Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4634 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 232  Następna
Autor Wiadomość
#3901 PostWysłany: 07 Lut 2023 15:20 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7861
HON fly4free
klapio napisał(a):
Problemem jest "serwis" na dalszych trasach LO, typu WAW-MAD gdzie w powietrzu jest się realnie te 3 godziny. Nie tak dawno leciałem ADD-ZNZ Ethiopian Airlines, ten sam sojusz co LOT, lot dwugodzinny a normalnie był obiad, piwo oraz wino i do tego ciepłe napoje w cenie. W szoku byłem że serwis w economiku jeszcze gdzieś tak wygląda


Na tle europejskiego standardu aktualnego trzeba się cieszyć, że cokolwiek jest w ciągu 3 godzin, bo jednak u większości europejskiej konkurencji nie ma już nic (za darmo) poza czasami wodą. To co kiedyś było w Y teraz jest w C i to już nawet nie zawsze ładniej podane. W Afryce i Azji takie serwisy w Y na krótkich trasach regionalnych są natomiast ciągle standardem, a nie wyjątkiem.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
#3902 PostWysłany: 07 Lut 2023 16:28 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1632
niebieski
Zeus napisał(a):
IMO, największy problem w LOTcie, to brak polskich produktów % do kupienia. Nie pojęte jest, ze kraj z dobrym alkoholem (piwa, cydr, Krafty, mocne alkohole) i tego nie ma w menu, i jedynie jest Heineken...


Faktycznie to słabe. Ale Heinekena robią w Żywcu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3903 PostWysłany: 07 Lut 2023 16:32 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
Wiem ze w Żywcu, ale mogli Żywca dać niż Heinekena. To LOT nie KLM ;/
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3904 PostWysłany: 07 Lut 2023 16:39 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7861
HON fly4free
@Zeus : uwaga słuszna, to samo dotyczy menu w C w LO: zamiast tradycyjnych polskich ciast są chemiczne kolorowe i przesłodzone dziwactwa od DO&CO, zamiast dań inspirowanych polską kuchnią są głównie jakieś "uniwersalne" nie-wiadomo-co i tak można mnożyć.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#3905 PostWysłany: 07 Lut 2023 19:33 

Rejestracja: 08 Gru 2022
Posty: 144
W takim locie jakby dali np. piwo książęce to fajnie by wyglądało i...smakowało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3906 PostWysłany: 08 Lut 2023 00:12 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1632
niebieski
@zeus
Jak mnie LO zatrudni jako speca od cateringu. To w C będą dobre polskie krafty i inne ciekawe %.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#3907 PostWysłany: 08 Lut 2023 08:48 

Rejestracja: 04 Gru 2017
Posty: 424
Loty: 188
Kilometry: 657 425
niebieski
-- 08 Lut 2023 08:29 --

@kumkwat_kwiat
Jeśli się na tym znasz, to powinieneś/nnaś raczej zatrudnić się w tzw. dziale (biurze) produktu pokładowego, bo to oni wybierają menu, dobierająa ofertę napojów (win, piw) i nie tylko. Firma zaś cateringowa realizuje zamówienie linii.
Tyle że już parę dobrych lat temu Lot zatrudnił na stanowisku dyrektora tegoż biura jednego amatora, który - wg przytoczonych jego słów w wywiadzie - przyznał się, że nie pracował w lotnictwie a "doktoryzował się na forach lotniczych". Ale wybierał np. fotele ekonomiczne do B737 (był o tym nawet program z serii popularnonaukowych dot. linii lotniczej), o których pisano, że są wadliwe. Po jakimś czasie został zdaje się tzw. rzecznikiem.
Ale może piwo by w miarę dobre wybrał, kto wie?
A w temacie piwa, to ponad 10 lat temu była reklama Lotu, ówczesnej nowej klasy biznes w samolotach dalekiego zasięgu i była połączona z prezentacją marki piwa Żywiec. A zarówno to piwo, jak i inne polskie marki napojów były obecne m.in. w lotach do USA i Kanady i cieszyły się powodzeniem.

-- 08 Lut 2023 08:48 --

marek2011 napisał(a):
Na tle europejskiego standardu aktualnego trzeba się cieszyć, że cokolwiek jest w ciągu 3 godzin, bo jednak u większości europejskiej konkurencji nie ma już nic (za darmo) poza czasami wodą. To co kiedyś było w Y teraz jest w C i to już nawet nie zawsze ładniej podane. W Afryce i Azji takie serwisy w Y na krótkich trasach regionalnych są natomiast ciągle standardem, a nie wyjątkiem.


Osobiście wolę, gdy ktoś z aspiracjami (mimo, że nie raz bankructwo zaglądało w oczy) bo takiego udaje Lot lub taki stara się byc, z jednej strony postępuje rozsądnie ale dobrze jest jednak, gdy za wzór i cel bierze sobie raczej lepsze wzorce a nie cieszy się, że ktoś znany jest gorszy.
W ub. miesiącu leciałem Turkish Airlines i na dwugodzinnej (rozkładowo z zapasem 2:20-2:30) trasie Warszawa-Stambuł w kl. ekonomicznej był posiłek ciepły oraz spory wybór napojów. Na dalszym odcinku zaś (7-8 godzin) w klasie ekonomicznej niewielki, skromny ale jednak zestaw podróżny (amenity kit), z którego - jak czytałem - Lot zrezygnował w swojej klasie premium ekonomicznej.
Nie uważam, że Lot powinien oferować taki zestaw w kl. ekonomicznej ale zrezygnowanie z niego w premium to zaprzepaszczenie wizerunku tej dobrze ocenianej klasy i renomy swego produktu, budowanego przez kilka lat po wprowadzeniu B787.
W ofercie i wizerunku Lotu od jakiegoś czasu nie widzę zarówno spójnego obrazu, jaką linią chce być (solidną z dobrą ofertą, średniakiem czy ubogą oferująca minimum tego, co oferują sieciowe linie) jak i powtarzalności oferty. Bo lepiej wg mnie być np. średniakiem i wtedy na każdym połączeniu (w danej klasie i odległości tj. krótkim, średnim czy dalekim zasięgu) pasażer i klient zarazem wie, czego się spodziewać niż mieć chaotyczną ofertę dostępną, z punktu widzenia klienta, w sposób przypadkowy. I np. raz oferują ciepłe napoje a innym razem na analogicznym połączeniu nie, bo podstawiono samolot, który np. nie ma tzw. boilerów w bufetach. Określenie a następnie konsekwentne utrzymywanie oferowanego standardu to jedna z zasadniczych kwestii wg mnie.
A Lot? No cóż. Najpierw pieczołowicie wybierał warianty wyposażenia do B737 max, potem, po odebraniu kilku z nich, zrezygnował z kolejnych. A następnie krótko po tym, z powodu potrzeb floty odbierał B737max niedostarczone innej linii. Może jednak czepiam się i tak właśnie trzeba ?
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#3908 PostWysłany: 08 Lut 2023 09:43 

Rejestracja: 20 Sie 2016
Posty: 88
Loty: 1
Kilometry: 562
Szanowni,

Mam voucher LOT w funtach, a chcę go wymienić na PLN - ja to zrobić? Kontakt z biurem obsługi?


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 08 Lut 2023 10:51, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3909 PostWysłany: 08 Lut 2023 09:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 1698
Loty: 261
Kilometry: 277 323
złoty
@mariusz198787
Kontakt z infolinia kasjer zmieni Ci walutę podczas kupowania biletu poprzez infolinie. Nie pobiorą wtedy prowizji. Dopłatę robisz jeśli będzie taka potrzeba podając dane karty lub link na e-mail.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3910 PostWysłany: 08 Lut 2023 10:51 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Można też zmienić ustawienia strony na Wielka Brytania/GBP i wtedy możemy użyć vouchera bez kontaktu z infolinią, bo rezerwacja będzie wyceniana w funtach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3911 PostWysłany: 08 Lut 2023 12:43 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8849
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ale jeżeli to jest bilet w SzŚ, to cena na zagranicznej wersji strony może być wyższa. Nie zawsze tak jest, ale może.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3912 PostWysłany: 08 Lut 2023 12:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1512
Loty: 610
Kilometry: 971 478
srebrny
@Sudoku
w ubiegłotygodniowej SzŚ niestety tak było. Przy zmianie kraju i waluty na GB/funty taryfy promocyjne znikały i ceny rosły znacząco.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3913 PostWysłany: 08 Lut 2023 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1235
srebrny
Dlatego jak wspomniane, trzeba dzwonić na infolinię - przeliczą promocyjną cenę z PLN.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3914 PostWysłany: 08 Lut 2023 18:04 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1632
niebieski
LO nie wpuścił skrzypka ze stradivariusem na pokład. Chcieli nadać instrument do luku bagażowego.

https://www.facebook.com/januszwawrowsk ... 6362426819
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3915 PostWysłany: 08 Lut 2023 20:56 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 185
futerał na skrzypce nie spełniał wymiarów bagażu podręcznego + mieli overbooking więc nie położył by ich na wolnym miejscu w samolocie bo takiego nie było...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3916 PostWysłany: 08 Lut 2023 23:51 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7861
HON fly4free
Przewóz takich instrumentów powinien być jednak uzgadniany z przewoźnikiem wcześniej, żeby nie było niespodzianek czy problemów technicznych, a z tego wynika - nie negując kwestii szczególnej wartości skrzypiec itp. - że koleś sobie po prostu ot tak z nimi przychodzi na lotnisko licząc na to, że uda się je przewieźć z biegu na pokładzie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3917 PostWysłany: 09 Lut 2023 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2022
Posty: 139
Loty: 45
Kilometry: 128 599
Ander napisał(a):
futerał na skrzypce nie spełniał wymiarów bagażu podręcznego + mieli overbooking więc nie położył by ich na wolnym miejscu w samolocie bo takiego nie było...


Ponoć spełniał.

@marek2011

Latał nie raz na tej trasie i wszystko było ok.


Moje pytanie do forumowiczów - jak wygląda serwis na lotach czarterowych dla Rainbow?

Jest w ogóle w LOT na takich trasa wliczone w cenę alko?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3918 PostWysłany: 09 Lut 2023 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5618
HON fly4free
O to należy pytać w Rainbow, klient na pokładzie dostanie taki serwis jaki Rainbow zamówił w ramach umowy z LO.
Góra
 Profil Relacje PM off
tanhayi uważa post za pomocny.
 
      
#3919 PostWysłany: 09 Lut 2023 10:25 

Rejestracja: 04 Gru 2017
Posty: 424
Loty: 188
Kilometry: 657 425
niebieski
To że ktoś latał na tej trasie, to nie znaczy, że bagaż spełniał kryteria, przecież nawet na forum wielu pyta czy bagaż przekraczający o 1cm czy kilka "przepuszczą" przy odprawie i w wchodzeniu na pokład. Oczywiście, doświadczony podróżnik z fly4free zawsze może stwierdzić, że wina pasażera. Tak tez może być ale co jeśli pasażer w poprzednim locie przy odprawie pokazał taki bagaż i zapytał, czy wolno go wnieść? Inna rzecz, że czesto przy odprawie check-in pracownik prosi o pokazanie podręcznego, zważenie go i nawet dołącza przywieszkę - wtedy pasażer może uznać, że ma prawo go wnieść na pokład bo bagaż przeszedł pomyślnie weryfikację.
Natomiast jeśli personel Lotu lub pracujący na rzecz Lotu odpowiada, że zobaczymy, może się nie zniszczy w luku to gratuluję profesjonalnego podejścia. Świetnie to by się wpisywało w zapewnienie na stronie Lotu :mrgreen: i chyba ta osoba to jedna z tych profesjonalistów od usług na najwyższym poziomie, jak się domyślam :mrgreen: :
"14 powodów, dla których warto wybrać LOT
Tradycja, jakość, kompetencje – od ponad 90 lat tworzymy historię światowego lotnictwa, oferując komfortowe i bezpieczne podróże do najdalszych zakątków świata. Zawsze stawiamy Pasażera na pierwszym miejscu, zapewniając usługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy profesjonalistami, którzy śmiało dążą do celu, jakim jest zapewnienie wyspecjalizowanych produktów, dopasowanych do każdego klienta. A to tylko początek naszych zalet!"
https://www.lot.com/pl/pl/odkrywaj/o-lot/dlaczego-lot
A na serio - jeśli tak było, to byłyby to kpiny z poważnych ludzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
tanhayi lubi ten post.
 
      
#3920 PostWysłany: 09 Lut 2023 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4546
Loty: 634
Kilometry: 780 222
HON fly4free
Ja tylko nie rozumiem jednego, jak ktoś może ot tak sobie jeździć ze skrzypcami za 20 mln. Potem ponoć wrócił autobusem z tym precjozum
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4634 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 232  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group