Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Paź 2018 22:43 

Rejestracja: 04 Sie 2018
Posty: 17
Loty: 2
Kilometry: 4 886
Cześć! Jestem studentem i będę jechał na 2 miesiące do Hiszpanii na praktyka z erasmusa z czego same praktyki mają potrwać miesiąc, więc będę miał czas na zwiedzanie. Stąd moja pytanie czy polecacie jakieś miejsce w którym warto zamieszkać? Biorę pod uwagę głównie cenę apartamentu do wynajęcia i to czy jest coś do roboty w samym mieście i okolicy. Mniej ważną kwestią jest czy jest jakiś bezpośredni lot tam :)
Wykluczyłem od razu Madryt i Barcelonę bo tam mieszkanie jest pewnie najdroższe (chyba, że się mylę?). Myślałem o czymś na południu/wschodzie jak Sewilla, Malaga, Walencja. Macie jakieś pomysły ? :)

I drugie pytanie bardziej pod ten wątek o jakieś polecane strony albo sposoby na zlezienie apartamentów do wynajęcia (na 1 lub 2 miesiące).
Z góry dzięki za pomoc bo to dużo roboty do ogarnięcia dla mnie, a sam nie mam doświadczenia :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast