Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3696 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185  Następna
Autor Wiadomość
#3601 PostWysłany: 26 Lip 2022 12:26 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 259
niebieski
zmiana lotu o 25min i mam taki komunikat, wiec moze u ciebie zmienic lub anulowac

Kod:
You can still check the schedule change in your booking.

Click the button if you would like to check and confirm the schedule change if possible.

If you would like to proceed with the refund or change your booking, please click this link and fill in the form.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
emi uważa post za pomocny.
 
 
#3602 PostWysłany: 27 Lip 2022 09:41 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 259
niebieski
PL ma taryfy U-U
Zagraniczne W-L
roznicza ceny jest przez to ze na zagranicznych stronie lotu sa nadal czasami dostepne tansze taryfy niz na pl
66400 INR = 3900 PLN


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
10 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#3603 PostWysłany: 29 Lip 2022 11:29 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 722
Loty: 391
Kilometry: 612 796
srebrny
Musze pochwalić LOT i powiedzieć, że właśnie zyskał u mnie wielkiego plusa.
Mam bilety na koniec sierpnia na trasie POZ-WAW-TBS-WAW-POZ.
Bilety kupione już dawno w jakiejś promocji. Co jakiś czas maile o jakiś kosmetycznych zmianach w rozkładzie na zasadzie przesunięć kilkunastominutowych na wcześniej lub później. Szczerze mówiąc, zawsze mam w zwyczaju olewać te maile (no chyba, że to jest jakaś wielka zmiana godzinowa czy anulacja lotu co masakrycznie mi rozwala plan podróży). Po prostu na kilka dni przed lotem ostatecznie to potwierdzam by mieć spokój, bo nie chce mi się akceptować każdej kosmetycznej zmiany rozkładowej.
A tu dziś dostaje telefon z LOT i bardzo miła pani konsultantka się mnie pyta, czy jestem świadomy zmian rozkładowych, bo chciałaby się upewnić czy te wiadomości do mnie dotarły. I jeśli te zmiany powodują jakiekolwiek problemy to ona bardzo chętnie mi pomoże w znalezieniu alternatyw i rozwiązaniu ewentualnych problemów.
Szczerze mówiąc jestem w lekkim szoku, bo nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Zawsze to ja musze dzwonić do linii i rozwiązywać swoje problemy.
Jako że zazwyczaj narzekamy tutaj na różne niecne zagrania linii lotniczych. Dlatego chce dziś ładnie pochwalić LOT, bo zasłużyli na to 😊
WIELKI plus dla LOT za taką obsługę klienta!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
14 ludzi lubi ten post.
 
 
#3604 PostWysłany: 29 Lip 2022 12:59 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7810
Loty: 896
Kilometry: 864 152
platynowy
Do mnie dzwonili nie raz w czasie pandemii, kiedy tych zmian/anulacji było sporo, więc to nie jest jakaś nowość.
Natomiast wydaje mi się, że u nich poziom zatrudnienia idzie falami, tj. np. zatrudniają stażystów itp. i wówczas nawet sami dzwonią, a kiedy indziej brak im ludzi i nie można się samemu do nich w żaden sensowny sposób dodzwonić.
Jest to niewątpliwie plus i ostatnio udało mi się na lotnisku zmienić lot w bardzo korzystny dla mnie sposób, więc kolejny plus zdecydowanie.
Natomiast z peanami odnośnie obsługi klienta byłbym raczej ostrożny, bo niestety wiele rzeczy jest tam dalekie od doskonałości. I jest takich niestety znacznie więcej niż tych, które działają jak powinny lub zasługujących na pochwały.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3605 PostWysłany: 17 Sie 2022 13:16 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 206
niebieski
Mam małą zagwozdkę. LOT zmienił mi datę powrotu w listopadzie z Indii (Mumbaju) o dobę, tj. na kolejny dzień. Po prostu zmienili rozkład lotów. Dzwoniłem na infolinię i nie byli w stanie znaleźć dla mnie alternatywnego połączenia które dowiozłoby mnie do celu (Warszawy) w okolicach godziny i dnia z pierwotnego biletu. W związku z tym mam dwa pytania :
1. Czy linia lotnicza w takiej sytuacji powinna zapewnić pasażerowi wikt i opierunek na noc o którą przedłuża jemu pobyt? Przypuszczam,że nie, ale może wiecie lepiej.
2. Czy w związku z opisaną sytuacją pasażerowi przysługuje ze strony linii lotniczej cokolwiek więcej (voucher?odszkodowanie?) niż po prostu bilet powrotny na zaproponowaną przez przewoźnika datę?

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#3606 PostWysłany: 17 Sie 2022 13:39 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5239
Loty: 380
Kilometry: 771 429
Możesz wziąć pełny zwrot/voucher jeśli nie rozpoczales podrozy. Jesli rozpoczales to zwrot niewykorzystanych odcinków. Hotelu/odszkodowania nie dostaniesz bo powyżej 14 dni.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#3607 PostWysłany: 17 Sie 2022 13:45 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1422
W świetle rozporządzenia przysługuje zmiana na innego przewoźnika, który dowiózłby Cię w zaplanowany dzień - w praktyce jednak LO się na to nie zgodzi, musiałbyś iść do Sądu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#3608 PostWysłany: 17 Sie 2022 14:09 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5552
HON fly4free
@yanas: jeśli bardzo Ci zależy a nie dostaniesz biletu na inne połączenia, kup alternatywny lot i pozwij LO do sądu o zwrot kosztów. 14 dni o których wspomina @oskiboski dotyczy odszkodowania, ale nie kwestii zmiany planu podróży.
Góra
 Relacje PM off
Gadekk lubi ten post.
 
