Autor: | Tenroh [ 23 Maj 2018 20:50 ] |
Temat postu: | Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło ... |
W lutym tego roku po raz pierwszy miałem okazję lecieć samolotem szerokokadłubowym tj. Boeingiem 767-300ER linii Azur Air. Wcześniej kilkanaście razy latałem zwykłymi B737 lub A320. Przeglądając forum wielokrotnie , praktycznie na każdym kroku możemy wyczytać jaka to jest ogromna różnica w lotach szerokokadłubowcem w porównaniu z wąskim kadłubem. Artykuły w stylu "jak wytrzymać 6h lecąc tak małym samolotem" itp. są na każdym kroku. Otóż moje odczucia są kompletnie odmienne. Ten lot był tragiczny. Miejsca zdecydowanie najmniej z wszystkich lotów odbytych wcześniej. Pomyślałem , że to był mój pierwszy lot 10 godzinny przez Atlantyk i może dlatego takie odczucia. Poczekałem z osądem zatem do kolejnego lotu B737 . Właśnie wróciłem z Korfu lecąc na pokładzie Ryanaira i jestem w 100% przekonany , że w zwykłej Francy jest duuuużo więcej miejsca niż w leciwym co prawda , ale jednak B767. Zabrzmi to śmiesznie , ale na pokładzie Ryanaira było dużo bardziej komfortowo. Tak wiem - to tylko 2 godziny lotu jednak gdybym miał wybór to zdecydowanie wolałbym lecieć B737 z Ryanairem niż B767 Azur Air przez Atlantyk. |
Autor: | vivere [ 23 Maj 2018 21:05 ] |
Temat postu: | Re: Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło |
763 w jednoklasowej konfiguracji...nie ma się co dziwić ![]() Tzn nie wiem jaka jest tam konfiguracja ale 334 fotele trzeba gdzieś było upchnąć...to się wcale nie dziwię że ciaśniej niż w FR |
Autor: | Tenroh [ 23 Maj 2018 21:11 ] |
Temat postu: | Re: Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło |
Konfiguracja 2-4-2. Lecąc na Dominikanę dostaliśmy 5 miejsc na 3 osoby w tym jedno dziecko takwięc było ok. Podróż była przyjemna nawet bym powiedział, ale powrót to był koszmar. Chętnie bym dotarł do informacji ile jest miejsca pomiędzy fotelami i jaki jest ich rozmiar. |
Autor: | vivere [ 23 Maj 2018 21:22 ] |
Temat postu: | Re: Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło |
To będzie podobnie jak tutaj: https://www.seatguru.com/airlines/Thoms ... 0ER_V4.php pitch 33 width 18 Ryanair ma 30 (albo 32-34) i 17 |
Autor: | QbaqBA [ 28 Maj 2018 22:25 ] |
Temat postu: | Re: Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło |
Ilość miejsca dla pasażerów w samolocie nie zależy od jego typu ani grubo-kadłubowatości ![]() |
Autor: | hubson [ 29 Maj 2018 15:47 ] |
Temat postu: | Re: Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło |
Plusem szerokiego kadłuba jest to, że możesz się spokojnie przejść, jest więcej toalet, IFE, uchylane fotele względem ultra low costów. Natomiast ciasnota może być wszędzie. |
Autor: | FUX [ 29 Paź 2022 09:05 ] |
Temat postu: | Re: Lot szerokokadłubowcem - miało być tak pięknie, a wyszło |
hubson napisał(a): Plusem szerokiego kadłuba jest to, że możesz się spokojnie przejść, jest więcej toalet, IFE, uchylane fotele względem ultra low costów. Natomiast ciasnota może być wszędzie. Jest nieznacznie luźniej, w każdym razie tak było w Swissie w stosunku do zwykłego. Porównanie obu w tej samej linii. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |