Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
ten numer: +48 22 512 3917 jest wyłączony on tygodnia i na ten kiedyś szło bez problemu się dodzwonić. U dołu strony jest jeszcze ten numer +48 22 512 3920.


 [ 747 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 13 Kwi 2020 16:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1609
Loty: 444
Kilometry: 706 825
platynowy
Panowie rozesmiani forumowi eksperci sobie racza przeczytac ponizej.
Chcac - nie chcac latam z LH dosc czesto od wielu lat i na ponad 200 lotow nie zdarzylo sie, zebym zostal oszukany. Jest, jak jest, bez poezji, ale solidnie - dostaniesz to, co jest powiedziane i czego sie spodziewasz. Nic wiecej i nic mniej.
Mam teraz u nich 1.5 biletu na okolo €900, wiec oczywiscie - jesli sie upra i odmowia zastosowania voucherow, to przezyje i nie bede rozdzieral szat o te 2 x €50, wszelako szczerze spodziewam sie tego, co napisano bardzo konkretnie ponizej - €50 znizki na nowy bilet (routing bedzie ten sam, klasa biletu wysoka, wiec doplat nie bedzie).

Załącznik:
20200327-090741 Lufthansa.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off  
 
#562 PostWysłany: 13 Kwi 2020 16:37 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3773
platynowy
No świetnie, tylko gdzie tu jest choćby zalążek wiadomości sugerującej możliwośc otrzymania wartości vouchera w formie jakiegokolwiek zwrotu?

To nie jest 50€ do wykorzystania przy zakupie nowego biletu tylko to jest 50€ do wykorzystania przy rebookingu tego jednego konkretnego biletu (z tytułu którego dostajesz voucher), w sytuacji gdyby takowa zmiana wiązała się z koniecznością przeliczania taryf i dopłatą. Wówczas jak masz ochotę iść w taki deal to dopłacasz tą różnicę pomniejszoną o 50€, a jak do dopłaty jest mniej niż 50€ to nie płacisz nic, a jak zmiana nie będzie wiązała się z żadną dopłatą to po prostu nie ma tematu vouchera. W przypadku, o któym mówisz, będziesz miał po prostu zmianę za free.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#563 PostWysłany: 13 Kwi 2020 16:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1609
Loty: 444
Kilometry: 706 825
platynowy
kemot napisał(a):
No świetnie, tylko gdzie tu jest choćby zalążek wiadomości sugerującej możliwośc otrzymania wartości vouchera w formie jakiegokolwiek zwrotu?
Cytuj:
In addition we offer you for every rebooked ticket a discount of 50€ on the ticket price.

kemot napisał(a):
to jest 50€ do wykorzystania przy rebookingu [...] w sytuacji gdyby takowa zmiana wiązała się z koniecznością przeliczania taryf i dopłatą.
Gdzie widzisz taki zapis?

LH oferuje znizke €50 na nowy bilet (przebukowanie na nowy bilet, nie zakup nowego, oczywiscie), a nie wylacznie znizke do doplaty do drozszego biletu. Jest to wyraznie zaznaczone.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Kwi 2020 12:20, edytowano w sumie 1 raz
skasowane uszczypliwości
Góra
 Relacje PM off  
 
#564 PostWysłany: 13 Kwi 2020 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 591
Loty: 396
Kilometry: 422 301
srebrny
Discount to co innego niż refund.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Kwi 2020 12:20, edytowano w sumie 1 raz
skasowane uszczypliwości
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#565 PostWysłany: 13 Kwi 2020 16:58 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3773
platynowy
@p.wl sam potwierdzasz, że "LH oferuje znizke €50 na nowy bilet (przebukowanie na nowy bilet, nie zakup nowego, oczywiscie)" a zatem czymże jest w tej sytuacji ów "nowy bilet" jeśli nie rebookingiem biletu już posiadanego?


