Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1394 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70  Następna
Autor Wiadomość
#1301 PostWysłany: 10 Gru 2019 12:54 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7824
To widocznie trafił na konsultanta bez uprawnień w systemie
Góra
 Relacje PM off  
 
#1302 PostWysłany: 10 Gru 2019 16:45 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1106
Loty: 151
Kilometry: 185 369
srebrny
xyrxis napisał(a):
Konsultant powiedzial ze niestety on nie widzi dostepnosci miejsc o 13:20

Moze kogos zainteresuje wyjasnienie sytuacji.
Zadzwonilem jeszcze raz, trafilem tym razem na pania Katarzyne ktora bardzo chciala pomoc i wyslala w tej sprawie maila do "kontroli lotow". Po jakims czasie oddzwonila z odpowiedzia.
Otoz miejsca w locie WAW ->WRO jak najbardziej sa tylko ze w innej taryfie niz oryginalny bilet byl kupiony. Nawet gdybym chcial doplacic do zmiany lotu to system podobno nie pozwoli bo w takiej sytuacji trzeba zmienic taryfe obu odcinkow a pierwszy jest juz kompletnie pelny.
_________________
//Bartek

Moja pierwsza relacja z podróży - Andaluzja
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1303 PostWysłany: 10 Gru 2019 20:15 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 598
złoty
Sudoku napisał(a):
@pazur Jeżeli pasażer wykupił elastyczną taryfę, to LOT ma obowiązek zmienić, bo ktoś zapłacił więcej, żeby taką opcję mieć dostępną.

Sugerujesz, że LOT nie realizuje tego, za co pobrał zapłatę ?
Bo z tych postów powyżej wynika co innego...
Wam ciągle tylko ręce opadają, jaki LOT zły, a procedur nie znacie, o czym wspominałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1304 PostWysłany: 11 Gru 2019 04:45 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2028
złoty
Można napisać, że LOT robi wszystko zgodnie ze swoimi procedurami, a jedynie PAX nie doczytał , że taryfa FLEX w LOT to zwykła ściema, bo wbrew nazwie zbyt elastyczna nie jest.
Tylko po co wciskać kit w reklamach:
"Wybierz wariant FLEX, jeśli chcesz mieć możliwość zmiany terminu podróży i duży bagaż w cenie biletu."
Mogli chociaż * dać i jakiś dopisek małą czcionką.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#1305 PostWysłany: 11 Gru 2019 07:29 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5376
Loty: 813
Kilometry: 773 674
platynowy
@pazur - odnosiłem się do Twojego stwierdzenia, że "LOT nie ma obowiązku", które jest generalizujące i z gruntu rzeczy nieprawdziwe. Są sytuacje, w których tak rzeczywiście jest, a są takie, kiedy właśnie ten obowiązek ma i często się z niego nie wywiązuje.
To, że różne rozwiązania są stosowane w zależności od pracownika, czy lotniska świadczy o uznaniowości, czyli nieprzestrzeganiu procedur.
Możesz bronić naszego narodowego przewoźnika jak niepodległości, to takie patriotyczne. Ja natomiast mam o nich bardzo negatywną opinię. I śmiem twierdzić, że jako taką wiedzę w temacie posiadam jako osoba, która odbyła ponad 350 lotów na pokładzie ich samolotów i doświadczyła odwołań/opóźnień lotów, opóżnionego/zgubionego bagażu i wielu innych. I ma porównanie po podobnych zdarzeniach w innych liniach, jak w tych sytuacjach działał LOT, a jak powinien zadziałać.
Mógłbym zatem zmieść Twoje pozycje obronne jedną szarżą kontrargumentów, ale nie chcę wywoływać kolejnej g...burzy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
p.wl lubi ten post.
 
