Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 57  Następna
Autor Wiadomość
#1001 PostWysłany: 04 Sty 2017 15:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 1040
srebrny
Podali powód opóźnienia?

Regulamin mówi, że:

4.1. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia i odstępstwa od rozkładu jazdy, jeżeli powstały one w wyniku wystąpienia okoliczności siły wyższej (wliczając, ale nie ograniczając się do: niepomyślnych warunków atmosferycznych, zagęszczenia na drogach, naprawiania dróg, działalności organów państwowych, kolejek przygranicznych, kontroli celnej i paszportowej i in.), także w wyniku działań samych Pasażerów, przeszkadzających Przewoźnikowi w wykonywaniu pracy, także z innych przyczyn, których Przewoźnik, niezależnie od wysiłków, nie mógł przewidzieć ani uniknąć.
_________________
Moje relacje:
Włochy - Liguria / Indonezja / Malmo+Kopenhaga / Dublin / Sri Lanka+Malediwy / Maroko / Amsterdam / Kaukaz / Wyspy Owcze
i: https://www.instagram.com/ola.javv/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#1002 PostWysłany: 04 Sty 2017 15:56 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witam. W okresie noworocznym pierwszy raz mieliśmy okazję korzystać z usług tego przewoźnika. Podzielę się więc swoimi uwagami.
W dniu 30.12. ruszyliśmy w podróż z Krakowa do Budapesztu. Bilety rezerwowaliśmy kilka miesięcy wcześniej. Po jakimś czasie otrzymaliśmy smsy informujące, że zlikwidowany został nasz kurs z godziny 8.00 i możemy otrzymać zwrot pieniędzy lub możemy bez przeszkód kontynuować podróż autobusem o godzinie 12.00. Zadzwoniłem mimo wszystko do biura obsługi. W rozmowie z pracownikiem dowiedziałem się że jeżeli nie rezygnujemy z podróży to nic nie musimy robić/nie ma potrzeby dokonania ponownej odprawy i drukowania nowych biletów/. Gdy przyszło do odjazdu zaczęły się problemy. Na moim miejscu siedział już pasażer który podobnie jak ja miał bilet na to samo miejsce. W podobnej sytuacji było jeszcze kilka osób. Wywiązała się wielka awantura. Szczególnie aktywni byli młodzi ludzie którzy w sile ok. 10 osób chcieli siedzieć wszyscy obok sobie i nie było mowy aby ktoś poszedł na ustępstwa. My z żoną usiedliśmy w pierwszych wolnych miejscach/sugestia kierowcy/ moim znajomi usiedli gdzie były miejsca. Kierowcy nie panowali nad sytuacją wręcz zaczęli przeklinać i sami krzyczeć, mówiąc również coś o rezygnacji z pracy. Jeden kierowca szczególnie przesadzał, klął, wyzywał. Na moją sugestię aby zaprowadził porządek w autokarze powiedział, że on jest tylko kierowcą i nic go nie obchodzi sytuacja, on po prostu ma nas szczęśliwie dowieźć do celu. Może i racja. W końcu zadzwonił do biura ale...cóż nerwówka innych pasażerów trwała. Bardzo dziwiłem się jednej młodej pani która apelowała do wszystkich aby się przesiedli aby ustąpili ale sam o krok nie chciała ustąpić. Stanęło na tym, że ze spornych miejsc przesiadło się małżeństwo z dzieckiem którzy jechali osobno.
Co do samych autokarów. Bardzo wygodne, dużo miejsca, fajny komputerek pokładowy i spokojna jazda kierowców, bez żadnej brawury. Kawa, herbata, słuchawki, woda wszystko za darmo. Gdyby nie to zamieszanie z przydziałem miejsc to na pewno bym mógł LE tylko chwalić. Nie mniej mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze nie raz z nimi podróżować. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1003 PostWysłany: 04 Sty 2017 16:07 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 705
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
olajaw napisał(a):
Podali powód opóźnienia?

Regulamin mówi, że:

4.1. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia i odstępstwa od rozkładu jazdy, jeżeli powstały one w wyniku wystąpienia okoliczności siły wyższej (wliczając, ale nie ograniczając się do: niepomyślnych warunków atmosferycznych, zagęszczenia na drogach, naprawiania dróg, działalności organów państwowych, kolejek przygranicznych, kontroli celnej i paszportowej i in.), także w wyniku działań samych Pasażerów, przeszkadzających Przewoźnikowi w wykonywaniu pracy, także z innych przyczyn, których Przewoźnik, niezależnie od wysiłków, nie mógł przewidzieć ani uniknąć.
Nie podali. Przyczyną było to, że autobus realizujący połączenie Warszawa - Praga p. Kraków (na ten autobus jest przesiadka w Krakowie, w drodze do/z Wiednia) zamiast na godzinę 7:00 dotarł do celu 5 godzin później. Rzekomo z powodu korków po wypadku na tej trasie, ale nie jestem w stanie tego zweryfikować. W związku z tym autobus z powrotem wyjechał z Pragi z ponad 3 godzinnym opóźnieniem i dotarł do Krakowa opóźniony o 190 minut. Mimo, że przewoźnik już w południe wiedział, że mój kurs z Krakowa będzie miał przez to znaczne opóźnienie (przerwy w pracy kierowców) nie zrobił nic, aby pasażerowie odjechali na czas ani nie zapewnił alternatywego transportu. Nawet o takiej możliwości nie poinformował.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1004 PostWysłany: 04 Sty 2017 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 340
Loty: 113
Kilometry: 203 751
niebieski
Manuel napisał(a):
Bilet kupiony na trasie Wiedeń - Warszawa. Kto jechał tą trasą to wie, że jest to połączenie z przesiadką w Krakowie. Wystawiane są dwa numery biletów na odcinek z Wiednia (o. 16:20) do Krakowa (p. 23:25) i z Krakowa (o. 0:30) do Warszawy (p. 5:25). Cena biletu jest jedna (tzn. nie jest podzielona na odcinki jak wyżej).
W Krakowie otrzymaliśmy SMSy, że odjazd będzie opóźniony o 2:30 (190 minut) i to się potwierdziło. Nie tracąć czasu łapiemy na własną rękę PKS odjeżdżający ok. godz. 1ej rano do Wawy.

Czy w tej sytuacji przysługuje odszkodowanie lub zwrot za bilet Lux Express lub za bilet na PKS ?

Czy miałeś ważny powód, aby jechać PKSem? Na przykład musiałeś zdążyć do pracy?

olajaw napisał(a):
Podali powód opóźnienia?

Regulamin mówi, że:

4.1. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia i odstępstwa od rozkładu jazdy, jeżeli powstały one w wyniku wystąpienia okoliczności siły wyższej (wliczając, ale nie ograniczając się do: niepomyślnych warunków atmosferycznych, zagęszczenia na drogach, naprawiania dróg, działalności organów państwowych, kolejek przygranicznych, kontroli celnej i paszportowej i in.), także w wyniku działań samych Pasażerów, przeszkadzających Przewoźnikowi w wykonywaniu pracy, także z innych przyczyn, których Przewoźnik, niezależnie od wysiłków, nie mógł przewidzieć ani uniknąć.

Niezgodny z prawem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1005 PostWysłany: 04 Sty 2017 17:04 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 705
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
@‌Burdzio‌ tak było ...
Myślałem o roporządzeniu, które jest przecież nad ich regulaminem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1006 PostWysłany: 04 Sty 2017 17:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 340
Loty: 113
Kilometry: 203 751
niebieski
@‌Manuel‌, korzystając z informacji od @‌MacKoz‌, które dostał od UOKiK wystaw im wezwanie do zapłaty, w załączniku zamieść kopię biletu który musiałeś kupić.

Swoją drogą @‌MacKoz‌, wrócili Ci za bilet?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1007 PostWysłany: 04 Sty 2017 22:43 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
orfik11 napisał(a):
Witam. W okresie noworocznym pierwszy raz mieliśmy okazję korzystać z usług tego przewoźnika. Podzielę się więc swoimi uwagami.
W dniu 30.12. ruszyliśmy w podróż z Krakowa do Budapesztu. Bilety rezerwowaliśmy kilka miesięcy wcześniej. Po jakimś czasie otrzymaliśmy smsy informujące, że zlikwidowany został nasz kurs z godziny 8.00 i możemy otrzymać zwrot pieniędzy lub możemy bez przeszkód kontynuować podróż autobusem o godzinie 12.00. Zadzwoniłem mimo wszystko do biura obsługi. W rozmowie z pracownikiem dowiedziałem się że jeżeli nie rezygnujemy z podróży to nic nie musimy robić/nie ma potrzeby dokonania ponownej odprawy i drukowania nowych biletów/. Gdy przyszło do odjazdu zaczęły się problemy. Na moim miejscu siedział już pasażer który podobnie jak ja miał bilet na to samo miejsce. W podobnej sytuacji było jeszcze kilka osób. Wywiązała się wielka awantura. Szczególnie aktywni byli młodzi ludzie którzy w sile ok. 10 osób chcieli siedzieć wszyscy obok sobie i nie było mowy aby ktoś poszedł na ustępstwa. My z żoną usiedliśmy w pierwszych wolnych miejscach/sugestia kierowcy/ moim znajomi usiedli gdzie były miejsca. Kierowcy nie panowali nad sytuacją wręcz zaczęli przeklinać i sami krzyczeć, mówiąc również coś o rezygnacji z pracy. Jeden kierowca szczególnie przesadzał, klął, wyzywał. Na moją sugestię aby zaprowadził porządek w autokarze powiedział, że on jest tylko kierowcą i nic go nie obchodzi sytuacja, on po prostu ma nas szczęśliwie dowieźć do celu. Może i racja. W końcu zadzwonił do biura ale...cóż nerwówka innych pasażerów trwała. Bardzo dziwiłem się jednej młodej pani która apelowała do wszystkich aby się przesiedli aby ustąpili ale sam o krok nie chciała ustąpić. Stanęło na tym, że ze spornych miejsc przesiadło się małżeństwo z dzieckiem którzy jechali osobno.
Co do samych autokarów. Bardzo wygodne, dużo miejsca, fajny komputerek pokładowy i spokojna jazda kierowców, bez żadnej brawury. Kawa, herbata, słuchawki, woda wszystko za darmo. Gdyby nie to zamieszanie z przydziałem miejsc to na pewno bym mógł LE tylko chwalić. Nie mniej mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze nie raz z nimi podróżować. Pozdrawiam


Ja sie kierowcom nie dziwie, zarabiaja 2200 na miesiac i maja 12 nocek w miesiacu poza domem - W bunkrze w tylnej czesci autokaru ('sypialnia') albo na pokladzie. Dwoch sie tam nawet nie zmiesci (w tym bunkrze). I w zamian maja sie usmiechac, wode podaj, sluchawki podaj, zatrymaj sie po winety ale tu bo tam za drogo, przyspiesz bo opoznienie, zwolnij bo za dlugo na dworcu bedziesz stal (autentycznie nie wolno im robic postojow dluzszych niz 30 min na plycie krakowskiego dworca).
Mi Lux zrobil swojego czasu jeszcze brzydszy numer. Anulowal kurs do Berlina krotko przed odjazdem - zaoferowal zmiane na inny kurs, bagatela 15 godzin pozniej. Z racji kontunuacji podrozy odmowilem - poinformowali ze rekompensata mi nie przysluguje z racji wspomnianego wyzej zapisu. No coz, inna opcja bylo przelozenie kursu na inny odjazd. Najpierw stwierdzili ze wszystko w porzadku, natomiast znowu tuz przed znowu odwolali i zaoferowali wylacznie zwrot pieniedzy. Na opcje zmiany odpowiedzieli negatywnie - bo juz zmienilem.
...tylko z czyjej winy :lol: Zmiana byla z racji anulowania kursu.

A oni jak skala, zwrot albo voucher znizkowy (nawet nie bylo 50%, no i kazda kampania promo przebija cene z takim voucherem). Ogolnie nie polecam kupowac z wyprzedzeniem rzedu 6cio czy 4o miesiecznym bo sie mozna naprawde zawiesc. Z drugiej strony rowniez nie polecam kupowac tbyt drogich biletow nawet na 2 tygodnie przed, bo potem na tydzien przed i tak sie okaze ze anulowali ci kurs.

...choc obiektywnie rzecz biorac nie ma lepszej alternatywy na rynku...
Slabo wyglada polski rynek... Oj slabo...
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Profil Relacje PM off
Burdzio lubi ten post.
 
      
#1008 PostWysłany: 05 Sty 2017 01:06 

Burdzio napisał(a):
@‌Manuel‌, korzystając z informacji od @‌MacKoz‌, które dostał od UOKiK wystaw im wezwanie do zapłaty, w załączniku zamieść kopię biletu który musiałeś kupić.

Swoją drogą @‌MacKoz‌, wrócili Ci za bilet?


Nie zwrócili. Powiedzieli, żebym poszedł do sądu jak chce. Odpowiedź:
Szanowny Panie,

Kierując się polskim prawem oraz doświadczeniem wywiedzionym z prowadzenia przez nas działalności na rynku krajowym oraz europejskim w dalszym ciągu nie jesteśmy w stanie pozytywnie przychylić się do pańskiego roszczenia dot. zwrotu kwoty 67zł. Wynika to z uzasadnienia przytoczonego przez Pana wyroku Trybunału Konstytucyjnego, do którego to uzasadnienia pracownik UOKiK nie zdecydował się odnieść. Oczywiście szanujemy Pańskie prawo do wkroczenia na drogę prawną, jednocześnie będąc gotowi do obronienia naszej decyzji w toku postępowania cywilnego.


Miałem posłać to do sądu, ale jeszcze tego nie zrobiłem. Wyszła jakaś ustawa wprowadzającą dyrektywę ADR o rozpatrywaniu sporów konsumenckich i chciałem najpierw ją przeczytać i ewentualnie zastosować.
Góra
 PM off
Burdzio lubi ten post.
 
      
#1009 PostWysłany: 05 Sty 2017 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 340
Loty: 113
Kilometry: 203 751
niebieski
Ohohoho, ale ten Lux Express ma doświadczenia na rynku europejskim :D Warto dodać, że doświadczenie raczej nie będzie tak szybko przyrastać, bo zniknął Berlin i Kielce :D

Z resztą skoro państwo nawala, to jak może być dobrze, w lotnictwie też kiedyś było podobnie:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/Interp ... y=7B489F84
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1010 PostWysłany: 05 Sty 2017 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2013
Posty: 286
niebieski
LuxExpress napisał(a):
Drodzy Pasażerowie,

Od 1 lutego 2017 Lux Express zawiesza kursy na trasie Berlin-Wilno. Ostatni kurs do Berlina będzie miał miejsce 31.01.2017, a z Berlina 01.02.2017.
Z wszystkimi Pasażerami, którzy zakupili bilety na tą trasę na podróż po 01.02 Biuro Obsługi Klienta Lux Express skontaktuje się mailowo lub telefonicznie w celu uzgodnienia sposobu zwrotu biletów.

Prosimy zauważyć, że linia Wilno-Warszawa będzie kursować bez zmian, 4 razy dziennie:

6:30 Wilno-Warszawa
10:35 Wilno-Warszawa-Praga
14:45 Wilno-Warszawa
22:30 Wilno-Warszawa

6:35 Warszawa-Wilno (z Pragi)
9:20 Warszawa-Wilno
15:00 Warszawa-Wilno
23:05 Warszawa-Wilno
Zmianie ulega także trasa linii z Wilna do Pragi. Od 11 stycznia autobus będzie zatrzymywał się dodatkowo na przystanku Warszawa Centralna. Natomiast zamknięciu ulega przystanek w Kielcach.

Przepraszamy za niedogodności!

Z poważaniem,
Lux Express


Źródło: https://luxexpress.eu/pl/zmiany-w-siatc ... ux-express
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1011 PostWysłany: 05 Sty 2017 12:34 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
Idiotyczne posuniecie. Zawsze kiedy jezdze jest wyprzedane albo kilka miejsc wolnych, choc jezdze glownie w weekendy. No i to widac rowniez w systemie sprzedazy, patrzac na najblizszy tydzien dla kierunku do Berlina z Warszawy:
-Dzisiaj: wyprzedane,
-jutro 4 miejsca,
-pojutrze 2 wolne
-08.01. 18 wolnych
-09.01. 35 wolnych
-10.01. 45
- a 11.01. 43 wolne
Na dalsze daty 'nie patrze' bo jak wyzej wspomnialem - nie warto drozszych biletow kupowac nawet na 2 tygodnie przed odjazdem bo anulacji/zmian mozna sie spodziewac w kazdej chwili. I np. Litwińcy o tym wiedza, bo sporo z nich do autokaru do Berlina (z Praga pewnie tak samo, ja mam natomiast wiedze glownie o kursie do Berlina) wsiada z biletem kupionym przed odjazdem ww wileńskim BOKu.

Ja bym ograniczyl kursy do czwartku/piatku-niedzieli/poniedzialku.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Profil Relacje PM off
Burdzio lubi ten post.
 
      
#1012 PostWysłany: 05 Sty 2017 21:13 

Rejestracja: 06 Kwi 2012
Posty: 2739
Loty: 15
Kilometry: 12 258
niebieski
Dla zainteresowanych na trasie Tallin - St.Petersburg od 1 maja zamiast SE będzie jeździł LE. Nie będzie już możliwości zakupu biletu za 3 euro :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1013 PostWysłany: 06 Sty 2017 00:47 

Rejestracja: 27 Wrz 2016
Posty: 36
Wilno-Praga 4,5h opóźnienia.

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1014 PostWysłany: 06 Sty 2017 15:40 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Czy po 1.02 będzie istniał jeszcze jakikolwiek kierunek z Poznania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1015 PostWysłany: 06 Sty 2017 17:54 

Rejestracja: 09 Paź 2015
Posty: 104
Loty: 62
Kilometry: 123 318
ciekawa polityka LuxExpress... kupiłam bilet na 6.01. godz. 23:40 Kraków - Praga. Trochę po północy 6.01 dostaję sms, że autobus z 5.02. godz. 23:40 jest opóźniony, a godzina odjazdu nie jest jeszcze znana. I teraz zaczynam się zastanawiać, czy pomyliła dni i kupiłam bilet o jeden dzień wcześniej? :shock: Sprawdzam nerwowo pocztę, ale nie: bilet mam na 6.01. godz. 23.40. I teraz pytanie: Po co dostałam sms a opóźnieniu kursu, na który i tak nie miałam biletu? Czy to opóźnienie (jak rozumiem z 2-óch postów wyżej aż 4,5h) będzie miało jakieś znaczenie dla mojego kursu? Tego nikt mi już nie wyjaśnił, bo po tym jednym smsie o opóźnieniu już cisza w eterze, nie napisali czy kurs z 5.02. odjechał i o której :?
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#1016 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:15 

Rejestracja: 09 Maj 2010
Posty: 193
Czy w związku z zawieszeniem kursów Lux Express na trasie Wawa- Berlin pojadę czymś poza PB, Eco Lines, PKP?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1017 PostWysłany: 20 Sty 2017 16:21 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22455
http://www.eurolines.lt/en/autobusu/vil ... in-by-bus/
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#1018 PostWysłany: 23 Sty 2017 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sty 2015
Posty: 69
Loty: 18
Kilometry: 20 912
Ktoś wie jak zdobyć kod promocyjny?

https://luxexpress.eu/pl/multikino
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1019 PostWysłany: 27 Sty 2017 09:45 

Rejestracja: 25 Cze 2015
Posty: 25
Jechał ktoś w ostatnim czasie na trasie Wilno - Warszawa dziennym kursem i mógłby podzielić się informacją czy zdarzają się opóźnienia? Chciałbym zaplanować mało czasu na przesiadkę (ok. 30 minut), a ja ostatni raz podróżowałem z Litwy w połowie ubiegłego roku, więc aktualne wiadomości mile widziane :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1020 PostWysłany: 29 Sty 2017 18:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2014
Posty: 19
Loty: 4
Kilometry: 4 761
Czy ktos z Was moze wie, czy autokary na trasie Wilno - Praga zatrzymują sie najpierw przy dworzec cebtralny 04 czy Metro Marymont? Przy wszystkich innych kursach jest odwrotna kolejność i nie wiem, czy to pomyłka, czy naprawde bajierw jest Dworzec Centralny.


Wiktor.wektor, zwykle autobusy dojeżdżają bez opóźnień, a dzisiaj wyjątkowo zdarzyła sie godzina opóźnienia, wiec radzialabym zostawić więcej czasu na ewentualną przesiadkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 57  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group