Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2204 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 107, 108, 109, 110, 111
Autor Wiadomość
#2201 PostWysłany: 18 Paź 2020 18:19 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5879
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
@maginiak napisz na kontakt@lot.pl - u mnie to pomogło, kiedy nie mogłem się doczekać kodu zniżkowego za przełożony lot.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
 
#2202 PostWysłany: 18 Paź 2020 19:21 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 107
Loty: 68
Kilometry: 140 176
niebieski
Ach bo im się wydaje, że są tacy mądrzy i mają darmowy kredyt na frajerach klientach. Do tego te kombinacje z milami na lotach niby wakacyjnych i powroty do domu za chorą kasę.
Ale od kiedy wiszą mi parę stówek za odwołany lot nawet nie wchodzę na ich stronę tylko od razu szukam na Lufthansie i mam w nosie niby patriotyzm.
Lepsza usługa, niższa cena i pewniejszy lot.
See U Lot


Ostatnio edytowany przez turczy, 18 Paź 2020 20:33, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#2203 PostWysłany: 18 Paź 2020 19:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 2311
Loty: 429
Kilometry: 483 245
platynowy
Bym napisał PW, ale z tapatala to jakoś trudno "chorą" nie"horą"


A potem do skasowania
Góra
 Relacje PM off  
 
#2204 PostWysłany: 21 Paź 2020 15:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3931
platynowy
Mały tip odnośnie sposobu realizacji vouchera otrzymanego od LO za anulowaną/niewykorzystaną rezerwację, a który ne widziałem żeby został już wcześniej wspomniany.
Otóż sam voucher należy zrealizować na infolinii (lub osobiście w biurze) ALE przed telefonem na infolinię możemy sami założyć sobie pożądaną rezerwację na stronie LO, przejść przez wszystkie kroki tak jakbyśmy normalnie kupowali bilet (podać dane osobowe, itp.), aż dojdziemy do etapu płatności kiedy to mamy już wygenerowany i wyświetlony 6-znakowy numer rezerwacji, w tym momencie dzwonimy na infolinię i zamiast przechodzić całą procedurę z konsultantem od zera to mówimy tylko że chcielibyśmy opłacić voucherem rezerwację o takim i takim numerze i to wszystko, po kilku minutach dostaniemy na maila bilet elektroniczny.
Może to być o tyle pomocne, że można wówczas użyć takiego czy innego kodu rabatowego na stronie LO, a co na infolinii pewnie nie byłoby możliwe, i uzyskać przez to niższą cenę biletu, którą potem pokryjemy posiadanym voucherem.
Góra
 Relacje PM off
19 ludzi lubi ten post.
13 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
 [ 2204 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 107, 108, 109, 110, 111

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group