Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 25 Sie 2015 07:51 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 673
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
wskaz mi ktore normane linje maja odprawe online otwarta na wiecej niz 30h?
w wiekszosci jest 24h, dlugi eterminy tylko w smiecairach
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#22 PostWysłany: 25 Sie 2015 09:26 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2760
srebrny
Jak to które? No właśnie tanie. I pod tym względem są o wiele lepsze.
A o ile pamiętam, KLM ma 48 godzin. Aegean też 48 ewentualnie 30. Kilka razy było to dla mnie znaczące ułatwienie (w porównaniu z 24), ale wciąż mało...
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 25 Sie 2015 10:05 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 6148
HON fly4free
1) Jeśli znajomy miał wystawiony i ważny w chwili podróży bilet - co uprawdapadabnia bezproblemowa podróż do Amsterdamu - to jest to IMO nieuzasaniona odmowa przyjęcia na pokład, bycćmoże z powodu jakiegoś błędu w systemie albo nieprawidłowego odbicia karty pokładowej przy wylocie z Warszawy (za prawidłową rejestracje pasazera na lot odpowiadaja agenci obslugujący dany rejs przy bramce) w wyniku czego system uznał, że był no show i anulował rezerwację na dalsze odcinki - jesli tak, przysluguje mu roszczenie o odszkodowanie 250 euro plus zmiana przelotu bezpłatnie na kolejny rejs, ewentualnie zwrot poniesionych wydatków np. na nocleg.

2) W tej sytuacji wysłałbym do LOT na pismie reklamację z dołączeniem potwierdzenia rezerwacji , kartą pokładową z pierwszego segmentu, potwierdzeniem otrzymanym przy odprawie na drugi segment, bilingiem wskazującym na rozmowy z call center LOT i opisem całej sytuacji, a także ewentualnymi rachunkami.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
xladystarrrdustx uważa post za pomocny.
 
 
 [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group