Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2679 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 134  Następna
Autor Wiadomość
#2501 PostWysłany: 28 Lut 2021 18:08 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1397
srebrny
Miałem podobnie co @hubson
Bilet kupiony w czerwcu na sierpień 2020 (lot na wakacje). Wiadomo odwołany. Chcę zmienić na lot kilka dni po pełnym roku od odwołanej daty. Infolinia uparcie twierdzi, że nie da rady zrobić tego bezpłatnie. Naliczają 200zł dopłaty od osoby. Kontakt z biurem w Krakowie. Miła rozmowa z Panią i zmiana dokonana bezpłatnie na pasujący mi termin.
Góra
 Relacje PM off
heide_berg uważa post za pomocny.
 
 
#2502 PostWysłany: 28 Lut 2021 18:42 

Rejestracja: 01 Lip 2020
Posty: 129
Loty: 100
Kilometry: 135 416
niebieski
jakiś namiar na to biuro w Krakowie? jakiś numer?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2503 PostWysłany: 28 Lut 2021 18:45 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1397
srebrny
Biuro LOT na Balicach
tel. 12 285 51 28
Góra
 Relacje PM off
heide_berg lubi ten post.
heide_berg uważa post za pomocny.
 
 
#2504 PostWysłany: 28 Lut 2021 18:57 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 16192
Google nie boli...
https://www.krakowairport.pl/pl/pasazer ... ,a277.html
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2505 PostWysłany: 28 Lut 2021 19:40 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 437
niebieski
Wie może ktoś jak wyglądają teraz loty po Polsce np. kRK-GDN pod kątem konieczności posiadania testu na koronawirusa lub robienia badań po wyładowaniu? Interesują mnie tylko loty wewnętrz PL.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2506 PostWysłany: 28 Lut 2021 19:43 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2757
złoty
Tak samo jak podróże koleją albo autobusem. :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2507 PostWysłany: 28 Lut 2021 19:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2794
platynowy
W zasadzie najgorsze jest to, że zasady gry zmieniają się dynamicznie.

Brak jednej, normalnej polityki od a do z. Najpierw zmiany do końca kalendarza, potem do 2021 roku, później +/- 30 dni co jest dla mnie już irracjonalne, ale może linii po dofinansowaniu już nie zależy na środkach pozyskanych od klientów.

Nie mam pojęcia, ale wiem, że zaczyna mnie to drażnić :)

P.S. sugerowałbym sprawdzić, czy Wasze rezerwacje nie są przypadkiem anulowane tak jak mój KGD gdzie LO nie wysłał żadnego maila... Infolinia wie o problemie..
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#2508 PostWysłany: 28 Lut 2021 20:05 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 6296
Loty: 839
Kilometry: 788 891
platynowy
Burdello jest co niemiara.
Np. miałem lot RT na trasie WAW-GDN. Lot do Gdańska odwołany, a na powrotnym zmienione godziny. Nie wiem, dlaczego tak robią, bo sytuacja nie różni się, mogli też zmienić godziny z W-wy. W efekcie w systemie wisi tylko GDN-WAW i muszę teraz dzwonić, co do łatwych zadań nie należy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
hubson lubi ten post.
 
 
#2509 PostWysłany: 28 Lut 2021 20:11 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 4194
złoty
Przede wszystkim polityka +/- 30 jest niezgodna z 261/2004 w przypadku, gdy to LO sam kasuje dany lot, wszystko jedno z jakiej przyczyny i z jakim wyprzedzeniem. Pax ma wtedy także prawo do zmiany planu podróży w późniejszym terminie dogodnym dla niego... Nie ma tu żadnego ograniczenia czasowego.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2510 PostWysłany: 28 Lut 2021 20:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2794
platynowy
Sudoku napisał(a):
Burdello jest co niemiara.
Np. miałem lot RT na trasie WAW-GDN. Lot do Gdańska odwołany, a na powrotnym zmienione godziny. Nie wiem, dlaczego tak robią, bo sytuacja nie różni się, mogli też zmienić godziny z W-wy. W efekcie w systemie wisi tylko GDN-WAW i muszę teraz dzwonić, co do łatwych zadań nie należy.


