Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9471 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 474  Następna
Autor Wiadomość
#3761 PostWysłany: 28 Kwi 2017 22:36 

Rejestracja: 19 Cze 2015
Posty: 74
Loty: 324
Kilometry: 659 325
szrajbendorf napisał(a):
Chciałbym dowiedzieć się czy mam szanse na jakiekolwiek odszkodowanie w następującym przypadku. W maju zeszłego roku leciałem na następującej trasie. GDN-WAW-JFK-POS. Wylatując z GDN już wiedziałem ze jest usterka techniczna i lot do JFK nie poleci. Zaproponowano mi lot dnia następnego na co przystałem. W czasie lotu do WAW dostałem emaila z customer service LOTu z informacja o locie dnia następnego oraz z adnotacja ze lot z JFK-POS muszę ogarnąć we własnym zakresie bo oni nie maja wglądu do linii Carrabean Airlines. Na miejsce doleciałem dzień później. Chciałbym złożyć wniosek o odszkodowanie ale nie posiadam żadnej dokumentacji. Jedyne co mam to nr rezerwacji oraz ten email z customer service LOTu. Nie posiadam karty pokładowej ani numeru biletu. Wtedy po prostu nie wiedziałem o możliwości uzyskania rekompensaty i wszystko wyrzuciłem po powrocie do domu.


Mały update. Sprawa rozpatrzona pozytywnie. LOT przysłał krótkiego emaila z zapytaniem o numer konta oraz zaproszeniem do dalszego korzystania z ich połączeń :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w Abu Zabi za 1342 PLN. Loty (piątek-poniedziałek) z Krakowa i pobyt w 4* hotelu City break w Abu Zabi za 1342 PLN. Loty (piątek-poniedziałek) z Krakowa i pobyt w 4* hotelu
6 dni na Sycylii za 1193 PLN. Loty do Katanii z Katowic i noclegi blisko plaży 6 dni na Sycylii za 1193 PLN. Loty do Katanii z Katowic i noclegi blisko plaży
#3762 PostWysłany: 29 Kwi 2017 23:31 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
SPLDER napisał(a):
Ad C) Nie ma znaczenia kto sprzedaje bilet, ale kto wykonuje dany odcinek. Loty spoza UE są objęte ochroną wyłącznie jeśli są wykonywane przez przewoźnika unijnego. Jeśli chcesz być objęty ochroną wynikającą z rozporządzenia nie wybieraj lotów przewoźników amerykańskich na odcinku USA-EU, ale bilet możesz kupić gdziekolwiek.


Czyli co? Nie ma co walczyć dalej? Tylko cieszyć się z vouchera od AA?
A co z ustawami w USA? Pod te podpada już amerykańska linia.
https://www.transportation.gov/airconsumer/fly-rights

Tu jest mowa o 4xcenie biletu w jedną stronę. Próbował ktoś w USA z odszkodowaniami? :-)
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3763 PostWysłany: 29 Kwi 2017 23:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
Odszkodowanie w wysokosci 400% ceny biletu odnosi sie do overbookingu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3764 PostWysłany: 01 Maj 2017 02:29 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3239
srebrny
@‌bartek.‌

Moim zdaniem na gruncie EC 261/2004 nie ma szans aby coś wywalczyć.

W USA nie ma ryczałtowych odszkodowań w takiej sytuacji.
Nie wiem na jaką kwotę dostałeś voucher od AA, możesz napisać do nich że otrzymana kwota jest nieadekwatna do poniesionych strat, ale pewnie ugrać coś więcej nie będzie łatwo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3765 PostWysłany: 02 Maj 2017 23:13 

Rejestracja: 31 Sty 2012
Posty: 112
Loty: 4
Kilometry: 14 401
Pytanie standardowe:
Miałem kupiony bilet ze slynnej promocji Cdg - Sez - Bom liniami Air Seychelles.
W drodze powrotnej lot Sez - Cdg został przesunięty z 22 na 10 rano (przylot o 18:30 zamiast o 6:10). Czy skoro lot był do UE to przysługuje mi odszkodowanie w zwiazku z rozporzadzeniem 261 ??

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3766 PostWysłany: 02 Maj 2017 23:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1388
niebieski
Nie, ale maila możesz napisać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3767 PostWysłany: 03 Maj 2017 22:45 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 15
-- 03 Maj 2017 22:37 --

dwa345 napisał(a):
Chyba mam pecha znów lot opóźniony o ponad 4,5 godzin z Mombasy do Warszawy przewoźnik enter , czarter wykupiony w TUI , zero informacji .Dopiero na pokładzie samolotu informacja że była jakaś usterka techniczna. Ciekawi mnie wynik mojej batali o 600 euro za osobę. Od dziś zaczynam. :) :?


Dziś mamy maj 2017 :)) Po przyznaniu przez ULC 600 euro na osobę, enter oczywiście się odwołał :) datkowo ulc nałożył na nich karę, doskonale wiedzieli że nic nie ugrają tylko zwłokę w czasie, po odwołaniu ulc podtrzymał pierwszą decyzję, wczoraj przyszło pismo ze proszą o numer konta. ciekawe jak długo im zejdzie zanim przeleją pieniądze :/
Tak więc walczyć, pisać, dodam tylko że ja złożyłam pierwsze pismo do przewoźnika po roku od zakończenia wycieczki czyli w styczniu 2016r jakoś nie było wcześniej czasu :) tak więc przepychanka już trwa ok 1,5 roku


...a jutro znów lecę ✈ Enterair ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3768 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 515
Loty: 120
Kilometry: 206 814
Witam.

Pierwszy raz zdarzyło mi się mieć opóźniony lot i w związku z tym mam kilka pytań, ale najpierw nakreślę sytuację.

Lot z SXF do KEF liniami WOWair, numer lotu WW725
Planowy wylot 1:35 29.04.2017
Planowy przylot 3:10 29.04.2017

[+] Pokaż
(wszystkie poniższe przychodziły SMSem i emailem)

Pierwsza informacja o opóźnieniu od przewoźnika pojawiła się 28.05.2017 o 21:49 informujący, że samolot, którym miałem lecieć nie wystartował o czasie z poprzedniego lotniska i że będą informować na bieżąco.

Druga informacja z godziny 23:56 o szacowanej zmianie wylotu mojego rejsu na 4:10

Mniej więcej o tej godzinie nastąpił boarding po czym po kilkunastu lub więcej minutach nakazano opuścić samolot. Informowano, gdzie należy się udać po informacje (jakaś firma się tym zajmująca mająca stanowisko na lotnisku)

Trzecia informacja z 5:32, że wylot jest jeszcze dalej odroczony, ale nie wiadomo na którą konkretnie.

Stanowisko informujące oblężone przez pasażerów nie radziło sobie z udzielaniem informacji. Co więcej nie wiedziało co ma mówić. Nie przekazano nam informacji o naszych prawach na papierze (tylko skromne informacje ustne). Nie było zgody od linii lotniczej na wydawanie voucherów na posiłek. Nie było informacji czy będzie zapewniony hotel lub czy będzie zwrot kosztów za takowy. Nie było informacji o możliwości lotu innym lotem tego przewoźnika. Mimo, że można było kupić na takowy bilet przez www informacja ustna była, że jest wszystko wyprzedane. Przed godziną 7 pojawiła się informacja, że będzie zapewniony hotel wraz ze śniadaniem i w związku z tym nie będą wydawane vouchery. Po kolejnych 30 minutach koczowania przy stanowisku i wyżebraniu przydziału na hotel okazało się, że trzeba do niego dotrzeć na piechotę (ok kilometr).

Czwarta informacja z godziny 7:07 mówiąca, że lot nadal jest opóźniony i planowany wylot jest na 17:30.

Piąta informacja z 11:32 potwierdzająca poprzedni planowany czas wylotu.

Szósta informacja z 15:45 o tym, że podczas lotu catering będzie ograniczony do minimum. W związku z tym można udać się po voucher na jedzenie.


