Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 419 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 02 Lip 2020 08:40 

Rejestracja: 23 Paź 2015
Posty: 64
lukasz666 - czy numer lotu był w formacie 8xxx? Czy standardowy lotowski?
Góra
 Relacje PM off  
 
#342 PostWysłany: 02 Lip 2020 08:54 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 575
Loty: 239
Kilometry: 630 107
niebieski
8xxx - czyli czarter; wycieli całą Macedonię do początku sierpnia;
Góra
 Relacje PM off  
 
#343 PostWysłany: 02 Lip 2020 08:56 

Rejestracja: 23 Paź 2015
Posty: 64
lukasz666 -Co zaproponowali w zamian?
Góra
 Relacje PM off  
 
#344 PostWysłany: 02 Lip 2020 09:10 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 575
Loty: 239
Kilometry: 630 107
niebieski
to co proponują wszystkim:


..

ANULOWANIE REJSU

..

Numer rezerwacji:

XXXXXX

..

Dzień dobry,

..

Z przykrością informujemy, że Twój rejs został anulowany.

Pasażerowie, którzy posiadają bilety na odwołane rejsy mogą skorzystać z elastycznych zasad wymiany biletu, w tym m.in. zamiany wartości biletu na voucher, ważny nawet przez okres 2 lat na wszystkie połączenia LOT-u. W ramach elastycznej zmiany biletu możesz także wybrać inny termin i trasę lotu (także w ramach połączeń #LOTnaWakacje), korzystając z dodatkowych benefitów lub zwrócić swój bilet.


Z podjęciem decyzji nie musisz się spieszyć. Wymiany biletu na voucher lub wyboru nowego lotu możesz dokonać przez rok od daty zakupu  oryginalnego  biletu.  

Zapoznaj się z wybranymi możliwościami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy:



1. Zamień bilet na voucher

Zgłoś się do nas w ciągu roku od momentu zakupu oryginalnego biletu i skorzystaj z vouchera. Voucher jest ważny przez rok (12 miesięcy) od momentu jego wystawienia. W tym czasie możesz go wymienić na nową rezerwację,  w czasie następnych 12 miesięcy. 

Teraz voucher może stać się także pomysłem na prezent dla najbliższej osoby - wartość vouchera można wykorzystać na zakup dowolnej liczby biletów, a w przypadku nie wykorzystania całości środków, reszta jest zwracana w postaci nowego vouchera.

Voucher to elastyczny i najszybszy sposób na dokonanie zwrotu biletu. Proces jego wystawiania jest w części automatyczny, dzięki czemu obsługa klientów wybierających voucher została znacznie przyspieszona.

Aby zamienić bilet na voucher wypełnij formularz. Potwierdzenie wprowadzonych zmian wraz z numerem vouchera otrzymasz drogą elektroniczną. Zmiany możesz także dokonać kontaktując się z naszym Contact Center lub odwiedzając kasę LOTu.


2. Zaplanuj swój wyjazd w innym terminie i  skorzystaj z dodatkowej zniżki 

Bezpłatnej zmiany terminu podróży możesz dokonać w ciągu roku od daty zakupu oryginalnego biletu. Nowy termin podróży możesz rezerwować przez rok od daty oryginalnego wylotu. Wybierając to rozwiązanie otrzymasz dodatkowo 30% rabatu na kolejny rejs z PLL LOT. 

Aby zmienić termin podróży wypełnij formularz.  Potwierdzenie wprowadzonych zmian i kod rabatowy otrzymasz  drogą elektroniczną. Zmiany możesz także dokonać kontaktując się z naszym Contact Center.


3. Zmień trasę podróży w promocyjnej cenie 

Bilet  możesz także zamienić na przelot na zupełnie innej trasie – jeżeli wybrany rejs będzie droższy od anulowanego, otrzymasz 200 PLN rabatu. Na zgłoszenie zmiany terminu wylotu masz czas w ciągu roku od daty zakupu oryginalnego biletu. Nowy termin podróży możesz rezerwować przez rok od daty oryginalnego lotu.

Aby zmienić trasę podróży wypełnij formularz. Potwierdzenie wprowadzonych zmian otrzymasz drogą elektroniczną.  Zmiany możesz także dokonać kontaktując się z naszym Contact Center.

Jeśli żadna z zaproponowanych opcji nie spełnia Twoich oczekiwań, bilet możesz także zwrócić korzystając z formularza. Informujemy, że czas procesowania wniosków o zwrot jest znacznie wydłużony.


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 02 Lip 2020 09:18, edytowano w sumie 1 raz
Widoczny pnr...
Góra
 Relacje PM off  
 
#345 PostWysłany: 02 Lip 2020 11:22 

Rejestracja: 22 Maj 2020
Posty: 10
Myślicie, że odwołają kolejne loty? Zamiast Wrocławia, proponują mi podróż z Warszawy, ale musiałbym wydłużyć noclegi. Wiem skądinąd, że loty z Warszawa-Rzym też mają na dziś śladowe obłożenie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#346 PostWysłany: 02 Lip 2020 11:24 

Rejestracja: 22 Lip 2018
Posty: 90
niebieski
Ciągle są dostępne też loty z Poznania do Rzymu w każdy piątek i poniedziałek...
Góra
 Relacje PM off  
 
#347 PostWysłany: 02 Lip 2020 11:27 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 982
Loty: 28
Kilometry: 14 467
złoty
Może wycinają te, które z ekonomicznego punktu widzenia (obłożenie) się nie opłacają. Ryzyko odwołania niewielkie.
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#348 PostWysłany: 03 Lip 2020 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 276
Loty: 290
Kilometry: 408 027
niebieski
Tablica na Balicach pokazuje, że dzisiejszy LO8745 do Grecji (Kavala) odwołany. Ciekawe co będzie dalej, bo chociażby na poniedziałkowy rejs z KRK na Zakintos nadal można kupić bilet OW za 60 zł...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
 
#349 PostWysłany: 03 Lip 2020 12:16 

Rejestracja: 18 Lut 2016
Posty: 58
Moje połaczenie na Zakintos - rano nie było możliwości zakupu, teraz wróciło na stronę LOT`u. :)

Będzie dobrze :)
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#350 PostWysłany: 03 Lip 2020 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3026
platynowy
Czy udaje się Wam na infolinii zmienić lot krajowy na międzynarodowy?
Ja dostałem informację, że to niemożliwe.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#351 PostWysłany: 03 Lip 2020 14:30 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 226
niebieski
@wtak inna stawka VAT, stąd ten problem. Nie da się niestety.
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#352 PostWysłany: 03 Lip 2020 15:48 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1636
srebrny
@ranek
Widziałem gdzieś informację, że inauguracja Kavali została przeniesiona na 17-tego.
Przesunięcie miało dotyczyć tylko tego kierunku, ale mam wrażenie że sytuacja jest "rozwojowa".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#353 PostWysłany: 03 Lip 2020 16:32 

Rejestracja: 22 Maj 2020
Posty: 10
Miałem lot z Wrocławia do Rzymu 20.08, powrót 24.08. Odwołane. Chętnie wziąłbym z przesiadką w Warszawie w zamian. Powrót oferują mi 2 dni później, okej. Wylot z Polski 20.08 tylko z Warszawy, bez dolotu do niej, czyli zmiana relacji i łącznie (w obie strony) dopłata ponad 300 zł, z czego 200 pokrywa LOT. Trochę do dupy.

Tłumaczą mi na infolinii, że dolot z Wrocławia do Warszawy wieczorem i wylot z niej o 6 rano nie być na jedynym bilecie, bo zmiana daty i przerwa w podróży. Prawda to? Czy gdyby było to jednak możliwe, to dostałbym bilet Wrocław-Rzym przez Warszawę w obie strony bez ponownego przeliczania ceny i tym samym bez dopłaty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#354 PostWysłany: 03 Lip 2020 16:38 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5958
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
Jeżeli między przylotem z Wrocławia a odlotem z W-wy jest mniej niż 24 godziny, to żadna przerwa, tylko ściema.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
TomaszAtoniemasz uważa post za pomocny.
 
