Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4668 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 234  Następna
Autor Wiadomość
#881 PostWysłany: 21 Sty 2019 21:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5642
HON fly4free
Ciśnij ich o lot Turkiem, mają na tym swojego CSa więc powinni się w końcu ugiąć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#882 PostWysłany: 21 Sty 2019 22:00 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 324
niebieski
Infolinia, biuro w Gdanski i Warszawie, formularz przez lot.com i nic. Maja wytyczne do tego lotu i nikt nue chce ryzykowac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#883 PostWysłany: 21 Sty 2019 22:55 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6249
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
@moss_LOT ile czasu do wylotu ? Wiecej niz 2 tygodnie ?
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#884 PostWysłany: 22 Sty 2019 12:31 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 324
niebieski
@oskiboski tak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#885 PostWysłany: 22 Sty 2019 14:56 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
Jeśli do wylotu jest więcej niż 2 tygodnie to linie mogą sobie lot odwołać bez żadnych konsekwencji. Takie jest niestety prawo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#886 PostWysłany: 22 Sty 2019 15:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Nie jest, dwa tygodnie dotyczą tylko odszkodowania 250/400/600 euro na podstawie rozporządzenia 261/04.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#887 PostWysłany: 22 Sty 2019 15:30 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 335
niebieski
@Pabloo wydaje mi się, że @michcioj ma rację z tymi 2 tygodniami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#888 PostWysłany: 22 Sty 2019 15:35 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6249
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
@Siemion ma racje. Przebookowanie albo pelny zwrot
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#889 PostWysłany: 22 Sty 2019 15:50 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7917
HON fly4free
Ludzie, przestańcie powtarzać jakieś pseudo prawdy na temat przepisów. W przypadku odwołania rejsu przepisy nie różnicują ochrony pasażera, w tym zakresie, w zależności od wyprzedzenia, z jakim odwołanie nastąpiło. Linia ma zawsze obowiązek zmiany planu podróży na zasadach określonych w art. 8 rozporządzenia jeśli taki jest wybór pasażera, w tym przebukowania na inne dostępne loty na tej trasie - nawet jak odwoła lot parę miesięcy przed jego datą. A to że przewoźnicy notorycznie naruszają ten obowiązek i zarazem także prawo, to inna sprawa.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#890 PostWysłany: 22 Sty 2019 17:34 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1240
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Ponowne przypomnienie ;
Odwołanie Artykuł 5 ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 261/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 11 lutego 2004 r.
1. W przypadku odwołania lotu, pasażerowie których to odwołanie dotyczy:
a) otrzymują pomoc od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art.8; oraz
b) otrzymują pomoc od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art. 9 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2, jak również, w przypadku zmiany trasy, gdy racjonalnie spodziewany czas startu nowego lotu ma nastąpić co najmniej jeden dzień po planowym starcie odwołanego lotu, pomoc określoną w art. 9 ust. 1 lit. b) i c); oraz
c) mają prawo do odszkodowania od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art. 7, chyba że:
i) zostali poinformowani o odwołaniu co najmniej dwa tygodnie przed planowym czasem odlotu; lub
ii) zostali poinformowani o odwołaniu w okresie od dwóch tygodni do siedmiu dni przed planowym czasem odlotu i zaoferowano im zmianę planu podróży, umożliwiającą im wylot najpóźniej dwie godziny przed planowym czasem odlotu i dotarcie do ich miejsca docelowego najwyżej cztery godziny po planowym czasie przylotu; lub
iii) zostali poinformowani o odwołaniu w okresie krótszym niż siedem dni przed planowym czasem odlotu i zaoferowano im zmianę planu podróży, umożliwiającą im wylot nie więcej niż godzinę przed planowym czasem odlotu i dotarcie do ich miejsca docelowego najwyżej dwie godziny po planowym czasie przylotu.
2. Gdy pasażerowie zostali poinformowani o odwołaniu, otrzymują oni wyjaśnienie dotyczące możliwości alternatywnego połączenia.
http://www.ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera/akty-prawne
i oczywiście art 8 wyżej wspomniany :
Artykuł 8
Prawo do zwrotu należności lub zmiany planu podróży
1. W przypadku odwołania do niniejszego artykułu, pasażerowie mają prawo wyboru pomiędzy:
a) - zwrotem w terminie siedmiu dni, za pomocą środków przewidzianych w art. 7 ust. 3, pełnego kosztu biletu po cenie za jaką został kupiony, za część lub części nie odbytej podróży oraz za część lub części już odbyte, jeżeli lot nie służy już dłużej jakiemukolwiek celowi związanemu z pierwotnym planem podróży pasażera, wraz z, gdy jest to odpowiednie,
- lotem powrotnym do pierwszego miejsca odlotu, w najwcześniejszym możliwym terminie;
b) zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w najwcześniejszym możliwym terminie; lub
c) zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w późniejszym terminie dogodnym dla pasażera, w zależności od dostępności wolnych miejsc
2. Ust. 1 lit. a) ma również zastosowanie do pasażerów, których lot stanowi część imprezy turystycznej, z wyjątkiem prawa do zwrotu należności, gdy to prawo wynika z dyrektywy 90/314/EWG.
3. Jeżeli w przypadku, gdy miasto lub region jest obsługiwane przez kilka lotnisk, obsługujący przewoźnik lotniczy oferuje pasażerowi lot na inne lotnisko niż to, do którego została zrobiona rezerwacja, obsługujący przewoźnik lotniczy ponosi koszt transportu pasażera z tego innego lotniska na lotnisko, do którego została zrobiona rezerwacja lub na inne pobliskie miejsce uzgodnione z pasażerem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#891 PostWysłany: 27 Sty 2019 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 5498
HON fly4free
Wygląda na to, że LOT wycofuje się z lotów do Połągi (Palanga). Jakąkolwiek datę wybierając pokazuje się taki komunikat:

