Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Przydatne tematy na forum:
Opinie, recenzje nt. serwisu i obsługi w Air Canada: air-canada-opinie-recenzje-uwagi,226,108236
Wszystko na temat przesiadek: pierwszy-lot-z-przesiadka-pare-pytan,225,54345
Atrakcje w Bostonie: boston-co-warto-i-na-jak-dlugo,761,142683&p=1228152
Transfer z lotniska w Bostonie do miasta: boston-logan-airport,762,148154
Noclegi w Bostonie: boston-tani-dobry-nocleg,764,27931
Jedzenie w Bostonie: boston,763,142676

/J29


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 431 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 24 Sty 2020 00:11 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1853
niebieski
Chill out.
Góra
 Profil Relacje PM off
bo76 lubi ten post.
bo76 uważa post za pomocny.
 
      
Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni
Rodos: tygodniowe all inclusive w 4* hotelu od 2318 PLN. Wyloty z 2 miast Rodos: tygodniowe all inclusive w 4* hotelu od 2318 PLN. Wyloty z 2 miast
#222 PostWysłany: 24 Sty 2020 00:14 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 379
niebieski
:lol: dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 24 Sty 2020 07:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 417
Kilometry: 786 538
srebrny
@bo76 Co do Opodo. Nigdy nie sugeruj się ich rozkładem. Nigdy. Na swojej stronie nie pokazują zmian wcale. Do końca podróży jest lot jak w dniu zakupu mimo kilkukrotnych dużych zmian. Na maila natomiast przysyłają info takie jak piszesz, zdublowane kilkukrotnie odcinki lub brak niektórych.
Sprawdzaj tylko na Checkmytrip.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
bo76 uważa post za pomocny.
 
      
#224 PostWysłany: 24 Sty 2020 11:02 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 379
niebieski
Dzięki. Na checkmytrip i air canada mam już aktualne godziny.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#225 PostWysłany: 24 Sty 2020 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2631
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
Mała rada odnośnie Opodo - nie informują też o zmianach w rozkładzie do których doszło na kilka dni/godzin przed wylotem. O mało co nie spóźniliśmy się kiedyś w Tokio na nasz lot powrotny TK, który został przesunięty o 1h wstecz więc to co pisze @elwirka zgadza się w 100% ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#226 PostWysłany: 24 Sty 2020 12:34 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 506
Loty: 126
Kilometry: 313 278
srebrny
Czy w przypadku tych zmian w lotach w Air Canada można coś ugrać i zmienić na fb/infolinii daty odlotów/przylotów ?? Też kupowałem na Opodo ale chodzi mi o kontakt bezpośredni z linią raczej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 24 Sty 2020 12:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
A co do hotelu / stopoveru, to udało mi się zrobić rezerwację przez infolinię.
Co ciekawe, przed migracją było 70CAD, a zaproponowali 49CAD. Obstawiam, że póki nie działa automatyczny system, to każdy dostaje najniższą stawkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 24 Sty 2020 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
W jakim hotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 24 Sty 2020 12:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
Miałem dwie propozycje, ale ta druga, to chyba jakiś błąd/literówka:
Cytuj:
Fairfield inn Montreal Airport : 49$CAD
Sheraton Montreal Airport : 183.01
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#230 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Ja dostalam powiadomienie z aplikacji Check My Trip, potem przyszedł email z Odigeo, a potem z Air Canada. W moim przypadku skrócił sie stopover w Montrealu o jakies półtorej godziny, a szkoda. Wszystkie zmiany widoczne na Air Canada.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
blak napisał(a):
Miałem dwie propozycje, ale ta druga, to chyba jakiś błąd/literówka:
Cytuj:
Fairfield inn Montreal Airport : 49$CAD
Sheraton Montreal Airport : 183.01


A na który numer dzwoniłeś? Bo jak ostatnio na jakiś próbowałem, to mi kazano czekać 1,5h na połączenie z konsultantem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:16 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Bardziej zasadne jest pytanie: o której godzinie?:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
Ktoś już pytał na PW, więc wklejam dla potomnych.
Cytuj:
Na początku dzowniłem z tel. służbowego, ale po 3-4h godzinach oczekiwania zrezygnowałem.
Napisałem do nich maila, przedstawili opcje, później zrobili rezerwację / fakturę, ale napisali, żeby dzownić na infolinię, żeby opłacić.
Wyjaśniłem, że nie mogę się dodzwonić, itp. i czy mogą zadzwonić, bo koszt połączenia jest bardzo duży.

Jeśli nie macie w rezerwacji widocznej opcji "stopover", to oczywiście na początku trzeba skontaktować się z linią, a nie AC Vacations.
Góra
 Profil Relacje PM off
gruby_inversia lubi ten post.
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#234 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Ok, napisałem maila.

Cytuj:
We are currently experiencing higher volumes and some cases may take up to 3 weeks for a response.
:lol:

Pół dnia na telefonie albo 3 tygodnie czekania odpowiedzi na maila, na FB odpowiadają średnio po 2 tyg. Nie można powiedzieć, customer experience na najwyższym poziomie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:47 

Rejestracja: 29 Gru 2018
Posty: 17
Można prosić o udostępnienie adresu mailowego, na który piszecie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 24 Sty 2020 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2016
Posty: 605
Loty: 98
Kilometry: 213 250
@ncn czyli nie masz tej opcji w rezerwacji? Jeśli masz, to przeczytaj mój poprzedni post. Jeśli nie masz, to lepiej zadzwonić do linii. To do ACV trudno się dodzwonić (z kolei szybko odpisują na maile, jest formularz).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 24 Sty 2020 18:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Nie mam aktywnej opcji w rezerwacji. Dzwoniłem do AC już nie raz, za każdym razem czas oczekiwania pomiędzy 1h 30m a 1h 45m
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 28 Sty 2020 08:27 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Z ciekawości zapytam - zmienili mi rozkłady lotów AC. Mółgbym wziązku z tym anulować lot i dostać zwrot ? Jak to działa ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 28 Sty 2020 08:42 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
@Kravkrk z tego co się ostatnio dowiedziałem na infolinii, to zmiana powyżej 2h uprawnia do otrzymania pełnego zwrotu.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kravkrk lubi ten post.
Kravkrk uważa post za pomocny.
 
      
#240 PostWysłany: 28 Sty 2020 13:50 

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 33
Loty: 20
Kilometry: 34 746
Podobnie jak niektorzy z Was dostalem powiadomienie od pośrednika (ticket.fi) że stopover w Montrealu został skrócony o około 2h. Finowie poprosili o zaakceptowanie zmiany poprzez poniższy formularz.....

https://help.ticket.se/hc/fi/requests/n ... 0000028611

a teraz do sedna.... ktoś z Was ma pojecie co tu trzeba uzupelnic? Zaoszczedzilem kilka zlotych kuoujac przez finskiego posrednika, a teraz sie bujam z takimi kwiatkami ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 431 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group