Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 21 Lis 2022 15:08 

Rejestracja: 21 Lis 2022
Posty: 5
Witam, odstałem parę dni temu maila od Air Canada, że czas jednego z moich łączonych lotów uległ zmianie (co prawda tylko o 15 min)
Image
Mam opcje zaakceptowania zmian, lub wybrania alternatywnych lotów. Postanowiłem wydłużyć swój pobyt, niestety w momencie kliknięcia potwierdzenia nowego terminu strona za każdym razem się zawiesza.
Na infolinii wyjaśniono mi, że nie mogą mi pomóc, ponieważ zmiana jest tylko o 15 min, ale jeśli wyświetla mi się taka opcja przez internet, to powinienem próbować do dalej.
Pytanie czy jest to po prostu błąd, czy jest jakaś szansa na zmianę terminu lotu?

Tak to wygląda:
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Seulu za 3661 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami Tydzień w Seulu za 3661 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wakacje w Turcji: tydzień w 5* hotelu z ultra all inclusive za 2879 PLN. Wylot z Wrocławia Wakacje w Turcji: tydzień w 5* hotelu z ultra all inclusive za 2879 PLN. Wylot z Wrocławia
#2 PostWysłany: 21 Lis 2022 15:46 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Możliwe, że to błąd z wyświetleniem możliwości zmiany, gdyż 15minut to za mało, by móc wydłużać pobyt.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
MTalma uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 21 Lis 2022 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 402
Loty: 985
Kilometry: 2 186 000
złoty
Hej

Z Air Canada to całkiem dobrze mi ostatnio poszło. Mam grupę 19 osób, z którymi lecę na Kube właśnie AC. Pechowo każdy miał kupowane bilety poprzed OTA a skasowali nam jeden z odcinków podróży.
Na infolinii wisiałam chyba w sumie z 6 godzin, ale udało mi się zmienić dla wszystkich bezkosztowo. I to na lepszą klase i lepsze połączenia.
Zauważyłam jednak, że to wiele zależy od konsultanta. Jeden bez problemu mi zmienił dla kilku osób, kilka rezerwacji a drugi zasłaniał się tym, że kupowane w OTA.
Może spróbuj jeszcze raz i jeszcze raz :-)
_________________
Image

Same fotki, czyli https://www.instagram.com/atamancia/
Blog o moich podróżach http://atamanka.pl uwaga, dużo zdjęć ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Piotr M uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group