Załączniki:
capture-20190127-195657.png
capture-20190127-195657.png [ 35.55 KiB | Obejrzany 981 razy ]
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Gambia, Ghana, Rwanda, Senegal, Uganda || Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Boliwia, Brazylia, Meksyk + Europa.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#892 PostWysłany: 27 Sty 2019 21:21 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6249
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
Lata lata, zobacz w sierpniu :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#893 PostWysłany: 27 Sty 2019 21:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5642
HON fly4free
Ta trasa będzie w najbliższym rozkładzie letnim obsługiwana tylko w szczycie sezonu, od 1.7. do 30.9.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#894 PostWysłany: 27 Sty 2019 22:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 5498
HON fly4free
Ok, to zmiana na niekorzyść.
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Gambia, Ghana, Rwanda, Senegal, Uganda || Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Boliwia, Brazylia, Meksyk + Europa.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#895 PostWysłany: 01 Lut 2019 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 1129
Loty: 208
Kilometry: 364 960
platynowy
Cześć,
skorzystam w końcu pierwszy raz z usług naszego narodowego przewoźnika podczas lotu LH.
Lecę w Y. Mam pytanie, ponieważ nie mogłem nigdzie tego znaleźć.
Czy na pokładzie rozdają koce, zatyczki do uszu, opaski na oczy, kapcie i drobne kosmetyki typu pasta do zębów i szczoteczka?
Czy za dużo wymagam w porównaniu do innych linii..? ;)
_________________
Wasil10

Relacja Brunei, Singapur, Malezja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#896 PostWysłany: 01 Lut 2019 11:56 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8898
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
A dokąd/skąd lecisz?

Bo np. na trasie między Gdańskiem i W-wą jest tylko kubeczek wody i Prince Polo - brak kocy, zatyczek (chociaż słysząc angielski niektórych osób z personelu byłyby jak najbardziej przydatne).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#897 PostWysłany: 01 Lut 2019 12:06 

F4F-forum wiecznych narzekaczy i malkontentòw.

Do czego jest potrzebny koc, na trasie z GDN do WAW ?

Zdążę się nim otulić przed lądowaniem ??
Góra
 PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#898 PostWysłany: 01 Lut 2019 12:09 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8898
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
To nie narzekanie, a żart.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#899 PostWysłany: 01 Lut 2019 12:17 

Ten słaby angielski personelu mnie też akurat nie razi.
Jakby źle nie gadali , to i tak lepiej ode mnie. :D
I to jest prawda, nie żart. :mrgreen:
Góra
 PM off  
      
#900 PostWysłany: 01 Lut 2019 12:26 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
wasil10 napisał(a):
Cześć,
skorzystam w końcu pierwszy raz z usług naszego narodowego przewoźnika podczas lotu LH.
Lecę w Y. Mam pytanie, ponieważ nie mogłem nigdzie tego znaleźć.
Czy na pokładzie rozdają koce, zatyczki do uszu, opaski na oczy, kapcie i drobne kosmetyki typu pasta do zębów i szczoteczka?
Czy za dużo wymagam w porównaniu do innych linii..? ;)

zalezy gdzie lecisz, na trasie WAW-LUZ koca nie daja. ale na przyklad na trasie Larnaka - Warszawa tak jest koc i poduszka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4668 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 234  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group