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Kwi 2020 12:20, edytowano w sumie 1 raz
skasowane uszczypliwości
Góra
 Relacje PM off  
 
#566 PostWysłany: 13 Kwi 2020 17:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1609
Loty: 444
Kilometry: 706 825
platynowy
W kazdym razie nie wczesniej niz pod koniec maja bede przebukowywal bilety na nowe i oczywiscie zdam wtedy relacje, jak poszlo.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że


Ostatnio edytowany przez klapio, 14 Kwi 2020 12:21, edytowano w sumie 1 raz
skasowane uszczypliwości
Góra
 Relacje PM off  
 
#567 PostWysłany: 13 Kwi 2020 17:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 591
Loty: 396
Kilometry: 422 301
srebrny
Czekamy z niecierpliwością :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#568 PostWysłany: 13 Kwi 2020 17:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1609
Loty: 444
Kilometry: 706 825
platynowy
kemot napisał(a):
sam potwierdzasz, że "LH oferuje znizke €50 na nowy bilet (przebukowanie na nowy bilet, nie zakup nowego, oczywiscie)" a zatem czymże jest w tej sytuacji ów "nowy bilet" jeśli nie rebookingiem biletu już posiadanego?

Przeciez caly czas mowie o przebukowaniu biletu skasowanego na nowy - dokladnie to, co jest w tekscie powyzej. Jesli moj 'stary' bilet kosztowal powiedzmy €650 i zostanie bezkosztowo przebukowany na taka sama trase (zostaje wystawiony 'nowy' bilet), to po zastosowaniu vouchera (€50 discount) ów nowy bilet ma kosztowac €600 vs. juz zaplacone €650.
Ergo - owe €50 powinny powedrowac na kk. W ten sposob tenze discount zostanie zrealizowany. Czy tak sie stanie, nie wiem na 100%, przekonam sie w maju. Ale - jak pisalem wczesniej - wlasnie tego sie spodziewam. Jesli nie, trudno, pozywac LH nie bede.
Jesli ktos ma 'stary' bilet WAW-FRA za €200 i zmieni sobie na 'nowy' WAW-FRA-JFK w cenie €350 (potrzebna doplata €150), to oczywiscie voucher obnizy te doplate ze 150 do 100 i nie bedzie zadnego zwrotu, to jase.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off  
 
#569 PostWysłany: 13 Kwi 2020 17:18 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3773
platynowy
Nadpłata z żadnego vouchera nigdy i nigdzie nie jest zwracana w formie gotówki, po prostu jeżeli nie wykorzystujesz vouchera (a w tym swoim przypadku który opisujesz nie musisz wykorzystywać bo i tak zmianę będziesz miał bezpłatną - więc z Twojego punktu widzenia jest to bardzo korzysta sytuacja tak btw) to temat vouchera nie istnieje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#570 PostWysłany: 13 Kwi 2020 17:35 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 972
Błagam, zakończcie te bezsensowną dyskusję. Linie pragną gotówki jak wody, a w nagrodę Lufa będzie rozdawać 50 eur dla każdego. Litości
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#571 PostWysłany: 13 Kwi 2020 20:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1609
Loty: 444
Kilometry: 706 825
platynowy
@Gadekk, dyskusja jest uzasadniona, na pewno nie bezsensowna.
Prosze o jej przeniesienie do watku Lufthansa w Liniach Lotniczych.

Aby tymczasowo zawiesic wymiane zdan.
Zadzwonilem wlasnie w sprawie mojej 'wiekszej' rezerwacji (bilet kupiony przez Expedie na stocku OS) na 4 infolinie ze skutkiem nastepujacym:
-LH PL: przez 20 minut nikt nie odebral
-Expedia: automat z informacja, ze bilet skasowany przez linie lotnicza (to ja wiem) i ze zostal wystawiony 'airline credit'
-LH UK: minuta czekania, agent twierdzi, ze bilet zostanie przebukowany bez oplat (jesli na te sama trase), a kod vouchera (ktory juz dostalem) na znizke €50 mam podac Expedii; oni sie skontaktuja z Austrianem i zwroca roznice w cenie biletu oraz owe €50 znizki za voucher na kk. Skad roznica w cenie biletu? Nowy bilet bedzie mial 1 odcinek mniej (5 zamist 6) w tej samej klasie rezerwacyjnej.
-LH CA: agentka potwierdzila jw.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
tartal uważa post za pomocny.
 
