Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9471 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 474  Następna
Autor Wiadomość
#4941 PostWysłany: 25 Kwi 2018 12:48 

Rejestracja: 12 Sty 2013
Posty: 110
Czy ktoś leciał może 16.04.2018 do RAK Lot ENT7015z Poznania?
Nie jestem pewien czy można starać się o odszkodowanie za opóźniony lot?
Na miejscu z ponad 5 godzinnym opóźnieniu..ale ja osobiście nawet nie wiem jaka była przyczyna przekierowania nas na inne lotnisko i przetrzymywanie w samolocie przez 5 godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#4942 PostWysłany: 25 Kwi 2018 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Złóż wniosek do przewoźnika to dowiesz się dlaczego ze strony przewoźnika. A jak nie to oficjalne już w ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4943 PostWysłany: 25 Kwi 2018 13:21 

Rejestracja: 12 Sty 2013
Posty: 110
własnie napisałem tez poprzez facebook do enter air..jaka była przyczyna opóźnienia..czekam na info
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4944 PostWysłany: 25 Kwi 2018 13:24 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2275
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
@inozz: ENT dobrowolinie będzie szło w zaparte. Dopiero ULC może na nich podziałać. Ten typ tak ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4945 PostWysłany: 26 Kwi 2018 10:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 354
niebieski
a ja mam pytanie co do toku postepowania z tytułu wnisionej skargi do ULC.
Otrzymałem pismo 12.03.2018 i od tamtej pory nic się nie zadziało.
Pismo jest napisane dość urzędowym językiem i zrozumieć z niego mogę, że postępowanie powinno trwać ok. 1 miesiąca "a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania". Jest też jeszcze informacja, że przysługuje mi prawo do wniesienia ponaglenia do Prezesa ULC jednak nie wiem jaka jest powszechna praktyka. Ktoś kto przechodził przez proces, może się podzielić swoimi doświadczeniami?
_________________
Image
http://www.facebook.com/lifetripblog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4946 PostWysłany: 26 Kwi 2018 12:37 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Do końca roku Twoja sprawa powinna się wyjaśnić. Zwykle postępowanie trwa 6-8 miesięcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4947 PostWysłany: 04 Maj 2018 13:09 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
sluchajcie w styczniu LO odwolal mi niedzielny lot KTW-WAW i przerzucil na pierwszy lot rano w poniedzialek.
co mam zaznaczyc w skardze do ULC ? odwolanie lotu czy opoznienie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4948 PostWysłany: 04 Maj 2018 13:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
To, że na miejscu byłeś 3 godziny później niż wynikało z rezerwacji. Możesz napisać, że odwołano Twój lot i przebukowano na następny dzień.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4949 PostWysłany: 04 Maj 2018 13:20 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
michcioj napisał(a):
sluchajcie w styczniu LO odwolal mi niedzielny lot KTW-WAW i przerzucil na pierwszy lot rano w poniedzialek.
co mam zaznaczyc w skardze do ULC ? odwolanie lotu czy opoznienie ?

A pisałeś reklamację do LOTu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4950 PostWysłany: 04 Maj 2018 13:42 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
tak dwa razy. lot mial mnie gdzies, i powiedzial ze odwolony byl lot ze wzgledu bezpieczenstwa, wiec sorry gregory.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4951 PostWysłany: 04 Maj 2018 13:47 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@michcioj
Zaznacz odwołanie i dołącz wszystkie dokumenty łącznie z negatywnymi decyzjami LOT-u
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4952 PostWysłany: 04 Maj 2018 15:09 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
tak wlasnie zrobilem. no coz, poszlo czekam na odpowiedz ULC :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4953 PostWysłany: 04 Maj 2018 15:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Jest szansa, że do końca roku dostaniesz.
Góra
 Profil Relacje PM off
michcioj uważa post za pomocny.
 
      
#4954 PostWysłany: 05 Maj 2018 13:34 

Rejestracja: 08 Mar 2012
Posty: 646
Loty: 12
Kilometry: 62 544
niebieski
Mojemu Ojcu odwołali właśnie lot Warszawa - Moskwa (Ural airlines) i jedyne co oferują to zwrot pieniędzy. Odwołali niestety na więcej niż 14 dni przed odlotem.

Jest jakaś szansa żeby zagwarantowali inne połączenia czy trzeba przyjąć zwrot i tyle? Niestety teraz połączenia są dużo droższe więc sporo straci...

Dzięki!
_________________
Mój blog podróżniczy: http://www.seetheworld.pl --> na nim m.in. Wietnam, Seszele, Malezja, Singapur, Hongkong, Tajlandia i inne.