 
#1306 PostWysłany: 11 Gru 2019 08:43 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3714
złoty
@Sudoku @pazur: diabeł tkwi w szczegółach, czyli w tym wypadku warunkach taryfy (które są zarazem częścią umowy przewozu): sama opcja czy nazwa taryfy flex nie oznacza, że można zawsze, na wszystko i w każdej konfiguracji zmienić, zwłaszcza że dziś LO i inne linie kładą tę opcję prawie na każdą dostępną grupę taryfową : zwykle są nadal różnego rodzaju restrykcje i ograniczenia, dotyczące m.in. warunku dostępności na wszystkie rejsy oryginalnej taryfy, dopłaty różnicy między taryfami itp. itd. Co do braku procedur - zgadzam się - chociaż mam wrażenie, że w większości przypadków to nie tyle to, co niedoszkolenie agentów / pracowników infolinii, którzy często potrafią zrobić tylko to, na co im system pozwali w danej chwili, a jak nie pozwala, to nie wiedzą / nie rozumieją dlaczego, więc wymyślają tłumaczenia.
Góra
 Relacje PM off
pazur lubi ten post.
 
 
#1307 PostWysłany: 11 Gru 2019 08:55 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 598
złoty
I o to mi mniej więcej chodzi. Bo takie walenie na oślep w LOT, jak w bęben, byle tylko dowalić jest bez sensu. Należy mi się , mają dać. Przelot , a najlepiej jeszcze coś. Odszkodowanie, hotel, coś do picia, a przynajmniej bułkę z serem. A ja w zamian jak tylko się da , to ich walnę na parę złotych. Pilnują swojego interesu i bardzo dobrze. Efekty są . Rozumiem , że są tacy których samo istnienie tej firmy doprowadza do szału. Trudno. Brać tabletki na uspokojenie, a LOT będzie i tak istniał.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1308 PostWysłany: 11 Gru 2019 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2012
Posty: 655
Loty: 97
Kilometry: 146 105
niebieski
xyrxis napisał(a):
Jak juz wspomnialem ostatnio udalo mi sie w transfer desku zalatwic wczesniejszy lot WAW - WRO majac najtansza taryfe.


ja tylko dodam że w tym przypadku jak lot jest za przysłowiową chwilę to doświadczony agent lotniskowy może na systemie wymusić zmianę lotu na wcześniejszy, oczywiście musi mieć ku temu powód ale taki zawsze się znajdzie ;)

przy Flex tak jak piszecie jest to zależne od tego w jakiej klasie jest ten cały Flex :D

edit: tak, miałem na myśli klasę
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Japi_29 11 Gru 2019 10:07, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1309 PostWysłany: 11 Gru 2019 09:53 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1279
srebrny
@pazur
Witamy pracownika LOT na forum :lol:
Rozumiem, że dla Ciebie LOT to jest dziewica bez skazy i zawsze winni są wszyscy wokół np. agenci handlingowi (bo bagaż), lotnisko (bo rękaw), RR (bo silnik), Boeing (bo MAXy), system (bo się nie da), inna firma (bo pracownik na słuchawce ma własną działalność :roll: ).

Skoro Klient na infolinii nie dostaje informacji i obsługa nie nie jest w stanie mu pomóc to w kogo ma walić jak nie w LOT? W panią z warzywniaka czy w sąsiadkę? Jak widać z kolejnych postów niektórzy konsultanci potrafią pomóc.

@Japi_29
Chyba chodzi o klasę rezerwacyjną bo Flex to jest właśnie taryfa.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1310 PostWysłany: 13 Gru 2019 15:57 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1106
Loty: 151
Kilometry: 185 369
srebrny
xyrxis napisał(a):
xyrxis napisał(a):
Nawet gdybym chcial doplacic do zmiany lotu to system podobno nie pozwoli bo w takiej sytuacji trzeba zmienic taryfe obu odcinkow a pierwszy jest juz kompletnie pelny.


No i w transfer desku przemily pan po prostu zmienil mi lot do WRO na wczesniejszy bez najmniejszego problemu. Jak do tej pory jakies 90% pracownikow LOTu z ktorymi mialem kontakt bylo mega uprzejmych i bardzo chcacych pomoc (choc nie zawsze mogli). W tym obszarze wielki plus dla LOTu.
_________________
//Bartek

Moja pierwsza relacja z podróży - Andaluzja
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1311 PostWysłany: 23 Gru 2019 23:39 

Rejestracja: 22 Lis 2016
Posty: 24
Loty: 76
Kilometry: 129 971
Na stronie LOT-u znalazłem tabelę z bagażem rejestrowanym, gdzie w taryfie Economy Saver jest brak bagażu rejestrowanego na wszystkich kierunkach. Ktoś coś wie w tym temacie?