 
#572 PostWysłany: 14 Kwi 2020 21:31 

Rejestracja: 30 Sty 2011
Posty: 161
niebieski
Ja widzę tutaj inny problem. Lufa pisze na swojej stronie, że voucher trzeba zrealizować do końca sierpnia, tylko na jaki termin kupić bilet skoro niewiadomo jak sytuacja epidemii będzie się rozwijać i kiedy wrócą loty na całym świecie? Tak samo z darmowym przebukowaniem biletu... taka sama sytuacja, co mi po przebookowaniu darmowym jak nie wiem na kiedy chciałbym przerzucić lot? Najchętniej poleciałbym na Zachodnie Wybrzeże USA nie w maju tylko np. w październiku, tylko cholera wie czy wtedy nie będzie drugiej fali wirusa.

Voucher miałby dla mnie sens gdybym był ważny np. 12 lub 24 miesiące.

Co za różnica czy 50 euro przepadnie czy wróci na kk, jak nie mam obecnie zielonego pojęcia na kiedy przenieść lot do San Francisco z 13 maja i powrót 27 maja. Lot nie jest skasowany, ale wątpię, że lot się odbędzie a poza tym trochę głupio urlopować jak firma stoi kilka tygodni...

Na chwilę obecną to czekam do 13 maja i wtedy jak anulują to zrobię po prostu refund, o ile się da. Mam najniższą taryfę. Przebukowanie czy voucher uważam bezsensowny dla siebie, będąc na miejscu innych też tego nie widzę...

Co myślicie?
Góra
 Relacje PM off
meczko lubi ten post.
 
 
#573 PostWysłany: 15 Kwi 2020 00:00 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 541
srebrny
@garry2012, sugerowałbym tak jak piszesz - na razie czekać, nie anulować lotu samemu (bo wtedy wpadasz w ich warunki taryfowe i tracisz prawo do refundu ceny biletu, dostajesz tylko część podatków i opłat), aplikować o refund dopiero po anulacji przez nich. Wtedy zgodnie z prawem masz roszczenie o refund całej zapłaconej ceny.
Ja tak zrobiłem z lotem LH na 1 kwietnia, też w najtańszej taryfie, anulowanym przez nich 18 marca. Zadzwoniłem po jakimś czasie na infolinię i dowiedziałem się, że mój wniosek o refund został przyjęty, ale aktualne terminy zwrotu (oficjalnie z powodu obciążenia pracą) to 2 miesiące od daty anulacji. Czekam spokojnie do 20 maja, a w razie braku zwrotu do wtedy aplikuję o chargeback w banku.
Co do chargebacku - rozstrzygające znaczenie ma to, czy w momencie anulacji lotu jego termin był objęty rządowym zakazem latania, czy linia anulowała z własnej inicjatywy. Zobacz mój post w tym wątku: koronawirus-a-chargeback,1498,151008?start=20
Góra
 Relacje PM off  
 
#574 PostWysłany: 15 Kwi 2020 11:56 

Rejestracja: 17 Paź 2018
Posty: 80
Loty: 49
Kilometry: 115 763
krzykrzysztof napisał(a):
Czy zmieniając rezerwację (destynację, daty itd) opłaty lotniskowe oraz podatki przechodzą na poczet nowej rezerwacji (jednocześnie obniżając cenę biletu na nowej trasie) czy przechodzi jedynie wartość taryfy?


Czy potrafi mi ktoś udzielić odpowiedzi na to pytanie? Nie chce bez sensu wydzwaniać na infolinię.