Zapraszam również na profil facebookowy: https://www.facebook.com/seetheworld89/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4955 PostWysłany: 05 Maj 2018 13:37 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22450
Skontaktować się z Ural i poprosić żeby na inny lot dali (inna data albo inna linia)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4956 PostWysłany: 05 Maj 2018 13:43 

Rejestracja: 08 Mar 2012
Posty: 646
Loty: 12
Kilometry: 62 544
niebieski
To już zrobiłem w jego imieniu. Oferują tylko zwrot i pytanie czy dalej cisnąć czy nie muszą gwarantować lotu zastępczego?
_________________
Mój blog podróżniczy: http://www.seetheworld.pl --> na nim m.in. Wietnam, Seszele, Malezja, Singapur, Hongkong, Tajlandia i inne.

Zapraszam również na profil facebookowy: https://www.facebook.com/seetheworld89/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4957 PostWysłany: 05 Maj 2018 15:03 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3240
srebrny
Mają obowiązek zapewnienia połączenia alternatywnego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4958 PostWysłany: 07 Maj 2018 10:32 

Rejestracja: 07 Maj 2018
Posty: 2
Witam,
jeśli piszę w złej części forum to proszę przenieście temat gdzie trzeba.

Sytuacja jest taka, że kupiliśmy bilety do Wenecji na 8.05 i powrót na 18.05.
W sobotę lot został odwołany z uwagi na planowany strajk obsługi naziemnej. W paneli klienta mam możliwość ubieganie się o zwrot kasy, co też zrobię ponieważ loty na 10.05 są wyprzedane, a na krócej to nam się nie kalkuluje jechać. Moje pytania:

1. Czy mam prawo do zwrotu kosztów biletów za lot powrotny do Polski. Bilety kupiłem oczywiście za jednym razem u tego samego przewoźnika.
2. Miałem też opłacony wynajem samochodu. Wczoraj zrobiłem rezygnację, ale i tak 650 zł zostało poprane przez wypożyczalnię (całkowita kwota wynajmu 2200 zł). Czy są przepisy, które regulują co w takiej sytuacji? Np. że wypożyczalnia powinna oddać całość? Samochód został zarezerwowany odrębnie, nie przez stronę przewoźnika.

Przewoźnik to easyjet, a lot na trasie KRK-VCE.

Dziękuję za wszelkie informacje.

Marcin
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4959 PostWysłany: 07 Maj 2018 20:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@jaksza 1.Tak 2.Nie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4960 PostWysłany: 08 Maj 2018 10:00 

Rejestracja: 17 Sty 2014
Posty: 16
Witam,

krótkie pytanie - czy jest szansa na pisanie reklamacji i ubieganie się o odszkodowanie oraz zwrot ceny biletu za nieodbyty lot.

OSLO Torp - godzinę przed wylotem wchodzę przez bramkę wejścia z hali głownej, skanują mi bilet, na kontroli osobistej nie ma kolejki, przechodzę ją szybko, kieruję się w prawo, siadam na fotelu i czekam na samolot RYANAIR do Alicante. Przez 15-20 minut widzę przez przeszkloną ścianę, że samolot nie przylatuje. Rozglądam się po sali wylotów, siedzi trochę osób, monitory wyłączone, idę pod security, gdzie jest tablica wylotów. Widzę, że jest BOARDING do Alicante, samolotu nie widzę, patrzę na nr bramki i nie widzę tej bramki w sali, w której siedzę. W końcu dochodzi do mnie, że jestem nie w tej sali wylotów, sala po prawej to sala lotów krajowych, a wyjście w lewo skutkuje przejściem przez sklep wolnocłowy do hali wylotów międzynarodowych. Biegnę, bo zostało 20 minut do wylotu. Jestem przy bramce, stoją 2 panie, jedna z nich odmawia mi wpuszczenia twierdząc, że BOARDING jest zakończony. Widzę samolot, schodki jeszcze opuszczone, mówię więc, że nikt mnie nie wołał (Oslo Torp nie jest cichym terminalem), że czekałem na samolot w drugiej hali, samolot stoi, więc proszę o wpuszczenie, Pani odmawia, mówię, że jestem przesiadkowo na tym lotnisku i nie mam ani gdzie nocować, proszę żeby mnie wpuścili - odmawia i wyprowadza mnie przejściem przez przyloty do sklepu. Musiałem kupić nowy bilet na następny dzień za blisko 500 pln, pójść do hotelu za kolejne 500 pln, wydać blisko 100 pln na wyżywienie w tym mega drogim kraju.

Widzi ktoś jakieś szanse na odszkodowanie od lotniska lub przewoźnika - złe oznakowanie terminala, brak wywołania pasażera, który był przecież wstępnie zeskanowany przed kontrolą osobistą ?
Co z niewykorzystanym biletem - czy RYANAIR dokonuje jakichś zwrotów ?

Dzięki za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9471 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 474  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group