Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 472  Następna
Autor Wiadomość
#4461 PostWysłany: 21 Lis 2017 08:03 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4038
złoty
To nie spamowanie, to pisanie bredni.
Pomijam, że wystarczyło zrozumieć post, który napisałem, by nie pisać tak niedorzecznych mądrości.
@ansbach1 przeczytaj jeszcze raz mój post!

manyaky napisał(a):
ansbach1 napisał(a):
efekt identyczny.

Taaa... weź lepiej poczytaj sobie kejsy z tego wątku i nie spamuj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
#4462 PostWysłany: 22 Lis 2017 18:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Łukasz Stęczniak napisał(a):
Czy skoro pierwotna odp. dotyczyła dwóch osób (a dalej wystąpienie ULC dotyczyło tylko jednej) to mimo wszystko mogę być dobrej myśli – zostanie wypłacone odszkodowanie za obie osoby na jedn (moje) konto?

Dobrej myśli zawsze warto być ;) Pewność uzyskasz jak otrzymasz pieniądze.Jasne jest ,że należą się one dla każdej osoby objętej rezerwacją.Jak coś będzie nie tak,to dalej masz prawo reklamować.Po 30 dniach jak nie będzie odzewu,wyślij ostateczne wezwanie do zapłaty .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4463 PostWysłany: 22 Lis 2017 18:38 

Rejestracja: 06 Sty 2017
Posty: 59
Loty: 154
Kilometry: 267 721
miriam napisał(a):
Tu masz formularz i brawo za chęci ;)


250 EUR przyznane - thx za link :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#4464 PostWysłany: 29 Lis 2017 01:27 

Rejestracja: 02 Maj 2016
Posty: 11
Hej,

Mam lot Lublin - Izrael na dnia 25 grudnia. Dostałam dziś informację, że lot opóźni się 2,5h. Czy w związku z tym przysługuje mi odszkodowanie? W rozporządzeniu jest czas jaki przewoźnik ma na poinformowanie o odwołaniu, ale niec o opóźnieniu. Dodam, że jest to linia LOT.

Pozdrawiam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4465 PostWysłany: 29 Lis 2017 01:29 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22332
To przeczytaj jeszcze raz poradnik.
Góra
 Profil Relacje PM off
becek uważa post za pomocny.
 
      
#4466 PostWysłany: 30 Lis 2017 12:00 

Rejestracja: 12 Paź 2017
Posty: 2
Cześć, to znowu ja :D

Otóż, po 3 miesięcznej (sic!) walce z Lufą moja kuzynka otrzyma odszkodowanie. Dostałem maila od lufy z prośbą o podanie adresu, na który z tego co zrozumiałem wyślą czek. Nadmienię tylko, że adres ten jest w USA, stąd moje pytanie, czy jednak lepiej przycisnąć ich żeby oddali pieniądze w formie przelewu, czy nie kombinować i dostać ten czek? Z tego co słyszałem tam jest to dosyć popularna forma płatności, z tym że nie wiem czy każdy bank taki czek od Lufy przyjmie, czy nie weźmie jakiejś chorej prowizji i czy cały proces znowu się nie przedłuży...
Ktoś z was ma jakieś doświadczenie w tym temacie? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4467 PostWysłany: 04 Gru 2017 10:37 

Rejestracja: 12 Gru 2014
Posty: 328
srebrny
Hej, właśnie próbuję wrócić z dealu do Ameryki Środkowej do domu...
To co udało się Aeromexico z Salwadoru i Meksyku, nie udało się Lotowi, który miał zadanie wydawałoby się prostsze czyli dowiezienie mnie z Amsterdamu do Katowic z przesiadka w Warszawie. Wylot z Amsterdamu opóźnil się ponad 1h. Najpierw powiedziano, że mają problem z rozmieszczeniem bagaży, potem z odpieciem schodkow a potem jeszcze samolot stał 10 minut. W konsekwencji przylecielismy do Warszawy po odlocie mojego samolotu do Katowic. W domu zamiast o północy będę 12h później co oczywiście rodzi mnóstwo negatywnych sytuacji w domu, w pracy itp. Czy to jest ta sytuacja, kiedy się otrzymuje 250 euro odszkodowania? Czy najpierw startować z reklamacją do Lotu czy od razu do ULC?
Bez bicia przyznaje ze nie przeczytalem calego watku ale jest dosc długi więc nie krzyczcie proszę jeśli pytania są proste...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4468 PostWysłany: 04 Gru 2017 10:47 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1960
platynowy
Reklamacja najpierw do LOT a potem dopiero do ULC w razie odmowy.
Zapewnili ci hotel w Warszawie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4469 PostWysłany: 04 Gru 2017 11:28 

Rejestracja: 12 Gru 2014
Posty: 328
srebrny
Tak, hotel i lot dzień później, ale nie zmiania to faktu, że jeszcze nie dotarłem do domu, a miałem w nim być wczoraj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4470 PostWysłany: 04 Gru 2017 11:36 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1960
platynowy
Pytanie o hotel to na marginesie.
Teraz musisz złożyć wniosek do LOT-u.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4471 PostWysłany: 06 Gru 2017 10:39 

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 49
Sam już nie wiem... czy za opóźnienie 2:40 na trasie CPH-WAW należy się jakieś odszkodowanie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4472 PostWysłany: 06 Gru 2017 10:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Niestety nie,brakło 20 min ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4473 PostWysłany: 11 Gru 2017 13:03 

Rejestracja: 11 Gru 2017
Posty: 1
Witam.czy ma ktos maila do travel service?chodzi mi o odszkodowanie za opozniony lot w dniu 7.12.2017.szukalem na ich stronie ale nie maja maila typowo pod takie reklamacje.maja tylko o zagubiony i uszkodzony bagaz.czy mam im wyslac listem poleconym na adres siedziby ich firmy w warszawie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4474 PostWysłany: 11 Gru 2017 13:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
W sprawie odszkodowania za opóźnienie proponują kontakt przez customercare@travelservice.aero . Poleconym też można.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4475 PostWysłany: 12 Gru 2017 10:04 

Rejestracja: 05 Maj 2017
Posty: 57
Czy jeśli lot był opóźniony poniżej 2h, a dokładniej 1,5h, mam prawo do rekompensaty za koszty poniesione na posiłek na lotnisko? Napisałem do lotu, ale moją reklamację odrzucono. W swojej reklamacji prosiłem o zwrot kosztów na posiłek. Wydawało mi się, że coś mi jednak przysługiwało, ale teraz nie mogę odnaleźć. :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4476 PostWysłany: 12 Gru 2017 10:08 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 161
Loty: 202
Kilometry: 281 717
Poniżej 2h --> nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4477 PostWysłany: 12 Gru 2017 12:42 

Rejestracja: 30 Lip 2012
Posty: 381
niebieski
UIA odwołały mój rejs na trasie IKA-KBP na wrzesień 2018 roku. Na swojej stronie piszą, że podlegają zarówno pod wewnętrzne regulacje, jak i Rozporządzenie (WE) 261/2004. Obie te regulacje dają mi prawo do zmiany planu podróży przez zapewnienie rejsu u innego przewoźnika, przy czym na tej trasie liczą się wewnętrzne regulacje, a nie unijne. Niestety personel UIA odmawia mi realizacji tego prawa i próbuje wmówić, że zmiana jest możliwa tylko jeśli odwołają lot w ciągu 14 dni przed. Zapytani o konkretny zapis regulaminowy, zacytowali punkt stanowiący o zwrocie poniesionych kosztów, gdzie rzeczywiście określono termin 14 dni. W odpowiedzi przesłałem im zapis regulaminowy stanowiący o zmianie planu podróży, w którym żadnych terminów nie określono. Teoretycznie jestem więc na wygranej pozycji, skoro regulamin określający warunki przewozu jest po mojej stronie. A w praktyce ktoś już się z nimi o to bił? Mam zamiar na początek zgłosić to do State Aviation Administration of Ukraine.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4478 PostWysłany: 12 Gru 2017 13:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@FemmeFatale Popytaj przez PW ,lub na ich oficjalnym profilu,który mają u nas memberlist.php?mode=viewprofile&u=100523 W ramach ich linii pewnie masz prawo zmienić lot,czy uznają lot innymi liniami i zwrócą ew.różnicę w cenie trudno wyrokować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4479 PostWysłany: 12 Gru 2017 13:45 

FemmeFatale napisał(a):
UIA odwołały mój rejs na trasie IKA-KBP na wrzesień 2018 roku. Na swojej stronie piszą, że podlegają zarówno pod wewnętrzne regulacje, jak i Rozporządzenie (WE) 261/2004.
.


Oj kogoś tu poniosło w kontekście UIA i trasy Teheran - Kijów na IX.2018r.

Ale a nuż "coś" zwłaszcza po kontakcie z przedstawicielem UIA na forum
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4480 PostWysłany: 12 Gru 2017 20:13 

Rejestracja: 30 Lip 2012
Posty: 381
niebieski
FemmeFatale napisał(a):
UIA odwołały mój rejs na trasie IKA-KBP na wrzesień 2018 roku. Na swojej stronie piszą, że podlegają zarówno pod wewnętrzne regulacje, jak i Rozporządzenie (WE) 261/2004. Obie te regulacje dają mi prawo do zmiany planu podróży przez zapewnienie rejsu u innego przewoźnika, przy czym na tej trasie liczą się wewnętrzne regulacje, a nie unijne. Niestety personel UIA odmawia mi realizacji tego prawa i próbuje wmówić, że zmiana jest możliwa tylko jeśli odwołają lot w ciągu 14 dni przed. Zapytani o konkretny zapis regulaminowy, zacytowali punkt stanowiący o zwrocie poniesionych kosztów, gdzie rzeczywiście określono termin 14 dni. W odpowiedzi przesłałem im zapis regulaminowy stanowiący o zmianie planu podróży, w którym żadnych terminów nie określono. Teoretycznie jestem więc na wygranej pozycji, skoro regulamin określający warunki przewozu jest po mojej stronie. A w praktyce ktoś już się z nimi o to bił? Mam zamiar na początek zgłosić to do State Aviation Administration of Ukraine.


Okazuje się, że UIA zawarło porozumienie z EASA, które zmusza ich do realizowania przepisów unijnych, w tym także Rozporządzenia (WE) 261/2004. Po przedstawieniu tej argumentacji, zaproponowali mi rejsy z 8-9 godzin przesiadki we FRA, VIE lub IST. Odrzuciłem je i otrzymałem ofertę lotu Turkish Airlines przez IST z dwugodzinną przesiadką. Tę zaakceptowałem i otrzymałem od razu nowy bilet. Polecam zapamiętać, że UIA również podlega pod przepisy unijne, bo w razie czego to bardzo pomaga.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 472  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group