https://m.lot.com/pl/pl/bagaz-rejestrowany
Góra
 Relacje PM off  
 
#1312 PostWysłany: 24 Gru 2019 00:25 

Rejestracja: 20 Sty 2015
Posty: 62
Loty: 82
Kilometry: 205 217
Wchodzi nowa taryfa na dalekich lotach. Bylo juz na forum mowione, ze tak bedzie
Góra
 Relacje PM off  
 
#1313 PostWysłany: 24 Gru 2019 02:23 

Rejestracja: 22 Lis 2016
Posty: 24
Loty: 76
Kilometry: 129 971
Tak, też słyszałem, że ma być, ale nie wiadomo kiedy i tylko na lotach transatlantyckich - z tabeli wynika natomiast, że najtańsza taryfa będzie bez bagażu na wszystkich lotach...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1314 PostWysłany: 24 Gru 2019 08:56 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2943
Loty: 197
Kilometry: 489 714
@miszczu1987 tylko USA i YYZ.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
 
#1315 PostWysłany: 24 Gru 2019 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 226
niebieski
Wg pasazer.com "zmianami zostaną objęte wszystkie rejsy LOT-u do USA, Kanady oraz do Kazachstanu, Kolombo, Pekinu, Seulu, Singapuru i Tokio (brakuje precyzyjnych informacji dotyczących Delhi)"

https://www.pasazer.com/news/42948/platny,bagaz,rejestrowany,na,rejsach,dlugodystansowych,lot,u.html
Góra
 Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
 
#1316 PostWysłany: 24 Gru 2019 15:02 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2943
Loty: 197
Kilometry: 489 714
Pasazer to taki lotniczy pudelek a F4F glowna skopiowal po prostu caly tekst
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1317 PostWysłany: 27 Gru 2019 16:27 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 598
złoty
LOT po raz pierwszy w swojej historii przewiózł w 2019 roku ponad 10 milionów pasażerów.
Gratulacje dla narodowego przewoźnika. Tak trzymać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1318 PostWysłany: 27 Gru 2019 17:09 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3476
platynowy
Ciekawe ile z tych 10 baniek przewiózł GetJet, Air Belgium, Hi Fly i inne wet lease razem wzięte ;)
Góra
 Relacje PM off
Pabloo lubi ten post.
 
 
#1319 PostWysłany: 27 Gru 2019 17:34 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2943
Loty: 197
Kilometry: 489 714
Gdyby Benek z RR nie dali D.. to całe 10 przewiózłby LO :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1320 PostWysłany: 27 Gru 2019 18:10 

Rejestracja: 28 Paź 2012
Posty: 49
Loty: 31
Kilometry: 47 622
xyrxis napisał(a):
xyrxis napisał(a):
xyrxis napisał(a):
Nawet gdybym chcial doplacic do zmiany lotu to system podobno nie pozwoli bo w takiej sytuacji trzeba zmienic taryfe obu odcinkow a pierwszy jest juz kompletnie pelny.


No i w transfer desku przemily pan po prostu zmienil mi lot do WRO na wczesniejszy bez najmniejszego problemu. Jak do tej pory jakies 90% pracownikow LOTu z ktorymi mialem kontakt bylo mega uprzejmych i bardzo chcacych pomoc (choc nie zawsze mogli). W tym obszarze wielki plus dla LOTu.


W mojej opinii takie działanie LOTu, że robią zmiany na transfer desku, a nie przez telefon, jest WZOROWE. Załóżmy że przebukują paxa na wcześniejszy lot, a ten pierwszy złapie opóźnienie, i co wtedy? Ano pasażera znowu trzeba przerzucić na kolejny lot, zapewnić to co tam przysługuje, a na koniec wypłacić odszkodowanie. Nic dziwnego że nie robią tego wcześniej przez telefon. Jest na transfer desku, tzn doleciał, jak są wolne miejsca to przerzucimy (jak taryfa odpowiednia) i sprawa załatwiona.
Góra
 Relacje PM off
pazur lubi ten post.
 
 
 [ 1394 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group