Samolot ostatecznie wystartował około 17:30. W każdej powyższej wiadomości pojawiało się stwierdzenie "nieprzewidziane okoliczności"

Pytania:
1. Rezerwacja była na 2 osoby. Czy każda osoba musi składać osobną reklamację, czy reklamacja jest dla wszystkich osób na raz?
2. Gdzie mogę znaleźć dokładne godziny wylotu i przylotu? FR24 nie podaje starszych danych niż 7 dni (a minęło 9) chyba, że wykupi się pakiet premium). Może ktoś z was ma taki pakiet i podzieliłby się informacją o tych godzinach... :-)
3. Gdzie mogę znaleźć konkretną przyczynę opóźnienia lotu.
4. Czy mam obowiązek składać reklamację w języku angielskim i poprzez formularz na stronie przewoźnika? Jaka jest dla mnie najlepsza forma?

Co jeszcze powinienem wiedzieć zanim zacznę proces reklamacji a nie wiem, że powinienem zapytać...?
_________________
Image Image


Ostatnio edytowany przez Mio 07 Maj 2017 21:20, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3769 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:14 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Wylot jeszcze przed tobą............
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3770 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
Mio napisał(a):
Witam.

Pierwszy raz zdarzyło mi się mieć opóźniony lot i w związku z tym mam kilka pytań, ale najpierw nakreślę sytuację.

Lot z SXF do KEF liniami WOWair, numer lotu WW725
Planowy wylot 1:35 29.05.2017
Planowy przylot 3:10 29.05.2017

Z tego co tu podałeś to masz jeszcze sporo czasu do wylotu a nie opóźnienie ;) Poważnie to piszesz do przewoźnika o odszkodowanie podając nr lotu i dane pasażerów z rezerwacji,to wystarczy.Czekasz jak się do tego odniosą,może nie będzie problemu i dostaniecie odszkodowanie. :)Napisz po angielsku przez ich formularz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3771 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 889
niebieski
Proste 800eur leży na podłodze a Tobie się nie chce poczytać tego wątku w którym znajdziesz odpowiedz na wszystkie pytania :?. Za 1/4 poprowadzę Ci tą sprawę :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3772 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:31 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 973
Loty: 202
Kilometry: 447 127
Mio napisał(a):
Pytania:
1. Rezerwacja była na 2 osoby. Czy każda osoba musi składać osobną reklamację, czy reklamacja jest dla wszystkich osób na raz?
2. Gdzie mogę znaleźć dokładne godziny wylotu i przylotu? FR24 nie podaje starszych danych niż 7 dni (a minęło 9) chyba, że wykupi się pakiet premium). Może ktoś z was ma taki pakiet i podzieliłby się informacją o tych godzinach... :-)
3. Gdzie mogę znaleźć konkretną przyczynę opóźnienia lotu.
4. Czy mam obowiązek składać reklamację w języku angielskim i poprzez formularz na stronie przewoźnika? Jaka jest dla mnie najlepsza forma?


Ad. 1. To zależy od elastyczności formularza na stronie przewoźnika;
Ad. 2. Do złożenia skargi ta informacja nie jest Ci niezbędna. Wystarczy wyjaśnić, że rozmiar opóźnienia był ma tyle duży (zgodnie z 261/04) że powoduje obowiązek odszkodowawczy po stronie przewoźnika;
Ad. 3. Tego nie dowiesz się w innym sposób, niż składając skargę;
Ad. 4. Po angielsku, najlepiej na stronie WOWa. Możesz listownie tylko po co? ;)

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off
Mio uważa post za pomocny.
 
      
#3773 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:37 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Mio napisał(a):
Witam.

Pierwszy raz zdarzyło mi się mieć opóźniony lot i w związku z tym mam kilka pytań, ale najpierw nakreślę sytuację.

Lot z SXF do KEF liniami WOWair, numer lotu WW725
Planowy wylot 1:35 29.04.2017
Planowy przylot 3:10 29.04.2017

[+] Pokaż
(wszystkie poniższe przychodziły SMSem i emailem)

Pierwsza informacja o opóźnieniu od przewoźnika pojawiła się 28.05.2017 o 21:49 informujący, że samolot, którym miałem lecieć nie wystartował o czasie z poprzedniego lotniska i że będą informować na bieżąco.

Druga informacja z godziny 23:56 o szacowanej zmianie wylotu mojego rejsu na 4:10

Mniej więcej o tej godzinie nastąpił boarding po czym po kilkunastu lub więcej minutach nakazano opuścić samolot. Informowano, gdzie należy się udać po informacje (jakaś firma się tym zajmująca mająca stanowisko na lotnisku)

Trzecia informacja z 5:32, że wylot jest jeszcze dalej odroczony, ale nie wiadomo na którą konkretnie.

Stanowisko informujące oblężone przez pasażerów nie radziło sobie z udzielaniem informacji. Co więcej nie wiedziało co ma mówić. Nie przekazano nam informacji o naszych prawach na papierze (tylko skromne informacje ustne). Nie było zgody od linii lotniczej na wydawanie voucherów na posiłek. Nie było informacji czy będzie zapewniony hotel lub czy będzie zwrot kosztów za takowy. Nie było informacji o możliwości lotu innym lotem tego przewoźnika. Mimo, że można było kupić na takowy bilet przez www informacja ustna była, że jest wszystko wyprzedane. Przed godziną 7 pojawiła się informacja, że będzie zapewniony hotel wraz ze śniadaniem i w związku z tym nie będą wydawane vouchery. Po kolejnych 30 minutach koczowania przy stanowisku i wyżebraniu przydziału na hotel okazało się, że trzeba do niego dotrzeć na piechotę (ok kilometr).

Czwarta informacja z godziny 7:07 mówiąca, że lot nadal jest opóźniony i planowany wylot jest na 17:30.

Piąta informacja z 11:32 potwierdzająca poprzedni planowany czas wylotu.

Szósta informacja z 15:45 o tym, że podczas lotu catering będzie ograniczony do minimum. W związku z tym można udać się po voucher na jedzenie.


Samolot ostatecznie wystartował około 17:30. W każdej powyższej wiadomości pojawiało się stwierdzenie "nieprzewidziane okoliczności"

Pytania:
1. Rezerwacja była na 2 osoby. Czy każda osoba musi składać osobną reklamację, czy reklamacja jest dla wszystkich osób na raz?
2. Gdzie mogę znaleźć dokładne godziny wylotu i przylotu? FR24 nie podaje starszych danych niż 7 dni (a minęło 9) chyba, że wykupi się pakiet premium). Może ktoś z was ma taki pakiet i podzieliłby się informacją o tych godzinach... :-)
3. Gdzie mogę znaleźć konkretną przyczynę opóźnienia lotu.
4. Czy mam obowiązek składać reklamację w języku angielskim i poprzez formularz na stronie przewoźnika? Jaka jest dla mnie najlepsza forma?

Co jeszcze powinienem wiedzieć zanim zacznę proces reklamacji a nie wiem, że powinienem zapytać...?



Zmień jeszcze datę w historii otrzymywanych wiadomości.

Nie musisz im udowadniać o której samolot wystartował lub wylądował.
Tym zajmuje się niemiecki ULC.
Przyczyny lotu nikt ci oficjalnie nie poda.
W przypadku odmowy napiszą, że to nie jest ich wina i było zdarzenie nadzwyczajne z czego oni są zwolnieni z odszkodowania.
Jeżeli od razu przyznają ci odszkodowanie to powinieneś się z tego cieszyć ponieważ cały proces odszkodowawczy musi być zgodny z niemieckimi regulacjami, które są czasochłonne i zawiłe.
Do reklamacji dołącz skany biletów wraz z rezerwacją
Góra
 Profil Relacje PM off
Mio uważa post za pomocny.
 
      
#3774 PostWysłany: 07 Maj 2017 21:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
bartek. napisał(a):
Panowie nie ma co się tak sprzeczać ;-)

W tym tygodniu padło wiele wyjaśnień, tak więc update do mojej sprawy sprzed 2-3 stron ;-)

1) BA do mnie napisało, że im przykro, blablabla i że odpowiedzialny za to jest AA, ale są tak super że sami do AA napisali w moim imieniu
2) Zadzwoniłem wczoraj do ULC, bo oczywiście BA powiedziało coś sprzecznego z tym co usłyszałem telefonicznie od ULC. Niestety, tym razem ULC zmieniło zdanie i powiedziało, że BA ma rację i to AA jest odpowiedzialny. (Ten temat opiszę dokładniej niżej)
3) 3 godziny po telefonie do ULC, dostałem maila od AA ;-) Przeprosiny, ale że ich nie obowiązuje rozporządzenie europejskie, ale jest im tak przykro, że wysłali mi do domu voucher na zakup biletów u nich.[...]

