:30 - PEK 05:30 | CA792 16.4.2018 PEK 09:25 - NRT 13:55 | CA925 16.4.2018 NRT 18:30 - AKL 08:05 | Nz90 17.4.2018 AKL 19:30 - RAR 01:25 | NZ748 10.6.2018 TSE 22:30 - PEK 05:30 | CA792 11.6.2018 PEK - PVG | CA1831 12.6.2018 PVG - AKL | NZ288 12.6.2018 AKL 19:30 - RAR 01:25 | NZ748 Na obu tych routingach nie udało się dowiedzieć jakie są koszta, ponieważ konsultant poinformował mnie, że nie może założyć rezerwacji na 2 odcinki wykonywane przez NZ ? Może ktoś spróbuje na niemieckiej infolinii ? 15.4.2018 TSE 22:30 - PEK 05:30 | CA792 16.4.2018 PEK 15:30 - ICN 18:25 | OZ334 16.4.2018 ICN 20:20 - HNL 09:35 | OZ232 Opłaty to 736 PLN + 20.000 mil z lot OW |
Autor: | kakau [ 18 Wrz 2017 11:02 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
Cytuj: Na obu tych routingach nie udało się dowiedzieć jakie są koszta, ponieważ konsultant poinformował mnie, że nie może założyć rezerwacji na 2 odcinki wykonywane przez NZ To jest jakaś bzdura, parę razy składałem 2 odcinki na NZ. Zauważyłem, że w polskim oddziale płeć konsultanta ma istotne znaczenie ![]() |
Autor: | Gleba3 [ 18 Wrz 2017 11:12 ] |
Temat postu: | Re: Miles & More: jak sensownie wykorzystać mile |
@jik A to nie wynika z faktu, że między dwoma regionami nie mogą być 4 loty za mile, tylko 3 maksimum? |
Strona 9 z 111 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |