Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 160 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Kwi 2022 22:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2492
platynowy
https://dojczland.info/niemcy-bilet-za- ... 1-czerwca/
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 30 Kwi 2022 09:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2625
HON fly4free
Rzad niemiecki w ramach polityki reakcji na ''drozyzne'' wprowadza od 01.06.2022 bilet miesieczny za 9€ (na terenie calych Niemiec) na podroze regionalnymi srodkami transportu. Wliczaja sie w nie rowniez pociagi regionalne. Nie zaliczaja sie do nich ICE, IC i EC. Na 99% kazdy, nawet osoba nie mieszkajaca w DE bedzie mogla go kupic, bo wiem, ze juz np. automaty do zakupu biletow sa przeprogramowywane, a w nich nie ma zadnej weryfikacji personalnej.
Okres akcji bedzie trwal od 01.06.2022 do 31.08.2022, czyli za 27€ mozemy przez 3 miesiace poruszac sie po DE. Projekt jeszcze nie jest przeglosowany, ale jest juz pelna zgoda na to i glosowanie to tylko formalnosc (ma odbyc sie w polowie maja)
Wiele regionalnych gazet/portalii juz sie o tym rozpisuje, tuta dosyc dokladne info z tz:

https://www.tz.de/muenchen/stadt/detail ... 97658.html

EDIT:

Tutaj jest wiecej informacji :

https://www.bahndampf.de/angebote/oepnv ... icket-2022
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Flyguy, 30 Kwi 2022 10:00, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
10 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 30 Kwi 2022 09:51 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 333
niebieski
Pierwotnie projekt miał dotyczyć dojeżdżających do pracy i miał przyczyny ekologiczne - skłonienie ludzi do rezygnacji z aut na rzecz transportu publicznego, więc byłoby dziwne gdyby objął też turystów - ale wyjdzie w praniu.
_________________
Bojkotować Rosję na każdym polu. Dostarczać Ukraińcom broń i amunicję, a nie tylko wyrazy poparcia.
https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsion ... ebi-armiyi
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 30 Kwi 2022 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2625
HON fly4free
Takie jest zalozenie, ale nie da sie z tego wylaczyc turystow bo przy zakupie w automacie np. w Monachium moze zrobic to kazdy. Tutaj jeszcze troche wiecej informacji:

''Wer kann das 9-Euro-Ticket kaufen?
Jeder kann sich ein 9-Euro-Monatsticket über Website, App oder den stationären Handel buchen. Dies gilt vor allem für Neukunden, da bestehende Abo-Kunden nichts machen müssen, sondern den Rabatt für die drei Monate verrechnet bekommen zwischen ihren teureren Abos und dem Angebot. Das 9-Euro-Ticket ist personenbezogen und gilt nur für die beim Kauf angegebene Person. Ein separates Kinder-Ticket gibt es bei dieser Aktion nicht; Kinder unter 6 Jahren fahren immer kostenlos.''

https://www.bahndampf.de/angebote/oepnv ... icket-2022
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 30 Kwi 2022 11:16 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 5114
HON fly4free
Flyguy napisał(a):
nie da sie z tego wylaczyc turystow bo przy zakupie w automacie (...) moze zrobic to kazdy.
pożyjemy, zobaczymy, czy będzie tak pięknie...
w automacie każdy może też kupić bilet zniżkowy (np. dla studenta), nie znaczy to, że każdy jest do tego upoważniony ;)
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 30 Kwi 2022 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2625
HON fly4free
Jasne, tylko, ze wtedy musi miec jako dokument weryfikacyjny legitymacje studencka podczas kontroli. Co Twoim zdaniem powinien miec ktos kto taki bilet za 9€ kupil, potwierdzenie zameldowania przy sobie? no bo dowod moge miec nawet bulgarski bedac w Unii i mieszkajac w DE. Bedzie tak samo jak z szybkimi testami na covid. Koszt ktory jest szacowany na ten projekt ma wyniesc ok 3lmd €, czyli w ogolnym zalozeniu budzetowym to jest ''pryszcz'' wiec nie sadze zeby wymslali specjalne instrumenty kontrolujace. Sa rzady w Europie, ktore 3mld€ puszczaja w miesiac w ''kosmos'', a spoleczenstwo nawet tego nie zauwaza...
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn 08 Maj 2022 10:58, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 30 Kwi 2022 11:28 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 5114
HON fly4free
prawo nie zostało jeszcze uchwalone, poczekajmy na szczegóły
Góra
 Relacje PM off
Flyguy lubi ten post.
 
 
#8 PostWysłany: 30 Kwi 2022 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2625
HON fly4free
Komunikacja miejska w Stuttgarcie zamiescila juz info ze nawet bilet ''Plus Ticket'' ktory jest duzo drozszy od normalnego immiennego, bo moze skorzystac z niego kazdy (nie jest personalizowany) bedzie rowniez za 9€. To pozwala sadzic, ze nie bedzie zadnej regulacji dotyczacej tego kto moze z niego skorzystac.

''Ist das 9-Euro-Ticket personenbezogen?
Ja, die Fahrkarte ist personenbezogen und wird auf den Namen einer Person ausgestellt. Ausnahme sind die Plus-Tickets des VVS – sie sind übertragbare Tickets und bleiben auch als 9-Euro-Ticket weiterhin übertragbar (auch bundesweit).''

https://www.ssb-ag.de/tickets/9-euro-ticket/
https://www.ssb-ag.de/tickets/zeitticke ... icketplus/
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
pemat lubi ten post.
 
 
#9 PostWysłany: 07 Maj 2022 23:41 

Rejestracja: 04 Gru 2016
Posty: 191
niebieski
Warto dodać że najtańszy bilet w wersji Plus kosztuje 840€. Ale faktycznie, jeśli się zdecydujemy na kupno to cena za miesiące wakacyjne zostanie obniżona do 9€. Gorzej z pozostałymi... ;)
_________________
Z Warszawy i Suwałk do Kowna, Wilna, Rygi, Tallina, Pärnu, Tartu, St. Petersburga, Helsinek za 12 € / 57 zł???
Vouchery LUX EXPRESS:
viewtopic.php?p=1480200#p1480200
Dla mniej zdecydowanych bony 5x5€ za cenę 3
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 08 Maj 2022 01:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2625
HON fly4free
840€ rocznie, a my mowimy o kwotach miesiecznych
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#11 PostWysłany: 08 Maj 2022 11:58 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3263
złoty
a to nie będą klasyczne miesięczne na podaną trasę "od-do"?
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 08 Maj 2022 12:06 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 1041
HON fly4free
Mały OT: Co może pójść nie tak? W niemieckich "soszalach" kręcą od kilku dni grubą bekę z tej akcji i już rozkminiają że najlepiej to by było gdyby wszyscy pojechali w to samo miejsce. Najwyraźniej stanęło na organizacji letniego flash-moba Sylt (wygląda na stację na którą chyba wszyscy mają najdalej)

Swoją drogą Sylt wygląda na prawilną miejscówkę https://goo.gl/maps/SNj25MV4SJDqKKsH6

...do czasu :D

Image
Image
Image
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#13 PostWysłany: 08 Maj 2022 12:41 

Rejestracja: 11 Lut 2015
Posty: 114
chodzi o to, że Sylt to miejscówka dla snobów unikających mieszania się z plebsem

Image
Góra
 Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
 
#14 PostWysłany: 08 Maj 2022 18:24 

Rejestracja: 04 Gru 2016
Posty: 191
niebieski
Flyguy napisał(a):
840€ rocznie, a my mowimy o kwotach miesiecznych


Wyśil się i sprawdź proszę cenę biletu w wersji Plus (tylko taka jest przenośna, nie personalna) na miesiąc. Jeśli takowy nie istnieje na codzień, to z jakiej racji miałby być dostępny za 9 euro podczas letnich miesięcy?
Wspomniany cytat odnosi się do zainteresowanych rocznym biletem, gdzie kwota za 3 miesiące zostanie zwrócona po potrąceniu 27 euro (3x9)

Link, który podałeś wyżej w samym adresie nawet zawiera wszystko na temat: "jedermann JAHRESticket".
_________________
Z Warszawy i Suwałk do Kowna, Wilna, Rygi, Tallina, Pärnu, Tartu, St. Petersburga, Helsinek za 12 € / 57 zł???
Vouchery LUX EXPRESS:
viewtopic.php?p=1480200#p1480200
Dla mniej zdecydowanych bony 5x5€ za cenę 3
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 08 Maj 2022 18:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2625
HON fly4free
@tiffany

Kazdy kto posiada ten abonament bedzie mial adekwatna redukcje ceny za 3 miesiace do kwoty 9€. Bilet roczny 840€ /12, czyli za miesiace czerwiec, lipiec, sierpien stawka bedzie wynosic 9€ a nie 70€ miesiecznie co pozwoli uzyskac rabat z 210€ do 27€. W kazdym abonamencie rocznym beda stosowac taka zasade.

Wysilajac sie bilet mieszcznie o ktorym mowisz kosztuje 70€

Załącznik:
SBK.JPG


a rocznie 840€
Załącznik:
SSB.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 09 Maj 2022 16:44 

Rejestracja: 04 Gru 2016
Posty: 191
niebieski
mieszcznie może i tak, natomiast miesięczny bilet kosztuje 72,20€ i JEST spersonalizowany.
Do czego dążę: informacja, jakoby bilety za 9 euro (te dostępne za jednorazową opłatą 9 euro, bez ponoszenia jakichkolwiek dalszych kosztów) miały by być dostępne w wersji "dla aktualnego posiadacza" jest wporwadzaniem zamętu, bo wszędzie jest podawana już informacja że bilet będzie na konkretną osobę.

Umożliwienie korzystania z oferty obecnym użytkownikom KM, posiadającym już wykupione bilety nieimienne, to tylko ukłon w kierunku tych najbardziej - w założeniu - wiernych klientów. Słabym zagraniem byłoby kazać im jeszcze coś kupować.
_________________
Z Warszawy i Suwałk do Kowna, Wilna, Rygi, Tallina, Pärnu, Tartu, St. Petersburga, Helsinek za 12 € / 57 zł???
Vouchery LUX EXPRESS:
viewtopic.php?p=1480200#p1480200
Dla mniej zdecydowanych bony 5x5€ za cenę 3
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 09 Maj 2022 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Gru 2016
Posty: 519
Loty: 46
Kilometry: 71 891
srebrny
ktoś może gdzieś widział ciekawe trasy jakie można zrobić na takim bilecie? :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 09 Maj 2022 17:02 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2287
złoty
Gorlitz-Sylt
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#19 PostWysłany: 09 Maj 2022 17:20 

Rejestracja: 20 Lut 2013
Posty: 626
Loty: 116
Kilometry: 159 462
srebrny
Dla leniwych (z Goerlitz 12h, z Frankfurtu 10h):
https://reiseauskunft.bahn.de/bin/query ... 1652109557

:D
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 09 Maj 2022 17:21 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 597
srebrny
@Smrodek
Przeklejam

RE5 z Rostocku do Elsterwerdy (długość trasy: ok. 390 km, czas trwania: ok. 5 godzin)
RE2 z Cottbus do Wismaru (długość trasy: ok. 365 km, czas trwania ok. 4,5 godziny)
RE3 ze Stralsundu do Falkenberg przez Berlin (długość trasy: ok. 360 km, czas trwania: ok. 5 godzin)
RE1 (SÜWEX) z Mannheim do Koblencji (długość trasy: 330 kilometrów, czas trwania ok. 4 godzin i 20 minut) - również jedna z najpiękniejszych tras
Alex-Länderbahn z Monachium do Hof (długość trasy: ok. 315 km, czas trwania ok. 3,5 godziny)
RE1 z Getyngi do Glauchau (długość trasy: ok. 300 kilometrów, czas trwania ok. 3 godziny i 40 minut)
RE11 (Rhein-Hellweg-Express) z Düsseldorfu do Kassel (długość trasy: ok. 290 km, czas trwania: 3 godz. 20 min)
RE4 z Lubeki do Szczecina (długość trasy: ok. 295 km, czas trwania ok. 5 godzin)
RE42 (Franken-Thüringen-Express) z Lipska do Norymbergi (długość trasy: ok. 290 km, czas trwania 4 godz. i 10 min)
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 160 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group