Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Infolinia Lufthansa: 48 22 512 3917
Poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
Sobota, niedziela, święto 08:30 - 17:00

Nr niemieckiej infolinii: +49 69 86799799

W przypadku posiadania krótkiej przesiadki na jednej rezerwacji, jak się pierwszy lot opóźni, to drugi samolot poczeka albo przewoźnik przebookuje lot na na inne połączenie na koszt Lufthansy


 [ 3401 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 171  Następna
Autor Wiadomość
#3241 PostWysłany: 03 Lis 2024 21:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6031
HON fly4free
Odprawiasz się w Lufthansie a czy zrobisz to online czy na lotnisku zależy wyłącznie od Ciebie.
Góra
 Relacje PM off
rafisport lubi ten post.
 
 
#3242 PostWysłany: 03 Lis 2024 21:33 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 24610
A na przyszłość nie pisz w 2 tematach to samo, bo tylko się pogubisz.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3243 PostWysłany: 04 Lis 2024 20:53 

Rejestracja: 20 Mar 2016
Posty: 35
Sezon na mgły wystartował (zwłaszcza w KRK).
Na dniach czeka mnie lot LH KRK-MUC-ACE, a prawdopodobieństwo że wylot z KRK o 6:00 zostanie odwołany lub opóźni się na tyle, że nie zdążę na przesiadkę jest duże. Innych sensownych połączeń grupy LH aby dolecieć tego samego dnia nie ma.

Jak w takiej sytuacji zwyczajowo zachowuje się Lufthansa? Czy przebukowuje bilet na następny dzień z KRK? Czy też np. zabiera pasażerów do MUC tym opóźnionym lub kolejnym rejsem tego dnia i tam organizuje nocleg?

Jakie macie doświadczenia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3244 PostWysłany: 04 Lis 2024 21:05 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 9287
HON fly4free
Albo następny dzień albo przebukuje cię na cokolwiek także spoza grupy LH np. via MAD/BCN.
Góra
 Relacje PM off
maker uważa post za pomocny.
 
 
#3245 PostWysłany: 04 Lis 2024 21:56 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 529
niebieski
Czy jest różnica w traktowaniu paxa w zależności od posiadanej taryfy - przykładowo w eco jeden pax ma w 'K' a drugi 'Q'?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3246 PostWysłany: 04 Lis 2024 22:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 953
Loty: 327
Kilometry: 524 628
niebieski
@maker
zabiera do MUC i organizuje dalej. Jak się nie znajdzie nic wtedy stawia nocleg i karmi
ps. Zawsze warto się przemieścić pod bramkę i sprawdzić. Ten drugi lot też może być opóźniony.
@myca007
Nie- poza punktami MM nie ma żadnej różnicy
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
maker uważa post za pomocny.
 
 
#3247 PostWysłany: 04 Lis 2024 22:16 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3429
srebrny
@maker

Jeśli to jest ostatni lot w danym dniu to LH potrafi w MUC go opóźnić nawet o pół godziny, aby zabrać pasażerów z opóźnionych lotów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3248 PostWysłany: 05 Lis 2024 08:31 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1200
srebrny
w czerwcu mieliśmy godzinne opóźnienie wylotu bo czekaliśmy na dwójkę azjatów z innego lotu, tak że potrafią czekać naprawdę długo
Góra
 Relacje PM off
maker lubi ten post.
 
 
#3249 PostWysłany: 05 Lis 2024 09:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 1009
Loty: 415
Kilometry: 656 376
srebrny
Nocna fala może trochę poczekać, ale jeśli cały czas dyskutujemy o ranno/południowym wylocie do ACE z 4Y, który jeszcze musi wrócić, to nie ma co dawać złudnej nadziei. Nie zaczeka.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off
maker lubi ten post.
 
 
#3250 PostWysłany: 07 Lis 2024 13:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2014
Posty: 1761
Loty: 218
Kilometry: 476 321
srebrny
-- 07 Lis 2024 13:22 --

@maker - no niestety, LH kasuje mocno bo niby jest mgła (która innym nie przeszkadza) - wieczorne loty do WRO i poranne z WRO do śmieci dwa dni z rzędu, odmowa wypłaty odszkodowania.