To samo mam z BUD, BER, LJU, SZZ, GDN. Loty są i to co najlepsze różnice względem oryginalnych czasami to 1h :lol:

Gdyby jeszcze można było zarządzać rezerwacją poprzez www, ale nie. Po co.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2511 PostWysłany: 28 Lut 2021 20:43 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3830
marek2011 napisał(a):
Przede wszystkim polityka +/- 30 jest niezgodna z 261/2004 w przypadku, gdy to LO sam kasuje dany lot, wszystko jedno z jakiej przyczyny i z jakim wyprzedzeniem. Pax ma wtedy także prawo do zmiany planu podróży w późniejszym terminie dogodnym dla niego... Nie ma tu żadnego ograniczenia czasowego.



+/-30 dni jest free. Masz możliwość zmiany na późniejsze i wczesniejsze terminy jeśli dostepna jest ta sama klasa i taryfa, jeśli nie jest to opłacasz różnicę ale możliwości są
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2512 PostWysłany: 28 Lut 2021 21:25 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 4194
złoty
@oskiboski: zgodnie z prawem zmiana ma być za free, bez względu na dostępne taryfy i klasy rezerwacyjne. Mówię cały czas o sytuacji, w której LO skasował rejs, a nie o zmianach na życzenie paxa, który nie chce, albo nie może lecieć w pierwotnym terminie i korzysta z jakiś polityk "covidowych".

@hubson: cały LO, lata lecą a oni dalej jak za króla Ćwieczka. I wiem co mówię po niedawnym załatwianiu zmian w rezerwacji w DL na czacie via ich apka, w LA pisząc z agentką na fejsie (!) czy nawet otrzymawszy odpowiedź na maila wysłanego do TAAG w ciągu zaledwie trzech godzin.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#2513 PostWysłany: 01 Mar 2021 14:54 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 88
Rozumiem, że po zmianie klasy rezerwacyjne pozostają jak w oryginale.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2514 PostWysłany: 01 Mar 2021 16:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 635
Loty: 130
Kilometry: 234 904
srebrny
Z moich doświadczeń wynika, ze wyglada to roznie.
Miałem ostatnio anulacje WAW-BZG w klasie rezerwacyjnej O, zmienili mi na rejs wcześniejszy na 08.03 w klasie K. Kiedyś zaś miałem anulowany WAW-BEG-WAW, na stronie internetowej tej samej klasy O już nie było, ale na nowym bilecie jest ta sama. O ile dobrze pamiętam sprzed laty z mojej pracy z Amadeusie były różne możliwości (revalidation lub nowy bilet)
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#2515 PostWysłany: 01 Mar 2021 22:05 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 6296
Loty: 839
Kilometry: 788 891
platynowy
Komuś udało się dodzwonić w ostatnich dniach?
A jeżeli tak, to ile czasu trzeba było "wisieć"?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2516 PostWysłany: 01 Mar 2021 22:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2015
Posty: 180
niebieski
40 minut dzisiaj ok. 16:00. Co ciekawe, od 8 minut przed informowali, jaki jest czas oczekiwania - to jakaś nowość.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#2517 PostWysłany: 01 Mar 2021 22:49 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1478
Loty: 4
Kilometry: 17 154
złoty
Ja ok. 10 rano czekałem 20 minut do komunikatu , ze za 8 minut połaczą mnie z konsultantem , ale połączenie nastapiło juz po 2-3 minutach. Miła Pani ze wschodnim akcentem szybko ogarnęła zmianę.
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#2518 PostWysłany: 02 Mar 2021 07:54 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 88
Wczoraj rano o 6:55 czekałem 3-4 minuty. Wszystko załatwione.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#2519 PostWysłany: 02 Mar 2021 09:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1099
srebrny
Potwierdzam dzwoniłem wczoraj rano koło 9 i czekałem może z 5 minut, co mnie zdziwiło ten numer to jest biuro na Jasionce bo w tle słyszałem lotniskowe zapowiedzi 8-) . Ogólnie sami sobie naważyli tego piwa bo anulowali jak leci a np. u mnie była kwestia zmiany godziny wylotu i przylotu o 4 h - mogliby w mailu dać jakiegoś linka "zaakceptuj zmianę".
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
 
#2520 PostWysłany: 02 Mar 2021 09:08 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1681
srebrny
Oni na tej infolinii chyba po prostu przełączają czasem do pracowników różnych regionalnych biur. Mi się już zdarzyło mieć nowy bilet wystawiony przez agencję w Pyrzowicach oraz właśnie w Jasionce. A czasem jest po prostu Call-center w Warszawie.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2679 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 134  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group