Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1633 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 82  Następna
Autor Wiadomość
#1421 PostWysłany: 21 Mar 2020 22:20 

Rejestracja: 21 Mar 2020
Posty: 1
Może mi ktoś wyjaśnić jak działają u nich klasy i czym się różnią?

Miałem lot w najtańszej klasie economy standard, chciałem skorzystać z darmowej zmiany rezerwacji (oczywiście nikt nie wpadł żeby umożliwić to na stronie tylko trzeba wydzwaniać do nich albo pisać przez facebooka) i zmienić również na economy standard tylko w innej dacie i pani mi napisała że nie mogę bo nie ma wolnych biletów w mojej klasie.
Ręcznie mogę sobie kupić bilet economy standard na datę jaką chcę, mają takie same ograniczenia co do bagaży, różnią się jedynie kodem, mój obecny ULTAN a ten w późniejszej dacie LLTAN. Dla mnie to wygląda jak po prostu zmiana literki aby ludzie nie mogli skorzystać z darmowej zmiany.

Image
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1422 PostWysłany: 21 Mar 2020 22:40 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2128
złoty
Pierwsza literka taryfy to klasa i L jest wyższa niż U.
Z tym że jeśli twój lot został odwołany to masz prawo zażądać zmiany niezależnie od dostępności pierwotnej klasy rezerwacyjnej (przynajmniej w teorii).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1423 PostWysłany: 21 Mar 2020 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1043
niebieski
moss_LOT napisał(a):
@ted07 możliwe, że zostawią go jako OPEN do wykorzystania przez rok


Nie słyszałem jeszcze o takiej sytuacji, komuś tu się to zdarzyło?
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1424 PostWysłany: 21 Mar 2020 23:34 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5494
Loty: 817
Kilometry: 775 834
platynowy
Lufa cos takiego zapowiedziala.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1425 PostWysłany: 22 Mar 2020 09:17 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3115
Loty: 197
Kilometry: 489 714
To nie jest bilet open. Tylko voucher na kwotę którą zaplaciłes za bilet do wykorzystania na kolejna podróż. Kierunek moze byc inny
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1426 PostWysłany: 22 Mar 2020 12:04 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1011
złoty
Lot już nie sprzedaje biletów na wyloty przed 28. 04. 2020. Resztę dopowiedzcie sobie sami.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1427 PostWysłany: 23 Mar 2020 15:25 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 435
niebieski
@moss_LOT i @oskiboski dziękuje za odpowiedzi. Planowany lot miałem na najbliższy piątek powrót na niedziele. Czy mam czekać na jakaś propozycje z LOT czy musze się kontaktować z linia lotnicza LOT?
Czy tylko infolinia wchodzi w grę za którą się płaci za rozmowę czy mogę to też załatwić na FB lub jakimś innym kanale społecznościowym.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1428 PostWysłany: 23 Mar 2020 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 295
niebieski
Musisz się skontaktować. Może być infolinia, czekanie ok. pół godziny, FB - czekanie nawet do tygodnia i jeśli konieczna zmiana taryfy i dopłata, to tylko infolinia.
Góra
 Relacje PM off
ted07 uważa post za pomocny.
 
 
#1429 PostWysłany: 30 Mar 2020 11:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2673
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
złoty
Udalo sie komus przebic przez formularz na stronie LOT: https://apps.lot.com/form/zmiana-zwrot
Wywala mi blad jak wpisuje e-ticket number: form.validators.pattern4

Nie wiem czy to dlatego, ze rezerwacja zostala anulowana i nie widac jej w zadnym systemie? Nie dostalam zadnego zwrotu od nikogo (LOT, GotoGate), wiec probuje roznych opcji.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1430 PostWysłany: 30 Mar 2020 11:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3889
Ostrzeżenia: 2
platynowy
@Aga_podrozniczka jesli bilet zamawiany przez OTA (GotoGate) to bym probowal najpierw wyjasnic z OTA, o ile osiagalny.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie oraz nie bądź tchórzem i kłamcą.

Szkoda czasu na forum, nie odpowiadam na pw!