To nie sprzeczka tylko wyjasnianie nieporozumien interpretacyjnych :D

Niestety, jak juz zostalo przedstawione wczesniej, AA nie sa w zadnym stopniu zobligowane do wyplacenia rekompensaty z tytulu EC261, ale i tak milo z ich strony, ze zaoferowali voucher.
A w ULC... pracuja zwykli ludzie, ktorym tez od czasu do czasu zdarzaja sie pomylki, jak nam wszystkim.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3775 PostWysłany: 07 Maj 2017 22:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1388
niebieski
@Mio, zachowanie WOW skandaliczne. Ja bym niezależnie od otrzymania odszkodowania poskarżył WOW do niemieckiego ULC za totalne pogwałcenie prawa do opieki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3776 PostWysłany: 10 Maj 2017 18:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 767
Loty: 220
Kilometry: 442 694
niebieski
Hej :)
Lot powrotny ADD-FCO opóźniony 4 godz. Przyczyną usterka systemu awaryjnego oświetlenia w 787.
Na co mogę liczyć zważywszy ze europejskie regulacje chyba nie mają zastosowania, skoro wylot był z kraju pozaeuropejskiego? :/
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3777 PostWysłany: 10 Maj 2017 18:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
Jeśli lot liniami Ethiopian to nie mają,ale zawsze warto napisać do linii .Czasami można coś ugrać ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3778 PostWysłany: 10 Maj 2017 21:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 767
Loty: 220
Kilometry: 442 694
niebieski
No ethiopian, ethiopian... :cry: serio nic? : (
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3779 PostWysłany: 10 Maj 2017 21:43 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Tak jak pisała @miriam z rozporządzenia nic nie ugrasz.

Reklamację możesz zgłosić (nic nie tracisz i nic cię to nie kosztuje) może dadzą Ci jakiś voucher.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3780 PostWysłany: 12 Maj 2017 15:40 

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 54
Cześć
Miałem taka sytuację:
Rezerwacja na przelot Wilno - Kijów - Bangkok i powrót po 2 tyg. Bangkok - Kijów - Wilno liniami Ukraine International Airlines wszystko na 1 bilecie.
Ostatni odcinek czyli Kijów-Wilno opóźniony o 4,5h z powodu problemów operacyjnych przewoźnika - mam pismo od UIA+zdjęcia tablic odlotów i przylotów z podanym opóźnieniem.

Po lekturze wątku widzę, że z 261/2004 raczej chyba nic nie ugram bo przewoźnik spoza UE. Moje 2 pytania to:

1. Może jestem w błędzie i jednak można coś od nich wyciągnąć na podstawie przepisów UE?
2. Jak nie to czy ktoś przerabiał z UIA lub innym przewoźnikiem spoza UE prośbę o jakiś voucher w takiej sytuacji? Dali coś czy olali?

Dodam jeszcze, że na lotnisku w Kijowie UIA rozdawało posiłek. Żeby go odebrać trzeba było podpisać listę, gdzie poświadczało się że oprócz odebrania od UIA posiłku odebrało się także pismo z prawami pasażera w przypadku opóźnień lotu. Pisma oczywiście nikt nie dawał pasażerom. Pani z UIA nic o piśmie z prawami pasażera nie wiedziała i w żaden sposób mimo moich usilnych próśb nie była w stanie poinformować mnie o prawach pasażera. Jedzonko wziąłem oczywiście, ale na liście przy moim nazwisku wpisałem, że wbrew temu co piszą nie są w stanie dać mi papieru z moimi prawami w przypadku opóźnień + plus zrobiłem foto listy.
Reszta ludzi oczywiście brała co dawali z uśmiechem od ucha do ucha i podpisywała się gdzie tylko kazali...

Z góry dzięki z odpowiedź!
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9471 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 474  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group