 
#355 PostWysłany: 03 Lip 2020 16:47 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1751
srebrny
@TomaszAtoniemasz nieprawda. Coś takiego można wystawić na jednym bilecie. A co do dopłaty, oni odwołali lot, więc to oni powinni dać Ci bezpłatnie inną alternatywę.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
TomaszAtoniemasz uważa post za pomocny.
 
 
#356 PostWysłany: 03 Lip 2020 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3984
platynowy
Jakby jeszcze było mało to potwierdzam słowa przedmówców,
każda przerwa w podróży poniżej 24h to zwykła przesiadka i bez żadnych dodatkowych obwarowań może być ona złożona na jednym bilecie dokładnie tak samo jak gdyby przesiadka trwała 1h, natomiast sama zmiana daty też nie ma żadnego znaczenia.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
TomaszAtoniemasz uważa post za pomocny.
 
 
#357 PostWysłany: 03 Lip 2020 16:56 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3463
Loty: 222
Kilometry: 521 119
Bez problemu możesz dokonać takiej zmiany. Tylko jesli dolot do waw dzien wczesniej to nie dostaniesz hotelu. Kiepsko trafiłeś na linii
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
TomaszAtoniemasz uważa post za pomocny.
 
 
#358 PostWysłany: 03 Lip 2020 17:08 

Rejestracja: 22 Maj 2020
Posty: 10
Dzięki Panowie. Trudne pierwsze kroki w lataniu.

Czy dobrze rozumiem rozporządzenie 261/2004 PE, że mimo odwołania na wiele tygodni przez wylotem, przysługują mi właściwie wszystkie prawa z wyjątkiem odszkodowania, w szczególności, jeżeli proponowany powrót jest 2 dni później, prawo do zakwaterowania na koszt przewoźnika? Aż trudno mi uwierzyć, ale żadnych wyłączeń tutaj nie widzę.

https://www.lot.com/pl/pl/rozporzadzenie
Cytuj:
Artykuł 5
Odwołanie

1. W przypadku odwołania lotu, pasażerowie, których to odwołanie dotyczy:
a) otrzymują pomoc od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art. 8; oraz
b) otrzymują pomoc od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art. 9 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2, jak również, w przypadku zmiany trasy, gdy racjonalnie spodziewany czas startu nowego lotu ma nastąpić co najmniej jeden dzień po planowym starcie odwołanego lotu, pomoc określoną w art. 9 ust. 1 lit. b) i c); oraz
[nie dotyczy] c) mają prawo do odszkodowania od obsługującego przewoźnika lotniczego, zgodnie z art. 7, chyba że…

Artykuł 9
Prawo do opieki

1. W przypadku odwołania do niniejszego artykułu, pasażerowie otrzymują bezpłatnie:
a) posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania;
b) zakwaterowanie w hotelu w przypadku:
- gdy występuje konieczność pobytu przez jedną albo więcej nocy, lub
- gdy zachodzi konieczność pobytu dłuższego niż planowany przez pasażera;
c) transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania (hotelem lub innym).


Ostatnio edytowany przez Abcn, 03 Lip 2020 17:51, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
 
#359 PostWysłany: 03 Lip 2020 17:50 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5958
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
Dokładnie, przysługują Ci wszystkie prawa oprócz odkszkodowania. A jeśli masz nockę w W-wie wg nowego planu podróży, to powinni też zapewnić hotel.
Niestety nawet przed tymi trudnymi czasami LOT był w większości przypadków (przynajmniej moich) zdecydowanie antykonsumencki, więc wyegzekwowanie niektórych elementów może być utrudnione. Ale w razie czego bierz hotel samemu, rachunek i potem o zwrot.
Wszelkie alternatywne loty powinny być bez żadnych dopłat.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
TomaszAtoniemasz uważa post za pomocny.
 
 
#360 PostWysłany: 03 Lip 2020 18:04 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3463
Loty: 222
Kilometry: 521 119
Nie przyslugują hotele ani waw ani w miejscu pobytu
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 419 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group