Z Kiruny na Socotrę, zorze polarne
Afryka, goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, magiczna Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1431 PostWysłany: 30 Mar 2020 12:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2673
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
złoty
Do nich wyslalam maila od razu jak mi anulowali LOT, dostalam glupawa odpowiedz, ktora nic nie wnosi do tematu i napisalam jeszcze raz, ze to linia anulowala bilet, wrzucilam im zrzut ekranowy z FlightRadar na potwierdzenie i zazadalam zwrotu pieniedzy za ten bilet. To bylo 17 marca. Od tej pory nic nie dostalam poza tym, zeby nie pisac do nich, oni maja wszystkie zgloszenia w kolejce i rozpatrza je z czasem. Generalnie wszyscy trzymaja pieniadze klientow i zrzucaja ich na drzewo, zeby nie dzwonili i nie zawracali glowy.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka, 30 Mar 2020 12:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#1432 PostWysłany: 30 Mar 2020 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3368
Ostrzeżenia: 1
srebrny
ale wynika to pewnie z tego ze tych klientów jest teraz bardzo dużo
daj im trochę czasu
Góra
 Relacje PM off  
 
#1433 PostWysłany: 30 Mar 2020 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1623
Loty: 207
Kilometry: 426 268
złoty
@Aga_podrozniczka Mam tak samo. Z Gotogate i Mytrip. A to jedna szajka. Wysyłają maile, żeby nie dzwonić i nie pisać. Tylko czekać. No to czekam. Od 12.03. I tu pytanie. Czy brak odpowiedzi od pośrednika w ciągu 30 dni jest wystarczającym powodem do chargebacku?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#1434 PostWysłany: 30 Mar 2020 15:33 

Rejestracja: 09 Sty 2020
Posty: 17
Loty: 6
Kilometry: 10 719
@elwirka Spróbuj przedzwonić do GoToGate, bo ja w zeszłym tygodniu dodzwoniłam się na polską infolinię za pierwszym razem (pierwszy raz przeżyłam taką euforię, gdy usłyszałam człowieka po drugiej stronie słuchawki).
Regularnie próbowałam raz w tygodniu i w końcu się udało.

EDIT: Dodam, że udało mi się wyciągnąć od nich potwierdzenie anulowania rezerwacji, co jest wielkim krokiem naprzód. Jeżeli chodzi o zwrot kasy, to Pani postraszyła nas voucherem (co w obecnych czasach jest możliwe, zwłaszcza w ciągle zmieniających się przepisach) i uświadomiła, że czas oczekiwania na zwrot może się wydłużyć.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1435 PostWysłany: 30 Mar 2020 16:45 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3115
Loty: 197
Kilometry: 489 714
Biletów z OTA nie da sie wprowadzic do systemu na stronie LOT do zwrotu . Kontakt z agentem tylko
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1436 PostWysłany: 30 Mar 2020 18:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1623
Loty: 207
Kilometry: 426 268
złoty
Andrea Rząsa napisał(a):
@elwirka Spróbuj przedzwonić do GoToGate, bo ja w zeszłym tygodniu dodzwoniłam się na polską infolinię za pierwszym razem

.


W jaki dzień tygodnia i o której dzwoniłaś?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1437 PostWysłany: 30 Mar 2020 19:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2013
Posty: 671
niebieski
Mi LOT odwołał loty 9.03, mieli zwrócić środki w ciągu 14 dni, 14 dni minęło tydzień temu, w piątek zadzwoniłam i dowiedziałam się, że przez dużą ilość wniosków zwroty się wydłużają do 30 dni. Co będzie jak minie 30 dni to się okaże.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1438 PostWysłany: 31 Mar 2020 08:56 

Rejestracja: 09 Sty 2020
Posty: 17
Loty: 6
Kilometry: 10 719
@elwirka Dzwoniłam w czwartek koło godziny 12. Zupełnie randomowy dzień i randomowa godzina.
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#1439 PostWysłany: 02 Kwi 2020 22:25 

Rejestracja: 02 Kwi 2020
Posty: 1
Ja mialem mieć jutro lot z Alicante ale stało się tak że od trzech dni jestem na kwarantannie w Walencji , miałem kontakt z zakażoną osobą i nie moge wychodzić przez dwa tygodnie z domu.
3 dni temu napisałem im jaka jest sytuacja przez messengera na ich stronie na FB bo nie było sposobu żeby sie można było dodzwonić. Oczywiście bez odpowiedzi Dziś udało mi sie dodzwonić i konsultant powiedział że mi nic nie przysługuje , żaden zwrot ' zmiana czy voucher. Anulowałem więc rezerwacje by ktoś jeszcze mogł polecieć zamiast mnie - a wiem że od 4 dni maja komplet na ten rejs. Więc sprzedali drugi raz bilet (sprawdzone).. Złożyłem reklamacje i odowiedź negatywną dostałem UWAGA w ciagu 57 minut.
Taka jest ich polityka i uczciwość.NIE POLECAM tego tworu z kartonu.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 02 Kwi 2020 22:58, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
ncn lubi ten post.
 
 
#1440 PostWysłany: 03 Kwi 2020 00:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 295
niebieski
No cóż... raczej nikt już nie ma złudzeń, że o żadną pomoc obywatelom w tej akcji nie chodzi.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 1633 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 82  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], klapio oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group