Pytanie numer dwa:
Dwa tygodnie temu aplikowałem po voucher na 50 jurków. Otrzymałem maila z przyznanym voucherem (unikalny numer itd) oraz informacjami, że mogę go wykorzystać na infolinii. Aczkolwiek w polu 'Status' widnieje komunikat 'In verification'? To normalne?
Góra
 Relacje PM off  
 
#575 PostWysłany: 17 Kwi 2020 12:57 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 529
Loty: 130
Kilometry: 234 904
niebieski
Dzisiaj mialem niezla przepychanke z konsultantem na polskiej infolinii LH. Kupilem we wrzesniu ubieglego roku w taryfie K za 505 zl rejs na polowe maja na trasie WAW-FRA-VRN & FLR-MUC-WAW, wczoraj linia anulowala mi loty WAW-FRA i FRA-VRN. Chcialem przebukowac na pazdziernik, by miec wieksza gwarancje, ze polaczenie zostanie zrealizowane, ale oczywiscie agent poinformowal, ze musi to byc ta sama klasa rezerwacyjna, w innym przypadku kazali sobie slono doplacac, nawet drugie tyle, ile oryginalnie zaplacilem za lot. Na pytanie o podstawe prawna takiego dzialania pan odpowiedzial, ze taka jest polityka Lufthansy. W koncu udalo sie znalezc lot w klasie K na pierwszy weekend pazdziernika, ale z dlugim transferem w MUC. No nic, najwyzej zaszyje sie w saloniku (jesli je otworza) lub wyjde na miasto na kilka godzin. Ale licze, ze jeszcze wpadna jakies schedule change to tego czasu. Takze radze nastawic sie na doplaty i wczesniej sprawdzic sobie na Matrixie taryfy.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#576 PostWysłany: 21 Kwi 2020 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 591
Loty: 396
Kilometry: 422 301
srebrny
Czy ktos na forum dostal juz zwrot pieniedzy z LH za jakikolwiek anulowany bilet?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#577 PostWysłany: 21 Kwi 2020 16:31 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 101
@travellista więc lufa nadal tkwi w swojej dziwnej polityce, nic sie nie zmienilo od marca ;(
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#578 PostWysłany: 21 Kwi 2020 16:40 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 301
niebieski
karder napisał(a):
Czy ktos na forum dostal juz zwrot pieniedzy z LH za jakikolwiek anulowany bilet?


Ja wprawdzie bilety LH ale rezerwowane przez ticket.no (deal z HKG) dziś dostałem info od pośrednika (upłynął 8 tydzień od wniosku) ze LH nadal im nie odpowiedziała (co ciekawe konsultant na lini twierdził kilka tygodni temu ze po ich sprawie sprawa ze zwrotem już jest zamknięta)
Góra
 Relacje PM off
karder uważa post za pomocny.
 
 
#579 PostWysłany: 21 Kwi 2020 17:07 

Rejestracja: 17 Kwi 2020
Posty: 10
Ja czekam na zwroty LOTU juz od 3 marca, Lufy od 8 marca, status Gold i klasa C tez nie maja dla nich zadnego znaczenia. Slysze tylko prosze czekac
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#580 PostWysłany: 21 Kwi 2020 18:41 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 529
Loty: 130
Kilometry: 234 904
niebieski
Zjadacz napisał(a):
karder napisał(a):
Czy ktos na forum dostal juz zwrot pieniedzy z LH za jakikolwiek anulowany bilet?


Ja wprawdzie bilety LH ale rezerwowane przez ticket.no (deal z HKG) dziś dostałem info od pośrednika (upłynął 8 tydzień od wniosku) ze LH nadal im nie odpowiedziała (co ciekawe konsultant na lini twierdził kilka tygodni temu ze po ich sprawie sprawa ze zwrotem już jest zamknięta)


Mój znajomy też miał skasowane loty z dealu LH z HKG, bilety kupowane na GoToGate. OTA wystąpiła do Lufthansy o zwrot, a ci odpisali, że w tej chwili refundy nie są procesowane i nie wiadomo, kiedy będą zwracane środki. Pośrednik też umywa ręce. Kolega pisze bezpośrednio z LH i otrzymuje od nich takie same komunikaty, skończyło się chargebackiem w mBanku (płatność kartą MasterCard).
_________________
Image
Travellista's Diary


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 21 Kwi 2020 20:11, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 747 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group