-- 07 Lis 2024 13:22 --

@maker - no niestety, LH kasuje mocno bo niby jest mgła (która innym nie przeszkadza) - wieczorne loty do WRO i poranne z WRO do śmieci dwa dni z rzędu, odmowa wypłaty odszkodowania.
_________________
R.

Pierwsze raz w Afryce: https://www.fly4free.pl/forum/a-na-koniec-ktos-ci-powie-ze-nic-z-tej-afryki-nie-widziales,213,175117
Pojechaliśmy z nastolatkami w kilkumiesięczną podróż dookoła świata: W sto dni dookoła świata
Góra
 Relacje PM off  
 
#3251 PostWysłany: 12 Lis 2024 16:58 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1298
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Wyjątkowo silne turbulencje nad Atlantykiem :
https://wydarzenia.interia.pl/zagranica ... Id,7854027
Góra
 Relacje PM off  
 
#3252 PostWysłany: 13 Lis 2024 18:11 

Rejestracja: 02 Lis 2024
Posty: 7
Wcześniej na tym forum opisałem już swój problem - dotyczy lotu do Stanów z przesiadką w Monachium. Zaakceptowałem propozycję zmiany z przesłanego maila od Lufthansy, a oni przysłali mi potwierdzenie, gdzie zmienili mi nie tylko godziny, ale również dni wylotu i powrotu. Z Informacji dowiedziałem się że przed kliknięciem akceptacji nastąpiła u nich druga zmiana o której mnie już nie poinformowali. Najgorsze jest to że w tym w momencie mam na przesiadkę w Monachium 55 minut. To jest okres wakacyjny i nigdy wcześniej nie leciałem przez to lotnisko, ale jestem prawie pewny że się nie wyrobię. Złożyłem pseudo reklamację bo przecież nie ma nawet żadnej zakładki bezpośredniej do zgłoszenia reklamacji. Ich tłumaczenie jest takie, że zaakceptowałem to jest wszystko w porządku. Nieważne że akceptowałem maila z zupełnie innymi terminami. W mailach piszę żeby mi wyjaśnili dlaczego nie zostałem poinformowany o drugiej zmianie - panie odpisujące odpowiadają jakby w moich mailach nie było niewygodnych dla nich pytań. Pytam się dlaczego nie zostałem poinformowany o zmianie, dlaczego nie zaproponowano mi lotu tego samego dnia tylko przez Frankfurt z dłuższymi czasami międzylądowań, dlaczego teraz na koncie widnieją moje opłaty za rezerwację 4, a nie 8 miejsc za które mam dowody wpłaty - a widnieje teraz na koncie połowa tej kwoty. Nie wspomnę już że w zakupionej rezerwacji jest uwaga przy locie do Stanów, żeby przed lotem być co najmniej 2 godziny ze względu na dodatkowe kontrole, Teraz przesyłając mi nie zaakceptowane przeze mnie zmiany już nie ma o tym mowy. Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem i ponawiam moje pytanie - gdzie mogę zwrócić się o pomoc - może ktoś się orientuje. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3253 PostWysłany: 13 Lis 2024 18:16 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 24610
Dzizaś musiałem 3 razy przeczytać

Jeżeli Ci sprzedali przesiadkę 55 minutową w MUC, to znaczy ze jest wystarczająco, i nie ma się co przeżywać. To ich problem
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#3254 PostWysłany: 13 Lis 2024 18:37 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3846
platynowy
guzik123 napisał(a):
ponawiam moje pytanie - gdzie mogę zwrócić się o pomoc


Ponawiam odpowiedź

Kothson napisał(a):
Chargeback?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3255 PostWysłany: 13 Lis 2024 19:15 

Rejestracja: 02 Lis 2024
Posty: 7
Dziękuję za podpowiedź - ale jeśli dobrze zrozumiałem to chodzi o zwrot za bilety, a ja nie chcę ich zwracać. Specjalnie kupiłem je z tak dużym wyprzedzeniem czyli pod koniec lipca (lot jest 31.06.2025 - 25.07.2025) ponieważ cena była bardzo okazyjna. Obecnie sprawdzając cenę lotów w tych samych dniach przez Frankfurt to ponad 5 tysięcy złotych różnicy - dlaczego mam teraz tracić? Do tej pory latałem przez Frankfurt. Pierwszy raz lecę przez Monachium i dlatego wziąłem dłuższe czasy na spokojną przesiadkę w końcu lecę na wakacje, a nie po to żeby się teraz stresować. To wygląda na to że uważają, że za tanio kupiłem te bilety i teraz próbują sobie odbić w ten sposób.