 
#3609 PostWysłany: 17 Sie 2022 14:47 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 206
niebieski
Dziękuję za odzew. Nie należę do pasażerów chcących za wszelką cenę wydoić przewoźnika, zwyczajnie próbuje rozeznać się w sytuacji. A przy okazji - w świetle powyższych informacji ma jakieś znaczenie że bilet jest za mile m&m?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3610 PostWysłany: 17 Sie 2022 15:50 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5239
Loty: 380
Kilometry: 771 429
No Panie za mile to zmienia w sumie wszystko :d
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#3611 PostWysłany: 17 Sie 2022 15:57 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 206
niebieski
Ale tak serio serio?:) Leciałem już kilkukrotnie "za mile" ale nigdy do tej pory nie zmieniałem posiadanej rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3612 PostWysłany: 17 Sie 2022 15:59 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5552
HON fly4free
Formalnie nie ma znaczenia - bilet milowy jest pełnoprawnym biletem objętym taką samą ochroną, jak każdy inny w razie zmian wprowadzonych przez przewoźnika / nieregularności. Tymbardziej tutaj przewoźnik powinien wykazać się elastycznością, bo nie wierzę, że nie ma żadnego miejsca dostępnego w grupie LH czy innych w pierwotnej dacie.
Góra
 Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
 
#3613 PostWysłany: 17 Sie 2022 16:30 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5239
Loty: 380
Kilometry: 771 429
@marek2011 mi chodzi o to, że bilet za mile nie musi być zmieniony tylko na LO, tylko mogą poszukać dostępności w całym starze
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3614 PostWysłany: 17 Sie 2022 21:25 

Rejestracja: 17 Sie 2012
Posty: 110
Przeorałem całą stronę LOT i nie mogę znaleźć (poza jakimś jpegiem), a wiem, że kiedyś była - siatka połączeń i rozkład lotów z dniami i godzinami, zlikwidowali to czy skutecznie ukryli?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3615 PostWysłany: 17 Sie 2022 22:23 

Rejestracja: 25 Paź 2020
Posty: 22
yanas napisał(a):
Ale tak serio serio?:) Leciałem już kilkukrotnie "za mile" ale nigdy do tej pory nie zmieniałem posiadanej rezerwacji.


Da się, potwierdzam na własnym przykładzie z tego tygodnia:
1. zmiana daty wylotu z powodu korekt w siatce LOT
2. odrobina zabawy i szukanie na własną rękę dostępnych lotów nagród na stronie M&M
3. telefon na amerykańską infolinię - 3 próby w przeciągu 15 minut:
a) podejście nr 1 - "zerowa dostępność w tym terminie, nie, nie da się zarezerwować sekwencji która pana interesuje"
b) podejście nr 2 - "mamy jedno dostępne połączenie, nie, nie da się zarezerwować sekwencji która pana interesuje"
c) podejście nr 3 - "oczywiście, wskazana sekwencja lotów jest dostępna tylko muszę wbić każdy lot osobno żeby system to złapał, już zmieniamy"

Wniosek - dzwonić do skutku, za którymś razem trafi się na kompetentną osobę.

Oczywiście z uwagi na anulowanie segmentu przez przewoźnika taka zmiana nie niesie za sobą żadnych dodatkowych kosztów.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#3616 PostWysłany: 18 Sie 2022 09:55 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 206
niebieski
Dziękuję za głos, Roglic. Dla jasności - opisywana przeze mnie zmiana rozkładu nie pozwala mi na zmianę sekwencji/miasta wylotu powrotnego i miasta przylotu do kraju, prawda? Swoją drogą pracownicy infolinii M&M w Locie nie zawsze są doinformowani, np. wczoraj usłyszałem od miłej pani, że kwestię bezpłatnego noclegu na tą ekstra noc wynikającą ze zmiany rozkładu powinienem załatwiac nie teraz z przewoźnikiem (LOT-em) a na lotnisku w Bombaju..
Góra
 Relacje PM off  
 
#3617 PostWysłany: 18 Sie 2022 11:21 

Rejestracja: 25 Paź 2020
Posty: 22
Tu niestety nie wypowiem się ze stuprocentową pewnością, bo po prostu nie wiem. W moim przypadku miejsce wylotu i przylotu zostawało bez zmian, cała zabawa dotyczyła tego co pomiędzy.
Góra
 Relacje PM off
yanas lubi ten post.
 
 
#3618 PostWysłany: 19 Sie 2022 15:12 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 206
niebieski
Jeszcze jedno - czy LOT w opisanej sytuacji może zmienić mi bezpłatnie rezerwacje tak,żebym dotarł do punktu docelowego bliżej pierwotnej daty tylko na przewoźników Star Alliance, czy np. także Emirates?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3619 PostWysłany: 25 Sie 2022 07:15 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 323
Loty: 496
Kilometry: 567 237
niebieski
Zwrot biletów LOT - wypłacają w miarę na bieżąco teraz czy długo trzeba czekać?
Ktoś ma "świeże" info ... bo wiszą mi trochę kasy :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3620 PostWysłany: 25 Sie 2022 07:17 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 1580
złoty
@Siemion ja czekałem trochę ponad miesiąc.
Góra
 Relacje PM off
Siemion lubi ten post.
Siemion uważa post za pomocny.
 
 
 [ 3696 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group