Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Sie 2017 12:31 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3220
srebrny
Czy ktoś z Was miał do czynienia w praktyce z ich Gwarancją biletu łączonego? Sprzedają na swojej stronie połączenia różnymi liniami niemającymi umów interline, czyli lowcosty i inne egzotyczne linie. Bilety są wystawiane osobno i w przypadku gdy wszystkie loty są o czasie to problemu nie ma, a w przypadku anulacji albo opóźnień chwalą się że bezpłatnie znajdą alternatywny lot, zapewnią hotel itp.

https://www.kiwi.com/pl/pages/guarantee

Wszystko ładnie pięknie ale w T&C jest kilka punktów na które się mogą powołać w sytuacji gdy np. nowy loty będzie droższy od pierwotnie wykupionego (a wiadomo że tak będzie w 99% przypadków).

https://www.kiwi.com/pl/pages/content/legal

In case We are unable to find a reasonable alternative Flight(s) or other means of transportation due to a disproportionate price difference between the potential alternative transportation and the original price for the unused Flights, we may agree with You on Our proportional contribution to the costs associated with a mutually agreed alternative transportation.

Ich regulamin zawiera wiele takich "kwiatków" dlatego ciekawy jestem czy ktoś w praktyce to przetestował.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 03 Wrz 2017 09:51 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
Macie doświadczenia z tym pośrednikiem? Można zaufać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 25 Paź 2017 00:28 

Rejestracja: 15 Lut 2016
Posty: 270
Loty: 105
Kilometry: 126 716
niebieski
Podbijam...:)
_________________
Alfabet Podróży: Ateny, Brno, Malta, Fryzja, Ryga, Walencja, Promem z Gdyni -> klik!

2018: Anglia, Litwa, Austria, Węgry, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Włochy, Rosja, Holandia, Hiszpania
2019: Chorwacja, Niemcy, Czarnogóra, Czechy, Chiny
2020: Hiszpania i...:/
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 23 Mar 2018 22:28 

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1
I co? nikt nic?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 16 Cze 2018 09:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 486
srebrny
Podjęłam wyzwanie w maju i kupiłam bilety z przesiadką na Kiwi.com. Były dwie możliwości: 50min i 1:50h. Wybrałam tą bezpieczniejszą z trochę dłuższym czasem, bo na Flightradar widziałam, że pierwszy samolot ma w ponad 90% przypadków przylot opóźniony o godzinę. Kiwi nie daje numerów rezerwacji w liniach lotniczych, tylko swój wewnętrzny numer - przychodząc na lotnisko trzeba się zgłosić do okienka linii lotniczej, odprawić w automacie, albo zgłosić do odprawy bagażowej, żeby wydrukowali boarding pass.
Na szczęście moje połączenie zostało zrealizowane prawie zgodnie z rozkładem (przylot pierwszego tylko 15 min później) i nie musiałam testować gwarancji Kiwi. A zaryzykowałam tylko dlatego, że mój przyjaciel jest PM tego projektu i zapowiedziałam mu, że jeśli coś pójdzie nie tak, to będę dzwonić. 8-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 19 Cze 2018 22:48 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 166
A jak jest z bagażem? Jeśli kiwi wystawia jeden bilet, lot jest przesiadkowy - dwoma różnymi liniami, co dzieje się z bagażem? Nadawany jest na lotnisku wylotu i odbierany już przy punkcie docelowym czy trzeba się samemu zatroszczyć między przesiadkami?
_________________
Ania


Ostatnio edytowany przez michzak, 20 Cze 2018 08:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 20 Cze 2018 06:53 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2555
Loty: 154
Kilometry: 151 837
srebrny
@mufl26 Trzeba się zatroszczyć samemu. Kiwi nie wystawia jednego biletu.


Ostatnio edytowany przez michzak, 20 Cze 2018 08:20, edytowano w sumie 1 raz
//ciach lekki OT
Góra
 Relacje PM off
mufl26 uważa post za pomocny.
 
 
#8 PostWysłany: 10 Lis 2018 15:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 161
niebieski
Podbijam, ktoś miał doczynienia z gwarancją Kiwi? Zastanawiam się czy brać lot łączony przez Dublin, jedynie 1 godzina na przesiadkę, ale bez bagażu rejestrowanego.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 18 Mar 2020 04:44 

Rejestracja: 11 Kwi 2012
Posty: 59
Cześć. Mam bilety kupione przez kiwi na lot LAX-OSL i OSL-WAW. Na stronie przewoźnika sprawdziłem, ze lot do Oslo jest odwołany. Na infolinie nie idzie się dodzwonić, mail oczywiście milczy. Lot na 29 marca. Blokować odrazu inne loty u innego pośrednika/linii czy czekać na ich ruch?
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 10 Lis 2020 23:36 

Rejestracja: 10 Lis 2020
Posty: 2
Witam. Mam problem mianowicie kupiłem lot na powrót do Polski na 12.11.2020 przez kiwi.com. Wyszukali mi lot z Bergen do Gdańska z przesiadka w Oslo. Sprawdziłem przed chwilą. Odloty z lotniska i takiego nr samolotu jak na bilecie w ogóle nie ma. Nie dostałem do tej pory żadnej informacji odnośnie tego, że samolot Widerøe z Bergen zamiast startować o 7:40 startuje o 14:30, czyli nie zdarzę na przesiadke o 14:35 w Oslo (Ryanair). Na bilecie z kiwi mam inny numer lotu, wpisując nr rezerwacji na stronie Widerøe pokazuje mi inny samolot, o 14:30. Infolinia nie odbiera, czy ktoś miał podobna sytuację, jak to wyglądało u was? Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 10 Lis 2020 23:57 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 227
niebieski
Kiwi ma bałagan w systemie. Próbuj załatwiać przebookowanie bezpośrednio u przewoźnika, który w sytuacjach gdy do wylotu zostało mniej niż 72 godziny może dokonać zmiany rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 11 Lis 2020 04:47 

Rejestracja: 10 Lis 2020
Posty: 2
Czyli nie mam raczej co liczyć na pomoc że strony kiwi, i że oni zapewnia mi jakiś inny lot? Dodam że moje moja przesiadka jest objęta gwarancja kiwi.com, taka informacje mam na bilecie. Jutro od rana będę próbował się do nich dodzwonic. Wszystko byłoby ok, gdybym wcześniej otrzymał od nich informacje, że lot jest później i z przesiadki nici, a teraz jestem pod ścianą...
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], DotNetDotCom.org [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group