-- 13 Lis 2024 20:15 --

Zeus napisał(a):
Dzizaś musiałem 3 razy przeczytać

Jeżeli Ci sprzedali przesiadkę 55 minutową w MUC, to znaczy ze jest wystarczająco, i nie ma się co przeżywać. To ich problem


Właśnie nie do końca. Przykładowo - znając życie nie zdążamy na ten samolot i proponują nam drugi lot np. przez Nowy Jork za parę godzin. W nowym Jorku przesiadka z kolejnymi godzinami oraz z odbiorem bagażu, przedostanie się na inne lotnisko i ponowne zdanie bagażu. I to będzie wtedy nasz problem a nie ich. Lecąc przez Monachium nie muszę odbierać bagażu, tylko się przesiadam z bagażem podręcznym. Przesiadka w Stanach wiąże się z odebraniem bagażu z lotniska międzynarodowego, przemieszczenie się z bagażem na lotnisko lokalne i ponowne jego nadanie, a to jest dla mnie spora różnica.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 13 Lis 2024 23:24, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#3256 PostWysłany: 13 Lis 2024 19:21 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2296
HON fly4free
Ja też nie rozumiem allleeeosochodzi? Przecież nikt nie każe robić maratonu przez lotnisko. Wysiadasz, idziesz w swoim tempie, bagaż jak się domyślam, będziesz nadawać, więc ta zła Lufthansa :lol: zapewniam cię, stanie na głowie, żeby nie doprowadzić do konieczności rozładunku twojego bagażu! Zatem idziesz dzielnie w kierunku terminala - dla własnego komfortu można wcześniej ustalić który. Lotnisko jest dobrze opisane, wprawdzie czasem trzeba kawałek przejść, ale naprawdę nie widzę problemu. Jedynie w przypadku dużego opóźnienia pierwszego lotu, ale to jest problem LH. Lotów do USA jest akurat multum...
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#3257 PostWysłany: 13 Lis 2024 19:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2894
Loty: 503
Kilometry: 734 618
złoty
Dzwoniłeś na infolinię i tam opisałeś swój problem? Od tego bym zaczął.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#3258 PostWysłany: 13 Lis 2024 19:48 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 404
niebieski
@guzik123
1. Gdzie zwrocić się o pomoc? Pisać do niech ponownie
2. 55 minut to wystarczajacy czas na przesiadke. Jeśli pierwszy lot będzie opóźniony to duże prawdopodobieństwo, że po przylocie bedzie pracownik lotniska, które cię "zgarnie" do następnego samolotu
3. Do daty wylotu zostało jeszcze sporo czasu więc jest duże prawdopodobieństwo, że będą jakieś zmiany rozkładowe dzięki którym będziesz mogł dokonać bezpłatnie zmiany, więc nie przejmuj się na zaś.
4. W przyszłości proponuje, abys od razu nie akceptował żadnych zmian o których zostałeś poinformowane e-mailem. Możesz to zrobić nawet dzień przez wylotem. Taka zmiana rozkładowa zazwyczaj otwiera możliwość na elastyczne zmiany w wyborze nowego terminu lotu lub nawet anuiacji i pełnego zwrotu.
Góra
 Relacje PM off
lukket lubi ten post.
 
 
#3259 PostWysłany: 13 Lis 2024 20:19 

Rejestracja: 02 Lis 2024
Posty: 7
-- 13 Lis 2024 21:19 --

Dziękuję za odpowiedzi. Mogę się tylko domyślać, że macie duże doświadczenie i fajnie, że się nim dzielicie za co jeszcze raz dziękuję.
Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia w takich sprawach. Byłem przekonany, że to jest jakiś błąd i na infolinii bez problemu wyjaśnię sprawę. Jak się okazało nie mogłem już dokonać kolejnej zmiany, a maile z odpowiedzią na moją reklamację niczego nie wyjaśniają. Mało tego, w obu mailach nie pada nawet słowo reklamacja, a odpowiedzi są bardziej ogólne niż na infolinii - to jest po prostu jakiś żart i szlag człowieka trafia. Moim zdaniem powinno to być bezproblemowo załatwione w 5 minut rozmowy na infolinii i skończony temat. W końcu to oni dokonują zmian drugi raz i nie poinformowali mnie o tym. Mało tego - to z ich ust powinno paść słowo przepraszam, bo to jest ich błąd a nie mój.
Mam jeszcze pytanie o te lotnisko w Monachium, może ktoś z Was się na nim przesiadał lecąc do Stanów, bo z tego co czytałem trzeba się przedostać na drugi terminal kolejką. Zakładając że wyląduję punktualnie jakie mam szanse zdążyć na drugi samolot w 55 minut?

-- 13 Lis 2024 21:19 --

Dziękuję za odpowiedzi. Mogę się tylko domyślać, że macie duże doświadczenie i fajnie, że się nim dzielicie za co jeszcze raz dziękuję.
Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia w takich sprawach. Byłem przekonany, że to jest jakiś błąd i na infolinii bez problemu wyjaśnię sprawę. Jak się okazało nie mogłem już dokonać kolejnej zmiany, a maile z odpowiedzią na moją reklamację niczego nie wyjaśniają. Mało tego, w obu mailach nie pada nawet słowo reklamacja, a odpowiedzi są bardziej ogólne niż na infolinii - to jest po prostu jakiś żart i szlag człowieka trafia. Moim zdaniem powinno to być bezproblemowo załatwione w 5 minut rozmowy na infolinii i skończony temat. W końcu to oni dokonują zmian drugi raz i nie poinformowali mnie o tym. Mało tego - to z ich ust powinno paść słowo przepraszam, bo to jest ich błąd a nie mój.
Mam jeszcze pytanie o te lotnisko w Monachium, może ktoś z Was się na nim przesiadał lecąc do Stanów, bo z tego co czytałem trzeba się przedostać na drugi terminal kolejką. Zakładając że wyląduję punktualnie jakie mam szanse zdążyć na drugi samolot w 55 minut?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3260 PostWysłany: 13 Lis 2024 20:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 1001
srebrny
@guzik123 , rozszerzę to co napisali inni, jeśli chcesz zakończyć sprawę powodzeniem. Zgadzam się, że Twoje stresy są na wyrost i nie powinieneś się tym przejmować, ale skoro nie jesteś zadowolony ze zmian, które zaakceptowałeś, a które okazały się inne, niż Ci podano, to przede wszystkim ten problem powinieneś załatwić w pierwszej kolejności.

Nie pisz na czat, bo pisanie chyba dobrze Ci nie wychodzi. Zadzwoń na infolinię, obsługują również w języku polskim. Przygotuj się do tej rozmowy, możesz sobie nawet wcześniej zanotować schemat tego co chcesz powiedzieć, krok po kroku, tak żeby konsultant zrozumiał Twój problem. Postaraj się to zrobić kulturalnie. Traktuj osobę po drugiej słuchawki jako partnera do rozwiązania problemu, a nie osobę, na której chcesz się wyżyć i której chcesz coś imputować. Dowody są podobno po Twojej stronie - wskaż, że dostałeś maila z pewną propozycją dat, które chciałeś zaakceptować, ale okazało się, że po potwierdzeniu, otrzymałeś bilety na inne daty niż akceptowałeś. Gdyby okazało się, że nie ma możliwości zmiany lotu, na dane które początkowo dostałeś, to poproś o czas na zastanowienie lub wcześniej przygotuj sobie alternatywne daty, które Ci odpowiadają. Przy okazji, na spokojnie możesz zapytać o status swojej rezerwacji, czy dalej obejmuje 8 osób, bo dostałeś inne dane w potwierdzeniu.

Kultura i spokój jest w tym przypadku kluczowa - Ty już teraz uruchomiłeś w sobie paranoję, że za mało zapłaciłeś i linia lotnicza chce Cię oszukać. Nie. Po prostu zmieniły się harmonogramy, co jest zupełnie normalne.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Chan uważa post za pomocny.
 
 
 [ 3401 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 171  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group